آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

یه یادداشت واسه بابام که بهترینه واسه من (مسابقه بابایی دوست دارم )

1391/3/18 1:44
نویسنده : مامان בرسا
1,797 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام بابا جونم ......

وقتی فهمیدم که نوبت من شده و باید زمینی بشم ...... کمی ترس برم داشت ..... از اون بالا ..... که به زمین نگاه میکردم ...... اینهمه آدم بزرگ ..... خوب ترسیده بودم ...... خدا بهم گفت نترس یه جای خوب خوب میری ....... بعد هم خونمونو نشونم داد ...... خیلی قشنگ بود ...... یه مامان یه بابا که مال مال خودم بودن ........ اما بازم ته دلم البته اون ته . ته دلم ..... بازم ترسیده بودم ...... اما باید میومدم ...... قدمای مخلملی مو یواش یواش برمیداشتم ....... به زمان دنیا کمی طول کشید یه چند سالی ..... گاهی شما رو میدیدم که نگات به آسمون بود و منتظر بودی و دعا میکردی ..... بابایی دلم واست خیلی میسوخت ..... اما ببخش خوب من نی نی ام دیگه .....

خلاصه اومدم ........آره رسیدم بهت ...... شدم همه کست ..... اینو همیشه بهم میگی ..... میگی من همه کس شمام ...... همش بوسم میکنی .....یه کمی هم لوسم میکنی ...... حالا پشیمونم ..... میگم کاش قدمامو یکم تندتر برمیداشتم و زودتر بهت میرسیدم ...... اما حالا هم که پیشتم ..... خیلی خیلی خوشبختم ...... بابایی میدونی چیه :

شما بهترین و قشنگترین و مهربونترین بابای دنیایی ...... روزت مبارک بابایی من ......بابایی درسا

بابایی دوست دارم

کد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرککد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرککد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

نرگسی
18 خرداد 91 1:21
خیلی قشنگ نوشتی درسا گلی .. عالی بوددددد .. ایشالله که همیشه بابایی سایش رو سرتون باشه . سلامت باشید و خوشبخت ..


ممنون خاله حونی من گفتم مامانیم ترجمه کرد مسی
نرگسی
18 خرداد 91 2:07
منظورم همون بود دیگه ..


ای ناقلا
مامان وندا
18 خرداد 91 3:07
خیلی زیبا نوشتی عزیزم ، می بوسمت درسای ناز
مرسی که بهم گفتین من اصلا نمی دونستم مسابقه ایی هست


همیشه تلگراف هاتو چک کن توی اون نوشته
مامان وندا
18 خرداد 91 3:42
راستی قالب نو مبارک خیلی خوشمله


ممنون خاله جونی اگه خواستی آدرسشو بهت میدم البته بحز این قالب از بقیه میتونی استقاده کنی ..... آخه کد این نیست تو سایت
مامان محمد
18 خرداد 91 10:53
سلا خاله جون چقدر قشنگ گفتی خاله ایشالللللله خدا مامان و باباتو برات نگهداره و سایشون بالا سرت باشه الهی امین،در ضمن روز باباییتم مبارک باشه عزیزم،بوس بوس هزارتا بوس برای تو دخمل ملوس.


ممنون عزیزم خیلی دوستون داریم ممنون از دعای خیرت
مامان زهرا
18 خرداد 91 11:50
وای خانمی
خیلی زیبا نوشتید
به امید موفقیت شما در مسابقه


ممنون عزیزم من هیجان مسابقه رو خیلی دوست دارم
رها
18 خرداد 91 12:55
خیلی قشنگ حرف میزنی درسا جونی
ایشالله خدا این بابایی دوست داشتنی را هزار سال برات نگه داره


ممنون عزیزم واسه شما هم همین طور
بهـــــــــــــار
18 خرداد 91 13:50
سلام عزیزممممممممم چه وبلاگت قشنگ شده
آفرین به درسا جون چقدره قشنگ نوشته


ممنون عزیزم ...... چشمات خوشگل میبینه
نایسل
18 خرداد 91 15:03
آخیییییییییییییییییییییییییییی عزیزززززممممممم
چه وبت خوشمل شده قربونت برم
چه نوشته خوشملی عسیسسسسسممم درسا جونی لپ قرمزیی عاشقتمممممممم


مرسی خاله ممنون .....
الهه مامان روشا جون
18 خرداد 91 15:39
افرین خاله جون چه یادداشت قشنگی دادی مامان به جات بنویسه.


مسی خاله
مامان ترنم کوچولو
18 خرداد 91 17:20
خوش بحال بابایی با این نوشته های قشنگ و عشقولانه.
این قالبت واقعا معرکه است


ممنون عزیزم خدا بخواد این واسمون میمونه چون یه جور هدیه س
مامان اندیا
19 خرداد 91 0:35
با تاخیر روز پدر مبارک خانمی چقد زیبا نوشتی راستی عزیزم رفتم بهت رای دادم


قربونت برم مرسی ......
مامان یاسمن ومحمد پارسا
19 خرداد 91 2:19
سلام بسیار زیبا بود قلم زیبای دارید .وای که چه لپای خوردنی داره این خوشکل دختر


ممنون عزیزم دختر و پسر شما هم ماهن
مامانی
19 خرداد 91 3:50
سلام مامانی
بروزم با سر ماخوردگیییییییییییی


انشاالله زود خوب میشی گلم اومدم
نایسل
19 خرداد 91 17:18
نه بابا فقط دورتادورش رو بریدم خیلی باحال بود مثههه این جنگلی ها شده بودم


قربونت برم دیدن داشتی ها
مامان عسل و آریا
19 خرداد 91 18:28
ایجوننننننننننننننم انشالله برنده بشی گلم
راستی
گلم با یک داستان که خودم نوشتم به روزم.خوشحال میشم نظرتو درموردش بگی.بووووس


اومدم عزیزم خوندمش مرسی
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
19 خرداد 91 18:59
زیبا قشنگ جذاب آفلیییین به دخملی ومامانی وبتون هم خوشمل شده
دوستت دارم درسا نمکی


ممنون عزیزم مجبور شدم عوضش کنم متاسفانه
نایسل
20 خرداد 91 0:21
خیلی خوشمله این متنه


ممنون عزیزم
سمانه مامان پارسا جون
20 خرداد 91 1:24
خیلی زیبا بود
به امید موفقیت


ممنون عزیزم
نی نی ارشام و سارا
20 خرداد 91 11:28
سلام عزیزم خوبی؟
وااااااااااای چه نانازی شده درسایی
قربونش برم
مرسی از نظرت عزیزکم


ممنون سارا جان زنده باشی
متین مامی ایلیا
20 خرداد 91 15:10
خیلی خوشمل گفتی درسای
و مامانی هم خیلی خوب ترجمه اش کرد وقتی بزرگ شدی خودت متوجه میشی ترجمه چقدر سخته مخصوصا از زبون نی نی ها دست مامان گلت درد نکنه


ای وای راس میگی عزیزم هر کدومشون هم منحسر به فردن ......... ممنون عزیزم
مامان رهام
23 خرداد 91 9:58
خيلي متن قشنگي بود


مرسی گلم ممنون
سارا-تارا
23 خرداد 91 10:35
خیلی ناز و باحال نوشته بودید. لیاقتتون بود برنده بشید. نمیدونم بر چه اساس برنده تعیین کردند. من که خودم توقع نداشتم برنده شم.


نه عزیزم اختیار دارین همه ی ما جیزی رو نوشتیم که از دلمون برمیاد ..... واسه شما هم مبارک دختر گلم باشه ........
مامان يگانه
23 خرداد 91 12:50



ممنون دوست من
مامان الینا
27 خرداد 91 12:05
مرسی عزیزم .واقعا از همه شما دوستای خوبم ممنونم .دوستون دارم


قربونت برم عزیزم روزای خوشی همه هستن ..... اونایی که روزهای ناخوشی به درد هم میخورن مرد عملن .....
مامان بهار
28 خرداد 91 12:26
جوجوی لپ قرمزی تو چقدر نازی.


مسی خاله ممنون