آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

درسایی با روی خوش رفته وب آرشیدا کوچولو مهمونی ...........

1390/12/23 17:52
نویسنده : مامان בرسا
1,203 بازدید
اشتراک گذاری

مهمونی

مهمونی
 

کنار گل تو باغچه

نشستن دو تا زنبور

یه مهمونی گرفتنشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

با یه دونه ی انگور

خانوم و آقا مورچه

رد میشدن از اونجا

زنبورای مهربون

صدا زدن بفرما!

شاپرک و کفشدوزک تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

می پریدن رو گلها

زنبورا ی مهربون

صدازدن بفرما!

کنار باغچه حالا

زیاد شدن مهمونا

مورچه ها و کفشدوزک

شاپرک و زنبورا

یه مهمونی گنده

دادن اون دو تا زنبور

منم بردم براشون

دو تا خوشه ی انگور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان نسترن
23 اسفند 90 12:44
واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو



ممنون عزیزم و دوست خوبم
مامان آرشیدا کوچولو
23 اسفند 90 14:11
قربونش برم من خوشکلم رو خاله بدون قاب برام بفرستش منتظرم ها


اومدم مامانی .
مامان بهار
23 اسفند 90 16:22
مرسی عزیزم
بازم بهمون سر بزن


قربونت برم ختما"
مامان آرشام
23 اسفند 90 16:53
سلام. ماشاالله به نازنین دختر شما درسا جون. از اینکه از وبلاگ آرشام دیدن کردید، خیلی خوشحال شدم.


ممنون دوست من وظیقه بود .
مامان امیرناز
23 اسفند 90 18:21
سلام خانم خوشگله همیشه به مهمونی و شادی ایشالا چه لباس قشنگی ایشالا همیشه شاد باشی فرشته پیش ما بیا


ممنون مامانی اومد م پیشتون .
نایسل
23 اسفند 90 20:33
سلام میشه بیای این ادرس واسه دوستم
یه ارزوی خوب کنی
http://tavalod-mobarak.niniweblog.com/






اومدم گلم با سرعت نور
نایسل
23 اسفند 90 20:33
ای جون فداش بشم


خدا نکنه عزیزم
نایسل
24 اسفند 90 0:16
حرفات خیلی منطقی و درست بودد
تو فکرم برد بوسسسس


عزیزم خواهرانه دوستت دارم امیدوارم همیشه موفق باشی
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
24 اسفند 90 1:03
خدایا... دستم به آسمانت نمی رسد اما توکه دستت به زمین میرسد دوستانم را تا عرش کبریایی خود "بلندکن"
چهار شنبه سوری و پیشاپیش سال نو مبارک
به به چه خنده شیرینی


قربونت برم عزیزم مرسی از محبتت
مامان فاطمه
24 اسفند 90 1:27
سلام.خاله جون ماشاالله .چه خوشکل شدی.وب قشنگت هم زیباتر شده.بهارتون خرم و پر از شادی


ممنون دوست من . یه دنیا بوسه برای شما
مامان خورشيد
24 اسفند 90 8:08
سال نو مبارك. براتون آرزوي شادترين لحظه ها رو دارم.


ممنون دوست من سال شما هم خوش و خرم
مامان ترنم کوچولو
24 اسفند 90 8:12
جانم درسا جونی



قربونت برم مامانی
مامان ترنم کوچولو
24 اسفند 90 8:14
چه شعر قشنگی


ممنون دوست من
مامان زهره
24 اسفند 90 12:38
پیشاپیش عید مبارک


ممنون عزیزم عید شما هم خوش
دخترم عشق من
24 اسفند 90 13:27
سال نو مبارك. براتون آرزوي شادترين لحظه ها رو دارم.


سال نو شما هم مبارک
نسترن
24 اسفند 90 17:15
ای جونم فدای خنده خوشگلش از طرف من مامانی یک بوس گنننننننننننننننده این نفس رو بکن


ممنونم نسترنی یه بوس گنده از طرف نسترنی .
مامان دینا
24 اسفند 90 23:55
ای جونم .این ملوسک چه بامزه میخنده .توی این عکس خوردنی شدی موش موشک


قربونت برم عزیزم . مرسی
مامان حنا
25 اسفند 90 3:30
خاله جون فدای اون لبای خندونت
الهی که هیچ وقت غم به دلت نشینه و لبت همیشه پر خنده باشه
سال نوتون هم پیشاپیش مبارک


ممنون دوست من سال نو شما هم مبارک
مامان سارینا
25 اسفند 90 9:04
سلام خاله جوون اومدم پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک بگم . انشالله سال خوبی رو شروع کنید . درسا خانوم کوچولوی ما رو خیلی ببوسید


ممنون دوست من عید شما هم مبارک
نصيبه
25 اسفند 90 12:24
ماشاالله عزيزم. خيلي ناز شدي.
اميدوارم هميشه سلامت و تندرست باشي.


ممنون خاله نصیبه یه دنیا بوس . بهترینها رو برات آرزو دارم
مامان رادین عسلی
25 اسفند 90 12:41
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
سال نو مبارک


قربتون برم عزیزم سال نو شما هم مبارک
نسترن
25 اسفند 90 23:32
بهار یک نقطه دارد
نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد.
سال نو مبارک


عزیز م دوست من سفر خوش و سال نو شما هم مبارک
سحر
26 اسفند 90 10:08
برای عیدی امسالت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

سال تحویل میشود

و من برایت لبخند می زنم

نوروز مبارک





عزیزم . عید بر شما هم مبارک سحر جان
مامان سارا
27 اسفند 90 9:50
تو گلي گل عزيزم
خيلي ماهي موش موشك


ممنون عزیزم یه دنیا بوس
مامان دینا
27 اسفند 90 21:49
سلام پس نظر من کووووووووو؟؟


ببخش مامانی حالا تاییید میکنم .
مامان عسل و آریا
28 اسفند 90 17:04
وای جونممممممممممممممممممممممم عزیزدلم کلی حظ بردم عکستو دیدم.بوس دوشت دالم


ممنونم دوست من . نوروز مبارک