آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

گاهی خنده گاهی گریه ( آخه این چه کاریه ؟ )

1390/10/28 2:05
نویسنده : مامان בرسا
2,197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

مامانم این روزا خیلی خیلی بامزه شدی . کارایی میکنی که دوست دارم همشونو برات اینجا بنویسیم تا یادگاری باشه برای فرداها ولی متاسفانه کمبود وقت اجازه نمیده . اما تا اونجایی که بتونم سعی میکنم یادداشتشون کنم که به نوبت برات بنویسم .

حالا که خدا رو شکر غذا خور شدی . خیلی دوست داری غذا رو و من خیلی خوشحالم اما یه دردسر بزرگ داره چون بعدش نمیدونم چه جوری آرومت کنم .

الان که تعداد قاشقات بیشتر شده سعی میکنم تو دو نوبت بهت بدم که بیشتر حالشو ببری .

حالا دیگه ظرف غداتو میشناسی و وقتی فرنیتو برات میارم حسابی ذوق میکنی و دست و پاهاتو تکون میدی و میخندی . دقیقا" اینجوری ......

 

شکمو مامان

 

و وقتی که غذات تموم میشه . بازم دست و پاتو تکون میدی اما این دفعه با عصبانیت . و بعد هم گریه میکنی . دقیقا" اینجوری .......

بهترینی           

 

 

البته مامانی . دیروز یه کم شیطونی کردم و کمی از فرنیتو چشیدم . باید بگم واقعا" حق داری خیلی خوشمزه س .

      زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان حنا
28 دی 90 2:13
نوش جونش باشه الهی گوشت بشه بچسبه به تنش این خیلی خوبه که غذا دوست داره مواظب درسا جون باش خیلی دوستش دارم عزیز خاله ست
می بوسمش


ممنون خاله جون مهربونم
مامان تارا و باربد
28 دی 90 2:37
آخيي جانم نوش جونت باشه دخمل گلم اميدورام هميشه خوش اشتها باشي ماماني ببوسش از طرف من


حتما" خاله . ممنون گلای عزیزمو ببوس
مامان ترنم کوچولو
28 دی 90 11:36
سلام عزیز خاله.آفرین که غذاهاتو خوب میخوری بد اخلاقی شدنیم خوردنی هستی


ممنونم دوست خوب و عزیزم ترنم خاله رو ببوس
شيوا مامان پارسا و پري ناز
28 دی 90 11:46
خيلي دختر نازي داريد من شما رو لينك كردم شما هم منو بلينك


عزیزم با افتخار شما هم لینک شدین .
مامان فاطمه
28 دی 90 12:03
@};سلام .از لطف و محبتت صمیمانه سپاسگذارم.وبلاگ زیبایت رو دیدم.نی نی خوشکلی داری.خوشحال میشم ما رو به لینک دوستانتون اضافه کنید.باز هم به وبلاگ مهربان فاطمه سر بزنید.


ممنون دوست خوبم . لینکتون کردم .
مام پارسا
28 دی 90 13:52
الهی قررررررررررررررررربونت برم عزیز دل خاله.نوش جونت.آفرین که غذا می خوری.وقتی که غذات تموم میشه قیافه ات خیلی باحاله.


ممنون خاله خوب من
مامان محمد
28 دی 90 14:32
سلام عزیز خاله الهی من فدات بشم،نوش جونت خاله،همه مامانا با دیدن صحنه غذا خوردن گوگولیاشون خیلی ذوق میکنن منم این تجربه رو داشتم البته 2 بار،ایشالله خدا براتون نگهش داره،هزارتا بوس برای تو دخمل ملوووووووووس.


ممنون عزیزم . دو دسته گلوتونو بوس بارون کنید. کاش آدرس وبتونو میگذاشتین . اگر دوباره اومدین بذارین تا بهتون سر بزنم دوست من


مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 دی 90 22:33
سلام.نوش جونت عزیزم.گوشت بشه بچسبه به تنت.شام عروسیت و دکترات ایشالله.


ممنون دوست خوبم . ماهان عزیزمو ببوس
مامان علی اکبر
29 دی 90 1:49
سلام,نوش جونت خاله جون

ممنون مامان مهربون
مامان نیایش
29 دی 90 9:33
نوش جونت آفرین دخملی خیلی خوبه که این طوری غذا میخوره ایشالا همیشه خوش اشتها باشه بوس برای درسا و مامانی


ممنون عزیزم .
مامان یسنا
29 دی 90 10:15
آفرین درسا جونم که غذا میخوری اینطوری مامان هم خیلی خوشحاله!!!
خاله ما اومدیمها بیای سربزنین بهمون!!!!


ممنون دوست خوبم
عارفه
29 دی 90 13:03
ماشالله به این نی نی
شما هم لینک شدید


ممنون دوست خوبم
مامان سانی
29 دی 90 13:31
نوش جانت عزیزم دلم شیکمو خاله


آره والا راست گفتن . سانلی گلم رو بوس بارون لطفا"
مامان آیهان جون
29 دی 90 14:14
سلام درسا جون نازنازی، فدای خنده های شیرینت، ان شاءالله که لبات همیشه خندون باشن و چشمای نازت فقط از اشک شوق تر بشن نه از غصه و درد...

ممنون دوست خوبم . آیهان عزیزمو ببوس
مامان ثنا و ثمین
30 دی 90 0:06
میگم خوب بیشتر بهش بده.بچه وقتی سیر نمیشه گریه موکونهدرسا جون رو ببوس


والا میترسم طبق دستور بهش میدم . عزیزم . دخترای گلم لطفا" بوس بوس
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
30 دی 90 1:20
مامان درسا جونم از اینکه با شما آشنا شدم به خودم میبالم.
دختر نازی دارین الهی خدا سالهای سال زیر سایه ی شما سالم نگهش داره.و امیدوارم با دعای خیر دوستان گلی مثل شما یه فرشته ی نازنین هم به خواهرم هدیه کنه.


ممنون دوست من
مامان محمدجواد
30 دی 90 11:24
کی پسر من غذا بخوره؟
یعنی میشه ؟


انشاالله وقت اونم میرسه بزودی عزیزم .
نصیبه
1 بهمن 90 14:06
سلام درسا جون.
خیلی خوشحالم از اینکه می بینم غذا می خوری.
انشاا... همیشه سلامت و تندرست باشی.



ممنون خاله ی مهربونم