آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

کل کل مامان و دختری در یک بعد از ظهر بهاری ...........

1391/1/23 23:58
نویسنده : مامان בرسا
2,853 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com عکس هایی بعد از یه خواب   تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پر از رویا های خوش و خوردن یه غذای خوشمزه

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خوش خنده ی مامان

مامان : درسایی مامان عزیزم میخوام یه سری ازت عکس بگیرم اجازه میدی ؟

درسا: بی با بو او .....................................................

ترجمه : اختیار دارین مادری . شما خودت صاحب اختیاری بذار یه خنده خوشگل واست بکنم ... که خاله های نی نی وبلاگی خوششون بیاد .....خوشگل شدم ؟

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دختر خوش خنده من

مامان : درسا پس چرا جدی شدی عزیزم ؟ چرا دیگه نمیخندی ؟

درسا : او ها بو ای بو یی ......................

ترجمه : آخه شما میگی من نمیتونم جدی باشم گفتم بهتون ثابت کنم من از عهده هر کاری برمیام . البته این لبامو فشار دادم . بگیر تا نخندیدم . اهه ببینم میتونی آبرو ما رو ببری ؟

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خوش خنده ی مامان

مامان : درسا ماما باز که خندیدی ؟

درسا : سه بی با او می بو ....................

ترجمه : آخه چکار کنم خوب خوش اخلاقم دیگه . دوست داشتی مثل این دخملای بد اخلاق همش نق بزنم ؟! بیا وخوبی کن .....

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خوش خنده ی مامان

مامان : خوب اگه راست میگی یه بار دیگه ثابت کن که میتونی جدی باشی . و اون دفعه اتفاقی نبوده .

درسا : بیب با بو سه یه او ............................

ترجمه : باز داری منو غیرتی میکنی ها . الان تمام سعی خودمو میکنم . یه تمرکز جانانه .

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خوش خنده ی مامان

مامان : پس چی شد من منتظرم ........

درسا : او ها بی بی حی ها او .....................

ترجمه : ای وای نمیتونم . خدایا چرا نمیتونم جلوی خندمو بگیرم ؟!

مامان اینجوری قبوله ؟! ببین خوبه ؟!

مامان : نه قبول نیست دستتو گذاشتی جلوی دهنت .

درسا : بی با او سو آآآ دی او ..........................

درسا : قبول کن دیگه ببین چقدر نانازم . دختر به این خوبی ......

اگه قبول نکنی شکایت شکایت به بابا جون شکایت .......

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

نسترن(مامان نیروانا)
24 فروردین 91 0:24
ای جونم...من که دلم ضف رفت برای عکسای خوشگلت نازنین


مسی خاله منم عاشق شما و نیروانای عزیزمم
مامان دینا
24 فروردین 91 2:17
ای جونم .قربوون اون خندیدنت عزیزم .قربوووون اون تمرکزت عسلم مامانی دستت درد نکنه هم بابت عکسای زیبا هم ترجمه دلنشین وزیبای شما


ممنون عزیزم یه دینا بوس برای گلم
مامان یسنا گلی
24 فروردین 91 7:23
قربونت برم خاله جون.چقدر با نمکی تو


خدا نکنه مرسی خاله
مامان نوژا
24 فروردین 91 8:44
از قدیم گفتن مادره که حرفه بچشو میفهمهیه بوس گنده واسه درسایی



آره بخدا راست میگی
مامان سارینا
24 فروردین 91 9:52
زنده باشی درسا گلی . ماشالله به این دخملی خنده رو . از طرف من خیلی خیلی ببوسیدش


ممنون عزیزم سارینای خاله بوس
نایسل
24 فروردین 91 10:29
ای جان قربونت بشم من

از یه لحاظ جی پی اس خوبه اما تو روز خوبه نه شب


کلا" من بخیال شدم . مرسی
نایسل
24 فروردین 91 10:29



مرسی گلم
مهسا مامان مرسانا
24 فروردین 91 11:10
قربون اون حرف زدنت شم................


خدا نکنه زنده باشی
نسترن
24 فروردین 91 11:36
نفسم چقدر که عکس اخرت خوشگله اصلا تو کلا ماهی خوشگل خانمممممممممممممم مامانی هم که به شغل مترجمی مفتخر شده خوبه مامانی که دیگه بیکار نیستی


آره نسترنی بجه ای جیزی بود نفهمیدین چی میگه ما هستیم
مامان کورش
24 فروردین 91 12:19
سلام منم این قالب رو واسه ی وبلاگ کورش کذاشتم اما مثل شما متن هاش از همون اول شروع نشده چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟


کاش آدرس وبتو میذاشتی متوجه نشدم مشکلت چی بود . اومدی واسم بذار دوست من
مامان ارمیا
24 فروردین 91 12:24
سلام خاله جون از اینکه به فکر مایی خیلی متشکریم من و مامانیم خوبیم ولی من خیلی خیلی شیطون شدم مامانم همش باید دنبال من بدود که خودمو ناکار نکنم ولی من از شرمندگی تمام تزئینات مامان در اومدم تقریبا همه رو شکوندم چیز سالمی براش نزاشتم و نمی ذارم البته اسباب بازی های خودم که خراب میکنم مال خودمه کسی نباید بهم غر بزنه خلاصه خاله جون من یه وروجک شیطونم . به درساجون سلام برسونید خیلی دوستون دارم

دستش درد نکنه خو راست میگه مال خودشه
نایسل
24 فروردین 91 12:33
گلم
واقعا اره رمز دار میکنم همیشه
دلم خالی میشه به کس دیگه ای که نمیتونم بگم میام اینحا میگم


قربونت برم دوست دارم
نایسل
24 فروردین 91 12:33
مرس خواهر جونی منم دوست دارم


عزیزممممممممی
مامانی فری
24 فروردین 91 12:44


ماشالله به این دخمل نازو شیرین خدا حفظش کنه براتون

خیلی جالب بود کلی از دستت دخملت خندیدم


ممنون عزیزم مامان فری مهربون
مامان متین
24 فروردین 91 13:11
مامانی خنده رو به لبام اوردی کل مطلبت رو با خنذه بر لب خوندم. ماشالله به گل دخترکه همیشه خندون. بوس خاله جون واسه شما که اینقده خوش اخلاقی


ممنون دوست من . خیلی دوستتون داریم
مامان سانلی
24 فروردین 91 14:21
به به چه قالب قشنگی.چه اهنگ قشنگی.چه مامان با سلیقه ای.چه دختر خوشگل و خوش اخلاقی.خاله قربونت بره چشم بد ازت دور عزیز دلم


ممنون دوست من زنده باشی
نگین مامان رادین
24 فروردین 91 18:06
ای جونم فدای دخمل خوش اخلاق خودم برم ،خیلی دوست دارم عروسک خوشگل


مرسی خاله زنده باشی
بابای دوقلوها
24 فروردین 91 19:09
ای جووونم درسایی

آفرین به این همه ذوق و سلیقه مامانی. خیلی جالب بود.
روحمون شاد شد

مامان : درسا پس چرا جدی شدی عزیزم ؟ چرا دیگه نمیخندی ؟

درسا : او ها بو ای بو یی ......................

انشالله همیشه شاد باشید


ممنون آقای پدر گرامی . خوشحالم خوشتون اومد
مامان محمدرضا
24 فروردین 91 19:44
عزیزم حالمون خوبه خدا رو شکر

آپ کردم


خداروشکر میام پیشت
زهره مامان آریان جون
24 فروردین 91 22:55
الهی قربون اون خنده هات برم که اینقدر نازه.
راستی مامانی عجب ترجمه هایی می کنی.ای ول


ترحمه حرف های کلیه نی نی ها پذیرفته میشود
مامان محمدرضا
25 فروردین 91 11:24
قربونش بشم که روز به روز داره بزرگتر و خانم تر میشه .

درساجون نخنده بازم واسه ما خاله ها عزیزه


مرسی خاله ممنون شما هم برامون عزیزین
مامان نازنين رقيه
25 فروردین 91 17:40
سلام ماماني ودخملي
عزيزم رمز رو خصوصي فرستادم


دیدم عزیزم مرسی
مامان وندا
26 فروردین 91 2:27
عزیزمیییییییییییییییییییییی،همه جوره نانازی چه جدی باشی چه بخندی


مرسی گلم مثل وندای خاله
مامان ترنم کوچولو
26 فروردین 91 17:58
عزیزکم قربون خنده هات.مامانی راس میگه دیگه بچه .خوب بود از اونایی بود که خودتو بکشی تا بخنده و بتونی از خندش عکس بگیری؟


قربونت برم زنده باشی مامانی خیلی بد سلیقه س دیگه چکار میشه کرد .
m-qaleb
28 فروردین 91 1:31
در پاسخ به : مامانی درسا
babymylove.niniweblog.com/
musashiva@yahoo.com
188.136.250.166
فرستاده شده در 2012/04/14 @ 11:00 ق.ظ
ضمن تبریک واسه این سایت زیبا . خیلی خیلی قالبا قشنگن از روزی که قالبو واسه وب دخترم انتخاب کردم خیلی ها خواستن آدرس وبتونو بهشون بدم . اما یه سوال چرا قالبهای کودک و خانواده فقط دو صحفه آخر باز میشه . لطفا” چک کنید ممنون.
سلام بانو. از ارتباط صمیمی شما متشکریم.
سایر صفحات که شما اشاره کرده اید بصورت اختصاصی طراحی و به دارندگان وبلاگ کودکان واگذار شده است که متاسفانه از نمایش قالبهای اختصاصی معذوریم.
ارزو داریم در آینده ای نزدیک قالبهای رایگان طراحی و جایگزین صفحات غیر قابل نمایش گردد.
مهربانی کرده اید و نگاه پر مهر شما را ارج می نهیم.


ممنون از توجه شما