آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

وقتی پستونک باعث دردسر میشه ......

1390/10/19 2:24
نویسنده : مامان בرسا
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

درسا ی گلم سلام .

از دیروز یه کار جدید یاد گرفتی که کمی هم باعث دردسر شده . عزیزم یاد گرفتی پستونکتو در میاری از دهنت و تو دستت هی میچرخونی بعد که میخوای دوباره اونو بذاری دهنت . دیگه یادت میره که از کدوم طرف باید اونو بذاری دهنت . طرف پلاستیکی اونو میگیری دستت و طرف دسته شو میذاری دهنت . شما هم که دهن غنچه . هی فرو میکنی تو دهنت و نتیجه  ای هم نمیگیری تا اینکه مایوس میشی و گریه میکنی .

 میام پستونکو از دستت میگیرم  . میشورم و میذارم دهنت ولی فقط  برای چند ثانیه س . دوباره روز ازنو و ...............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مریم مامان درسا
19 دی 90 2:35
سلام عزیزم
واااااااااای ،الهی من قربون اون پستونک خوردنت بشم عزیزم


مامان مریم انشاالله در پناه حق سالم باشید . دوستتون دارم .
مامان وندا
19 دی 90 2:40
قربونت بره خاله با این کارای جدیدی که هرروز یاد میگیریراستی مامانی می دونستی وندا قرار بوده 8 شهریور بدنیا بیاد اما فسقلی من یه کم عجله داشته وگرنه الان با درسا دقیقا هم سن می شدن


وای دوست من اگه میشد جی میشد.
مامان نیایش
19 دی 90 9:23
وای از دست این بچه ها آره واقعا همین طوریه تازه اول راهی!! ولی مادر ها باید خیلی صبور باشن ایشالا سالم باشه درسا ناز نازی


ممنون مامان خوب
مامان علی مرتضی
19 دی 90 11:34
سلام مامان درسا جون خوبید؟خوشحالم که به سوالم جواب دادید وبیشتر خوشحال میشم با هم بیشتر آشنا بشیم انشالله آقای شوهر کارش درست بشه و از این سونامی نجات پیدا کنیم بوس واسه دخمل خالهراستی شما با افتخار لینک شدید و دیگه اینکه من شوشی هستم اما ساکن ایلام شما چه طور؟


اومدم بهتون سر زدم . شما هم لینک شدین


مامان ترنم کوچولو
19 دی 90 12:09
سلام عزیزم.الهی درسای عزیزم.قالب جدید مبارک


ممنون خاله حونم .
زهرا
19 دی 90 12:19
ای جانم خاله... به مامانی بگو تازه اولشه.. ههه کیه که درست مثل جاروبرقی هرچی رو زمینه بکنم دهنم...

راستی تبریک میگم که برنده شدی.


مرسی هاله جونم . خیلی دوست دارم .
مامان مانلی
19 دی 90 13:45
سلام درسای عزیزم وایییییییییییی که چه وبلاگت مثل خودت قشنگه !!
چه مامان با احساسی داری خدا تورو براشون نگهداره عزیزم


ممنون عزیزم . خدا مانلی عزیزمو براتون نگه داره .
مامانی شیما وحدیث
19 دی 90 23:06
سلام مامان درسا جون
خیلی وب شادی دارین با دخمل شیرینتونم هم شادتر شده .
ازدست این شیطونیای نی نی ها
این کارا طبیعیه عزیزم
به ماهم سربزن خوشحال میشم


ممنون اومدین . بهتون سر زدم . دوستتون دارم .
آرزو(مامان نیکی)
20 دی 90 7:36
مامانی دخمر گلت رو از طرف من ببوس منم دقیقا همین مشکل رو داشتم بعد از یه ماه که تلاش کردم تا نیکی پستونک خور بشه بعد از چند ماه فقط شد وسیله بازیش دیگه نخورد امیدوارم همیشه شاد باشی عزیزم این کوچولوهای شیرین همه دنیای آدم میشن با این شیرین کاریاشون


دوست من کاش آدرس وبتو میذاشتی منم به نیکی و شما سر میزدم . اگه دوباره اومدی برام آدرستو بذار .
مامان محمدجواد
20 دی 90 11:29
خاله قربونش بره با کارای جدید جدیدش.
راستش دیشب محمدجواد خیلی مامانشو اذیت کرد . دیروز صبح یه رخی از خودش نشون ما داده شب تلافیشو در آورد . انقدر وول خورد و لگد زد که حالم بد شده بود و نتونستم زیاد خونه ی مامان گلش بمونم


قربون این پسر شیطون . مرسی دوست من
lمامان سانلی
20 دی 90 17:02
وای مامانی قدر این لحظه ها رو بدون با تمام وجودت ازش لذت ببر .الان شاید اذیت بشی ولی یکی دو سال دیگه دلت برای این کوچولویی هاش تنگ میشه مثل من بعد مجبور میشی یه نی نی دیگه بیاری


نکنه یکی دیگه تو راهه . الان میام میپرسم .