آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

روز تاسوعا و پخت نذری درسایی

1390/9/20 2:24
نویسنده : مامان בرسا
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

تمام هستی من و بابا

درسای مامان

پارسال وقتی تو دل مامان بودی و مامانی خیلی خیلی گرفتار و نگران مشکلات ریز و درشت بارداری بود .یک شب که خیلی دلم گرفته بود وقتی مثل هر شب دعا و نمازمو خوندم با تمام وجودم از خدا و امام حسین و شهید کوچولوی کربلا خواستم خودشون کمکم کنند که تو عزیز دل مامان و بابا رو سالم به دنیا بیارم . اون موقع بود که نذرکردم سال بعد ( امسال ) یه گوسفند بکشم و خورشت آلوچه و چلو نذری بدم . خدا جون منو قابل و لایق داشتن شما عزیز دل مامان دونستند و شما خانم گلی با اون قدمای مخملیت سالم و سلامت و زیبا . به دنیا اومدی و با خودت موجی از شادی به زندگیمون آوردی  . پس امسال روز تاسوعا نذرتو ادا کردم . امیدوارم خدا جون قبول کرده باشه . انشاالله .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله هدي ياسمين زهرا
20 آذر 90 8:08
قبول باشه ناناسي براي ما هم دعا كردي


ممنون خاله جون . آره گل خانم مگه میشه شما را فراموش کرد .
مامان رایا
20 آذر 90 12:27
سلام مرسی که به وبلاگ دختر من سر زدید از خدا می خوام که بهترینها رو برای دخترتون بخواد و به ناز پدر و مادرش بزرگ شه .


خداوند نگهدار نی نی شما هم باشه .
mamani helena
20 آذر 90 14:57
bah bah che nazre khoshmazei ghabol bashe enshala azizam


ممنونم مامان مهربون
مامان مسافر كوچولو
20 آذر 90 22:58
نذرت قبول ماماني درسا. خدا قبول كنه.دخملي چقدر ناز تو عكسش


انشاالله خدا قبول کنه . مامانی آینده . ممنون
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
21 آذر 90 13:45
نذرتون قبول.جالب بود اولین بار بود شنیدم کسی نذری خورشت آلوچه بده.خیلی باید خوشمزه باشه.دهنم آب افتاد.


واقعا" ندیده بودید ؟ خوب خوشحالم من اولیش بودم .وای جای شما خالی بود .
مامان وندا
21 آذر 90 17:25
نذرتون قبول درگاه خداوند،امیدوارم همیشه در کنار نی نی سالم باشید


ممنونم عزیزم . وندای عزیزم هم خدا نگهدارش باشه .
روژین
22 آذر 90 11:16
با اجازه وب شما را در قسمت پیوند وبلاگ قرار دادم


منم با کمال افتخار لینکتون کردم .