آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

بشکن بشکنه .........

1391/2/15 0:38
نویسنده : مامان בرسا
1,605 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختری

این روزا  خیلی ددری شدی و بوی بهار و سبزی طبیعت دیگه شما رو حسابی ددر شناس کرده و تو خونه بند نمیشی ..... صبح ها که حتما" یه سری من و شما باید بریم بیرون . و اگه نریم حسابی بد اخلاقی میکنی ...... تاره شم یاد گرفتی عصبانیت رو نشون میدی ..... یعنی لثه هاتو به هم فشار میدی و دو تا دستتو مشت میکنی ..... هم زمان که این دوتا حرکتو میکنی خیلی بامزه میشی و حسابی دیدن داری . و عصر هم که بابا جونی بیاد ..... طاقت نمیاری و یه سری دیگه باهاش میری بیرون و بعد هم وقتی برگشتی حتما" باید کلی بابا باهات بازی کنه ...... و اگه نکنه دوباره دستا مشت میشه و لثه های بی دندونت روی هم فشار داده میشه ......

امروز دم غروب بابا داشت باهات بازی میکرد ..... یه شعر کودکانه واست میخوند و با دو تا دستاش بشکن میزد ...... شما کلی ذوق میکردی و حسابی نای نای میکردی ......

تلویزیون روشن بود و بازی استقلال ..... که یکدفعه استقلال گل زد و بابا شعر رو نیمه کاره گداشت و تلویزیون رو نگاه میکرد .....tv02.gif اولش یه کمی نگاه به بابا کردی .... و منتظر بودی که شعر و بشکن رو از سر بگیره ...... وقتی دیدی بابا متوجه نیست ...... دو تا دستای خوشگلتو آوردی بالا ی سرت و شروع کردی مثل بابا بشکن زدن ..... البته صدایی نداشت اما اداشو خوب در میاوردی ...... صدای بابا جونی کردم و گفتم نگاه کن ببین این قند عسل میخواد دوباره براش بخونی و بشکن بزنی ..... بابا که متوجه شد .... دیگه نمیدونی چکار واست کرد .

قربونت برم که هر روز با یه کار جدید ما رو خوشحال تر و سرمست تر از قبل میکنی . خدایا ممنونم .

 

 mylovedorsa

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

حسناسادات
15 اردیبهشت 91 9:51



ممنون عزیزم
حسناسادات
15 اردیبهشت 91 10:50
وقتی میریم بیرون براش تل میزارم که زیاد تابلو نباشه


مامانی دخترم چه با تل جه بی تل خوشگل خوشگلاس
مامان یسنا
15 اردیبهشت 91 13:01
بابا ما هم ددری شدیم رفته


قربون ددر رفتنشون برم من
نرگسی
15 اردیبهشت 91 13:14
عزیز دلممممممممم .. سفیدبرفییییییییی .. بوسسسسسسسسسسسسسسسسس ..


ممنون عزیزم
نایسل
15 اردیبهشت 91 14:25
سلام عززیززززززززززززززززززز دلم ایندر د لم برات تنگ شده نگو و نپرس خوبی فداتتتت شممممممم دختر ماهتتتت خوبه



ممنونم نایسلی منم دلم واست خیلی تنگ شده بود
مامان متین
15 اردیبهشت 91 16:08
جیگر بشکن زدنتو خاله جون.


قربونت برم دوست خوبم
مامان نیایش
15 اردیبهشت 91 16:35
نبینم عصبانی بشی دختر شیرین زبون و شیرین عسل شاد باشی همیشه


قربونت برم من ممنون
مامان کورش
15 اردیبهشت 91 18:03
چقدر دخمل ما باهوش و شیطون کورش هم ددی شده همش میخواد بیرون باشه من لینک شما روبه دوستای گل کورش اضافه کردم


ممنون دوست خوبم من خیلی وقته لینکتون کردم
مامان کیارش
15 اردیبهشت 91 18:17
ماشالا...دخترمون داره خانم میشه


مرسی عزیزم ممنون
مامان ترنم کوچولو
15 اردیبهشت 91 18:54
ماشالله به این گل دختر باهوش.


مرسی عزیزم مثل دخترم ترنمی
نایسل
15 اردیبهشت 91 19:13
ربون بشکن زدنت بشم دست کوچولو ی من


خدا نکنه عزیزم ..... دوست دارم
مریم مامان درسا
15 اردیبهشت 91 19:56
سلام عزیزم
وای چه بلایی شده این درسا خانوم ، حسابی خوردنی شده دیگه
ماشالا بچه های این دوره همه چیزو میفهمن
ببوسش یه عالمه



مرسی دوست خوبم مثل درسا گلی ..... فدای هر چی درساست تو دنیا
صوفیا
15 اردیبهشت 91 22:29
ای جاااااااانم من فدایه این دختر ناز و باهوش بشم


ممنون دوست گلم خدا نکنه عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
15 اردیبهشت 91 23:02
وای که چه خوشگل شدی با موهای خرگوشیت ناز نازی با اون لبخند شیرینت که دل میبره


ممنون دوست گلم مثل عزیزای خاله
امیررضا و مامانی
15 اردیبهشت 91 23:50
وای نگو امیررضای منم با اینکه 4.5ماهشه ددری شده. همش باید توی حیاط ببرمش.خسته م میکنه ولی همینکه ارومه و بازی میکنه شیرینه


قربونش برم ...... آره دیگه مامانی بچه داریه دیگه
مامانی امیررضا
15 اردیبهشت 91 23:51
نینی درسا رو از طرفم ماچش کن


ممنون دوست من
مامان علی مرتضی
15 اردیبهشت 91 23:56
سلام دوست گلم خوبی عزیزم دخمل نازت چه طوره ؟ماشالله خدا حفظش کنه شرمنده دیر اومدم باور کنید دیگه آپ کردن وب امپراطور هم برام مشکل شده بیشتر وقتمو باهاشم چون بزرگتر شده ووقتی پای نتم میاد تو بغلمو همه چیزو بهم میریزه منم مجبورم بلند شمو مواظبش باشمو باهاش بازی کنم پس ببخش منو درسته دیر به دیر بهتون سر میزنم ولی باور کنید همیشه به یادتونم دوستون دارم زیاد زیاد از طریق موبایل احوالاتتون رو پیگیری میکنم ولی نمیتونم نظر بزارم منم بارهر کار امپراطور کلی میذوقم

اشکالی نداره عزیزم ...... من به جاش میام پشت فرق نداره ..... ممنون که اومدی پسری رو ببوس
سحر
16 اردیبهشت 91 0:38
خاله قربونش


خدا نکنه زنده باشی
مامان آرینا موفرفری
16 اردیبهشت 91 1:05



ممنون مامانی
دخترم عشق من
16 اردیبهشت 91 7:38



مرسی خانم گل
سمیرا مامان شاهزاده ها
16 اردیبهشت 91 9:22
سلام عزیزم
امان از دست این نینیهای ددری
پسر کوچولوی من خودشو تو بغل همه میندازه تا فقط از خونه بره بیرون
مراقبش باش مامانی.


قربون دوتاشون برم آره بابا همشون همین طورین
نسترن
16 اردیبهشت 91 9:41
خوب مامانی بچه ام حق داره واقعا هوا خوبه واسه همین ما بزرگا تو خونه طاقت نمیکنیم چه برسه به بچه ها


درست میگی خانمی ولی 24 ساعت که نمیشه بیرون رفت ..... بابا به قول نایسل دهنمون .....
مامان تارا و باربد
16 اردیبهشت 91 12:00
الهی قربون این دخمر ددری بشکناشو ببین طلایی من


مرسی عزیزم زنده باشی مامانی
سپیده
16 اردیبهشت 91 12:56
ای جانم.....
چه لباس خوشملی به تن کردی نازنازی


مرسی خاله جونی مثل شما نانازه
مامان اندیا
16 اردیبهشت 91 13:51
قربونت برم عزیزم با اون دستای کوچولوت ماشالا خانم شده


خدا نکنه عزیزم ممنون
مامان یسنا
16 اردیبهشت 91 15:21
خاله مامانم از کارام زیاد نوشته نمیای پیشمون؟؟؟


اومدم فدات شم یسنایی خاله
مام پارسا
16 اردیبهشت 91 18:53
قربون بشکن زدنت برم من انگشت کوچولو.
آخ که چه کیفی داره دیدن کارای جدید از این شیطون بلاها


واقعا" همینه که میگی زنده باشی عزیزم
نایسل
16 اردیبهشت 91 19:33
وای مرسی مهربون من


قربونت برم عزیزم
مامان وندا
16 اردیبهشت 91 21:21
عزیزمی درسایی، قلبون بشکن زدنت خاله جونی


خدا نکنه عزیزم زنده باشی
مامان نفس طلایی
16 اردیبهشت 91 22:30
عسل خانومی دیگه ... حسابی از بابا و مامان دل بردی ها ... خدا برای هم حفظتون کنه


ممنونم دوست من شما هم همین طور
مامان امیرمحمد
17 اردیبهشت 91 8:58
وای گفتی مامان درسا ... ما مامانها همیشه منتظریم .. هیچ وقت انتظارمون تموم نمیشه ...
مامان سارینا
17 اردیبهشت 91 9:20
فدای تو گل دختر خوشگل ماشالله . موهای خوشگلشو ببین . بشکن بشکنم که میکنی خاله جوون . انشالله 120 ساله بشی گلاب خانومی
ilijoon
17 اردیبهشت 91 20:28
اي جانم چقدر بامزه است حركات درسا جون
مامان ریحانه
18 اردیبهشت 91 17:52
آدم دوست داره این دخمل خوشمزه و شیرین رو بخوره.
نگین مامان رادین
18 اردیبهشت 91 18:04
ایشاالله که همیشه لبهاتون بخنده و دلتون شاد باشه، فدای این عروسک هم میشم با اینمدل عصبانیتش و بشکن زدنش.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
19 اردیبهشت 91 20:48
درسا بشکن بزنه
زهره مامان آریان جون
20 اردیبهشت 91 0:43
نازشو بخورم .ماشالله خانوم شده
مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 8:59
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم :
تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی
همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک


ممنون دوست من روز شما هم مبارک
فقط خنده
21 اردیبهشت 91 18:07
سلام وب من رو لينك نميكنين


لینکتون کردم
مامان فاطمه
2 خرداد 91 23:14
سلام خاله جون ؛ فاطمه عكس درسا جون رو كه ديد گفت : مامان چه ني ني نازي .چقدر خوشگله؛
"خاله جون منو ماماني به درسا جون راي مي ديم"


قربونت برم ممنون عزیزم فاطمه گلی هم خوشگل خوشگلاست