آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

شروع غذای کمکی

1390/10/25 2:30
نویسنده : مامان בرسا
1,356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به موش موشک مامان

شکلکهای جالب آروین

درسا خانم گل

عزیزم بعد ار پایان چهارماهگیت . به توصیه دکترت میبایست چهار ماه نیمه که میشدی برایت غذای کمکی شروع میکردم . و امروز اولین روزی بود که شما گل خانم غذاخور شدی مبارکه عزیزم .

غذات فرنی بود و میبایست یک قاشق مرباخوری نوش جان میکردی .

  شکلکهای جالب آرویــــــــن

ناراحت بودم که واکنشت نسبت به غذا چیه ؟

محصل

بالاخره وقتی بهت دادم نه تنها  خیلی خوشت اومد بلکه قاشقت را ول نمی کردی  و بعد از اینکه بالاخره رضایت دادی یه یک دقیقه فقط با زبون لبای خوشگلتو لیس میزدی بعد هم که دیدی دیگه از فرنی اثری نمونده شروع کردی به گریه .

  شکلکهای جالب آرویــــــــن

حالا گریه که نبود کم کم ما داشتیم روی آب شناور میشدیم .

www.smilehaa.org

چاره را در دادن یک ١٢٠ سی سی شیر دیدم

Little Girl picture

خدا رو شکر خوردی و خوابیدی .

خدارو شکر که دوست داشتی خداروشکر که اشتها داشتی مبارکه دخترم غذا خوردنت مبارک .

عروسک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان تارا و باربد
25 دی 90 6:39
سلام گلم شروع مرحله جديد تو زندگيت مبارك باشه نازنين دخمل اميدوارم هميشه سالم و سرحال باشي در كنار مامان و باباي مهربونت


ممنون مامانی
مامان آريا
25 دی 90 11:43
عزيزم خدارو شكر كه از غذا خوشت اومده
ديگه داري براي خودت خانومي مي شي ها غذا خوردنت مبارك خانومي


ممنون مامان خوبم
ماندني
25 دی 90 11:48
مبارك باشه خاله جون غذا خوردنت
حسابي ديگه داري واسه خودت خانم ميشي عزيزم ... مرسي كه مياي به وبلاگ من سر ميزني و مرسي كه هميشه برام دعا ميكني دوست دارم كوچولو خوشجل


انشاالله بزودی آرزوهات براورده میشه . دوست من
مامان محمدجواد
25 دی 90 11:52
به به مبارکه . پس درسا جونم هم به جمع غذاخوران پیوست .
ماشالله چقدر هم خانوم شده .
آره دیگه بالاخره باباجونش هم واسش نوشت البته بعد از کلی یادآوری
البته فکر کنم خجالت می کشید


حتما" همین طوره . ممنون مامانی مهربون
مامان گیسو
25 دی 90 13:25
نوش جونت عزیزم
بوسسسسس


یه دنیا بوس هم تقدیم به گیسو جون
مامان ترنم کوچولو
25 دی 90 14:26
سلام درسای عزیز.شروع غذا خوردنت مبارک خاله.دیگه کم کم جات سر سفره کنار آدم بزرگاست


ممنون مامانی
مامان آرینا موفرفری
25 دی 90 15:34
عزیزم مثل اینکه غذا خیلی به شما چسبیده و مزه داده.نوش جانت .


مرسی خاله خیلی خوشمزه بود. حیف که زیاد ندادن
مامان یسنا
25 دی 90 16:52
سلام مبارک باشه عزیز خاله پس غذاخور شدی به سلامتی گلم!!!
این روزا یسنا کمی اذیتم میکنه دلم نمیخواد ثبتش کنم واسه همین چیزی ننوشتم ولی قول میدم امروز وفردا حتما با دست پر بیام


اقتضای سنشه . خوبه که نمینویسید .انشاالله دوباره خوش اخلاق میشه گل من
مامان موش موشک
25 دی 90 17:48
سلام مامان درسا
چقدر وب زیبایی داری درست مثل دختر زیبات
امیدوارم سالم و خوش در کنار مامان وبابای خوبش سالهای سال زندگی کنه


ممنون دوست خوبم مواظب موش موشکت باش
مامان سانلی
25 دی 90 18:20
عسلم غذا خور شدنت مبارک باشه .حسابی بخور چاقالو بشی باشه خاله جون؟قوربون اون قیافه ات بشم با اون تل قشنگت


ممنون خاله جونم زنده باشی
مامان ثنا و ثمین
25 دی 90 18:36
مبارک باشه.بخور نوش جونت .حالا مامانش اگه یه قاشق میشد دوتا هم اشکالی نداشت.بده بچه بخوله تپل بشه


والا دوست من اینقدر ترسوندم که سعی کردم رعایت کنم
سميه(مامان آرين)
25 دی 90 22:05
سلام خاله مباركه خوب بخور تا زود زود بزرگ بشي


ممنون خاله ی خوب
مامان حنا
25 دی 90 23:34
مبارک باشه عزیز خاله
خوب مامانیش دسپختتون خوب بوده که درسای ما از فرنی خوشش اومده بود
خانومی خیلی خوب کاری می کنی غذا رو کم کم شروع کن که به معده فشار نیاد اگه میتونی یه مقدار هم بعد از غذای کمکی گریپ میکسچر بده تا معدش اذیت نشه حریره بادوم هم براش خیلی خوبه
دوستتون داریم

عزیزم دوست خوبم ممنون از راهنماییتون . حنای عزیزمو ببوسین

مامان نیایش
26 دی 90 8:32
به به نوش جونت یا به قول نیایش موشه جونت عزیزم الهی سالم باشی و سرحال همیشه


جونم به نیایشی خاله . ممنون دوست من
مامان فاطمه
30 دی 90 20:17
مبارکه نوش جان


ممنون دوست من
masome
3 بهمن 90 17:58
سلام ممنون عزیزم .کوچولو زیاد نخوری بترکی


نه خاله ایی مامانم شیش دونگ حواسش هست .