آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

پروانه کوچولویی بنام درسا

1390/10/27 1:18
نویسنده : مامان בرسا
794 بازدید
اشتراک گذاری

شاپرک کوچولو

رفتم به باغ گلها

پروانه ای را دیدم

دنبال اون پروانه

تا ته باغ دویدم

دیدم نشست رو گلها

گلها رو خوب نگاه کرد

یه غنچه از خواب پرید

آروم چشاشو وا کرد

پروانه ی بازیگوش

به روی غنچه خندید

با شادی و محبت

صورت او را بوسید

من که دیدم پروانه

رو برگ گل میشینه

خنده غنجه ها رو

رو شاخه ها میبینه

آرزو کردم ایکاش

منم پروانه بودم

به سوی باغ و بوستان

همش روانه بودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خان گوگو لي بابا
27 دی 90 8:40
قدم اين فرشته كوچولو هميشه مبارك خدا هميشه دعاهاي خوبو اجابت ميكنه.


ممنون آقای پدر مهربان
مامانی نریمان
27 دی 90 10:46
سلام منم لجابت دعاهاتون رو بهتون تبریک میگم و درسا کوچولو رو از ته ته ته قلبم میبوسم از طرف من اونو محکم بغل کنین و بچلونین



ممنون دوست من . ولی کاش آدرس وبتون رو میذاشتین تا بهتون سر بزنم . اگه دوباره اومدین برام بذارین . ممنون
مامان علی
27 دی 90 14:03
سلام مامان درسا جون خوبی ؟ درسای گلم خوبه ؟ علی جونم بهتره خدا رو شکر دکتر ش گفت :مسمویت غذایی بوده خیلی نگرانش بودیم ولی خدا رو شکر به خیر گذشت
ممنوم خاله جون به مامانی قول دادم دیده مریژ نشم وهمیشه شله حال باشم
درسا جونو ببوسید مامانی


حدا رو شکر که پسرم خوب شده .
مامان ایلیا نفس
27 دی 90 18:09
سلام ممنون.خانم کوچولو خیلی نازه.خدا حفظش کنه خیلی دوست داشتنیه.از طرف من موچش کن.


ممنون دوست من
مامان سانلی
27 دی 90 18:47
پروانه قشنگم درسا گلم شما فرشته ای عزیز دم


مرسی مامانی سانلی جون
مامان نيروانا
3 بهمن 90 8:40
بيا ببوسمت پروانه كوچولوي ناز. ظريفِ نانازِ رنگين كمونيِ خاله. چه بامزه شدي عسل. دوسِت دارم.


ممنون دوست خوب من .