آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

برای خواهری فرشته خو و عزیز تر از چان

1391/4/16 1:42
نویسنده : مامان בرسا
1,535 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

اردوان نوشت :

همسر عزیزم مژگان جان

چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد
زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد ، روزها گذشت و چهره زیبایت در آسمان دلم آفتابی شد
دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد ، همه زیبایی های دنیا با آمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود ، اینگونه چشمانم با دیدن یکی مثل تو عاشق میشود
و امروز روز میلاد دوباره تو است ، در این هوای ابری نیز خورشید در لابه لای ابرها به انتظار دیدن تو  است

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

نرگس نوشت :

خواهرم

آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد ، همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود
صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت ، عطر حضورت فرا گرفته همه زمین را…
تو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است ، داشتن یکی مثل تو معجزه است ،امروز روز میلاد دوباره تو است و من خیلی خوشبختم از اینکه شما منت بر دیدگانم گذاشتی شدی خواهرم .... دوستم ..... عزیزتر از جانم ......

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

آقا جون نوشت :

دخترگلم  ..... عزیزم ..... روزی که کوچک ترین فرزندم که شما باشی به دنیا اومدی ....... غرق غرور شدم از آمدنت چون میدانستم فرداها ..... که امروز باشد ..... با مهربانیت ...... با فداکاریت ...... با عشق به همسر و فرشته کوچکت ....... و از همه مهمتر با انسانیتی که داری باعث افتخارم میشوی ...... گل من روز تولدت مبارک ..... برایت از خداوند متعال بهترینها را آرزو میکنم .....

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

درسا نوشت :

مامانی روز تولدت مبارک مرسی که اومدی و شدی مامان مهربونم ...

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

این پست توسط خاله نرگس نوشته شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (55)

نایسل
16 تیر 91 2:09
عزیزززز دلم تولدت مبارکککککککککک عشقمم


مرسی عزیزم خیلی دوست دارم
نی نی های حاجی
16 تیر 91 10:00
در ساجون عیدت مبارک
ان شاالله چشمت به جمال اقا روشن بشه


مرسی عزیزم ممنون از شما هم همین طور باشه
مامان محمدرضا
16 تیر 91 10:48
لبخند زدی و آسمان آبی شد
شبهای قشنگ مهر مهتابی شد
پروانه پس از تولد زیبایت
تا آخر عمر غرق بی تابی شد

عزیزم تولدت مبارک


ممنون دوست گل خود خودم
مامان زهرا
16 تیر 91 10:50
واقعا دست خاله نرگس، همسر محترمت،آقاجون و درسا جون بابت مطالب قشنگشون درد نکنه
خیلی جالب بود


مرسی گلم واسه خاطر منم همینطور بود خیلی دوستتون و دوستشون دارم....
مامان عسل
16 تیر 91 11:20
مبارکههههههههههههههههه


مرسی دوست خوبم
سمانه(مامان محمدرهام)
16 تیر 91 12:11
تولد تولدت مبارکککککککککککک الهی 120ساله شی وهمیشه تندرست باشی وسایت بالا سر درسا گلی باشه


مرسی گلم واسه شما هم همین طور
مامان امیرحسین و امیرعلی
16 تیر 91 12:33
مبارکه مبارکه
ایشالا همیشه سایت بالا سر خوانوادتو همسرتو درسا جون باشه....
کجا بودی عزیز نبودی؟!


مرسی مامانی انشاالله شما هم زنده باشی
مامان یاسمن ومحمد پارسا
16 تیر 91 12:45
سلام :مامانی مهربان تولدت مبارک .امیدوارم سایه مهربانت همیشه بر سر خانواده گلت افکنده باشدتولدت مبارک


مرسی عزیزم انشاالله شما هم سلامت باشین
مامان محمد و ساقی
16 تیر 91 13:04
سلام عزیزم.تولدت مبارک.ایشاا... 120 سال نه 1200 سال زنده باشی.
ایشاا... در کنار همه ی اونایی که دوسشون داری و دوست دارن زندگی پر ازشادی و عشق داشته باشی.میبوسمت عزیزم.


مرسی گلم ممنون عزیزم .....
مامان بهی
16 تیر 91 13:06
تولدت مبارکککککککککککککک مامان درسا جونممممممممممممممم مام دوست داریماااااااااااا


مرسی گلم منم همه شما رو دوست دارم
الهه مامان یسنا
16 تیر 91 13:08
وای چقدر انرژی مثبت!!! من که کیف کردم. تولدت مبارک مژگان جون

مرسی عزیزم خواهری و بقیه شرمنده کردن خودم هم خیلی ذوقیدم
نرگسی
16 تیر 91 13:24
تولت مبااااااااااااااااارک عزیزم .. ایشالله که سالیان سال لبت خندون باشه و تنت سلامت ..


مرسی عزیزم ممنون نرگسی گلم
سحر
16 تیر 91 14:02
مژگان جون تولدت مبارک . ان شاالله 120 سال سایه ات بالای سر درسا جون باشه


مرسی گلم ممنون
نایسل
16 تیر 91 14:30



مرسی عریزم
فریبا
16 تیر 91 17:04
عزیزم تولدددددددددددت مبارکککککککککککککککک


ممنون عزیزم مرسی
مامان فافا
16 تیر 91 18:16
مامانی تولدت مبارک
انشاالله خدا 120 سال عمر با عظت در کنار
خانواده بهتون عطا کنه


ممنون مامانی شما هم زنده باشی
مامان تارا
16 تیر 91 20:34
$$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$

تولدت مبارک باشه عزیزم ایشالا جشن تولد صد سالگیت


ممنون دوست خوبم مرسی
مامانی
17 تیر 91 0:36
سلام مامان عزیز ومهربون
بروزم با (تولدم )
منتظرتم



اومدم گلم ممنون
مامانی
17 تیر 91 0:52
تولدتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک


مرسی گلم شما هم همیشه خوش و سلامت باشی
زهره مامان آریان
17 تیر 91 1:38
مامانی مهربون درسا تولدت مبارک
امیدوارم عمر باعزت داشته باشی و در کنار خانواده عزیزت روزهای خوشی داشته باشی
راستی مامانی نگفتی تولد چند سالگیه؟؟؟


ای وای دیگه نمیشه لو داد دیگه همه میفهمن ما پیریم ...... ممنون عزیزم
نایسل
17 تیر 91 1:44
مرسی خوشگلممم بوسسس


قربونت برم بوس بوس
مامان آرینا موفرفری
17 تیر 91 2:02
تولدت مبارک ....
با یک روز اختلاف با تولد آرینا گلی.
راستی اومدی به آدرس که پست اخر وب آرینا گذاشتم
اول اشتباه گذاشتم الان درستش کردم.


آمدیم و آدرس وبش را هم درست کردیم خیالیان راخت و تخت تخت
مامان آرینا موفرفری
17 تیر 91 2:05
نرگس جون عزیزتر از جان...
نوشتی چان
اخه من چقدر غلط املائی بگیرم ازت ...


حالا مگه معلمی ازم غلط میگیری فقط یه جند تا نقطه فرقشونه دیگه
عمه ی لارا
17 تیر 91 7:01
سلام عزیزم بی نهایت ممنون که تولدلاراکوچولو روتبریک گفتی لاراکوچولوهم تشکرمیکنه


قربونت برم عمه جون ممنون
مامان ستایش
17 تیر 91 8:27
سلام و ما دوستانت همه با هم می گوییم
تولدت مبارک گل زیبا
البته ببخشید با تاخیر
ایشالا صد ساله بشی برای درسای نازنین و خود مهربونت


مرسی عزیزم ممنون دوست من
نرگسی
17 تیر 91 8:58
مرسی عزیزم ..


قربونت برم خبرم کن
مامان سارینا
17 تیر 91 8:59
مامانی تولدت مبارکککککککککک . انشالله 120 ساله بشی و سایت بالا سر دخملی خوشگلت و وجودت گرما بخشه زندگیه مشترکتون . دوستتون داریم خاله گلی و از ته دل واستون آرزوی سلامتی و موفقیت داریم . دخملی گل ما رو خیلی خیلی ببوس


مرسی عزیزم خیلی ممنون برای شما هم همینطور دوست من
ني ني آينده
17 تیر 91 9:17
سلام تولدتون مبارك
ايشاالله صد سالگيتونو جشن بگيرين
ميگم نيستين سرتون شلوغ تولد بود


قربونت برم خیلی کمتر میتونم بیام اما تمام وقت به یادتون هستم ..... دوست دارم و ممنون عزیزم
مامان ایلیا گلی
17 تیر 91 10:42
تولد تولد تولدت مبارک.....

ایشالله هزار ساله باشی
بوسسسسسسس


مرسی دوست من ممنون
ماندانا
17 تیر 91 11:23
سلام ماماني مهربون تولدت مبارك ايشالا ساليان سال كنار خانواده روزهاي خوبي رو بگذروني


ممنون عزیزم دوست خوبم
مامان رهام(✿◠‿◠)
17 تیر 91 12:11
سلام مژگان جون تفلدت مبالكآرزومند آرزوهاي سبزتان


ممنون گل من مرسی
مامان تارا و باربد
17 تیر 91 13:24
عزیزم تولدت مبارک همیشه شاد باشی


ممنون دوست خوبم .....
دخترم عشق من
17 تیر 91 13:53
تولد تولد تولدت مبارک .


مرسی دوست خوبم
نایسل
17 تیر 91 14:13
شما عزیز دلم ما هستیییی
قربونت برم مگه میشه رمز ندیممم
آدم شکمو یه سره در مورد شکمششش میحرفه دیگه


آره به خدا راس میگی منم اینطوریم ...... مرسی گلم خیلی دوست دارم
مامان محمد و ساقی
17 تیر 91 14:32
پس نظر من کو؟
مامانی تولدت مبارک.


ببخش بخدا خیلی گرفتارم تازه شم این اینترنت هم یکی در میون قطع میشه .....
رها
17 تیر 91 15:42
تولدتون مبارک مژگان جان.ایشالله تولد 120 سالگی.



مرسی گلم خیلی خوبی عزیزم
مامان احسان
17 تیر 91 16:04
سلام عزیزم تولدت مبارک


مرسی گلم ممنون
مام پارسا
17 تیر 91 19:07
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمعها رو فوت کن که صد سال زنده باشی
هورااااااااااااااااااااااا مامان درسایی تولدت مبارررررررررررررررررررک
پس تو هم که مثل ما تیر ماهی هستی
متوجه شده بودم که خیییییییییییییلی باحالی نگو تیر ماهی بودی


مرسی گلم هورا به تیر ماهی های باحال
مام پارسا
17 تیر 91 19:08
مامانی کم پیدا شدی؟
دیر به دیر آپ می کنی
به ما هم که سری نمیزنی.چه خبره


راستش نمیدونم تا فردا هستم یا نه ..... عزیزم نمیدونم این اینترنت هست یا نیست خیلی بازی در میاره ....
فرشته مامان امین رضا
17 تیر 91 22:31
سلام

تولدت مبارککککککککک
دست همه دردنکنه بابت تبریک
همیشه شادباشی

منم |آپم


مرسی گلم ممنون دوست خوبم
مامان سانلی
17 تیر 91 23:45
سلام مژگان جون. تولدت مبارک گلم.از بس خودت موج مثبتی و بسیار مهربون همه خانواده عاشقتنو این تو نوشته هاشون پیداست.امیدوارم سالیان سال با خوشبختی و سلامتی بالای سر درسا عسل باشی

مرسی عزیزم ممنون راس میگی من بهترینها رو دور و برم دارم و بابت وجودشون از خدا ممنون ممنونم .... عزیزم شما هم گلی زنده باشی دوست خوبم
فرشته
18 تیر 91 0:25
سلام عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120سالگیتو جشن بگیری البته بشرطی که ماهم باشیم وبیاییم تبریک بگیم خوش باشی بوس بوس


قربونت برم فرشته جان ..... نمیدونم از هم لینکی هام هستی یا نه .... عزیز فقط نوشتی فرشته کاش آدرس میذاشتی بیام پیشت .....ببخش
مامان نیره
18 تیر 91 13:08
تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک


مممنون ممنون ممنون دوست خوبم
الهه مامان روشا جون
19 تیر 91 0:43
مژگان عزیزم دوست خوب و دوست داشتنیم.تولدت رو تبریک میگم امیدوارم سالیان سال در کنار همسر مهربانت و درسای گل گلاب زندگی خوب و خوشی رو داشته باشید.ایشالا 120 ساله بشی.
همه ی نوشته ها زیبا بود به قول معرف باید قاب طلا گرفت.واقعا باید حسابی قدر اطرافیانت رو بدونی.


ممنون دوست خوبم دوست دارم و از را ه دور میبوسمت .... راست میگی عزیزم من خیلی خوش شانسم که این همه عزیز دور و برم هستن
مامان احسان
19 تیر 91 10:14
سلام ممنون خاله جون


قربونت برم ....
مامان متین
19 تیر 91 15:40
ببخشید که خیلی دیر می گم تولدت مبارک. شرمنده. ولی واقعا ان سا خوشبختی هستی که این هم دوستت دارن و جملات به این زیبایی برات نوشتن.بازم تولدت مبارک.


ای حونم عزیزم اصلا" اشکالی نداره دوست من مرسی از تبریکت
یاس
19 تیر 91 15:58
مامان مهربون ،دیر متوجه شدم.ولی الان میگم که تولدت مبارک.الهی که همیشه در کنار خانواده ات،با شادی و سلامتی زندگی کنی عزیز دلم.


قربون محبتت برم عزیزم ممنون
الهه مامان روشا جون
20 تیر 91 0:44
ای وای نظر من ارسال نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدایا چرا جدیدا این جری میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به خدا دیشب اومدم واسه تولدت پیغام گذاشتم .تولدت رو تبریک گفته بودم الان اومدم میبینم نیست.حالا فکر کن من تا 3 4 روز دیگه نمی اومدم آبروم میرفت خب .بعد 10 روز تازه میخواستم تبریک تولدت رو بگم.


نه عزیزم نظرت ثبت شده .... ولی محبت شما دوستان اینقده زیاده دارم به ترتیب تازیخ حلو میرم ببخش امروز بهت رسیدم .... دوست دارم ممنون
ilijoon
20 تیر 91 0:45
ماماني با تاخير تبريك تولدتونو پذيرا باشيد
تولدتون مبارك گلم ان شاالله جشن 120 سالگيتون


ممنون عزیزم دوست دارم
مامان خورشيد
20 تیر 91 11:21
عزيزم ببخشيد با تاخير تولدت مبارك. الهي ساليان سال در كنار اين عزيزان به شادي اين روز رو جشن بگيري.


ممنون عزیزم خیلی دوست دارم هم خودتو هم خورشیدی خاله رو
تا
20 تیر 91 12:08
الهی 10000000000000000000000000000000000000ساله بشی


مممنون عزیزم
مامانی فاطیما
20 تیر 91 18:38
مامانی درسا جون تولدت مبارک البته با تاخیر
انشاا... در کنار همسر و دخملت شاد شاد باشی


ممنون عزیزم شما هم همینطور همیشه سالم شاد باشین
مامان وندا
22 تیر 91 1:27
تولدت مبارک مژگان جون ،ایشالا 120 سالگیتو کنار درسایی و همسری جشن بگیری


ممنون دوست خوبم همیشه زنده باشی
مامان نگار
23 تیر 91 18:51
دوست خوبم تولدت مبارک


ممنون عزیزم
مامان فاطمه
30 مرداد 91 23:52
عزیزم تولدت مبارک
طاعات وعباداتتون مورد قبول حق و عیدتون مبارک.


ممنون دوست من عید شما هم مبارک