آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

وقتی مامانا پیله بازی در میارن !!!!!!!!!!

1390/11/7 14:13
نویسنده : مامان בرسا
1,386 بازدید
اشتراک گذاری

خشم درسایی

آخه کله سحر چی به عکس گرفتن !!!!! خودت خوابت نمی یاد ما خوابمون میاد . عصبانی میشم ها .....!!!!

 اینم خنده خوب شد

اینم خنده . خوب شد. حالا دست از سر کچلمون بردار دیگه . باشه دختر خوب .!!!!

خوابم میاد

خیلی خوابم میاد . ول میکنی . بی خیال شو جون مامان جونت .

خسته شدم

ای بابا میگم نگیر دیگه نگیر . حتما" باید دستمو جلو دروبین بذارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان محمدرضا
7 بهمن 90 18:06
اههههههه
مامانش چقدر اذیت می کنی


واقعا" عصبانی شد .مامان سرور عزیز
خاله مهسا
7 بهمن 90 18:56
سلام جه دختر نانازی دارید خدا بهتون ببخشه با اجازه لینکتون میکنم


ممنون عزیزم بهتون سر زدم و لینکتون کردم .
مهسا مامان مرسانا
8 بهمن 90 1:05
خیلی باحال بود.....


ممنون . ولی خیلی شانس آوردم .
مامانی فری
8 بهمن 90 8:05
ماشالله خیلی بانمکه درسا جون خوردنیه منم با افتخار لینکت کردم عزیزم


ممنون مامانی مهربون مرسانا گل
مامان علی
8 بهمن 90 9:22
آخی مامانی چرا دختر گلمونو نمیذاری بخوابه ؟
خاله جونم تو هم یه روز صبح که مامانی خوابش میاد بیدارش کن بگو بازی کنیم


زیاد از این شیرین کاریها میکنه
مامان آیهان جون
8 بهمن 90 10:21
الهی قربون درسا کوچولوی خواب آلود،
امان از دست ما مامان ها که همیشه دوربین به دستیم


خدا نکنه خاله خدا شما رو برای آیهان عزیزم نگه داره .
مامان نيروانا
8 بهمن 90 10:59
همه مون همينجوري هستيم. دلمون ميخواد لحظه لحظه ي اين روزا رو حفظ كنيم تا آينده تقديم ني ني كنيم كه حالشو ببره. نميدونه كه بخاطر خودش كله ي سحر ولش نميكني كه ماماني والا دستتو ميبوسيد


همینه که میگید .
مامان محمدرضا
8 بهمن 90 11:04
مرسی که جویای حال ما بودی . خیلی بهترم . درساجونم خوبه؟؟؟
من خیلی ضعیف و بی حال شدم . این پسره از من قوی تر شده بود . حسابی مامانشو لگد بارون کرد خالش . نمی دونی چقدر شیطونه


خداروشکر . این نشونه ی سلامتیشه .
مامان یسنا
8 بهمن 90 11:08
چرا اذیت میکنی دخترمون رو آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


فقط باید بگم ببخشید .....
مامان ترنم کوچولو
8 بهمن 90 13:15
خب حالا چی میشه خاله یه بارم که شده شما نی نی ها کوتاه بیاین و ژست بگیرین به جای غر زدن؟


همینو بگو .....
زهره مامان آریان جون
9 بهمن 90 0:05
الهیییی
دخترمون اعصاب نداره مامانش.چرا حرصش میدی؟؟


آره خودم هم بعد پشیمون شدم .
لیلا (مامان آروین )
9 بهمن 90 0:25
عصبانی میشی خیلی ناز و خوردنی میشی درسا جونم


و خیلی هم عصبانی بود مامانی ترسید
مامان وندا
9 بهمن 90 5:38
الهیییییییی،مامانی دلت اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اذیت این عروسک نکن ،ببین هنوز چشاش پره خوابه ،خاله جون اشکال نداره مامانی ذوق نی نی داره مگه نه؟


باشه خاله تکرار نمیشه .
مامان نوژا
9 بهمن 90 8:20
وای چه خوردنیه عصبانیتش کلی خندیدم.بوس بوس


ممنون خاله ای دیدی چه عصبانی شده .