آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

وقتی من و خرسی خانم با هم عکس میگیریم ......

1391/1/21 0:19
نویسنده : مامان בرسا
3,813 بازدید
اشتراک گذاری

این روزای بهاری مامانی خیلی با ذوق شده و چپ و راست از من عکس های خوشگل خوشگل میگیره . امروز هم تصمیم گرفت یه سری عکس با دوست نازنازیم خرسی خانم بگیره . منم که آماده ....اولش این عکسو گرفتیم .

من و خرسی خانمی

من که خیلی دوربینو دوست دارم خودمو انداختم جلوی صورت خرسی خانمی و اجازه ندادم اون تو عکس باشه راستی ست لباس من و خرسی خانمی رو داشته باشین .

منو و خرسی خانمی

و اما عکس بعدی . من به شرط اینکه بذاره روی پاهای نرمش بشینم قبول کردم که تو عکس باشه . وای چه نرمه ........

من و خرسی خانمی

دیگه اینقده جام راحت بود که دلم نمیخواست از روی پاش بلند شم.

حالا برید برای دیدن بقیه ادامه مطلب

 

من و خرسی خانمی

دیگه کم کم داشت خوابم میبرد کمی سر خوردم و سرمو گذاشتم روی پاهای نرمش . آفرین علی سینایی خوب چیزی خریدی لطفا" دوباره از این کارا بکن ........

من و خرسی خانمی

وای بگیر منو . داریم سر میخورم پایین . ای وای مامانی اون دوربینو ول کن بابا ما را دریاب . رفتیم پایین .کمک ....کمک .....کمک .......

من و خرسی خانمی

تو رو خدا بیا تو عکس .... دیگه شرطی هم نیست بابا اصلا" شوخی بردار نیستی ها ... اعصاب نداری ها ....چنبه شوخی مو خی .....عجب عروسکی هستی .... نخواستیم . اصلا" مامانی فقط از این خرسی خانمی عکس بگیر . ...

من و خرسی خانمی

اصلا" بیا دوباره با هم دوست باشیم ببین یه بازی بلدم خیلی خوبه باید یه دست و یه پاتو این جوری بلند کنی ..... شروع ... یک ... دو ... سه ......

و اینجوری بود که ما دوباره دوستای خوبی برای هم شدیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان آرشام
21 فروردین 91 0:30
آفرین به دختر خوب که با خرسی خانم دوست شد


مسی خاله مهربونم
مامان دینا
21 فروردین 91 0:33
ای جوووونم هزار ماشالا این جیگر طلا چه بزرگ شده معلومه که حسابی شیطون هم شده مامانی عکسای بامزه ایی گرفتی خسته نباشین


مرسی عزیزم . درسایی حسابی با شیطنت عجین شده
مامان وندا
21 فروردین 91 1:22
عشق من خیلی خوش عکسیا


ممنون خاله بابا خحالت کشیدم
مامان کيانا
21 فروردین 91 8:28
سلام عزيزدلم...خوبيد؟؟؟؟؟؟ اميدوارم در همه حال روزگارتون بهاري باشه ولبتون خندون......درساي گلمو ببوس


ممنون خاله خوشحالم که دوباره اومدین
مامان آرشیدا قند عسل
21 فروردین 91 8:56
عزیزم با این خرسی خانومت که هم اندازه خودته گلم راستی من آپم


مسی خاله منم میام پیشتون
مامان محمدرضا
21 فروردین 91 10:28
انقدر اذیت نکن این فرشته کوچولو رو


به چشم خاله . اینقده خاله مهربون داره من جرات ندارم
مامان ترنم کوچولو
21 فروردین 91 10:47
سلام.خیلی باحال بود مامانیقربونت برم درسایی جون


خدا نکنه عزیزم ونده باشی و ممنون
مامان علی
21 فروردین 91 12:09
ماشالا به این حوصله مامان جون و آفرین به این دخملی که چه عکسای خوشکلی گرفته
میبوسمت خاله جونم


ممنون دوست خوبم
مامان متین
21 فروردین 91 12:31
چه ست کردی خاله با عروسکت. جیگر من.


مسی خاله تشکر میکنیم
مامان یسنا گلی
21 فروردین 91 12:49
قربونت برم خاله جون چه عکسای نازی.
منم با کمال میل لینکتون کردم


ممنون دوست خوبم .خوش اومدی به حمع دوستانه ما
مامان فافا
21 فروردین 91 12:59
سلام به درسای عزیز و مامانش
عکسای درسا و خرسی خانم خیلی خوبن.
ممنون از اطلاعاتی که راجع به زرده ی تخم مرغ نوشتین
من هم چند روزه به غذای فافا اضافش کردم.


نوش جون فافایی عزیزم . مرسی گلم
نسترن
21 فروردین 91 15:43
مامانی عجب عکسای خوشگلی ای جونم چقدر که درساجونی تو خوشگلی
راستی این قالب خیلی خوشگله عوضش نکنی


به چشم خاله . ممنون دوست من
مامان مهنا
21 فروردین 91 15:44
سلام مامانی
عیدت مبارک شرمنده ک دیر شدش
اما بلاخره اومدم...
چ ناس شده درسا جونم
وای شده صورتی خانم
بوووووووس برا درسا ومامانش
پیش مام بیا


خوش اومدی عزیزم میام پیشت
مامان سحرناز
21 فروردین 91 16:07
سلام عزیزم قالب نو مبارک ،مرسی به این عکساD>= چقده خوردنی شده این درسا خانوم جیگر خاله میبوسمت و مامان جونی ممنون که به ما هم سر میزنی بووووووووووووووووووووووس آخیش چه بوس آبداری بود


مرسی خاله حونم . ما دوستیم و دستا به هم سر میزنن
نرگسی
21 فروردین 91 17:39



شما هم بوس
مامان یسنا
21 فروردین 91 18:23
چه ماجرایی واقعا!!!!!!!!!!
وبلاگت خوشگل شده درسا جون


مرسی خاله جشمات خوشگل میبینه
زهره مامان آریان جون
22 فروردین 91 0:43

چه دوستای خوبی
خرسی خانم نبینم دخمل خوشکا ما رو اذیت کنی که اونوقت من میدونم و تو


مگه خرس جرات داره!!! قربونتون برم دوست من
نگین مامان رادین
22 فروردین 91 2:03
ای قربونت بشم که ای همه ناز داری ،فدای بازی یاد دادنت به خرسی بشم من.


خاله حونی مرسی عزیزم زنده باشی .
مامان خورشيد
22 فروردین 91 7:52
خيلي عكس هاي بانمكيه. چه خوب كه از اين عروسك نمي ترسه. خورشيد تا دو سالگي از عروسكهاي بزرگ مي ترسيد و بعد هم تا 3 سالگي از عروسك هاي پشمالو بدش مي اومد و چندشش مي شد. خيلي خوبه كه درسا اينجوري تو بغل عروسكش رفته.


روز اول کمی جا خورد ولی بعدش واسش عادی شد و الان یکی از بهترین دوستاشه .
مامان سونیا
22 فروردین 91 8:55
چه عکسای نازی خوشگلیش به اینه که دوتا دوست مهربون وبا محبت کنار هم نشستن و عکس انداختن


ممنونم عزیزم دختری شما هم گله
مامان حنا
23 فروردین 91 16:01
وای خدا چه عکسای نازی گرفتین اینا همشون خاطره خوب می مونه
درسا جونمم که ماشالله هزارماشالله توی عکسا مثل ستاره می درخشه
خاله جونم خوش به حالت که همچین خرسی نازی داری


مامانی پسر خالش خریده . عزیز دلم حنای گلمو ببوس
شهراد شیر کوچولو
24 فروردین 91 9:03
دخملی مثه ماهی
عکسای جوجوکیت رو دیدم موچولی خاله


مرسی خاله شهرادی بوس
یاسمین مامان سورنا
27 فروردین 91 19:13
سلام سال نو مبارک
ممنون که به ما سر زدین ماشالا گل دخمل شما هم خیلی نازو نمکیه
بازم پیش ما بیاید
درسا کوچولو رو ببوسید


دوباره اومد عزیزم سورنا گلی بوس