آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

آقتاب زندگانی

1391/9/23 2:44
نویسنده : مامان בرسا
3,303 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

برگ گل ست ...... نازک و با احساس .....

شبنم صبح دل انگیز زمستان منست ........

دخترم آب روان ست ......

که صدای نفسش ......آرامش

رفتنش ( احساس ) ست ......

خنده اش مرگ غم ست

بوسه اش کام بهشت

گریه اش اشک و

صدایش روح نیاز

نرگسش عشق و

تنش مایه فخرو

نگاهش آفتاب من است .

آقتاب زندگانی

آقتاب زندگانی

آقتاب زندگانی

آقتاب زندگانی

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (58)

مامان محمدرهام جون
1 شهریور 91 3:30
چی کار میکنی عزیز دلم به میکی کرم میزنی یا به دیوار؟؟؟؟؟؟؟؟بوووووووووووووووس


مامانی ما کلا" کرم میمالیم هر جا بشه بیشتر روی لباسای خودمون و مامانمون و بابامون و فرش های نازنین مامانمون
مامان یاسمن ومحمد پارسا
1 شهریور 91 3:32
وای درسا نازی چه لباس قشنگی چقد خوشگل شدی ماشالاه چه اتاق قشنگی داری فدات بشم با اون خندهای موش موشیت


ممنون مامانی چشاتون خوشگل میبینه
مامان نوژاجوني
1 شهریور 91 7:42
اي جون.درساخانم چقده نانازشده تواين لباس .بوس


ممنون عزیزم مرسی
مامانی
1 شهریور 91 8:01
الهییییییییییییی قربونت برم چه لباس خوشملی تنشه

مامانی بیا بروزم


زنده باشی گلم اومدم عزیزم
آوازقو
1 شهریور 91 8:09
سلام .... عیدتونم مبارک.....ماشالله درسا خانومی . یواش یواش برات غیر از کرم روژوریمل هم برای درودیوار استفاده میکنه.......خدانگهدارش باشه... ازینگه به ماسرزدین ممنونم.......
مامان احسان(معصومه)
1 شهریور 91 8:48
سلام درسایی پیش پیش تولدت مبارک گل نازم چه لباس نازی هم پوشیدی مامانی از طرف من اون لپهاشو بچلون
سارا
1 شهریور 91 9:10
قربونش بشم داره ضد آفتاب میزنی دیگه چیکارش دارین
دخترم عشق من
1 شهریور 91 9:52
ماشالله بزرگ شده این دختر ناناز . این رنگ لباس خیلی بهش میاد . معلومه که خیلی تو خونه شیطنت میکنه . از طرف من درسا جون رو یه بوس گنده کن عزیز دلم


آره عزیزم این روزا باهام خیلی کل کل هم میکنه ممنون عزیزم یه بوس گنده بوسیدمش
سپیده
1 شهریور 91 10:13
نرگسی
1 شهریور 91 10:47
مامان زهره
1 شهریور 91 10:56
عزيزم قربون اون كرم زدنت.چقدر ماماني اتاقت را قشنگ تزئين كرده دست گلش درد نكنه.ببوسين درسا جونم را


ممنون عزیزم چشات خوشگل میبینه مامانی راستش اتاق درسا رو باباش تزیین کرده وقتی ما بیمارستان بودیم اومدیم شوکه شدیم خیلی کارا توش کرده بود .... فک کنم یه ساعت هم نحوابیده بود..... شما هم محمد جونو ببوس
نرگسی
1 شهریور 91 15:12
چقدر این پیرهنش خوشگله و بهش میاد عزیز دلم .. شیطنت از اون چشمای خوشگلش میباره ..

نرگسی یه هوویی شده واسم نگو نپرس ..... همچی بهم اخم میکنه که خشکم میزنه
مامان وندا
1 شهریور 91 17:43
وای وای واییییییییی چه دخمل نانازی.......چه لباس خوشگلی..........ماشالا.......ایستادنت چه با نمکه خاله...........قربونت بشم با این کرم زدنت


ممنون مامانی کرم مالی میکنه بیا و ببین بیشتر درو دیوار ولباسامون و قالی ها
مامان محمد و ساقی
1 شهریور 91 19:50
سلام مامانی
این دخملی رو عروسک کردی و عکس انداختی که دل ما رو ببری؟
موهاشولباسشوچه اتاق خوشگلی داره
خدا براتون حفظش کنه.

قربونت برم زنده باشی ..... راستش لباسشو خیل وقته گرفتم نمیدونستم اندازه شه ..... قابل نداره گلم
مامان دینا
1 شهریور 91 22:33
سلام عزیزم قربون اون قد وبالات عروسکم .


خدا نکنه مامانی زنده باشی
یاس
2 شهریور 91 2:46
چه دختر...چه لباسی...چه خنده ایی...چه اتاقی قربونش برم.الهی که همیشه سالم و سلامت باشی عزیز دلم
الهه مامان یسنا
2 شهریور 91 3:19
من به فدای تو دختر ناز خاله به روزم بیا پیشمون وقت کردی. خوشحال میشم
مامان
2 شهریور 91 9:39
سلام عزيزم خوب هستي؟ درساي نازم كه خوبه ماشااله چه عزيزوخوشگل شده براش اسپنددودكن ممنون ازاينكه جوياي حالم ازسيدبودي امروزپست جديدگذاشتم وخوشحال ميشم بهمون سربزني.
نرگسی
2 شهریور 91 11:45
عزیز دلمممممممممممم .. مامانی برو خصوصی ..


رفتم گلم ممنون
ilijoon
2 شهریور 91 15:11
به به ميبينم كه دخملي كرم زدن رو هم ياد گرفته از همين حالا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوبه ديگه شما هم ميدوني چطوري دل پسرها رو ببري
ilijoon
2 شهریور 91 15:12
دست بابايي درد نكنه چقدر خوشگل اتاقت رو تزيين كرده لباست هم خيلي نازه مباركت باشه جيگر ماماني دست شما هم درد نكنه خيلي لباس دخملي خوشگله
ilijoon
2 شهریور 91 15:13
پيشاپيش تولد يكسالگي ات هم مبارك عزيزم ان شاالله 120 ساله بشي زير سايه مامان وبابا
مامان ریحانه
2 شهریور 91 17:00
چه دختر نانازی.فداش شم. خیلی خیلی لباسش خوشگله.البته چون درسا گلی خوشگله.ماشالا هزار ماشالا پیشاپیش تولد یکسالگیش هم مباااااااااارک
مامان يگانه
2 شهریور 91 23:44
نااازي عزيزم تولدت مبارك خاله( به قمري)
مامان آندیا
3 شهریور 91 10:58
وای وای الهههههههههههی چه دخملی نازی دوس دارم لپاتو بخورم اجازه هست
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 11:57
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
آرزو مامان عسل
3 شهریور 91 15:43
ماشاله به این دختر گل ، تولدت هم پیشاپیش مبارک گلم
مامانی
3 شهریور 91 15:47
سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟ بروزم عکسای سیسمونی پسلی رو گذاشتم منتظرتم
سودابه
3 شهریور 91 16:05
سلام .یه مشت اسپندبراشبریز رو آتش این آتشپارهزیا رو را.راستی خانمی مجلهایینترنتی دخت اران رو پیوند کردم تو وبم داستانهای شماره 28 حلالم کن 29اش رشته عزیز جون 29 بذر سوخته 33 افسانه تلخ افسانه رو من نوشتم دوست داشتی بخون و همونجا نظر بدین لطفا
زهره مامان آریان
4 شهریور 91 2:02
خانوم هنرمند.می خواد همه جا رو مثله خودش نرم و لطیف کنه دیگه مامانی.
مامان آندیا
4 شهریور 91 2:32
نرگسی
4 شهریور 91 9:55
مامانی تو هم متوجه این شدی که اولا یه صفای دیگه ای داشت و الان نیست .. اصلا بعید نیست مامانی احتمالا .. قربونت برم عزیزمییییییییییییی ..
مامانی گیلدا
4 شهریور 91 11:52
سلام مژگان جون.ماشالله درسا خیلی ناززززززززززشده.عزیزم چه لباس قشنگی پوشیده.راستی آدرس وبلاگ گیلدا رو عوض کردم .درسایی رو محکم بوسش کن.واسش اسپند دود کن مژگان
http://nini-g00oog00ooliiii.blogfa.com


ممنون عربرم انشالله گیلدایی زنده باشه ..... ببوس دخترمو الان میام پیشت
مامان باران
4 شهریور 91 13:54
درسا جوني خوشمل ، خاله چقدر بزرگ شدي عزيزم ، قربون تو و اون لباس خوشگلت برم من ، واي مژگان جون خيلي ناز شده دخملي
ارین و مامانش
4 شهریور 91 14:54
بزرگ شدی عزیزکمD>D>D>D>D>D>D>D>
مامان وندا
4 شهریور 91 16:31
مامانی خصوصی


اومدم گلم
مهتاب
4 شهریور 91 20:26
ای جانم دخملی لپگلی میخواد کم کم تاتی کنه عزیزم کوچلو بگو یاعلی چقدر حال میده وقتی اولین قدمهاتو برای مامانی برداری
مارال
5 شهریور 91 12:10
عشق فرآیندی است که در طی آن من به تو کمک کنم تا به خود واقعی ات نزدیکتر شوی ، نه آنچه من می خواهم . . . ============== سلام فدات شم مرسی از کدت استفاده کردم مرسی اجی جون دخمل گلتم ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان تارا و باربد
5 شهریور 91 14:25
ماشالا چه دخملی چه لباس نازی میگم مامانی هر بار وبت رو باز می کنم یه رنگ تازه می بینم امیدوارم همیشه شاد و خرم باشی
مامان تسنیم
5 شهریور 91 14:57
تولدش مبارکه خانوم خانومای شیطون
الهه مامان روشا جون
5 شهریور 91 14:59
قربونت برم که کرم به دست تاتی می کنی.عاشقتم با اون پیراهن با مزه ات
سودابه
5 شهریور 91 15:23
سلام درسای قشنگم دست مامان رو بگیر وبیاین مهمونی وب ما هم دعوتند.به در خواست دوستان داستان این شماره رو گذاشتم در وبلاگ محمدمتین منتظر حضور گرم و نظرات مفیدتون هستم.سپاس.
سارا
5 شهریور 91 23:33
سلام مامانی انشاالله به زودی مریم جون آموزش جانماز رو میزاره تو وبلاگش.بهم سر بزن عکساش رو گذاشتم(فقط به خاطر شما
مامان دینا
6 شهریور 91 0:31
مامان آراد(خاطره)
6 شهریور 91 0:32
ای جانمممم..عزیزم چقدر ناز شدی..قربون اون پیرهن خوشگلت که چقدر هم بهت میاد..
مام پارسا
6 شهریور 91 2:42
مامانی از صمیم قلب دعا می کنم که خدا آفتاب زندگیتون رو همیشه روشن نگه داره و از وجودش زندگیتون روز به روز گرمتر بشه
مام پارسا
6 شهریور 91 2:44
الهی فدااااااااااااااااااااااااااااات. تیریپت منو کشته جیگر .... چه پیراهن خوشگلی ... چه دخملی نازی ... مامانی بدو برو اسپند براش دود کن
مام پارسا
6 شهریور 91 2:47
پیشاپیش تولد درسا جونم رو تبریک میگم. ایشالله عروسش کنید. حالا بازم هشتم میام واسه تبریک
فرشته مامان امین رضا
6 شهریور 91 21:44
سلام گلم آپم
مامان آرشیدا قند عسل
7 شهریور 91 12:48
مثل همیشه شعرهات زیباست و عروسکمون زیباتر.
مامان فاطمه
7 شهریور 91 16:12
جون دلم، گل خودم چه ناز شده ماشاالله
سیدمهدی
7 شهریور 91 17:09
سلام. ماشاالله یواش یواش داری میشی مادر زن هاااااااااااا
مامان سها
7 شهریور 91 22:10
تولد تولد تولدت مبارک
مامان امیرحسین و امیرعلی
7 شهریور 91 23:29
سلاااااااااااااااااااممممممممممممممم وای درسا جونم 1 ساله شده...به سلامتی.ایشالا عروسش کنی. کجایی؟دلم خیلی براتون تنگ شده بود. امیدوارم همیشه در کنار هم لحظات خوشی رو بگذرونید.
مامان محمد صادق(زهرا)
22 شهریور 91 8:14
الهییییییی! این همه عکس گذاشته بودی و من ندیده بودمم؟ همه ی عکسا ماه بودن! ناز.......ناز.....ناز.....ناز......
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
28 شهریور 91 16:17
درسا جون به مامان یادآوری کن لینک جدید وبلاگم را توی نی نی وبلاگ به جای قبلی ثبت کنه مرسی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 13:52
دوستای گلم عیدتون مبارک 6 تا پست جدید (15تا20) را از منوی آخرین مطالب می تونید ببینید و نظر بذارید مرسی از همراهی تون 07/07/1391.
مامان مهراد
8 مهر 91 19:37
چقدر این درسا جون نازه ی عالمه بوس