آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

ما ما ....... به وسعت یک عشق ..... به وسعت کلمه مادر

1391/2/17 0:04
نویسنده : مامان בرسا
2,135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادری

از وقتی چشم های زیباتو به روی این دنیا باز کردی ..... هر لحظه منتظر بودم ..... م ن ت ظ ر .

از وقتی لب های کوچولو تو باز کردی و بهم خندیدی ..... من منتظر بودم ....... م ن ت ظ ر .

از وقتی برای اولین بار دستاتو برای به آغوش گرفتنت باز کردی  ...... بازم منتظر بودم و م ن ت ظ ر .

از وقتی منو شناختی  و با چشمات منو دنبال میکردی ..... خیلی منتظر بودم  ..... م ن ت ظ ر .

امروز انتظارم به سر اومد...... امروز شما منو به عرش بردی ...... من با پرندگان زیبا به پرواز دراومدم ...... و روی زیبای خورشیدو بوسیدم ..... امروز ستارگان و ماه هم توی روشنایی روز به در خشش دراومدن .

امروز منو صدا کردی ...... ما ما ..... ما ما ...... چه آهنگ دل انگیزی ........ چه کلمه ی زیبایی ...... من امروز مادر شدم به معنای واقعی ...... مادر شما دخترکم .......

در آستانه ی روز مادر ...... چه هدیه ی زیبایی به من دادی .......

دخترم ..... نازگلم ..... عشقم ....... ممنونم که زیاد منو منتظر نذاشتی .......

راستی هنوز سرخوشم و در آسمان بیکران مهر مادری در پرواز ..... خدایا ممنونم چون میدونم ..... لطفت را شامل حالم کردی ...... خدایا چه زیباست ادا کردن این اسم از زبان درسای عزیزم ....

راستی مادری ...... روز پدر هم نزدیکه و پدری منتظره ...... م ن ت ظ ر ........

عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (63)

مامان وندا
17 اردیبهشت 91 0:55
تبریک میگم مامانی ، واقعا هدیه ی قشنگی گرفتی می بو سمت درسا نمکی
امسال هممون روز مادر با حس مادری خوشیم


آره بخدا من یکی که تو آسمونا سیر میکنم . ممنون عزیزم
مامان ریحانه
17 اردیبهشت 91 1:09
این لذت بی پایان رو منم درک میکنم. منم چند روزه ریحانه پشت سر هم صدام میکنه. خیلی زیبا گفتی که نزدیک روز مادر چه هدیه ای بهمون دادن. ایشالا همیشه همینجوربا مامان مامان گفتن مثل پروانه درسا خانم دورت بچرخه عزززززززززززیزم
مامان آرشام
17 اردیبهشت 91 1:37
آفرین به درسا جون نازنین که مامانی رو خوشحال کرده.
مامان وندا
17 اردیبهشت 91 1:57
عزیزم برو خصوصی
مام پارسا
17 اردیبهشت 91 2:22
خدایا شکرت تنها جمله ای بود که این لحظه به ذهنم رسید مامان خانومی بهت تبریک میگم از صمیم قلبم.به نظر من بهترین هدیه رو در تمام عمرت گرفتی خدا درسای نازتون رو براتون صحیح و سالم نگه داره تا شاهد پیشرفت هاش باشید
مامان سارینا
17 اردیبهشت 91 9:18
سلام عروسک خوشگل . میبینم که هر روز مامانی رو خوشحال میکنی دستت درد نکنه نازگل خانوم . خاله میبینی چه لذتی دارههههههههههههه . وقتی مامان صدات میکنن انگار خدا دنیا رو بهت میده . خیلی مواظبش باش از طرف من ببوسش
مامان زهره
17 اردیبهشت 91 10:20
هميشه خوب و خوش باشي مامان درسا بهترين هديه را از درسا و از خداي درسا گرفتي!
سپیده
17 اردیبهشت 91 10:48
میدونستم به زودی این مژده رو میدین......منم بهتون تبریک میگم
نایسل
17 اردیبهشت 91 11:04
آخی خوش به حالت عزیزززززز دلم وای چه خوشگلللللللللللللللللللللللللللللل خوش به حالتتتتتتتتتتتتتتتتت
سمیرا مامان شاهزاده ها
17 اردیبهشت 91 11:24
مبارک باشه کادوت خانمی من برای هر پستت میامو نظر میزارم ولی بعد میام میبینم نیست چرا؟؟؟!!!! نکنه تایید نمیشه یا نینی وبلگ میخورتشون
مامان تارا و باربد
17 اردیبهشت 91 11:27
می دونم چه لحظه شرینی بوده آدم دوست داره تمام دنیاشو بده برای اون یک لحظه روزت مبارک ما....ما
مامان ترنم کوچولو
17 اردیبهشت 91 11:41
سلام عزیزم.مبارکه.خوش بحالت.بوس برا درسایی.چشم به زودی با پست جدید برمیگردم.ممنون پیگیری
مامان متین
17 اردیبهشت 91 12:17
تبریک میگم عزیزم. خیلی لحظه شیرینی وقتی کوچولومون برای اولین بار صدامون میکنه.واقعا هدیه قشنگی بهت داد.مبارکت باشه. از طرف من درسا گلی رو هزار بار ببون به خاطر این کلمه زیباش
نازنین
17 اردیبهشت 91 13:18
مبارکه مامانی.پیشاپیش هدیه روز مادر رو گرفتید.آفرین به درسا کوچولو.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
17 اردیبهشت 91 19:06
افرین دختر باهوش و زرنگم .مامانی عزیز روزت مبارک
ilijoon
17 اردیبهشت 91 20:26
دخمل شما قطعا بهترين دختر دنياست چون بهترين هديه رو بهتون براي روز مادر داده دوستتون دارم مامان جون پيشاپيش روزتون مبارك
مامان نفس طلایی
17 اردیبهشت 91 20:35
خصوصی داری گلم
سیدمهدی
17 اردیبهشت 91 22:31
تا حالا برای امام رضا نامه نوشتی ؟؟؟؟ من نوشتم بیا
سحر
17 اردیبهشت 91 23:20
مبارکه درسا جونی . اولین کلمه ای که گفتی چه کلمه مقدسیه . خوش به حالت
مامان سانلی
18 اردیبهشت 91 9:45
lمامانی فکر کنم هر کادو دیگه ای میگرفتی اینقدر بهت مزه نمیداد که این کلمه داد. تازه کجا شو دیدی مامانی اینقدر کارای بامزه میخوام بکنم بزار ییکم بزرگتر بشم یکی یکی رو میکنم
ما (من و گاهی بابا)
18 اردیبهشت 91 12:55
سلام عزیزم میلاد حضرت زهرا و روزت مبارک
سید امیرعباس بابا
18 اردیبهشت 91 13:14
سلام دوست جونم خوبی؟؟؟؟ اومدم روز مادر رو به تو و مامان مهربونت تبریک عرض کنم... چند وقتی نبودم حالا دوباره برگشتم بیا بهم یه سر بزن ... من منتظرتم راستی خیلی ناز شدیا ایشالا زودی بزرگتر بشی مامان و بابا رو اذیت نکنی ها بووووووووووووووووس دوستت دارم امضاء : سید امیرعباس بابا
نگین مامان رادین
18 اردیبهشت 91 18:08
دست دخمل گل درد نکنه که هدیه با ارزشی به مامانش داده اخه خودش هم می دونه که مامانی برای داشتنش چه قد بردباری کرده و زحمت کشیده،مامانی از الان شروع کرده تا زحماتتون رو جبران کنه،ایشاالله 100 ها سال از خدا وند عمر با عزت بگیرید و هر روز 100 ها بار شنونده واژه مادر از زبان درسا باشید.
نرگسی
18 اردیبهشت 91 21:03
عزیز دلممممممممممم .. چه هدیه ای به به .. آفرین به درسا گلیییییییی .. بوسسسسسسسسسس ..
مامان یسنا
18 اردیبهشت 91 23:23
تبریک میگم بهت لحظه قشنگیه
مامان مهدیسا
18 اردیبهشت 91 23:26
سلام . دختر گل چطوره منم اولین باری که دخترم گفت ماما فراموش نمی کنم واقعا خیلی خیلی شیرینه وقتی برای اولین بار پاره تن آدم بهش بگه مامان درک تون می کنم یک دنیا مهربونی تقدیم
مامان یسنا
18 اردیبهشت 91 23:35
گلم برو خصوصی
لیلا (مامان آروین )
19 اردیبهشت 91 0:13
هورااااااااااااااااااااااا مبارکه، بهترین هدیه مامانی برا روز مادر از دخمل گلش آفرین درسا کوچولوی ناز
نایسل
19 اردیبهشت 91 0:56
عسیسممم
مامان امیرحسین
19 اردیبهشت 91 2:54
سلام درسا جونم .تو بهترین هدیه برای روز مادری. میشه دخمل منم بشی؟کاشکی منم دختر داشتم.
دخترم عشق من
19 اردیبهشت 91 8:20
سلام . روز مادر رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم . درسا جون رو از طرف من ببوس
مامانی
19 اردیبهشت 91 8:29
سلام مامانی بروزم منتطرت هستم
مامان آرشیدا قند عسل
19 اردیبهشت 91 9:21
بهتون تبریک میگم واقعا که زیبا تر از این چیزی در دنیا نیست که بشنوی وجودت صدات میکنه ماما،
مام پارسا
19 اردیبهشت 91 15:25
کجایی مامانی نیستی؟آپ نمی کنی نگرانت شدیم یه خبری از خودت بده
مامان نگار
19 اردیبهشت 91 15:34
روز مادر پیشاپیش بر شما مبارک باد
ilijoon
19 اردیبهشت 91 16:00
نایسل
19 اردیبهشت 91 16:26
نمیای دیگه نت
نایسل
19 اردیبهشت 91 16:27
نظرایی که من دادم گم شدن نیست
نایسل
19 اردیبهشت 91 16:28
مامان آیهان جون
19 اردیبهشت 91 17:26
چه ناناز شدی درساجون خوشگلم، آفرین به تو فرشته مهربون که زیباترین هدیه دنیارو با زیباترین واژه دنیا تقدیم مامانی مهربون کردی
مامان شیدا
19 اردیبهشت 91 17:50
سلام و روز مادر رو پبشاپیش بهتون تبریک می گم . امسال اولین سالیه که روز مادر رو در جایگاه مادری تجربه میکنیم . درسا جونمم از طرف من ببوسید .
نایسل
19 اردیبهشت 91 19:47
دیگه نمیای چرا
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
19 اردیبهشت 91 20:45
چه هدیه قشنگی ... مبارکه موچولوی ناز ممنون
مهسا مامان مرسانا
20 اردیبهشت 91 0:02
خانومی پیشاپیش روز مادر رو بهت تبریک میگم..خوش به حالت مرسانا که هر چی بهش میگم بگو ماما اصلا انگارنه انگار فقط جیغ کشیدن یاد گرفته
زهره مامان آریان جون
20 اردیبهشت 91 0:45
واقعا که این لحظه شیرینه.انشالله همیشه خوشحال باشید.
هدی مامان مبین
20 اردیبهشت 91 4:07
خدا برات نگه داره این دختر خوشگل و ناز رو چه هدیه ی نابی گرفتی....ماما....روز مادر...مبارکت باشه... ممنون بابت تبریک مبین....خیلی غافلگیرانه بود...خیلی ممنون
نسترن
20 اردیبهشت 91 8:25
مزگان جونم خوبی خوشی چیکارا میکنی درساجونم چطوره
نسترن
20 اردیبهشت 91 8:26
میگم چه روزای قشنگی بهت مامان گفته
مامان پسر خرداد
20 اردیبهشت 91 10:30
الهی ناز نازی
نسترن(مامان نیروانا)
20 اردیبهشت 91 10:34
ای جون عزیز دلم ....مبارک باشه پیشاپیش روز زن و روز مادر...افرین فرشته کوچولو که مامانو اینقدر خوشحال کردی
شیوا
20 اردیبهشت 91 12:09
درسا گلی دختر خاله کوشولو تبریک میگم منم منتظر دختر خاله گفتنم م ن ت ظ ر
سپیده
20 اردیبهشت 91 13:28
کجایییییییین؟
مامان اندیا
20 اردیبهشت 91 13:56
تبریک میگم دوست خوبم دست درسا خانم درد نکنه با این هدیه زیباش انگار میدونه روز مادر نزدیکه بوس برا درسایی راستی من اپم
نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 14:03
سلام درسا جونی ،خوبی عزیز دلمفمامانی شما چه طورید نیستید خانومی دلمون براتون تنگ شده.درسا جون رو ببوسید خیلی دوستون دارم
مامان فافا
20 اردیبهشت 91 14:26
آفرین به درسای عزیز که مامانو حسابی خوشحال کرده مامانی هدیه خوبی گرفتی. پیشاپیش روزت مبارک.
نایسل
20 اردیبهشت 91 23:38
کجایی
مریم مامان درسا
21 اردیبهشت 91 1:32
سلام عزیزم
وای که چقدر خوردنی شده این درسای بلا



قربونت برم ممنون
مامان روشا
21 اردیبهشت 91 15:55
سلام.من خیلی از وبلاگتون و شیوه نوشتنتون خوشم اومد.با اجازه لینکتون می کنم .خوشحال میشم شما هم به وبلاگ دخترم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.


دوست من شما هم لینک شدین ممنون
مامان امیررضا
22 اردیبهشت 91 12:04
منم منتظرم که امیررضا بهم بگه ماما
خوشبحالت عزیزم. بهترین هدیه رو از درسا جونی گرفتی.


مامانی پسرم زیاد منتظرتون نمیذاره ...... آره راست میگید .....ممنون
مامان امیررضا
22 اردیبهشت 91 12:04
درزیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر


ممنون دوست گلم روز شما هم مبارک
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 اردیبهشت 91 17:47
پسرکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید

.....

نیمه شب از جا پریدم

انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان....

همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت...

"خواب دیده ام آری خواب دیده ام"

هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان

پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود

لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم

دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم

اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند:

"مامان....مامان..."

تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و

دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد

آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم

تا سپیده دمان....

"روز مادر مبارک"



خیلی قشنگ بود .... عزیزم ممنون روزت مبارک
مامانی
23 اردیبهشت 91 8:33
سلام مامانی عزیز
روزت مبارک


ممنون گلم واسه شما هم مبارک
مامانی
23 اردیبهشت 91 12:08
سلام مامانی درسا خانوم روزت مبارک
بروزم منتطرتم


ممنون عزیزم واسه شما هم مبارک مامان آینده ....