آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

مامانی این تخم مرغ از همش خوشمزه تره

1391/1/20 0:39
نویسنده : مامان בرسا
1,821 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلی مامان ني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

عزیزم میدونی که تا حالا سه تا از غذاهای کمکیتو شروع کردم .Kitchen فرنی و حریره بادام دوست داری و میخوری 118.gif. سوپو خیلی دوست نداری و برای دادنش مکافاتی باهات دارم . البته تا جند روز قبل که ماستو واست شروع کردم و دیدم که خیلی ماست دوست داری . 119.gifابتکار به خرج دادم و سر قاشقتو ماست میریزم و بقیه شو سوپ به هوای ماست میخوری و تو دهنت هم مخلوط میشه و خدا رو شکر میخوری ...... چکار کنم . میدونی مبتکر نبودیم که اونم به لطف شما شدیم ......نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

ني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

و غذای کمکی بعدیت زرده تخم مرغ بود که توی دستورش نوشته بود با آب جوشیده باید مخلوط بشه ...117.gif اولش بهت دادم نخوردی دوست نداشتی .... البته خودمونیم زرده تخم مرغ با آب جوشیده حل بشه چی میشه .... ني ني شكلك و تخم مرغ رنگيیکی از همسایه ها بهم گفت با شیرش حلش کن ... خوب شیر خشک هم که شیرینه باهاش حلش که کردم .... ني ني شكلك و تخم مرغ رنگيهوم .... خیلی دوست داری .... همچی از خوردنش لذت میبری که نگو و نپرس . ... همراه باهاش همین طور که مزه مزه میکنی . آواز هم میخونی . نوش جونت ..... من که از غدا خوردنت لدت میبرم .ني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

ني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

امروز وقتی داشتی تخم مرغ میخوردی ... خوب کوچولو بود و زودی تموم شد ني ني شكلك و تخم مرغ رنگي.... قربونت برم تو قاشقو نگاه میکردی ... دنبال تخم مرغ میگشتی . یه ذره از زرده تخم مرغه روی انگشتم بود ني ني شكلك و تخم مرغ رنگي. سرتو آوردی پایین سر انگشتمو گذاشتی دهنت و اونو خوردی ....ني ني شكلك و تخم مرغ رنگي بعد هم خوشحال شدی و خندیدی .ني ني شكلك و تخم مرغ رنگي مامان میمیره برای این خنده هات . یه دنیا دو دنیا سه دنیا ......بوسني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

 

ني ني شكلك و تخم مرغ رنگي
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان یسنا
20 فروردین 91 0:47
نوش جونت درساخانم


مسی خاله .
مامان بهار
20 فروردین 91 1:27
عزیزم که غذای کمکی میخوری خاله جون
آفرین آفرین غذاتو بخور و مامانی رو از بابایی بیشتر دوست داشته باش
آخه ما حسودیم


راست میگه خاله . درسایی گوش کن
مامان حنا
20 فروردین 91 4:33
نوش جونت باشه درسای نازنینم الهی که گوشت بشه بچسبه به تنت
درسا جونم بایدم بخوری دستپخت مامانی حرف نداره


مسی خاله خیلی خومزه بود
مامان نادیا و نلیا
20 فروردین 91 8:42
نوش جونت درسا جونآفرین که خوب غذا میخوری
خدا کنه نلیای من هم خوب غذا بخوره و مثل نادیا سرمون نیاره...



عزیز دلم انشاالله خیلی خوب غدا بخوره نلیا گلی
مامان یسنا گلی
20 فروردین 91 9:04
نوش جونت عزیز دلم.
غذاتو بخور تا زود زود بزرگ شی


مسی خاله حتما" زود بزرگ میشم
مامان نیایش
20 فروردین 91 9:16
نوووووووووووووووووووووووووووووووش جونت عزیزم الهی که سالم باشی و لبات همیشه خندون


ممنون خاله از شما هم همینطور
مامان ترنم کوچولو
20 فروردین 91 9:21
درسایی جونم نوش جونت.گوشت بشه بچسبه به بدنت همیشه خوش خوراک باشی جیگر خانوم


مسی خاله خیلی دوست دارم بخورم و بشم دختر گلی مامانم
مامان رادمان
20 فروردین 91 9:34

عزيزم ممنون كه به ما سرزدي
موفق و شاد باشي گلم


شما هم همینطور گلم
نسترن
20 فروردین 91 10:18
نفسی نوش جونت انشالله همش گوشت بشه بچسبه به تنت دخمل خوشگل خودم


مسی خاله دوست دارم
نانازيا
20 فروردین 91 11:51
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir
مامان علی
20 فروردین 91 11:55
نوش جونم خاله قشنگم با کمالاتی که من از مامان جونت سراغ دارم بایدم انگشتاتو بخوری با غذات


مرسی گلم . شما لطف داری
مامان آرشام
20 فروردین 91 12:23



مرسی مامان
عارفه
20 فروردین 91 13:11
عکس نازشو هم بذار دیگه


به چشم قربان امشب میزارم
مامان متین
20 فروردین 91 13:14
به به عزیز خاله دیگه داری بزرگ میشی .قربونت برم. نوش جونت که ایقده تخم مرغ داری گوشت بشه بچسبه بهت حسابی


مرسی مامانی گل
مامان امیرحسین
20 فروردین 91 14:34
سلام مامان درسا خوشگله.امیرحسین من هم سوپ اصلا نمی خورد. ولی بعدش سوپ رو غلیظش کردم.آبکی نباشه.قشنگ لعاب بده.رون مرغ رو تکه تکه کردم ریختم توش .آب مرغ باعث شد قشنگ شیره ای بشه.خیلی کم نمک.درسته که می گن نمک نریزید.ولی یه ذره که طعم خیلی بی نمکی هم نداشته باشه.بعدش که سوپ حاضر شد.با قاشق هویچاشو ،سیب زمینی هاشو له می کردم.می دادم.انقدر خوشش می اومد.بازم می خواست.یه بار امتحان کنید شاید بخوره.بوس بوس

ممنون دوست خوبم حتما" امتخانش میکنم .
مامان آنیسا
20 فروردین 91 15:43
خاله به به میخوری
به به به
نوش جونت.خدا کنه همیشه با اشتها بخوره. آنیسای من اولش خوب تخم مرغ میخورد ولی بعد نه و خیلی اذیت میکنه تا بخوره.


مامانی دلمو نلرزون یعنی درسایی هم بعا" بدش میاد ....
زهره مامان آریان جون
21 فروردین 91 0:04
نوش جونت عسلم.وقتی بچه قشنگ غذا میخوره به ما مامانا بیشتر مزه میده تا بچه.


همین جوره که میگی
دخترم عشق من
21 فروردین 91 8:33
قربون اون تخم مرغ خوردن درسا جون برم اینقدر خوشمزه خورده که منم هوس کردم. عزیز دلم تخم مرغ رو با کره مخلوط کنی هم خوبه باعث افزایش وزن میشه


ممنون از راهنمایت . ختما" امتحانش میکنم