آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

اولین حرکت بسوی آینده

1390/9/21 2:00
نویسنده : مامان בرسا
807 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم . دخترکم . مونسم . نفسم

از وقتی دمر شدن را یاد گرفتی آروم نمی گیری تا روی زمین میزارمت میخوای دمر شی ولی امروز وقتی روی زمین گذاشمت و پرده را کنار زدم که کمی حمام آفتاب بگیری بعد از دمر شدنت دیدم داری تلاش میکنی که بری جلو ولی نمیتونستی چند بار سعی کردم سینه خیز بری اما راهشو بلد نبودی .وقتی میبینم خیلی تلاش میکنی اما به نتیحه نمیرسی خیلی دلم برات میسوزه . و چند بار تصمیم میگیرم خودم کمکت کنم اما خودمو نگه میدارم . آخه نمیخوام اذیت بشی .

خلاصه تو همین فکرا بودم که یک دفعه دیدم

پاهاتو  توی شکمت جمع کردی و با تمام قدرتی که داشتی خیز برداشتی به جلو .وای درسایم نمیدونی چقدر خوشحال شدم .

هر بار که یه حرکت جدید میکنی انگار تمام خوشیهای دنیا را توی دلم میریزند .خدایا این اولین حرکتت بسوی آینده بود . امیدوارم بهترینها در انتظارت باشه .خدایا شکرت .

قربون غنچه لبهات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

زهرا
21 آذر 90 8:37
سلام،
خدا رو شکر به خاطر سلامتی درسا جون و جهشش به آینده. براتون خوشحالم و امیدوارم نینی درسا همیشه با کاراش قند تو دلتون آب کنه و شما شاهد موفقیتهاش باشید.


ممنونم عزیزم . مرسی
elahe
21 آذر 90 10:03
عزيزم هم دخترت ماهه هم وبت عاليه


ممنونم عزیزم .
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
21 آذر 90 13:47
چه تعجبی کرده این خانم کوچیک.آره عزیزم دنیا همینه پر از شگفتی شما هنوز اول راهی.ایشاالله تموم مسیرو با موفقیت طی کنی.


ممنونم نسرین جان .
mamani helena
21 آذر 90 14:20
vay afarin jigare khale alan miram espand dod mikonam barat golam


ممنونم خاله جون برای هلنای عزیزم هم دود کن
mohammad javad
21 آذر 90 15:58
سلام خوبی زن دایی؟ سری جدید عکسای درسا خیلی خوشکل شدن!


سلام محمد جواد عزیزم . درسای پسر عمه ی خوبشو خیلی دوست داره .
مامان وندا
21 آذر 90 17:22
تبریک میگم عزیزم،به تلاشت ادامه بده کوچولوی خوردنی


ممنون از شما مامان مهربون
مهمان مامان!!
21 آذر 90 17:53
سلام مامان درسا جان خدا حفظش كنه دخمل خوشكلت رو ممنونم كه به وبلاگم سر زدي من آدرس شما رو لينك كردم خوشحال ميشم باهم باشيم اينهم يه بوس خوشكل واسه درسا خوشكله


ممنونم عزیزم . منم لینکتون کردم .
مامان دینا
21 آذر 90 19:44
سلام عزیزدلم مبارکت باشه .این هم واسه درساجونی


مرسی از شما مامی مهربون . دینا جونمو بوس بارونش کنید .
روزین
21 آذر 90 23:48
سلام مامان درسا چه سایت قشنگی دارید و چه دخمل نازی از اینکه در قسمت پرسش و پاسخ جواب سئوالهای من را میدهید ازت ممنونم اگه ممکنه جواب سئوالهام را بدهید تا گل پسر من هم مثل درسا جون شما وبلاگ قشنگی داشته باشد ازت واقعا ممنونم


ممنونم از لطفتون روژین جان .
مامان یسنا
22 آذر 90 1:23
الهی من قربون این حرکت بسوی آینده اش برم
میدونم چه حسی داری وقتی اولینهای نی نی ها رو میبینی تمام خستگی از تنت در میاد


راست میگید آدم انرژی میگیره .
نوشین
22 آذر 90 1:26
سلام تبریک...ایشالا درسا جان قدمهای بزرگتری تو زندگیش برداره البته همیشه تو راه راست


نوشین جان شما هم موفق باشی .
نرگسی
22 آذر 90 1:48
مرسی از راهنمایی تون مامان درسا جونی.یه بوس از لپای درسا جون


مرسی جون . یک دنیا عشق تقدیم به شما .
سارا (مامان درسا)
22 آذر 90 9:00
سلام
مرسی که به وبلاگ درسای من سر زدی
ماشالله به درسا خانوم عروسسکککککههههه
خیلی ناز و خوشمله هزار الله اکبر
انگاری خدا تمام درسار هارو خوشکل افریده
شکرت خدا شکرت
سلامت هم باشن انشالله
لینکتون میکنم عزیزم

مرسی . منم قبلا" لینکتون کرده بودم .

عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
22 آذر 90 11:26
چقدر این تلاشها زیباست. و چقدر بیشتر از بچه ها مامانا ازشون لذت می برن. موفق باشی کوچولوی خاله.


ممنونم عزیزم . خدا حافظ تمام این فرشته های کوجولو باشه .
مامان آراد
22 آذر 90 12:17
سلام.
آفرین به دخمل خانم ناز.با کمی سعی خیلی بهتر هم میتونی چار دست و پا هم راه بروی.
قربونش.


مامانی آرادی مرسی گلم . آراد خاله بوس بارونش کنید .
مامان عسل وآریا
22 آذر 90 14:00
سلام عزیزدلمممممممممممم.بایک دنیا تشکر اومدم ازتون سپاس گذاری کنم که به ما سر بزنید.فدای این درساجونم بشم من


مامانی آینده مرسی عزیزم . وظیفه بود .دوست دارم .
مامان روژين
22 آذر 90 16:45
واي خدا چه دخمر نازي داريم
كلي ببوسش
لينكت كردم گلم


مرسی مامانی روژین منم لینکتون کردم .
hossein
22 آذر 90 23:40
الهی من قربون اون لباش برم خدااااااااااااااااااااااا


حسین جان شما را دیده لباشو اینجوری کرده .