آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

کلاه های جدید با طراحی منحصر به فرد درسایی

1391/5/12 0:46
نویسنده : مامان בرسا
2,300 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گلی خانم ..... خوبی عزیزم .....

این روزا شیرین شدی مثل قند ...... خوشمزه مثل عسل ........ شیطون و بازیگوش مثل خرگوش و بزن بهادر مثل جان سینا ....... من فدات که از  هرانگشتت یه هنر میباره ....... این روزا همه چی میشه مثل کلاه روی سرت ....... چقده هم بهت میاد نباتی ........ کم مونده میز و صندلی هم روی سرت جا خوش کنن ......  قربونت برم هوارتا با این شیرین کاری هات ..... دو تا عکسی رو که شیوا گلی ازت گرفته واست میزارم که ببینی چقده هنرمندی .........

 

 

درسا با کلاه حلقه ای

 

کلاه پوشکی همه کاره

دوستان گلم اگه سفارش خواستین بگین در اسرع وقت برای نی نی های گلتون فرستاده میشه ..... درسا گلی همیشه در خدمت شماست ......بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (90)

مامان نوژاجونی
12 مرداد 91 0:43
ماشاله به این دخمل هنرمند


ماشاالله به نوژا جونی خودمون
مامان آراد(خاطره)
12 مرداد 91 2:04
ای جانم...قربونت برم با اون مدل کلاهات....


زنده باشی مامانی خوشحالم اومدی پیشمون
mamane kiana
12 مرداد 91 2:21
salam be fereshte kocholo 1 sale: hezarta tabrik be mamano babaye mehraboonet be khatere dashtane shoma khanomi ba on kolahaye nazet


ممنون عزیزم ..... شما دوست خوب منی
لیلا مامان آرمین
12 مرداد 91 2:24
چه قشنگه خاله جون یکی برا پسر من بفرست.ناناز خاله منم بوس بوس


قربونت برم از کدومش خوشت اومد
زهره مامان آریان
12 مرداد 91 2:38
وای چه جالب آریان هم همین کارو می کنه.هرچیزی گیر اورد واسه خودشو من کلاه می کنه


ای جونم به آریان خاله
مامان دینا
12 مرداد 91 3:00
درسا جونم میدونستی تو بی نظیری


مامانی بی نظیر تر از دختری خودت ..... فدات شم
مامان محمد و ساقی
12 مرداد 91 3:12
عکس دومیه خیلی باحاله.خودش گذاشته؟


بعله مامانی اونم با چه تبحری چیزای دیگه هم میذاره اما خوب این روزا زیاد نمیتونم ازش عکس بنذازم
مام پارسا
12 مرداد 91 3:42
جووووووووووووووووووووونم دخملی خلاق خاله..... مامانی دخترمون از همین الان رفت تو کار خود کفایی
ایییییییییییییییییییییییول درسایی با این ایده های قشنگت


قربونت برم زنده باشی مام عزیزم
ilijoon
12 مرداد 91 3:45
قربون دخمل هنرمندمون كه از هر انگشتش هنر ميباره


شما کلاه نخواستین ؟؟؟؟؟ بعلللللللله از هر انگشتش
ilijoon
12 مرداد 91 3:46
دوستت داريم جيگري


ما هم خیلی دوست داریم عزیزم
مامانی
12 مرداد 91 6:52
الهیییییییییی فدات شم درسایی خوشگل من

خدا نکنه عزیزم زنده باشی
فرشته مامان امين رضا
12 مرداد 91 11:29
سلام

اي موش بخوره اين قندوسل نازتوببوسش واسپنديادت نره.

راستي آپم


ممنون عزیزم .....اومدم
سارا
12 مرداد 91 12:25
الهی چقدر با نمک شده جیگرم


ممنون دوست خوبم سارا گلی
الهه مامان روشا جون
12 مرداد 91 14:04
ببخشید مامانی لطفا سفارش منو بپذیر و درسا گلی رو یه چنر روزی بیار پیش من.میبینی با مامن و باباش سفارش دادم.
خیلی با مزه است .حالا چند وقت دیگه کاسه غذاشم میذاره تو سرش.باید مدام ببری بشوریش.


ای وای پس منتظر خرابکاری هاش هم باید باشم باید لباس مثل روشا جونم واسش درست کنم
مامان نگار
12 مرداد 91 15:30
خیلی عکساش بامزه ان
رها
12 مرداد 91 17:29
چقدر عکس دومی باحاله
واقعا درسایی این روزا چقدر شیرین کار و خوردنی شده.


ممنون رها گلیم ......
مامان ملینا
12 مرداد 91 18:02
ای جانم چه بانمک


ممنون عزیزم
خاله جون
12 مرداد 91 19:19
واسه درسا جون هنرمند
ممنون میشم اگه بهم بگین چطوری قلب ها رو گذاشتین


ممنون عزیزم ...... آره میام پیشت
امیر رضا
12 مرداد 91 20:17
واسه منم کلاه میفرستی مدل عکس اولی .اخه اینجادارهبارون میاد


به چشم عزیزم ولی خوش به حالتون که بارون دارین و خاک ندارین
مامان زهرا
13 مرداد 91 2:19
چه گلی
چه دختری
خانمی کو تا بقیه هنرهاشو رو کنه


ممنون عزیزم آره بخدا روزی یه هنرشو رو میکنه
مامان یاسمن ومحمد پارسا
13 مرداد 91 2:46
قربونت برم که اینقد با مزه ای
مامان وندا
13 مرداد 91 3:00
فدات بشم خاله جون با این ژست عکسات و این کلاهای خوشملت....مامانی این کلاه هارو از کجا می خرید وندا حلقه و دستمال میذاره رو سرش ....الهی جیگرشون برم که همه ی کاراشون بامزه ست


تولیدی خودمونه مامان جونی ....... قربون دوتاشون عزیزم
مامانی
13 مرداد 91 11:33
سلام عزیزم خوبی؟ درسا خوبه؟ بروزم منتطرت هستم


ممنون عزیزم اومدم
مامان زهرا
13 مرداد 91 13:22
درسا گلم
هنرمند
منتظر هنر نمایی های بعدی هستیم


ممنون مامانی مرسی
آواز قو
13 مرداد 91 14:43
نبوغش منو کشته......حالا حالاها کو تا کاملا شکوفا بشه....


قربونت برم زنده باشی عزیزم
سیدمهدی
13 مرداد 91 16:14
سلاممممممممممممممممممممممممممممم من اومدمدلم براتون خیلی تنگ شده بود دوستتون دارم درسا جان رو ببوس


خوش اومدین آقا سید ..... میام پیشتون
مامان نفس طلایی
13 مرداد 91 16:27
وای چه کلاهای نازی


یکی بفرستم
مامان کورش
13 مرداد 91 20:15
سلام عزیزم حسابی حال میکنی با درسا جونم با این هنرش همه کس که این هنرهارو نداره خاله فداش بشه با این هنرهایش


زنده باشی عزیزم تمام دنیام شده این دخملی به خدا
مهتاب
14 مرداد 91 0:10
سلام مامانی دخملت چه بانمک شده با اون کلاهش



ممنون عزیزم
مامان مهربون فاطمه
14 مرداد 91 4:44
سلام خواهر گلم.درسا رو که میبینم لذت میبرم.ماشالله به جونش.برای درسای خاله اسفند دود کن...بووووس...


ممنون عزیزم منم از دیدن فاطمه گلیم خیلی لذشت میبرم ممنون
ماندانا
14 مرداد 91 7:10
واي الهي من عاشق اين شيرين كاري بچه هام حيف كه خدا فعلا" مارو لايق داشتن يكي از اين فرشته ها نمي دونه


انشاالله به سلامتی خدا به شما خانمی هم یه وروجک مثل این وروجکا میده لایق که هستی موقعش هنوز نشده خدا خودش به موقعش میده بهت عزیزم دارم هر روز با ایمیل خواهرم و بجه خواهرم واست رمزو ایمیل میکنم ولی ماشاالله این اینترنت لاک پشتی ارسال نمیکنه تمام اوقات هم این کارو کردم ...... ولی به محض وا شدن میفرستم برات فک نکنی یادم رفت ماندانا گلم
مامان آرشام
14 مرداد 91 7:12
آفرین به درسا خانم هنرمند کوچک.


ممنون دوست من
مامان سارینا
14 مرداد 91 9:36
فدای دخملی خوشمزه ما که واقعا یه پا هنرمنده واسه خودش . درسایی خاله کلاهات خیلی خوشگلنااااااا خاله من یه دونه سفارش میدم کی آماده میشه ؟؟؟؟؟؟ بوس بوس رو صورت ماهت عزیز دلم مامانی روز به روز خوشمزه ترو عسل تر میشن هر روز یه کار جدید وای عاشق بچه هامممممممممم


آره راست میگی روز به روز عسب تر میشن حدا حافظ همشون باشه ممنون عزیزم


مامان سها
14 مرداد 91 10:19
عزیز دلم با این کارای قشنگ
الان موقعشه که یه گاز کوچولو یواشکی ازت بگیرم ...
این نگاه معصومانه تو درسا خانوم دل می بره ها ...


ممنون عزیزم منم گاهی یه کوچولو میگیرم اما عزیزم با ناخناش جبران میفرمایند
سپیده
14 مرداد 91 10:49
سلام خانمی. ایشالله مسابقه بعدی. شرمنده.


اشکال نداره عزیزم
مامان رهام
14 مرداد 91 10:57
سلام مژگان جون خوبید عزیزم...................به به درسایی چه کلاهایی داری


قربونت برم ما خوبیم عزیزم انشاالله شما هم همیشه خوب وخوش باشید دوست من
الهه مامان یسنا
14 مرداد 91 11:21
سلام فدای این دختر ناز.یه بار دیگه اومده بودم ولی با موبایل بود نتونستم نظر بذارم.
پوشکشو ببین چجوری گذاشته رو سرش.آخی یسنا هم جویفول داشت یادش بخیر


قربونت برم شما بی نظر هم عزیزی خاله حونی ......
مامان نیره
14 مرداد 91 11:25
دوستت دارم درسا جون


ما هم دوست داریم عزیزم
الهه مامان یسنا
14 مرداد 91 12:26
سلام مامان درسا جون. عکس یسنا رو توی مسابقه شرکت دادم واسه سرگرمی. دوست داشتی یه سری بزن و باز اگه دوست داشتی رأی بده
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php



حتما" عزیزم کی از یسنای گلم بهتر
نگین مامان رادین
14 مرداد 91 13:23
ای قربون تو بشم که این همه شیرینی کلاهات هم خیلی خوشگلند و بهت میان ،عروسک باهوشم خیلی دوست دارم


زنده باشی خاله حون نگین ممنون ما هم دوستتون داریم
سمانه(مامان محمدرهام)
14 مرداد 91 14:01
من قربون خودت وابتکارات شیرینت برم.


زنده باشی عزیزم
مامان شیدا
14 مرداد 91 14:05
خاله قربون اون کلاه سر کردنش بشه ...


زنده باشی عزیزم
نایسل خانم
14 مرداد 91 16:11
الهی فداش شم با این کلاهش


زنده باشی عزیزم
نایسل خانم
14 مرداد 91 16:11
قربونت برم من راستی عزیزم مرسی تو خودت هنرمند تری مرسی


ممنون عزیزم
مامی مهتا
14 مرداد 91 17:21
آفرین به این دخمل خلاق با این شیرین کاری هاش من اگه جای مامانت بودم درسته قورتت میدادم ای جانم


وای نه مامانی تموم میشه ها
فرشته مامان امین رضا
14 مرداد 91 19:10
سلام

وای موش بخوره این دخترشیرین و.نازتوبااین
کلاه درست کردنش

قربونت برم ممنون .......
سپیده
15 مرداد 91 3:30
سلام. با تشکر از رای شما.

ممنون
زهره مامان نیایش
15 مرداد 91 12:36
نازی خوشگله چه دخمل خلاقی


قربونت برم عزیزم ممنون
سارا
15 مرداد 91 12:53
عزیزم خصوصی داری


خوندم سارا گلی مرسی
مامان زهره
15 مرداد 91 14:24
چقدر درسا جونم قشنگ افتاده ومخصوصا اون عكسش با پوشك


قربونت برم چشات خوشگل دیده
نی نی جون
15 مرداد 91 15:17
سلام
اره خیلی زجز کشیدم بیشتر از چیزی که میتونی درک و حس کنی .خداروشکر خوشبختیم ولی نینی از پیش خدا بیاد دل مامانم شاد بشه خوشبختیمون بیشتر میشه.تو که نمیدونی من تو چه شرایطی بزرگ شدم بابا نینی خواستن جرمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


قربونت برم انشاالله الان در کنار همسری بهترینها رو تجربه میکنی دیگه زمان سختی سر اومده عزیزم خوش باشی
نی نی جون
15 مرداد 91 15:20
سلام
ممنون که اومدی
خدا نینی و باباشو براهم نگه داره
تو نمیدونی تو دلم چی میگذره.
همش میترسم آزمایش برم منفی باشه اعصابم بهم میریزه.دعا کن به نینیت بگو برا منم دعا کنه


ممنون عزیزم انشاالله خیره برو آزمایش و تکلیف خودتو روشن کن
مامان کیارش
15 مرداد 91 15:42
عزیزم خیلی ممنون که به پسرم رای دادین...درسا جون رو ببوس از طرف من...


قربونت برم لایقش بود عزیزم
مامان تسنیم
15 مرداد 91 16:28
هنرمنده دخترک خوشگلمون


ممنون عزیزم
مامان وندا
15 مرداد 91 19:43
سلام گلم نمی دونم چرا نظراتم واستون نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهی جیگر این کاراش بشم....وندا هم دستمال و حلقه و گاهی هم گلدون کوچولوها رو میذاره رو سرش که البته گلدونا میافته....قربونشون بشم....می بوسمت گل بازیگوشم


نه عربرم ببخشین تو رو خدا گاهی اصلا" نمیرسم ..... دارم انگاری همه رو آزرده میکنم ...... ببخشین منو ای جونم من که عاشق این وندام مامانی
الهه مامان روشا جون
15 مرداد 91 22:13
مرسی که اومدی


ممنون عزیزم روشا رو ببوس
مامان امیرحسین و امیرعلی
16 مرداد 91 0:02
جانم...دخترمون هنرمند دیگه...
خاله مدلهای پسرونه داشتی خبرم کن سفارش بدم


چشم میگم روی طرح های پسرونه هم کار کنه اونم سفارشی عزیزم
خاله جون
16 مرداد 91 1:54
سلام عزیزم ممنون از راهنماییت


قربونت برم قابل نداشت
مامانی
16 مرداد 91 6:17
سلام عزیزم خوبی خانومی؟
من بروزم منتظرتم ممنونم



اومدم عزیزم
نی نی جون
16 مرداد 91 13:14
سلام
انشاا.. مامانی
خدا کنه ازمایشم بالای 50بشه دیشب تو خواب دیدم 7 ماهه حاملم سگ دیدم و ...
خداکنه نینی باشه به امید خدا
لینکمو ندیدم


انشاالله عزیزم خوابت هم انشاالله خیره .... مال استرسیه که داری ..... ای وای نگاه کردم دیدم لینک نشدی ولی مراحلشو انجام دادم الان دوباره اینکارو میکنم ببخش
سیدمهدی
16 مرداد 91 13:31
تا حالا شده توی جمع از کسی سئوالی بکنی و طرف تو چشمات نگاه کنه و به جای جواب فقط سکوت کنه .خیلی بده . این طور نیست


میام خدمتتون توضیح میدم
نایسل جون
16 مرداد 91 14:58
فدات شم من ....
خودش هستتت برو وبش میاد نت جدیدا چند روزه


راستی چشممممم نمیرخورمم غذای بیرونو


آره نایسلی دیدم چه جالب دلم هواشو کرد خودش اومد ممنون
نرگسی
16 مرداد 91 15:23
سلام عزیزم .. خوبی ؟ خوشی ؟ درسا گلی خوبه ؟ دلم براتون تنگ شده بود .. ماشالله درسایی شیطونی شده ها عزیز دلممممممم .. بوووووووس


ممنون عزیزم نرگسی خوشجالم برگشتی دوست من
نسترن
16 مرداد 91 16:23
اخر هم من باید بیام خونتون این عروسک بخورمش
راستی همه پستات خوندم تا اینجا وای به حالت اگه فکر کنی نخوندم


ما نمیدیم بخوریش ....... ما فک میکنیم نخوندی میخوای چکار کنی .... هان ؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان بهی
16 مرداد 91 16:24
مامان درسا جونم نماز روزتون قبول باشه واقعا دخملمون چه بزرگ شده خدا جونممممم
مامان سها
16 مرداد 91 18:22
سلام درسا جونی می خواستم یه کلاه سفارش بدم ...
خودتون قبول می کنید یا به منشی تون بگم جیگر خانوم ؟
پول هم ندارم فقط بوس دارم
اینم یه بوس کوچولو



قربونت برم یه عالمه بوس بدین جتما" تقدیم میکنی ما خیلی بوس دوس داریم
فرزانه
16 مرداد 91 18:53
لطفا واسه ما هم کلاه درست میکنین

به چشم فرزانه گلی
مامان سانلی
16 مرداد 91 18:53
سلام درسا گلم.چند وقت نبودم دلم یه ذره شده بود برات.خانوم شدی .بزرگ شدی عشقم. قربون خلاقیتت برم که اینقدر کارای جدید خلق میکنی.به عالمه بوس برای همه شیرین بودنت
ماندانا
17 مرداد 91 8:23
سلام مامان جون درساگلي نه اصلا" فكر نمي كنم كه يادت رفته چون معلومه كه آدم با معرفتي هستي عزيزم هر وقت تونستي برام بفرست مي بوسمت


قربونت برم ماندای عزیزم میفرستم برات تا حالا که موفق نشدم .....
مامان نيما
17 مرداد 91 9:13
چهقدر بانمك شده از طرف من ببوسيدش


قزیونت برم مرسی عزیزم
مامان نوژا
17 مرداد 91 10:00
من کلی خندیدم با این کلاههاش


قربونت برم خوشحالم که خوشت اومد
مامان باران
17 مرداد 91 10:34
واي خدا جونم اين درساي ما چقدر دوست داشتنيه ، ماچت كنم من الهييييييييييي با اون كلاه هاي خوشملت


ممنون مامانی ...... دوس داشتی واست میفرستیم همه جوره هم کاربرد داره آخه دختری حسابی خلاقه
مامان محمد
17 مرداد 91 11:41
ای جانم،عجب کلاهی خاله،ما هم از این کلاها میخوایم.
مامانی درسا سلام،ببخشید که دیر به دیر بهتون سر میزنم،دستگاه مودممون خراب شده بود نتونستم بیام پیشتون الانم درست شده البته نصفه نیمه،از این به بعد بیشتر میام پیشتون،تو این شبهای قدر ما رو هم فراموش نکن،دوستتون داریم یه عالمه


قربونت برم واستون میفرستم ..... چه خوب که مودم درست شد عزیزم شما هم مارو دعا کنید
ilijoon
17 مرداد 91 12:19
مامان ترنم کوچولو
17 مرداد 91 13:49
ای جاااااااااااااااااااااااانم.
بابا خلللللللللللاق


مرسی خاله ترنمی هم یه یه ماه دیگه چنان خلاق میشه که نگو
معصومه مامان احسان
17 مرداد 91 14:50
سلام ىرساي قربون خوىت و اون كلاهات
مامی مهتا
17 مرداد 91 17:19
دفعه قبل برات کامنت گذاشتم اما الان اومدم میبینمنیست چراااااااااااا؟ یه بوووس برای درسا جون با این شیرین کاریهاش



ببخش منو نرسیدم تایید کنم الان میام پیشت.......


mamane roham
18 مرداد 91 9:43
عزیزم میشه از این کلاه ها به ما هم بدی. من از اینها میخوامممم که یک کم مثل تو خوش تیپ بشم
بابای دوقلوها
18 مرداد 91 10:26
وای چه کلاهای خوشگلی درست کردی یه کلاه هم به عمو میدی؟؟؟
یاس
19 مرداد 91 2:55
کلاهشو ببین.وایییییییییی.چقدر هم جدیه فسقلی
مامان متین وکسرا
19 مرداد 91 16:01
درسا جون هنرمند دوست داریم
صوفیا مامان سامیار جون
20 مرداد 91 4:37
ای جانم چه دخملی .مامان بده داره صرفه جویی میکنه
مامان آرشیدا قند عسل
21 مرداد 91 10:45
سلام ماشاالله چقدر بزرگ شده این گل بانو ، عروسک خاله عسلی از این کلاههای خوشملت میدی به منم سرم کنم نفس.
مامان انیسا
21 مرداد 91 13:49
خیلی بامزه ای دختر


ممنون دوست خوبم
مامان محمد و ساقی
21 مرداد 91 18:11
سلام میشه بیاین به ساقی که تو یه مسابقه شرکت کرده رای بدین.


آره عزیزم اومدم
مامان آریا
23 مرداد 91 9:00
سلام
اون کلاه حلقه ای رو که دیدم یاد فرشته ها افتادم.توی کارتونهای بچگیمون فرشته ها یه هاله نور شبیه کلاه درسایی داشتن.
شاید با این کارش خواسته بگه منم یه فرشته ام که اومدم روی زمین
قربون این فرشته کوچولو


قربونت برم چه خوب تشبیه کردی ......
مریم مامان درسا
24 مرداد 91 4:02
آخ قربون خودش و کلاه هاش
مامان فاطمه
25 مرداد 91 2:21
سلام گلی ماشالله خانوم شده وروجکتون راه میره؟شیطون من فقط برام شیرین زبونی میکنه
مامانی امیررضا وآیناز
26 مرداد 91 16:42
سلام عزیزم از اینکه یادی از ما کردی ممنونم فعلا که سرمون با روزه واز این طرف با زلزله گرمه.من از اولش هم قلم چندان باحالی نداشتم وهمیشه از خوندن مطالب شما کیف میکنم وبه خاطر داشتن دوستانی چون شما به خود می بالم.ولی چشم منم بعد رمضان مثل شما یه خونه تکانی می کنم.
آیناز میگه از طرف من حتما این نازنازی رو ببوسن


مامانی شکسته نفسی نکنید شما مامانی و عاشق مطمئن باش عاشقا خیلی خوب میتونن بنویسن خیلی خوشحالم و منتظر نوشتن مجدد شما
مامان نيروانا
28 مرداد 91 8:25
واي خداي من، چه بزرگ شدي عزيزِ خاله! خدا محكم توي دستاي خودش نگهت داره عزيزم.
خاله جون ميشه از اين كلاهاي خوشگل برا مام بفرستي


ممنون عزیزم وای چه دعای خوشگلی کردی ..... چشم خاله آدرس بدین سفارشی ارسال میشه