آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

اجازه هست ؟؟؟؟

1393/3/21 13:44
نویسنده : مامان בرسا
2,996 بازدید
اشتراک گذاری

Kerzen Candles

اجازه هست که عشقتو،توکوچه هادادبزنم؟

روپشت بوم خونه هااسمتوفریادبزنم؟

اجازه هست که هرنفس ترانه بارونت کنم؟

ماه وستاره روبازم فدای چشمونت کنم؟ 

اجازه هست که خنده هات قلبموازجابکنه؟

بهت بگم عاشقتم،دوست دارم یه عالمه

اجازه هست نگاهتو،توخاطرم قاب بکنم؟

چشمی که بدخواهمونه،به خاطرت خواب بکنم؟

اجازه فریادبزنم:توقلبمی تابه ابد؟

بدون اگه رسوابشم به خاطرت خوبه،نه بد!

اجازه هست دریاباشم،کویرروپیمونه کنم؟

توصدف دلم بشی،من تودلت خونه کنم؟


اجازه هست....؟؟

عشقم نفسم عمرم

عزیزم نفسم عشقم

عزیزم نفسم عشقم

نظرات (40)

فاطمه
21 خرداد 93 13:46
سلام وبتون عالیه با تبادل لینک یا تبادل بنر موافقید؟؟؟؟؟؟؟
مامان בرسا
پاسخ
لینک شدی گلم
مامانی و بابایی دخمل بلا
21 خرداد 93 15:36
سلام مامانی گل و مهربون درسا جونم عزیز دلم خیلی شعرت زیبا بود . واییییییییییییی درسای نازم چه لباس خوشگلی , با این لباس مثل فرشته ها شدی نازنازی من . قربونت برممممممممممممم ملوسم , دوستت دارم . میبوسمتون .
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیزم سلام گلم زنده باشی دوست خوبم دخترمون فاطمه گلی هم مثل فرشته س عزیزم
محمدرهام ومامان سمانه
22 خرداد 93 1:22
بسیارزیبا وعالیمامان نمونه ای هزار ماشالله تیپشو ببین عروسک خااااااااااااله
مامان בرسا
پاسخ
عزیزم سمانه جون شما هم نمونه ای گلم ..... ممنون عزیز
فاطمه
22 خرداد 93 10:50
سلام شما هم لینک شدید
مامان בرسا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سونیا
22 خرداد 93 14:09
چه شعر زیبایی بوداز خوندنش لذت بردم خیلی زیاد هزار ماشالله به این عروسک خانم خوشگل چقدر رنگ قرمز به چهره قشنگش میاد اسفندود یادت نره مامانی گل درساجونم با این لباس خیلی به چشم میاد وای خاله فدای اون قدو بالات نازنین دختر قشنگم
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم عزیزم چشات خوشگل دیده به چشم دود میکنم ....دوستتون دارم
مامانی دخمل بلا
22 خرداد 93 19:42
چه انتظار عجيبی ! تو بين منتظران هم , عزيز من چه غريبی ! عجيب تر که چه آسان , نبودنت شده عادت , چه بيخيال نشستيم , نه کوششی , نه تلاشی , نه وفايی , فقط نشسته و گفتيم : خداکند که بيايی .... اللهم عجل لولیک الفرج......... دوست نازنینم عید بزرگ نیمه شعبان , ولادت مولایمان حضرت مهدی , صاحب الزمان رو بهت تبریک و تهنیت میگم , انشاالله از منتظران واقعی و از دوستداران واقعی اون حضرت باشیم . عیدتوووووووووووووووووون مبارککککککککککککککککککک .
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیزم انشاالله عیدتون مبارک
سحر
22 خرداد 93 21:09
وبلاگ زیبایی دارید، اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم.
مامان בرسا
پاسخ
عزیزم لینک شدی
مامان دینا
22 خرداد 93 22:17
سلام مامان مهربون و باسلیقه ممنون از احوال پرسیتون . ما بهتون سر میزنیم اما نظر نیذاریم آخه دلمون برا درساگلی تنگ میشه انشالاه به زودی وبلاگ رو بروز میکنم. درسا جون رو از طرف ما ببوسین.بازم بهمون سر بزنید
مامان בرسا
پاسخ
سلام دوست عزیز خوشحالیم هستید و سلامتید منتظر پستای زیباتون هستیم
مامان سودابه
23 خرداد 93 0:07
ای منتظران گنج نهان می اید ارامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلیعه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می آید میلاد امام زمان مبارک
مامان בرسا
پاسخ
مامان سودابه جون عیدتون مبارک ممنون
مامان فتانه
23 خرداد 93 13:04
عزیزم چه شعر قشنگی....چه لباس قشنگی خیلی بهش میاد
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوست مهربونم نظر لطفته
فهیمه
24 خرداد 93 0:19
. قائم آل نور، یا مهدی / عطر سبز حضور، یا مهدی تا همیشه صبور می مانیم / در هوای ظهور، یا مهدی اینک که شده ولادتت ای جانا / جلوه نور به دنیا بنما یا مهدی
مامان בرسا
پاسخ
عید شما مبارک ماجون عزیز
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 خرداد 93 18:59
سلام دوست عزیز و مهربونم عیدتوووووووون مبارککککککککک . از وبلاگ زمینه سازان ظهور نیز دیدن کنید و کامنتی برای امام زمانمان ثبت کنید . http://www.yamahdiefateme.blogfa.com
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوستم چشم
مامان فاطمه
25 خرداد 93 17:02
سلام دخمل کوچولوی نازی دارین.. اگه با تبادل لینک موافقی بهمون سر بزن
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیز چشم میام دیدنتون لینک شدی
مامان رها
25 خرداد 93 23:33
ببخشيد شما از مامانى سانلى جون خبرى داريد آدرس وبشون = http://taheri.niniweblog.com وب عروسكم سانلى رو ميگم چون لينكشون بوديد اومدم پيشتون من خيلى نگرانم لطفا اگر خبرى داريد ما رو هم با خبر كنيد
مامان בرسا
پاسخ
میام دیدنتون مامان عزیز
مامان محمدحسین
26 خرداد 93 0:16
1000 ماشاءالله که اینقد نانازی....
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم ممنون
مامان رها
26 خرداد 93 15:59
خيلى ممنونم كه جوابمو داديد منم از يكى از دوستام كه از دوستان سانلى جون هستن پرسيدم و اون هم گفت به خاطر يه مزاحم وبلاگى ديگه نمياد راستى دخمل خيلى نازى داريد ماشالله خوش حال ميشم با هم تبادل لينك كنيم و دوست شيم اگه موافق بوديد بى زحمت خبرم كنيد موفق باشيد
مامان בرسا
پاسخ
عزیزم کاری نکردم ما همه خواهرانه کنار همیم ممنون از دل نگرانیت .... از مهربونیت لینک شدی عزیزم
الهه مامان یسنا
26 خرداد 93 17:35
ای خدا دامنشو ببین... دلم واستون تنگ شده بود ....
مامان בرسا
پاسخ
ما هم همین طور عزیزم خوش اومدی
مامان امیرحسین
26 خرداد 93 19:01
عید شما مبارک چه لباس خوشگلی ماشاله عروسک شدی عزیزم
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم ممنون عید شما هم مبارک
پری
26 خرداد 93 20:17
سلام عزیزم یه مدتی نبودم بهم سر بزنی خوشحال میشم
مامان בرسا
پاسخ
جشم عزیزم اومدم
مامان سودابه
27 خرداد 93 20:33
وای وای وای ای دخملی درسا نخودی دل منو بردی ای درسا قزی لباس قرمزی دل من رو بردی عزیز جون دل من رو بردی بابا دل من رو بردی برو خصوصی عزیزم
مامان בرسا
پاسخ
وای مامان سودابه جون شاعر شدین بخدا یعنی جونمی ..... دوستتون دارم ممنون
مامان سودابه
27 خرداد 93 20:34
ببخشید اگر خصوصی نزدم لطفا تائید نکن. هی ننه پیری و هزار درد و فراموشی
مامان בرسا
پاسخ
زدین مامان سودابه قربونتون برم شما و پیری
زهرا (✿◠‿◠)
28 خرداد 93 1:02
وای عزیزممممممممم.... درسا کوچولوی ماست؟؟؟ ماشاللا چقدم لباسش بهش میاد! هنوزم وروجکه؟
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم زهرا جون سالی یه بار میای میخوای دخملی من هنوز همیجوری بمونه .... وروجک واسه یه لحظه شه هزار ماشاالله
بابا و مامان
29 خرداد 93 6:17
سلام خانمی مرسی به من سر میزنی من خیلی کم انلاین میشم ببخش اگه دیر به دیر سر میزنم راستی دخملی رو ببوسید به جای من
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم عزیزم وظیقه س گلم شما نیای ما میاییم اینقده که خودمون از رو بریم
بابا و مامان
29 خرداد 93 9:45
مامان בرسا
پاسخ
ممنون گلم
مامان پریسا
29 خرداد 93 10:59
سلام گلم اول این که ممنون که به یادم بودید
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم وظیفه بود دوستم
مامان پریسا
29 خرداد 93 10:59
دوم این که .... من میام این دخملی رو گاززززززززززززززز میگیرم با اون دامن خوشکلش
مامان בرسا
پاسخ
درسا بیا خاله میخواد گازت بگیره الفرار
هنرمند
30 خرداد 93 16:59
سلام استاد ارجمند مطالب بسیار متنوع و زیبایی داری ....می پسندم با افتخار در خدمتم
مامان בرسا
پاسخ
ممنون از شما
مامانه آنیتا
31 خرداد 93 3:22
درسااااااااااااااااااااااااااااا جووووووووووووووووووووووونم خیلییییی ناز شدی چقدر این لباس بهت میاد خاله جون
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم عزیزم زنده باشی
بابا و مامان
31 خرداد 93 8:48
مامان بردیا
31 خرداد 93 18:19
سلام.با پست تولد به روزیم.خوشحال میشیم تشریف بیارید
مامان בرسا
پاسخ
جشم عزیز اومدم تولدش مبارک
فاطمه★
1 تیر 93 1:25
سلام میشه رمز پستچرا درسا اجابت یک دعا رو به من بدین؟"
مامان בرسا
پاسخ
بهار جان ببخش عزیزم این بخشو فقط به مامانا میدم واسه اینکه کلی نوشته ها دارم که هنوز واسه سن شما مناسب نیست انشاالله بزرگتر که شدی بهت میدم ازم دلخور نشی گلم ببخش
مامان سپیده
1 تیر 93 15:41
وای چه دختر خوشگلی خدا براتون حفظ کنه ممنون که به ما سر زدین درسا کوچولو خدا حفظت کنه عزیز دلم بازم به ما سر بزنیا
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم تولدش دوباره مبارک چشم میاییم دیدنتون
مامان سحر
2 تیر 93 18:24
ای جانم خوشگلم، خوش تیپ خانم.ناز نگاهت
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم جونت سلامت عزیز
مامان مریم
16 تیر 93 6:13
ماشالله قرمز چهبهش میاد. هزار ماشالله با این گرمای بندر عباس خوب سفید مونده دخملی
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیزم مامان مریم ما خوزستان هستیم البته فرق نمیکنه هر دو جا بشدت گرمه
مامان
16 تیر 93 10:12
چه دلبری شده درسا خانم... بوووووووس
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیز قربونتون برم با محبت
soheila
17 تیر 93 21:54
خدا حفظش کنه واستون خوش بحالتون
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم ممنون کاش آدرسی میذاشتی گلم به دیدنت میومدم
مامانی غزل جون
19 تیر 93 13:18
وااااااااااااااااااااااای خدای من این دختر چه نااااااز شده با این لباس هزار ماشالله هزار ماشالله مامانی براش اسپند دود کن
مامان בرسا
پاسخ
جشم عزیزم چشات خوشگلت خوشگل دیده عزیز
مامان مینا
21 تیر 93 19:50
ای جان خوشتیپ خاله .خیلی ماه شدی
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم عزیز دل
آتنا
3 اسفند 95 22:45
سلام. من از این عکستون خوشم اومد. کپیش کردم . حلال؟؟؟؟؟؟