آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

موش کوچولوی مامان و بابا

1390/11/5 2:17
نویسنده : مامان בرسا
697 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین موش برای مامان و بابا

دختر گلم . موش کوچول مامان

اون قبل ترا وقتی تو رو از خدا میخواستم . هر وقت نی نی نازی رو میدیدم که خودشو موش میکرد کلی کیف میکردم . از وقتی شما گل دخترو دارم . هر روز منتظر بودم که شما این جرکتو بکنی تا اینکه امروز یکدفعه خودت حسابی غافلگیرم کردی و موش شدی یه موش ملوس و زیبا .

اولش وقتی دیدی بعد هر بار موش شدن میخندیم و کلی قربون صدقه ت میریم کمی جا خوردی . ولی بعد انگاری خودت متوجه شدی و چپ و راست موش میشدی تا ما قربون صدقه ت بریم .چون بعد ذوق ما حسابی خودت هم کیف میکردی و دست و پاتو تکون میدادی .

بعد از هر بار ی که یه حرکت جدید یاد میگیری من دوباره  و دوباره از خدا ممنون میشم .بابت اومدنت و بابت سلامتیت . خداحون بینهایت ممنون .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان چشم عسلي
5 بهمن 90 4:34
سلام خانومي
اميدوارم زود زود بسلامتي بزرگ بشي و مامان و بابا از درخشش هاي علمي و هنريت هم لذت ببرند
ممنون از اينكه به ما سر زديد


ممنون از شما دوست خوبم .
بابای دوقلوها
5 بهمن 90 6:22
سلام بر فرشته کوچولوی زیبا. مامانی؟ درسا فرشته هستش کی گفته موشه؟ خدا براتون حفظش کنه.
ممنون که دوقلوها رو با درسا آشنا کردید. منم با افتخار درسا رو به دوقلوها لینک کردم. به امید دیدار مجدد


درست میگین شما دوست مهربان . و ممنون از لینکتون .
مامان فاطیما
5 بهمن 90 13:37
آخی چه موش کوچولوی نازی چقدر شیرینی شما خاله جون انشاا... خدا حفظت کنه


خدا دختری شما رو هم به سلامت نگه داره . دوست من .
مامان وندا
5 بهمن 90 14:23
سلام موش کوچولو اجازه هست منم پیشی بشم یه لقمه ی چربت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس


نه خاله حالا حالاها لازمش داریم .
محدثه
5 بهمن 90 15:27
سلام خاله جونم منم با افتخار شمارو لینک کردم


ممنون دختر خوبم
مامان محمد
5 بهمن 90 15:43
سلام موش موشی خاله،مواظب باش که گربه شاخت نزنه خاله،آخه خیلی خوردنی شدی عزیزم،ایشاللللله خدا تو رو برای مامان و بابا حفظ کنه.بووووووس.


ممنون عزیزم .
مامان حنا
5 بهمن 90 17:40
درسا جونم خاله ماشالله چقده خواستنی تر میشی دلم ضعف رفت برات عززززززززیییییییییزززززززممممممممم
خدا برات نگهش داره صحیح و سالم درسا جونم خیلی دوستت دارم خاله


ممنون دوست همیشه مهربانم
مامان علی
5 بهمن 90 23:28
وااای قلبون این موش موشی بلم من چه خولدنی شدی چلوندنیییییییییییییییییییییی خیلی با مزه شده تو این عکس


ممنون دوست من . ولی ما هم چون لازمش داریم تا حالا نخوردیمش .
مامانی فری
6 بهمن 90 10:37
فدای این خانوم موشه بشم


حدا نکنه انشاالله 120 ساله شید مامان فری عریزم
مامان نیاز
6 بهمن 90 12:17
سلام قربون موشموشکمون
آپم بیا


ممنون دوست خوبم الانه میام .
مامان ترنم کوچولو
6 بهمن 90 13:42
موش موشک! عزیزمحسابی خوردنی شدی خاله


ممنون دوست خوب من
مامان محمدرضا
6 بهمن 90 18:18
جــــــــــــــــــــــــــــانم . پس پسر من کی موش میشه .
خدا واست حفظش کنه .
حسابی سرما خوردم ها.......
راست می گی فعلا که قرار نیست کادو بخرم


خاله چقده عجله داری من این همه زحمت کشیدم تا تونستم موش موشی بشم .
maman arad
7 بهمن 90 12:45
salam
mamnoon ke be yademoon bodin o behemoon sar zadin
valla ye meghdar karam ziyad bood.ham mariz boodam va ham in ke internetemoon tamoom shode bood
mamnoon
dooseton darim


انشاالله خوب و خوش و سرحال باشید . خوشحالم دوباره اومدین .
مامان نازنين رقيه
7 بهمن 90 13:54

موشه خوشمزه خدا!!!!!!!! چه موشي!!!!!!!!!!!!
از طرفمنچشماشوببوس
نازنين رقيه نيمساله شده خوشحال ميشم بهمون سربزنيد


نصف یکسالگیت مبارک عزیز خاله
زهره مامان نیایش
8 بهمن 90 11:15
ما شا الله به این موش کوچولو الهی زنده باشه و سالم همیشه
امان از دست این مامانا که همش میخوان عکس بگیرن


اینو راست گفتید ما همیشه دوربین به دستیم
لیلا (مامان آروین )
9 بهمن 90 0:27
موش کوچولو عاشقتم می خوام گربه بشم و بیام بخورمت گلم


مامانی تازه گیرش آوردیم نخوریش تموم میشه ......