آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

مادرانه ای برای فرشته ام

1390/10/20 2:43
نویسنده : مامان בرسا
724 بازدید
اشتراک گذاری

تمام دنیای منی

دخترم دنیا بزرگه ولی تو

تو هر جایی که باشی میبینم

برات از قشنگترین باغ زمین

گلای مهربونی رو میچینم

دخترم خدای مهربون ما

بچه های خوب و خیلی دوست داره

وقتی که از آسمون بارون میاد

براشون خوابای رنگی میاره

 

وفتی که تو خواب میخندی میدونم

یه فرشته داره نازت میکنه

یه فرشته که شبیه خودته

خودشو محرم رازت میکنه

دخترم دنیای پاک بچگی

از تموم زندگی قشنگ تره

مهربون باش و به مردم خوبی کن

حرفای فرشته ها یادت نره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

sara
20 دی 90 13:32
سلام خوبی عزززیزم؟آهنگ ارشام گذاشتیم تو وبلاگ دوست داشتید دانلود کنید و گوش کنید


اومدم عزیزم .
mamani helena
20 دی 90 13:41
vay che madaraneye zibayei jigaramo bebos


مرسی عزیزم .شما هم هلنا گلمو یه عالمه بوسش کنید.
مریم (مامان نخودچی)
20 دی 90 14:33
مامانی سلام....مرسی ولی نفهمیدم به چه کاری ادامه بدم
بیا بهم انرژی بده....
راستی رمان دالان بهشت بخون....
میتونی پیشنهاد رمان هم بدی؟؟؟؟؟


اومدم وبت و بهت گفتم دوست من
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
20 دی 90 22:50
سلام.ما هم جنوبیم


با افتخار لینک شدین دوست من
مامان ارمیا
21 دی 90 0:41
دخمل ناز من چطوره؟ بزگ شده فدات بشم .برنده شدنش تو مسابقه و قرار دادن عکسش در ویترین نی نی بلگ تبریک میگم


سلام عزیزم . ممنونم بزرگ شده و شیطون . ارمیا گلمو یه عالمه ببوس
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
21 دی 90 1:28
ممنون که به ما سرزدین.منم شما رو لینک کردم.


ممنون دوست من .
يحيي كوچولو!
21 دی 90 12:37
ممنون مامان درسا جان كه به وبلاگ يحيي كوچولو سرزدي خدا دختر نازتو واست حفظ كنه عزيزممممم


ممنون مامان آینده
مامان نوژا
26 دی 90 7:13
مثل همیشه زیبا نوشتی


ممنون عزیزم .