آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

عروسکی شبیه عروس .......

1390/11/12 18:33
نویسنده : مامان בرسا
2,366 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکی عروسکی تو خوشگل و بانمکی

سلام عروسکم

bridesmaid doll dress animated gif

عریزم امروز خاله فرزانه واسه شما یه دست لباس عروس آورد. خیلی نازه . خاله زودی کرد تنت و چپ و راست با موبایل و دوربین بابا و خاله ازت عکس میگرفتن . که چند تاشو برات میذارم ببینی چه جگر طلایی شدی .

 قربون او نگاه قشنگت

اولش انگاری از تورهای لباسه کمی میترسیدی . و نق نق میکردی و بعد ذوق و شوق ماها رو که میدیدی . خودت هم خوشت اومد. میخندیدی و دلبری میکردی .

bride wedding dress dancing animated gif

 دوست دارم عروسک من

دیگه بعد از چند بار عکس گرفتن یاد گرفتی و خودت ژست میگرفتی ببین مامان چه نازی کردی !!!!!!

 ناز نین مامان

عزیزم شما زیباترین عروسک مامانی .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نگین مامان رادین
12 بهمن 90 18:43
ای جونم چه عروسک نازی ،دست خاله درد نکنه؛عروسکم ایشاالله لباس عروسی به تن کنی و خوشبخت بشی


ممنون مامانی . دوست داریم .
مامان علی اکبر
14 بهمن 90 2:12
سلام عزیز خاله,ماشاالله چه ناز شدی عروس خانم


ممنون مامانی عزیزم .
مامان حنا
14 بهمن 90 2:32
عززززززززززززییزززززززممممممممممم
هزار ماشالله عروس خانوم خوشکل مارو نکاه کن تورو خدا نازنینم خیلی زیبا و دوست داشتنیتر شدی مامانی اسپند فراموش نکنی
عروس خوشکل مارو ببوس
ایشالله لباس عروسی خودت رو ببپوشی و خوشبخت بشی هم شما و هم همه بچه ها الهی آمین


ممنون خاله جونی .
مامان ترنم کوچولو
14 بهمن 90 13:14
آخی ناز بودی نازتر شدی خاله.ژست هاتو عسلم.


ممنون خاله جون .
مامان سانلی
15 بهمن 90 17:23
وای اینجا چه خبر بوده من نبودم. درسا عروس شده یه عروسک خوشگل قربونت برم که اینقدر قشنگ ژست گرفتی عزیز دلم


ممنون دوست من
خاله نفس
15 بهمن 90 22:10
جیگر طلا رو ببین چقد لباس عروس بهش میاد هزار ماشالا ... خاله شما بزرگ بشی چی میشی


ممنون خاله نفس عزیز
مامان سانلی
17 بهمن 90 14:28
,وای اینجا چقدر خبر بوده من نبودم عروسکمون عروس شده چقدر هم خوشگل شده گل خاله .قوبونت برم اینقدر ملوس شدی


ممنون دوست من .
fatemehh
17 بهمن 90 23:58

عروس یا عروسک هر آنچه بناممت لایقی


ممنون عزیزم .