آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

جان دلم ......نوزده ماهه شدی

1392/1/9 3:36
نویسنده : مامان בرسا
1,483 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شب‌ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم‌نم، تو را دوست دارم

 عشق من

نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی
من ای حس مبهم تو را دوست دارم

سلامی صمیمی‌تر از غم ندیدم
به اندازه‌ی غم تو را دوست دارم

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد
بگوییم با هم: تو را دوست دارم

جهان یک دهان شد هم‌آواز با ما
تو را دوست دارم، تو را دوست دارم

 

عزیزم درسایم

نوزده ماهگیت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

مامان یاسمن و محمد پارسا
9 فروردین 92 10:09
خوشگلم نازی خانم نوزده ماهگیت مبارک


طراح جوان
9 فروردین 92 10:46
میخوای وبلاگت رو خوشگل کنی؟ پس زودی بیا. بنر ==== هدر ==== لوگو ==== کارت پستال
مامان نفس
9 فروردین 92 14:55
من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شب‌ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم‌نم، تو را دوست دارم

کوچولوی 19 ماهه, بودنت برای ما مبارک


ممنون نفس جونم کنجدی عزیزم سلامت باشه
مامان محمد و ساقی
9 فروردین 92 18:43
درسا جونی 19 ماهگیت مبارک


ممنونم مینا جون
فرشته
10 فروردین 92 0:01
سلام خانومی شوخی شوخی بچه ی همسایه زود بزرگ میشه ما که زحمتی برای درساجون نکشیدیم که .....ولی ماشاالله بزرگ شده خانم شده وقتشه بیام خواستگاری لابد به کس کسونش نمیدی الهی داغشو نبینی عروسیشو ببینی نوه هاتو ببینی عزیزم نوزده ماهگیت مبارک کی بشه 19 سالگیش. ئای............ انقدر زود میگذره .....
مامان سحرناز
10 فروردین 92 2:02
عزیزم، درسای گلم ، نوزده ماهگیت مبارک ،زندگیت شاد ، لبت خندون و قلبت پر از عشق باشه ..میبوسمت...


ممنون دوست عزیزم
مامان متین
10 فروردین 92 8:54
نوزده ماهگیت مبارک عزیزم.


ممنون دوست من
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 فروردین 92 9:47
خصوصی عزیزم مامانی کامنت ها را تایید نمی کنید


چرا گلم بزودی
مامان فاطمه
10 فروردین 92 19:17
سال نو مبارک.


ممنون دوست مهربون سال نو شما هم مبارک
خاله جونی
11 فروردین 92 4:08
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک
مامان علی اکبر
11 فروردین 92 4:50
بهار تمام طراوتش را مدیون یک گل است: "گل زیبای نرگس" سال نو مبارک اللهم عجل لولیک الفرج
مامان نیره
11 فروردین 92 11:10
درسای عزیزم نوزده ماهگیت مبارک


عزیزم ممنون نیره جون
مامان نیره
11 فروردین 92 11:13
درسای گلم سال 92 برات پر از شادی و نشاط باشه پر از اتفاقهای خوب و خوشگل برای تو ناز نازی مامانی درسا سال نو شما هم مبارک .
مامان مبینا
11 فروردین 92 11:28
عزیزم 19 ماهگیت مبارک. بووووووووووووووس
مامان یاسمین زهرا
11 فروردین 92 12:24
بوس برای اون لپای مخملیت عزیزم.مبارکه
مهتاب مامان مانیا
11 فروردین 92 12:26
وبلاگ دخترتون و موسیقیش عالی خدا براتون حفظش کنه شما قبلا به وبلاگ من اومدین و از اون بابت هم ممنون
فرزانه
11 فروردین 92 15:38
برای شما دوست عزیزم و خانواده عزیزتون از خداوند متعال بهترینها رو آرزومندم


ممنون عزیزم برای شما هم سال خوب و پر از شادی آرزو دارم
مامی امیرین
11 فروردین 92 16:40
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم

هر روزتان نوروز . . . سال ۹۲ مبارک

19 ماهگی گل دخترم مبارک.


ممنون عزیزم برای شما هم مبارک باشه
مامان ارمیا
12 فروردین 92 12:22
سلام به دختر ماهم درسایی و مامانی درساجون .عزیزان از خدا میخوام همیشه ایام به کام و دلتان خوش باشه .سال خوبی داشته باشید.یه عالمه بوس


ممنون دوست من برای شما هم سعادت رو آرزو دارم
سیدمهدی
12 فروردین 92 17:22
جوانی كه فراموش می كند شاخه گلی به محبوبش بدهد، سرانجام وی را از دست خواهد داد.تقدیم به درساجان و پدرومادر عزیزش


مرسی آقا سید گرامی برای شما و خانوادتون بهترینها رو آرزو دارم
سیدمهدی
13 فروردین 92 16:25
سیزده بدر مبارک درسا و مامان وبابا عزیزش


ممنون سید مهربون
دخترم عشق من
14 فروردین 92 11:54
سلام مامان درسا جون . سال نو مبارک . ایشالله در کنار همسر و دختر کوچولوی خوشکلت سال خوبی رو داشتته باشید
مامانی فری
14 فروردین 92 14:38
نوزده ماهگی درسا عزیز مبارکککککککککککککککککک
یه نی نی توو خواب و رویا
14 فروردین 92 17:11
سلام مامان درسا جون از آشناییتون خوشحالم
میخواستم بگم علت سرکلاژ شما چی بود و استراحتتون در بارداری چطوری بود اگه راهنماییم کنید ممنون میشم


میام پیشت عزیزم واست توضیج میدم
زهره مامان آریان
15 فروردین 92 7:55
نوزده ماهگیت مبارک


مرسی عزیزم
سما جان
15 فروردین 92 8:25
از لطف و عنایتت به وبلاگ ما ممنونم آرزوی خوشبختی برای درسا جون دارم


ممنون دوست من
مامان پریسا
15 فروردین 92 8:47
سلام درسا جونم. 19 ماهگیت مبارک باشه عزیزم.

ایشالله 120 ساله بشی. همیشه خوشحال با لب خندون.


ممنون عزیزم
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
15 فروردین 92 13:39



ممنون عارفه جونم
گلاره جون
15 فروردین 92 15:03
ایشاله همیشه شاد باشین و هیچ وقت دلتنگی در خونتون رو نزنه


انشاالله برای شما هم گلاره عزیز
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 فروردین 92 17:19
خصوصی عزیزم


چشم گلم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
16 فروردین 92 18:11
_____$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
_____آپـــــــــــم_____`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
آپــــــــــــم__$$


چشم اومدم
مامان تارا
16 فروردین 92 21:10
19 ماهگیت مبارک درسایی


ممنون گلم
مامان سحرناز
16 فروردین 92 23:38
مامان م‍ژگان و درسا جونی سلام ... سحرناز برای برنده شدن تو جشنواره ی نوروزی به رای شما نیاز داره اگه میشه لطفا به این آدرس برید و به سحرناز امتیاز 5 رو بدید... هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
البته میتونید از طریق وبش هم اقدام کنید..


سلام به سحرناز عزیز و مامان مهربونش ..... حتما" میام بهش رای میدم 5 چیه بیسته بیسته سحرنازی
مامان مهراد
17 فروردین 92 0:08
درسای گلم و مامان بهترینم امیدوارم همیشه شاد و خوش و سلامت باشید.بهترین ها رو در سال جدید از خداوند یکتا خواستارم.
مامان محمدرضا
17 فروردین 92 3:23
سلام عیدتون مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشید.
پسرم به همراه دختر دایی های دو قلوش تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه میشه به وبمون و یا به آدرس زیر بیاین و بهشون رای با امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.مرسی
سید محمدرضا غفاری و سارا و ثنا زنگیان

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6



ممنون عزیزم برای شما هم ....چشم میرم رای میدم عزیزم
نسیبه
17 فروردین 92 8:21
سلام دوست خوبم مرسی به خاطر پیام زیبایی که تو وبلاگ داده بودید.ان شالله شما هم سال بسیار خوب و سرشار از شادی و موفقیت داشته باشید.اینم واسه درسا جونم


عزیزمی وظیفه بود بی نظیر عزیزو ببوس
مامان احسان
17 فروردین 92 8:41
سلام گلم ممنون از یاد پر مهرت امیدوارم سال جدید سالی توام با موفقیت و سلامتی و شادکامی باشه برای همه بخصوص شما دوست عزیز .لپهای گلی گل دخترون رو ببوس
باباي مليسا
17 فروردین 92 10:00
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون و مراجعه به وبلاگ دخترم ، باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم


سال جدید برای ملیسا و بابا و مامان مهربونش پر از شادی باشه میاییم پیشتون
یک عاشقانه آرام
17 فروردین 92 11:08
سلام مامانی و درسای عزیز سال نوتون مبارک باشه


ممنون نسترن گلم برای شما هم همین طور عزیزم
مامان سيد محمد سپهر
17 فروردین 92 12:44
ممنون عزيز دلم خيلي غافلگيرم كردين كه در نبودمان هستن كساني كه خوشي ها را برايمان آرزومندن ......
نوزده ماهگي گل دختري هم مبارك...به روزيم


عزیز دل وظیفه بود تولد گل پسر بازم مبارک
مرجان مامان آران
17 فروردین 92 13:14
19 ماهگیت مبارک درسا خوشگلممم


عزیزمی ممنون
مامان ستایش
17 فروردین 92 13:56
دوست خوبم سلام سال نو را به شما و دخمل گلت تبریک میگم امیدوارم امسال همراه درسای عزیز سال خوب و قشنگتری باشه هزاران لبخند و بوسه تقدیم مامانی و درسا گلی
مامان مهنا
17 فروردین 92 15:52
سلام دخترک 19 ماهه
سلام ب مامان دخترک بهارتم مبارک


عزیزم مرسی برای شما هم روزای زیبایی آرزو دارم
مهتاب (مامان خانمی)
17 فروردین 92 17:33

ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___________۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞

ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___________۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞

ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___________۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞
درسا جونم نوزده ماهگیت مبارک
ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___________۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
.__________۞

سلام مامانی سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی پرشادی وسلامتی وپرازبرکت داشته باشی وتعطیلات به شما وگل دخترت خوش گذشته باشه از راه دور فرشته کوچلوتو هزاربارمیبوسم

ممنون عزیزم ......عزیزمی انشاالله برای شما هم همین طور بوده باشه و همین جور عالی ادامه پیدا کنه

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
18 فروردین 92 3:15
سلام مژگان جون.ما آپ کردیم.دوست داشتی بهمون سربزن


عزیزمی اومدم اونم با سرعت نور
atefeh
18 فروردین 92 11:52
سلام خوبین کوچلوچیکار میکنه سال خوبی رو براتون آرزو میکنمممنون از اینکه اسم مارو هم قابل دونستی ونوشتی بوس بوس


ممنون دوست من ببخش دیر نوشتم عزیزم میام پیشتون
atefeh
18 فروردین 92 11:54
خانمی امتو نمیدونم چون ننوشتی ولی لینکت کردو شما هم مارو لینک کن دو تا وب من ور هم لینک کن سیب سبز والای


توی پست ثابتم هست عزیزم مژگانم ........چشم حتما"
mamanebaran
18 فروردین 92 18:24
عزيز ترينممممممممم 19 ماهگيت مبارك ، فداي شكل ماهت كه انقدر دوست داشتني هستي ،


خدا نکنه زنده باشی ممنون
سودابه
18 فروردین 92 19:16
سلام عزیزم تمام عمرتون سبز و بهاری باشه وهر روزتون نوروز .عیدتون مبارک.دعا گویتان بودم.


ممنون مامان سودابه ی گل .....عید شما هم مبارک
الهام مامان تيانا
18 فروردین 92 22:01
عزيزم 19 ماهه شدنت و عيدت مبارك باشه . به همراه تني سالم و دلي خوش كه بخندي همه عمر در كنار ماماني و بابايي
ماندانا
19 فروردین 92 7:52
سلام درساي گلم و مامان جونش ايشالا سال خوب و پرباري داشته باشيد. ايشالا هر چي از خدا تو سال 91 خواستيد و صلاح دونسته كه نداشته باشين امسال خواستتون رو برآورده كنه براي من هم دعا كنيد


ممنون دوست بسیار مهربون من ..... ماندانا جون یه ببخشید بزرگ بهت بدهکارم عزیزم ببخش که فراموش کردم توی پست ویژه اسمتو بنویسم آخه روی ردیف لینکام نوشتم که چون وب نداشتی اسمت نبود و ....... ببخش عزیزم الان اضافه کردم ......
ماندانا
19 فروردین 92 7:54
ببخشيد خاله جون 19 ماهگيتهم مبارك باشه برات دعا مي كنم تمام ماههاي زندگيت پر از تجربه هاي شيرين باشه


ممنون ماندانای مهربون ......عزیزم چقده دوست داشتن وب داشته باشی بیام این همه محبتتو جبران کنم ....... ماندانا جونم همیشه برات بهترینها رو دعا میکنم
مامان آرشيدا قند عسل
19 فروردین 92 8:23
نونزده ماهگيت مبارك عزيزم همه لحظاتت سرشار از شادي و لذت.
مامان یلدا و سروش
19 فروردین 92 11:54
درسا جون نوزده ماه از فرشته زمین شدنت مبارک عزیزم.


ممنون عزیزم
ارین و مامانش
19 فروردین 92 11:58
سال خوب و شگفت انگیزی داشته باشید
❤مامان رامیلا کوچولو❤
19 فروردین 92 21:05
سلام مرسی که به سرزدید سال نو شما هم مبارک باشه درساجون رو ببوسید .


عزیزم ممنون انشاالله سال پر برکتی داشته باشین
مامان متین
20 فروردین 92 15:18
نوزده ماهگیت مبارک عزیز دل.


قربونت برم ممنون
نارینه
21 فروردین 92 0:59
19ماهگیت مبارک عزیز دلم




ممنون دوست من
خاله فریشکا
28 فروردین 92 21:19
سلام خانوم کوچولو
مرسی که به دنیای مهیار جون ما سر زدی
ایشالا خودت هم 120 ساله بشی زیر سایه مامانی و بابایی
بوس بوس


وظیفه بود گلم همیشه تندرست باشین
هدیه آسمانی
6 تیر 92 8:37
عکس ها و مطالب قشنگی بود . درسا جون ببوس .از طرف دخترم مائده جان


ممنون عزیزم ولی کاش آدرس وبتونو میذاشتین بهتون سر بزنم