آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

تقدیم به کسانی که تا دیروز روی زمین بودن اما امروز در آسمان ها هستند ......

1391/5/17 11:51
نویسنده : مامان בرسا
1,897 بازدید
اشتراک گذاری

بخواب آرام زیبا ....... نازنینم

کنار قاب عکست ...... مینشینم

نشسته بغض حسرت در گلویم

چگونه با تو از دردم بگویم ؟١

تو آن بالا میان آسمانی .....

گهر از دیده من مینشانی ١

من اینجا بی تو معنایی ندارم .....

برای گریه ماوایی ندارم ......

تو بودی ناز من را میکشیدی ......

فقط تو در دل من متتپیدی ......

پرستویم چرا پرواز کردی ؟١

به این زودی ..... سفر آغاز کردی !

مگر تنگ است اینجا جا برایت

چه دلتنگم برای بوسه هایت

اگر چه رفته ای عطر تو باقی ست

دل من عاشق عطر اقاقی ست

بخواب آرام زیبا پــــــــــــــــــــــدر من .......

 

درسای گلم روز اولی که این وبلاگ رو واست درست کردم با خودم عهد کردم فقط از خوبیها خوشیهای زندگی واست بگم دل نازکتو درگیر ناملایمات زندگی نکنم ...... اما ببخش مامانم ..... گاهی پیش میاد این جبر روزگاره ...... روز جمعه یکی از بزرگترین پتروشیمی های کشور دچار آتش سوزی شد و بابا های زیادی رو از خانواده هاشون گرفت ....... البته خیلیای دیگه هم هستند که متاسفانه حال خوبی ندارند که از خدا میخوام به حرمت روزهای پیش رو سلامتی کامل بهشون بده ...... امروز تشییع یکی از بابا جونای از دست رفته بود که اتقاقا" هم فامیل مامانت بود و هم یه دوست خانوادگی و همسایه مهربون سال های کودکی ....... عزیزم وقتی بزرگ شدی میفهمی که مامانت شاید بتونه خیلی چیزا رو تحمل کنه ......... اما تحمل ..... چشم های از اشک خیس شده کودکانی که چشم هاشون به دنبال بابا جوناشون دو دو میکنه و کمر خم همسری که از یه طرف یه عالمه غم برای عزیز از دست رفته ش داره و از یه طرف نگاه به آینده که باید دیگه این مسیرو با مشقت فراوون تنها همراه با کودکانش سفر کنه ....... نداره  .....

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

روحشان شاد و یادشان گرامی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (57)

مامانی
17 مرداد 91 12:12
خدا رحمتشون کنه ای خدا چرا اینروزا فقط بلا سر مردم میاد اونم از پاسدارای عزیزمون
ilijoon
17 مرداد 91 12:18
خيلي غم انگيزه به شما هم تسليت عرض ميكنم
ilijoon
17 مرداد 91 12:18
ilijoon
17 مرداد 91 12:19
آپم منتظرتون هستم
ماندانا
17 مرداد 91 12:35
براي همه اين عزيزان طلب صبر و براي رفتگان طلب بخشش از خداي بزرگ ومنان داريم بالاخره هر كدوم از ما به يه نحوي مورد امتحان خدا قرار مي گيريم اميدوارم هممون ازامتحاناتش سر بلند بيرون بياييم.


ممنون عزیزم انشاالله ماندای گلم
آواز قو
17 مرداد 91 12:51
باسلام وتسلیت ......

خیلی متاسف شدم وبرایشان بالا ترین درجه ی ایثار و تقرب خدا را آرزومندم ......وبرای باز ماندگانشان صبری جمیل می طلبم.....تسلیت میگم........


ممنون عزیزم انشاالله شما و خانواده همیشه سالم باشید
مامان تارا و باربد
17 مرداد 91 13:05
روح همشون شاد و شکیبایی همراه بازماندگانشان
مامان ترنم کوچولو
17 مرداد 91 13:48



ممنون عزیزم
سمانه(مامان محمدرهام)
17 مرداد 91 13:52
واقعا غم انگیزه.خدا رحمتشون کنه وبه خانواده هاشونم صبر بده.
تسلیت دوست خوبم.


ممنون عزیزم
زهره مامان آریان
17 مرداد 91 15:02
برای خانواده های این عزیزان از درگاه خداوند صبر می خواهیم.روحشون شاد...


ممنون عزیزم
مامان محمد و ساقی
17 مرداد 91 15:31
سلام.واقعا" ناراحت کنندست.تا کی به خاطر یه سری اشتباهات باید بعضی خونواده ها داغدار بشن.
روحشون شاد باشه.



واقعا" همینه که میگی دوست من اشتباهات دیگران و از دست رفتن این عزیزان ممنون
نایسل جون
17 مرداد 91 15:50
وای چه خبر بدی به خونواده هاشون صبر بده خدا


ممنون عزیزم
مامان فافا
17 مرداد 91 16:00
خدا رحمتشون کنه و به خونواده هاشون صبر بده.


ممنون عزیزم
مهتاب
17 مرداد 91 17:56
تسلیت


ممنون عزیزم
مهتاب
17 مرداد 91 17:57
از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد …
امشب چشمانم را با آب توبه می شویم
و کلام قرآن در دهانم می ریزم
تا خواب چشمانم را نیازآرد …
***

.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____در شب قدر ________***
_***______لحظه دعا ونیایش ***
_*** مرا هم فراموش نکن ***
___***__محتاج دعا ______***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•




ممنون مهتاب جون
نسترن
17 مرداد 91 18:17
روحشون شاد واقعا اینقدر این غم سنگینه که نمیشه چیزی گفت انشالله خدا به خانواده هاشون صبر بده


همین طوره که میگی ممنون نسترن گلی
مامان ساینا
17 مرداد 91 18:48
روحشون شاد . خدا به خانواده هاشون صبر بده


ممنون عزیزم
سارا
18 مرداد 91 1:02
روحشان شاد خیلی غمگین شدم


ممنون عزیزم
mamane roham
18 مرداد 91 9:42
خدا رحمتشون کنه. بقای عمر شما باشه.
الهام مادر اينده
18 مرداد 91 9:44
واي مو به تنم سيخ شد . خدا صبر به باز مانده هاشون بده
بابای دوقلوها
18 مرداد 91 10:24
خدا رحمتشون کنه واقعا دردناکه
نسترن
18 مرداد 91 11:05
مزگان جونم از این که این پست رو گذاشتی هیچ کس رو مطمین باش ازرده خاطر نکردی خیلی کار خوبی کردی اینطور شاید یکم دلت سبک شده دوما ما دوستیم که تو همه لحظه خوشی و ناخوشی کنار هم باشیم نه فقط تو خنده ها شریک هم باشیم امیدوارم خیلی زود حالت بهتر بشه بوسسسسسسسسسسس
مامان سارینا
18 مرداد 91 11:36
خدا همشونو قرین رحمت خودش قرار بده . روحشان شاد . انشالله باباهایی که حالشون خوب نیست خدا به بچه هاشون نگاه کنه و بهشون سلامتی کامل عنایت کنه . خیلی سخته
مامان زهرا
18 مرداد 91 14:46
خدا رحمتشون کنه توی این ماه عزیز من خبر را از اخبار دیدم و کلی براشون ناراحت شدم
مامان نگار
18 مرداد 91 15:10
عزیزم تسلیت میگم خییییییلی سخته فقط از خدا برای خانواده هاشون طلب صبر میکنم
رها
18 مرداد 91 15:33
روحشون شاد
مامان یاسمن ومحمد پارسا
18 مرداد 91 17:54
تسلیت عزیزم خیلی غم انگیزه خدا به خانواده هاشون صبر بده
نایسل جون
18 مرداد 91 18:03
منم به نوبه ی خودم اگر لیاقتشو داشته باشم واسه ی همه دعا میکنم ... یا علی[بوسه]
مامان سها
18 مرداد 91 19:54
عزیزم خیلی ناراحت شدم پتروشیمی کجا آتیش گرفته؟ الهی بمیرم
مامان امیرحسین و امیرعلی
19 مرداد 91 0:07
خدا رحمتشون کنه و به خوانواده هاشون صبر عطا کنه. واقعا ناراحت کنندست.
مامان مارال فرفری
19 مرداد 91 1:48
خدا رحمت کنه خدا بهشون صبر بده وبلاگ زیبای داری
مامان نفس طلایی
19 مرداد 91 1:53
تسلیت میگم
خاله جون
19 مرداد 91 2:33
خیلی غم انگیزه خدا بهشون صبر بده
متین مامی ایلیا
19 مرداد 91 3:27
روحشون شاد باشه خیلی ناراحت شدم ، ادم دلش کباب میشه
مامان نیایش
19 مرداد 91 11:39
ان شا الله خدا به همه دل های داغ دیده صبر بده و توی این شب های عزیز روح همه رفتگان رو هم شاد کنه
مامی مهتا
19 مرداد 91 13:52
واای خدای من حتی اظهار نظر کردن در این باره هم برام دردناکه چه برسه به اینکه بخوام خودم رو در جایگاه اونها قرار بدم خدایا صبر عظیم به خانواده هاشون عطا کن .
مامان وندا
19 مرداد 91 16:31
واااااااااااااااای نمیدونستم، خدا ایشالا رحمتشون کنه ، واقعا سخته خیلی سخته، خدا به خانواده هاشون صبر بده
سپیده
19 مرداد 91 17:44
سلام. مسابقه شماره 2 را برگزار کردیم. در صورت تمایل کوچولوتونو شرکت بدید. با تشکر.
سپیده
19 مرداد 91 19:10
سلام. مسابقه شماره 2 شروع شد. دوست داشتید شرکت کنید.
مامان حسناسادات
20 مرداد 91 0:13
تسلیت...
التماس دعا


ممنون عزیزم ما رو هم دعا کنید
مامان تارا
20 مرداد 91 11:54
وااااااااااای خدای من قلب آدم از جا کنده میشه خدا هیچ بچه ای رو یتیم نکنه به حق این ماه مقدس قسمت میدیم *************************** مثل اینکه قالب وبلاگ هردومون یکی شده
مامان تسنیم
20 مرداد 91 13:16
خیلی سخته خیلی...


آره همین طوره که میگین
مامان مهربون فاطمه
21 مرداد 91 1:37
آخی !!!دلم خیلی گرفت...خدا بهشت رو نصیبش کنه...درسای خاله روببوس...الهی هیچوقت غم نبینی


ممنون عزیزم
مامان آیناز و امیررضا
21 مرداد 91 4:04
اومده بودم برای التماس دعا که با این خبر خیلی ناراحت شدم .بهتون تسلیت میگم .خدا رحمتشون کنه
مامان مهربون فاطمه
21 مرداد 91 22:58
آپم.خوشحال میشم سر بزنی ونظر بدی.اگه دوست داشتی بگو رمز بهت بدم.بوووووووس برای درسای خاله


قربونت برم باشه اومدم
مامانی
22 مرداد 91 16:06
مامانی بروزم بیا




اومدم عزیزم
الهه مامان روشا جون
22 مرداد 91 23:01
با خوندن نوشته ها خیلی دلم گرفت.من چون خودم پدرم رو از دست دادم میفهمم چی میکشن و چه قدر واسشون سخت میتونه باشه.ایشالا خدا بهشون صبر بده.
مژگان جون به شما هم تسلیت میگم


خدا بیامرزه تمام رفته گان رو مخصوصا" بابای شما گلم ....... ممنونم
سیدمهدی
23 مرداد 91 23:24
متاسفانه آپم یه کم دردناک هستش


اومدم آقا سید
مامان مهربون فاطمه
24 مرداد 91 2:59
سلام گل بانو.ممنون که بهم سر زدی.خصوصی داری.
مامان محمد صادق(زهرا)
24 مرداد 91 3:31
روحشون شاد..... کجایی عزیزم.؟؟؟ چرا آپ نمی کنی؟؟؟ دلمون واست تنگه و نگران!!!
مریم مامان درسا
24 مرداد 91 4:04
وای خیلی سخته ، خدارحمتش کنه و به خانوادش صبر بده ممنونم که همیشه پیش ما میای ،
مامان باران
24 مرداد 91 8:46
سلام عزيز دلم ، اين مطلب خيلي غم انگيز بود و خيلي نارحت شدم ، براي تمام عزيزاني كه از دست رفتن طلب آمرزش و براي بازمانگانشون صبر جميل از خداوند بزرگ خواستارم ،
ماندانا
24 مرداد 91 9:05
سلام مامان جون درسا از بابت رمز ممنون مرسي كه اينقدر با معرفتي و اينقدر براي ديگران ارزش قائل هستيد آدم وقتي دوستاي اينطوري پيدا مي كنه چقدر خوشحال ميشه يه بوس گنده هم براي درسا گلم
ماندانا
24 مرداد 91 9:06
خواستم قبل از اينكه خاطراتتون رو بخونم ازتون تشكر كنم
مامان ایلیا گلی
24 مرداد 91 13:36
تسلیت میگم
مامان رهام
26 مرداد 91 11:15
روحشون شاد


ممنون عزیزم
مامان نوژا
27 مرداد 91 18:36
عزیزم تسلیت میگم .خیلی ناراحت شدم خدا به شما و خونوادشون صبر بده


ممنون گلم