آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

در ادامه ی نای نای دختری ......

1391/1/23 0:10
نویسنده : مامان בرسا
1,373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمی

چطوری عزیزم ؟

نمیدونم حالا که داری این متنو میخونی جند سال داری . ٨ سال . ١٠ سال . و یا .... نمیدونم . فقط میدونم اگر باشم یا نباشم . همیشه عاشقت میمونم عزیزم .

اما همانطور که از عنوان پستت پیداس . یه پیشرفت دیگه داشتی اونم در زمینه نای نای کردن .

چند روزی بود که سعی میکردی روی چهار دست و پا وایسی . آخی عزیزم خیلی جلوی خودمو میگرفتم که دخالتی نداشته باشم . چند باری با صورت زمین خوردی . Baby3a.gifالبته چون من همیشه زیر پات یه پتو نرم میزارم . آسیبی ندیدی . ولی دلم خیلی واست میسوخت . بالاخره . دیروز تونستی چهار دست و پا وایسی و خیلی هم بابت این موفقیت خرسند و مسرور بودی و من و پدری هم از شما مسرور تر .

ولی جالبه که حالا توش موندی که جطوری بری جلو . البته من با پشتکاری که ازت سراغ دارم میدونم به زودی راه حلشو پیدا میکنی . اما حالا که بلد نشدی جلو بری . از فرصت استفاده نمودی و در حا میرقصی .0-1a-19mannetje-kip1.gif خیلی باحاله . جند باری اومدم ازت تو این حالت عکس بگیرم . ولی متاسفانه یا خوشبختانه از اونجایی که با دوربین خیلی رفیقی 2.gif. سریع خودتو مینداری روی زمین و شروع میکنی به خندیدن .baby01.gif حالا شاید بدون اینکه خبردار شی ازت عکس بگیرم تا چی پیش بیاد . ولی یه حرکت جدیدت برای من و بابا جونیت به اندازه یه دنیا میارزه . میدونی شما عشق منی .

180441Adb120606pl7.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان یسنا
23 فروردین 91 0:49
آفرین درسا خانم بلا و زرنگ!!!
جقدر این اولینهای بچه ها شیرین و به یادموندنیه


آره مامان واقعا" احساس غرور میکنم
نگین مامان رادین
23 فروردین 91 1:21
صد افرین هزار سیصد افرین خوشگل ترین فرشته ی روی زمین،مامانی خوب جلوش یه چیزی که خیلی دوست داره بزار تا به هوای رسیدن بهش به خودش حرکت بده و بیاد جلو رادین هم اولش این طوری کرد و وقتی جلوش دمپایی که عاشقشه کذاشتیم همه ی تلاشش رو کرد تا خودش رو رسوند بهش.
کارهاشون خیلی شیرینه و هر روز شیرین تر از قبل میشن خدا حفظش کنه

ممنون از راهمنماییت عزیزم . آره خیلی لذت بخشه .
نوشين
23 فروردین 91 3:33
سلام مامانيه درسا جون... قالب خوشگلي انتخاب كردي


سلام عزیزم خوشحالم شما و خواهری برگشتین
مامان ترنم کوچولو
23 فروردین 91 8:21
سلام عزیزم.خوشحالم که شاد و سلامت پله های ترقی رو طی میکنی عزیز خاله.به خاطر پشتکارت منتظر عکسا و خبرای جدید از پیشرفت هات هستم گلم


مرسی خاله ی مهربون . دوستتون داریم . دختری هزار تا بوس
مامان خورشيد
23 فروردین 91 8:27
مباركه. حتما شلوار بلند براش بپوشون ويا زانوبند براش استفاده كن كه پوست ناز و لطيف سر زانوش يك وقت خراشيده و زمخت نشه. روي ماهش رو مي بوسم.


مرسی از راهمنماییت دوست من . روی ماه خورشید خانمو ببوس
مامان سپهر و صدف
23 فروردین 91 8:51
سلام مامان درسا جون.ممنون عزیزم از پیام های زیبایی که برای سپهرم گذاشتین.و من شرمنده ام که اینقدر دیر جواب دادم.
امیدوارم همیشه سلامت باشین.درسا جون با نمکم هم زیر سایه ی شما سالم باشه.


قربونت برم دوست من این حرفیه دوباره خوش اومدین پسر و دخترمو محکم بغل کنید وببوسید
مامان نوژا
23 فروردین 91 10:21
چقد شیرینه ثبت و یاد اوری خاطرات شیرین بچه ها توی قلب و روح و جسم مادر ها و پدرها


درست میگی دوست من همین طوره
مامان یسنا گلی
23 فروردین 91 10:36
آفرین درسا جونم.وای که چقدر شیرین و لذت بخشه اولین لحظه ای که میتونه نی نی بایسته یا راه بره.
امیدوارم همیشه شاد باشین


مرسی گلم . آره دوست من لذتی بالاتر از این نیست . گلمو ببوس
مامان محمدرضا
23 فروردین 91 10:44
پس عکسش کو؟


چشم مامان اگه بتونم ازش بگیرم حتما" میزارم
ماماني
23 فروردین 91 11:59
جونم...........درساي شيطون و بلا.....بووووووووس


مسی خاله دوستتون داریم آرتای گلمو ببوس
مامان متین
23 فروردین 91 12:16
آفرین درسا جونم .من میدونم تو موفق میشی .ادامه بده به زودی مامان باید دنبالت بدو.


مامانی همین حالا هم کم دنبالش این ور اون نمی روم بخدا
دخترم عشق من
23 فروردین 91 13:20
سلام قالب وبتون خیلی قشنگه . افرین به درسا جون که اینقدر تلاش میکنه . از طرف من محکم ببوسش


مرسی عزیزم . شما هم دختری رو ببوس
نایسل
23 فروردین 91 14:18
آفرین عروسککک ناز که سعی میکنی ایشالا کی بشه بیام بخونم مامای ات گفته راه میری
قربونت برم بوس بوس بوسسسسسسس یه عالم خیلی دوست دارمممم

ایشالا که سایتتتت همیشه بالا سرش باشه عروسش کنی وای وای


مرسی النازی عزیزم . ما هم خیلی دوستت داریم . انشاالله شما هم به زودی نی نی دار میشی گلم زنده باشی
مامان حنا
23 فروردین 91 16:12
عزیزدلم ایشالله که سلامت باشی و سالیان سال سایت روی سر دخملی نازت باشه و شاهد رشد و پیشرفتهاش باشی ودخترت هم به سلامتی بزرگ بشه و شاهد مهربونیها و خوبیهای مامانو بابای خوبش باشه
هیچی از این بهتر نیست شاهد پیشرفت فرزند نازنینت باشی مواظب درسا جون باش و از طرف من هم ببوسش


ممنون از دعای زیبات عزیزم . همچنین برای شما دوست من
صوفیا
23 فروردین 91 17:03
اففففففففففففففففففففففففففرین کوچولو .


قربونت برم عزیزم
مامان نیاز
23 فروردین 91 17:49
سلام عزیزای من دلم حسابی براتون تنگ شده بود آفرین به دختر قشنگم دیگه باید برامون چایی بریزیا


مسی خاله تشریف بیارین حتما" نیاز گلمو ببوس ما هم دلمون خیلی خیلی تنگیده بود .
ناهید
23 فروردین 91 18:29
وب قشنی داری خوشحال میشم به وب منم بیای و یه نظربرام بزاری دوست خوبم اینم آدرسشه
www.ashegh.avablog.ir


اومدم عزیزم
مامان آندیا
23 فروردین 91 23:37
دستبندتو دیدم خاله جان مبارکت باشه .مامانی لطف کردی به ما سر زدید باز منتظر تونیم. درسا جون بوسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


مسی خاله حتما" دوباره میایم پیشتون آندیا گلمو ببوس
مامان وندا
26 فروردین 91 2:24
آفرین درسا خانم زرنگ


ممنون دوست خوبم .