آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

نه نه ...... نه نه .......

1391/4/9 2:24
نویسنده : مامان בرسا
3,814 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان .......

 

شروع یازده ماهگی تو بهت تبریک میگم ...... اما چرا نه نه ...... بله بهتره ها ...... اصلا" بذار از اولش بگم ........ امروز که طبق عادت هر روزه داشتی خاله شادونه نگاه میکردی ....... همین جور پستونکتو میکشیدی به روی لثه ت ....15_5_16.gif... با حرص هم اینکارو میکردی طوری که ترسیدم یه وقت پستونکه پاره نشه بپره تو حلقت ..15_5_16.gif.... پس بهت گفتم درسایی ..... عزیزم اچونکی اهه ..... یه دفعه خیلی محکم گفتی : نه ..... نه ....... و بعد رفتی ...... این اولین بار بود که کلمه نه رو خیلی واضح بیان کردی الهی من تنهای تنها فدات ...... کم مونده بود از ذوق زیاد .... غش کنم .....

Free EmoticonFree EmoticonFree Emoticon

حالا فک کن اون زمان گذشت و حالا ساعت٥.٥ عصره همین امروزه ...... بابا در حال بازی با دخترشه ..... بابا پستونک دخترشو یواشکی برمیداره .... میذاره کنار .....دختره با اخم جانانه نگاهی به باباش میکنه و میگه ...... نه ..... نه ....Rolling Pin...و بعد پستونکو برمیداره و میذاره دهنش .......15_5_16.gif بابا میگه پستونک خوب نیست ..... دخملی که شما باشی ..... میگی نه ..... نه ...... و خیلی مودبانه پشتتو به بابات  میکنی و میری .......

Free EmoticonFree EmoticonFree Emoticon

حالا بریم جلوتر ساعت ١٠.٥ شب درسایی رو شکم بابا در حال ویراژ رفتن .......بابا میگه درسایی بابا رو دوست داری ؟؟؟درسایی خیلی شیک رو به باباش  میکنه و میگه نه نه ....... بابا نالان بابا غمگین ...... مامان  در ظاهر نالان ولی تو دلش با بدجتسی شاداب و خوشحال ......!!!!!

Free EmoticonFree EmoticonFree EmoticonFree EmoticonFree Emoticon

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (82)

مامان وندا
9 تیر 91 2:30
جیگرتووووووووووووووووووووووو نه گفتناشونم دیدن داره قربونشون برم


رنده باشی عزیزم ...... ممنون
الهه مامان روشا جون
9 تیر 91 3:14
الهی مژگان جون میببینی چه روند جالبیه؟اگه تو پستای منم بخونی روشا همین موقع ها نه رو یاد گرفته بود.چون به هم نزدیکن خیلی چیزا رو میتونی حدس بزنی.الا از فردا چپ میره راست میاد نه نه میگه.درسایی خاله فکر نکنی با مامان صحبت کردم حواسم به شما نیست.نه نه خیلیم یادمه.مبارک کلمه ی جدید.آفرین گلمممممممممممم


قربونش برم من آره همه شون کپی همن توی اعمال و رفتاراشون ..... من که فدای همشون ..... من که از دیروز به درسایی میگم خانم نه .....
الهه مامان روشا جون
9 تیر 91 3:17
راستی مامانی تو نی نی گپ دوستیمونو تایید کن.من الان میزنم.ممنونم بابت اراء.
خواهر زادت همون آوستا جیگلیه دیگه؟؟؟؟؟ مگه وبلاگ داره؟آدرسشو اگه بدش نمیاد بهم بده.شیوا جونمو که دستش درد نکنه با این وب خوبش.


ای وای دیشب اینو نوشتی ببخش من دیگه رفتم وب دوستان دیگه هم نظرات رو چک نکردم ببخش تو رو خدا ....... آره عزیزم همون اوستا س آدرسشو میام برات مینویسم ..... شیوار گلی هم هزار ماشاالله خیلی پرکاره همیشه همینطوره .......
مامان يگانه
9 تیر 91 11:29
مباركه نه گفتن اين خوشگ خانم
اميدوارم كه در آينده هم قدرت نه گفتن را داشته باشه (در مورد چيزهايي كه بايد نه بگه)



اشناالله .... دعای خوبی کردی
مامان زهرا
9 تیر 91 11:31
سلام مژگان جون
چقدر بچه هامون زود بزرگ می شوند
وای انار همین دیروز بود که بدینا اومده بود الان برای خودش خانمی شده
ببوسش


آره به خدا ..... و چه دنیای لذبخشی هستش ..... الهی همشون به سلامت بزرگ بشن
مامان زهرا
9 تیر 91 11:32
مژگان جون
منم برای شما درخواست دوستی فرستادم
برو توی نی نی گپ و تایید کن لطفا


قربونت برم من تا بخ خال نی نی گپ نرفتم .... برام بنویس باید چکار کنم ........
فریبا مامان حسام
9 تیر 91 15:00
آخی خاله تو هم پستونکی هستی؟
حسام منم عاشق پستونکشه.
پیش ما بیا خاله ای.[h

اومدم و حسام خوشگلتونو دیدم ......
مامان نیایش
9 تیر 91 15:57
دختر ناز شیطون همین جوری اگه نه گفتن رو ادامه بدی غیر از بابایی حال مامان رو هم کم کم میگیری ها آره بچه ها نه رو خیلی زودتر یاد میگیرن و دوست دارن همش بگن نه قربونش ایشالا همیشه سالم باشه و لباش خندون


ای وای حال مامانی رو هم ؟؟؟؟؟؟ زنده باشی عزیزم ممنون
یاس
9 تیر 91 16:29
سلام عزیزم.منم لینکتون کردم.قربون این دخمر ناز نازی بشم من که تازه نه رو یاد گرفته


زنده باشی خاله ممنون از لینکتون .....
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 تیر 91 17:36
چه دختره بلای شده این دختره ناز نازی نازنینم یازده ماهگیت مبارک


مسی خاله .....
مامان تارا
9 تیر 91 18:24
یازده ماهگی درسا جونم مبارررررررررررررررک باشه واااااااااای جیگرشو عزیزم میدونم شنیدین اولین کلمات چه لذتی داره
تو سه سالگی اینقد حرف میزنن اییییییییینقد حرف میزنن که سرت به دوران میفته اوج پرچانگی شونه


الهی قربون پر چونگی شون برم من ...... خاله هودمونیم هزار ماشاالله همین الانشم کلی چرحرفه قربونش برم
ilijoon
9 تیر 91 20:48
خاله منو كه دوست داري حالا بگو بله


اگه گفت بله بابا منو طلاق میده رسما"
ilijoon
9 تیر 91 20:49
عزيزم آدرس وب ايليا جون به صورت زير تغيير كرده اگر ممكنه تو لينك دوستاتون هم آدرسشو عوض كنيد ilijoony.niniweblog.com


حتما" دوست من دلمون واستون تنگ شده بود
ilijoon
9 تیر 91 20:50
ديگه داري كم كم خانوم ميشي
فقط يه ماه مونده


خاله عجله داری ها دو ماه دیگه
مامان آرینا موفرفری
9 تیر 91 23:18
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه.
آدرس وب نی نی شکلک
ttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com



قربون این دخملی با این همه کار
فریبا
10 تیر 91 1:39
سلام گلم مبارککککککککککککک باشه ، انشالله که تولد صد سالگیت بشه،
با افتخار لینکت کردم


قربونت برم منم خوشحالم از دوستی باشما .....
مریم(مامان روشا)
10 تیر 91 1:45
سلام عزیزم...خدا درسا جونو براتون نگه داره.ممنون از تبریکتون برای تولد روشا


قربونت برم وظیفه بود خدا همه بچه ها رو برای مامان و بابا هاشون نگه داره
مامان سامیار
10 تیر 91 2:50
درسا گلی 10 ماهگیت مبارک عزیزم قربونش برم که این دختر اینقد شیرینو بامزست .
خاله هدي ياسمين زهرا و محمدكوچول
10 تیر 91 3:46
ده ماهگيت مبارك درسا كوچولوي خوردني
مامان سارینا
10 تیر 91 8:49
عزیزمممممممممم فدای نه گفتناتتتتتتت . سارینا هم همینطوری بود خاله اول نه رو یاد گرفت ولی الان بله رو خیلی خوب بلد شده وای تصورش که میکنم قیافش خیلی خوشمزه میشه وقتی میگه نه نه مخصوصا زمانی که پستونک رو ازش میگیری . از طرف من یه عالمه ببوسیدش راستی مطالبتونو خیلی خیلی جالب مینویسید از خوندنشون لذت میبرم
مامان نفس طلایی
10 تیر 91 9:01
ای جونم به اون نه گفتنت عزیزم.... ولی طفلکی بابایی هاااااا .... بهش بگو دوستش داری باشه ؟
ستایش
10 تیر 91 9:55
سلام مامان درسا میشه رمزتو بهم بگی آخه منم بچه دار نشدم می خوام بدونم خدا چجوری این فرشته رو بهت داده ممنون می شم عزیزم
مامان نيما
10 تیر 91 10:35
عزيزممممممممممم با اين حرف زدن قشنگت .خدا حفظش كنه
مامان تارا و باربد
10 تیر 91 10:57
شروع 11 ماهگی مبارک گلم اولین نه زندگیت هم مبارک امیدوارم همیشه به بدیها نومیدی ها دلتنگی ها و......... نه بگی
ني ني آينده
10 تیر 91 11:06
سلام مباركه ايشالا صد سالگيش مرسي كه بهم سر ميزنين امتحانام بلاخره تمام شد در خدمتم
ماندانا
10 تیر 91 11:31
قربون اين دختر ناز برم با اون نه گفتنش خوش به حال مامانت كه پيشته و وقتي نه ميگه ميتونه محكم بوست كنه
مامان خورشيد
10 تیر 91 11:56
عزيزم چه حاضر جواب. بيچاره بابايي چقد غصه خورده. نمي دونم بعضي وقتا بچه ها رو تكرار بعضي كلمات اصرار پيدا مي كنن و نه هم يكي از اين كلماته.
زری مامان مهدیار
10 تیر 91 15:26
سلام مامانی درسا خیلی با احساس می نویسید امیدوارم خدا این غنچه ی کوچولوتونو براتون حفظ کنه
مامان انیسا
10 تیر 91 15:31
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدید دختر نازنینی دارید خدا حفظش کنه
مامان ترنم کوچولو
10 تیر 91 16:06
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم.قربون نه گفتنت خاله. از جملات آخرت کلی خندیدم سارا جون
شیوا
10 تیر 91 16:22
انشالله همیشه سلامت باشی عزیز خاله
شیوا
10 تیر 91 16:23
بالاخره عکس پارسارو گذاشتم تا چند روز دیگه عکسای جدید می ذارم خبرتون می کنم
شیوا
10 تیر 91 16:23
گربون نه گفتنت بشم عزییییییییزم
الهه مامان روشا جون
10 تیر 91 16:46
واییییییییییییی خاله مژگان دستت درد نکنه.**بیچاره مامانم چه قدر خودشو اذیت کرد هی از این وب به اون وب نظر بده.اگه میدونستم بهش می گفتم یه بنر واسم سفارش بده شما بزنید درروازه ی شهرتون.)خوش به حال من.کاش کنکورم اینجوری اسما در میومد.::::::.در هر صورت مرسی خاله جون.
مام پارسا
10 تیر 91 17:08
قرررررررررررررررررررربونت برم من الهی. کلمه جدید مبارک خاله جون. آفرین تا می تونی به مامان و بابا بگو نه یه وقت نگی آره اون وقت دیگه .............. خب مامانی شما خوبی.اینجا نبودی که وقتی داشتم با درسا جون حرف می زدم. خب خیالم راحت شد
مام پارسا
10 تیر 91 17:08
ای مامانی بد جنس.
محيا كوچولو
10 تیر 91 18:11
سلام خاله جوني! ممنون از اينكه به ياد من بوديد و تولد منو تبريك گفتين! ايشالله هميشه سلامت و شاد باشيد دوستتون دارم. محيا كوچولو عكسهاي مسافرت و يه فيلم جديد هم براتون آماده كردم!
محيا كوچولو
10 تیر 91 18:11
به به از اين شيرين زبونيها
مامانی
10 تیر 91 21:49
سلام عزیزم بروزم
مامان یاسمین زهرا
11 تیر 91 1:40
عزیزم خیلی خوردنی هستی.بووووووووووووس
نسترن
11 تیر 91 9:34
11 ماهگیت مبارک خاله دیگه ماشالله داری میشی یک ساله انشالله همیشه تنت سالم لبت خندون باشه شیرین عسل
مامان زهره
11 تیر 91 9:35
الهي راي گيري شروع شده
مامان فافا
11 تیر 91 11:23
سلام عزیزم... مبارک باشه حرف زدن درسا جونم دخمل ما هم نه رو میگه
مامان رهام(✿◠‿◠)
11 تیر 91 11:33
سلام عزيزم.الهي دورت بگردم با اون نه نه گفتنت .اي بدجنس چرا خوشحال شدي به بابايي گفته نه تو پرانتز منم خوشحال ميشم رهام حال بابايي شو مي گيرههرچي ميگه بيا بغل من نرو بغل مونا رهام ميگه نه فقط مونا جوووووووون منم قند تو دلم آب ميشه
سيدومامان
11 تیر 91 12:10
سلام خدابراتون حفظش كنه ودركنارهم خوشبخت باشين خوشحال ميشم به ماهم سربزني.
مامان مانی
11 تیر 91 12:24
یازده ماهگیت مبارک .... تولد مانی جون شما هم دعوتید ....
مامان علی اکبر
11 تیر 91 19:21
سلام آجی جون آپم. منتظرت هستم
ني ني شكلك
11 تیر 91 20:08
ممنون ماماني درسا قربونش كه پستونك مي خوره ناز بشي الهي درسا گلي
مامان شیدا
11 تیر 91 20:14
سلام . درسایی چطوره ؟ بازم ازش یه عکس جدید بذارید . منتظرم .
سحر
11 تیر 91 22:35
قربونت برم . جیگگگگگگگگگگگگگگگر من با اون نه گفتن هات .
مامان امیرحسین و امیرعلی
11 تیر 91 23:02
وای عزیز خاله...قربونت برم که نه میکی... مژگان جون پستونک درسته زیاد خوب نیست ولی بخوره راحتتر میخوابه...پسرای من نخوردن منو کشتن با این خوابشون باز من عجله کردم یا واقعا نظر من نیست تو پست قبلی؟؟
مامان بهار
11 تیر 91 23:21
مرسی عزیزم که این همه لطف داری درسا جون رو ببوس دوستون دارم
مامان محمد و ساقی
12 تیر 91 0:45
سلام درسایی.سلام مامان جون.
امان از این پسکولک(به قول ساقی)
چه شیرین شدی گلم.


مامان باران
12 تیر 91 8:33
آخي نازي پس ياد گرفتي بگي نه ، شما هم مثل باران من خاله شادونه دوس داري ، قربونت نه گفتنت برم من ،
مامان زهرا
12 تیر 91 10:14
با تاخیر سلام باورت نمیشه من شنبه و یکشنبه که تعطیل هستم کلی کار عقب مونده خونه را باید انجام بدهم و خرید برای یک هفته و آماده کردن وسایل .... و کلی کار دیگه وقت نمیشه به کامپیوتر نزدیک شوم
مامان زهرا
12 تیر 91 10:18
خانمی در مورد نی نی گپ وقتی وارد نی نی گپ شدی باید در قسمت درخواست های جدید اسم کسانی را که می خواهید در لیست دوستان شما باشند را فقط تایید کنید بعد اسم دوست جدید در لیست دوستان من قرار میگرد شما به راحتی می توانید ببینید که آنها آنلاین یا آفلاین هستند اگر روی هر کدام کلیک کنید یک صفحه چت باز می شود که می توانید با وی در ان صفحه خصوصی چات کنید
مامان حلما
12 تیر 91 10:46
الهی من فدای این عروسک مخملی با این نازو اداهاش
مامان نوژاجوني
12 تیر 91 13:27
سلام خانمي.الهي كه زنده باشي وحرفاي جديدمديديادبگيري ومامان جونت ايجابرات بنويسه وماعشق كنيم
الهه مامان یسنا
12 تیر 91 15:27
این نه گفتن ها تا 3 سالگیش ادامه داره مامانی خدا بهت صبر بده
ستاره زمینی
12 تیر 91 22:10
10 ماهگیت مبارک عزیزم.
مامان نگار
13 تیر 91 0:08
فدای نه گفتنات عزیز خاله
مهتاب
13 تیر 91 1:19
___█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ قدم ‌هایت بوسه‌گاه چشم‌هایمان ای گل نرگس جشن میلادت کاش به ضیافت ظهور می‌پیوست میلاد نرگس پنهان گرامی باد چه دخملی باهوشی جانم مامانی عکس بیشتر بزار از گل نارت
مامانی
13 تیر 91 7:35
وایییییییی قربون شیطونیات برم خاله جونیسلاااااااااااااااام عزیزدل خوبی؟ بروزم منتظرتم
نرگسی
13 تیر 91 10:04
الهیییییییییییییییییییی فداش ..
مامان نوژاجوني
13 تیر 91 16:17
سلام مامان درسا خبري ازتون نيست.درساحالش خوبه؟ميخواستم اگه امكان داره برام كامنت بزاري كه چطوري وازكجا قابهاي عكس خوشگل بزارم من بلدنيستممممممممممم .
مامان دیناجون
14 تیر 91 2:31
ای جونم .دختر شیطون ودلبرمامانی من که خودم عاشق نه گفتن بچه ها هستم .دینای من هم بعضی وقتها با یک طرز خاصی نه میگه که دلم میخواد بچلونمش
زهره مامان آریان
14 تیر 91 3:02
مامان خانوم زیاد ذوق نکن که به موقعش این وروجک حال شما رو هم با یه نهههه جانانه میگیره اونوقت بابایی ظاهر غمگین و باطن .....
مامان محدثه
14 تیر 91 3:11
سلام درسا جون شما رو لینک کردیم حنما به ما سر بزنید ودوست داشتید لینکمون کنید
مهتاب
14 تیر 91 8:51
طلوع نزدیک است اگر بخواهیم ظهور تو زیباتر از ظهور همه‌ی زیبایی‌هاست چشم به راه زیباترین بهاریم خدایا انتظار چقدر دیر می‌گذرد با صد نگاه خسته، صدا می‌زنیم تو را بیایید همه منتظر آمدنش شویم l
الهام مادر اينده
14 تیر 91 11:59
جيگر نه گفتنات عيدتون مبارك
مامان علی اکبر
14 تیر 91 14:23
سلام خواهر جون عیدت مبارک درسا جون رو ببوس
مریم مامان درسا
14 تیر 91 18:01
سلام مژگان جون الهی قربونش برم ، خیلی بامزه شده دلم میخواد بخورمش
نگین مامان رادین
14 تیر 91 19:03
این روزها که حادثه بیداد می‌کند دل از فراق روی تو فریاد می‌کند برگرد ای مسافر تنهایی فاطمه بانگ تو قلب فاطمه را شاد می‌کند نیمه ی شعبان سالروز ولادت یوسف فاطمه مبارک
نسترن(یک عاشقانه آرام)
14 تیر 91 22:31
فدااااااااااااااااااااااای تو
مامانی
15 تیر 91 8:31
مبارکه درساجونممممممممممم
مامان علي خوشتيپ
15 تیر 91 12:55
ميلاد منجي عالم بشريت بر شما مبارك آشپزخونه مجازي ما افتتاح شد. مادر كدبانو با حضورتون در اين آشپزخونه مجازي ما رو خوشحال كنيد
یاس
15 تیر 91 15:18
عیدتون مبارک عزیز دلم
بابای دوقلوها
15 تیر 91 18:08
عززییییییییزم چه شیرین ولی احتمالا درسایی معنی نه رو نمیدونه، وگرنه نمیگفت که بابایی رو دوست نداره نه نه
الهه مامان روشا جون
15 تیر 91 22:10
واسه درسایی
نایسل
16 تیر 91 2:09
آخ الهی قربونت نه گفتنت بشممممم
ایشالا صد سالگی اتتت عسلمم


مرسی گلم زنده باشی .....
الهه مامان یسنا
17 تیر 91 1:28
ای جانم به این نه گفتن!! یه پستی واسه یسنا گذاشتم خیلی وقت پیش واسه نه گفتن. حال بابا اردوان رو ما خیلی وقت پیش درک کردیم اینم اون پسته دوست داشتی بخون
http://yasnakhanoom.niniweblog.com/post20.php


مرسی عزیزم آره حتما" میام میخونمش مرسی
متین مامی ایلیا
19 تیر 91 14:23
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم


ما هم عاشقتونیم