آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

ای زلال تر از باران

1393/5/9 0:48
نویسنده : مامان בرسا
2,491 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم .... عشقم نفسم سی  و پنح ماهگی مبارک 

تمام ترانه هایم ترنم یاد توست و تمام نفسهایم خلاصه در نفسهای توست

ای زلال تر از باران و پاکتر از آیینه به وجود پر مهر تو می بالم 

و تو را آنگونه که میخواهی دوست دارم 

ای مهربان - پرنده خیالم با یاد تو به اوج آسمانها پر خواهد گشود

و زیبایی ات را به رخ فرشتگان خواهد کشید 

تبسمی از تو مرا کافیست که  از هیچ به همه چیز برسم

منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم

در چشمانت خیره شوم

دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم

از داشتن تو…اشک شوق ریزم

بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم

اری من تورا دوست دارم

وعاشقانه تو را می ستایم 

                              

 

                         

عزیز من

پسندها (10)

نظرات (1)

lady love
13 مرداد 93 12:47
mizari manam savare motoret besham?
مامان בرسا
پاسخ
بعله عزیزم بفرمایید حتی میزاریم بوق هم بزنی