آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

ماه شمار زندگی ( هفده ماهگی )

1391/11/8 0:11
نویسنده : مامان בرسا
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

 

animated gifs welcome 5 

 

دخترم چشمت شب شعر من است

خانه از برق نگاهت روشن است

دخترم وقتی که همراه منی

باغ گلُ,دشت شقایق با من است

مهر در شط نگاهت موج موج

یاس در باغ تو دامن دامن است

بی حضورت خانه ام هرگز مباد

زندگی بی خنده ات جان کندن است

ناز کن ,ناز تو را من میخرم

 

 

درسایم .....ای میوه تابستانی زندگی ام ......

هر ماه که میگذرد و یک ماه به ماه های زندگی ات افزوده میشود ...... خدا را هزاران بار شکر میکنم که ندای قلبی من و پدرت را شنید و بهترین هدیه زندگی ام را که شما باشی در سخت ترین لحظات زندگی ام به ما ارزانی داشت .......

 

روزها میگذرد و شما قد میکشی .....  و من مست غرور داشتنت به افق  خیره میشوم و آینده ی نه چندان دور را در ذهنم ترسیم میکنم روزهای زیبای بزرگ شدنت ...... موفقیت هایت و به بار نشستن آروزهایم ....... و شما با صدای تیز و نرم کودکانه مرا به زمان حال برمیگردانی و من میخندم ...... میخندم به این آرزوهای مادرانه ...... که همیشه فقط به خاطر توست گل 17 ماهه من ....

هفده ماهگی مبارک

17 ماهگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (90)

مامان پریسا
8 بهمن 91 0:28
17 ماهگیت مبارک عزیز دلم.


مرسی گلم
مامان آندیا
8 بهمن 91 0:48
گل من هفده ماهگیت مبارک ماشالا داری خانم میشی مامان عسلمو ببوس


ممنون دوست گلم حتما"
arezohayeshirin
8 بهمن 91 0:57
سلام ما كه به وبلاگت سر زديم به وبلاگ منم سر بزن
بعد آرزوتو با نظر بگو تا در وبلاگم ثبت بشه
آرزوها هر شب آپ ميشن يعني روز بعد همون موقع آرزوتون رو وب ثبت شده و به شما خبر داده مي شود باي


مرسی اومدم
مامان دخملی
8 بهمن 91 1:07
سلام خاله
17 ماهگیت مبارککککککککککککککککک



ممنون خاله جونی
فهیمه مامی مهتا
8 بهمن 91 1:27
هفده ماهگیت مبارک باشه خانومی ایشالله زیر سایه پدر و مادر سلامت باشی عزییییزم


ممنون عزیزم
ماناز
8 بهمن 91 7:39
درسا خانم 17 ماهگی مبارک باشه عزیز خاله.ما هم همراه تو با خواندن خاطرات قشنگت هر ماه بزرگ میشویم.البته باید از مامان جونی تشکر کنی که همیشه برایت نوشته تا کودکی هایت را برای همیشه ماندگار کند.


ممنون ماناز جان راست میگید ما هم روز با خوندن این همه خاطرات زیبا از بچه ها باهاشون بزرگ میشیم ..... بازم ممنون فاطمه گلی رو ببوس
مامان وندا
8 بهمن 91 9:47
مژگان جون انقدر زیبا مینویسی که آدمو سر ذوق میاری، درسای نازم 17 ماهه شدنت مبارکت باشه عشقم، دنیا دنیا بوووووووس تقدیم به نازگلم


قربونت برم خوشجالم دوس داری عزیزم
مامان حسناسادات
8 بهمن 91 9:48
17 ماهگیت مبارک خاله جونم


ممنون عزیزم
مامان هستي وهانا
8 بهمن 91 9:58
مباركت باشه 17 ماهگيت عزيزم
ايشالا هميشه سالم سلامت زير سايه مامان بابا


ممنون دوست خوبم انشاالله خدا دختری هاتو واست نگه داره
مامان وندا
8 بهمن 91 10:00
با اجازه من باز میخوام متن بدزدم


ای جوون دزدی نیست گلم بردار
فهیمه مامی مهتا
8 بهمن 91 11:52
مامانی درسا این مطلب رمز دارت مشکلی پیدا کرده ؟ هرکاری میکنم اصلا نمیشه رمز رو تایپ کنم . خودت یکبار امتحان کن .


میام پیشت میگم عزیزم
محدثه
8 بهمن 91 14:15
عزیزم به وبلاگ من بیا و تو مسابقه بزرگ شرکت شهر خاطره شرکت کن جوایز خوبی دارهههه.به هر کس میشناسی اطلاع بده ممنونم
مامان طه
8 بهمن 91 14:17
مبارکه

مامانی بروزم


اومدم عزیزم ولی با کمی تاخیر
مامان متین
8 بهمن 91 15:50
ماشاله خانم گل .واقعا قد کشیدی .خیلی وقت بود نتوسته بودم بیام .بنظرم خیلی بزرگ شدی. 17 ماهگیت مبارک.همیشه شاد و خندون باشی عزیزم.


قربونت برم شما که فعلا" سرت شلوغه ...... ممنون کلی ذوقیدم
مامان امیرحسین
8 بهمن 91 19:15
درسا جونم 17 ماهگیت مبارک باشه عروسک


ممنون دوست خوبم
مامان ترنم کوچولو
8 بهمن 91 19:30
مباااااااااارکه جییییگر


ممنون عزیزم
مامان تارا
8 بهمن 91 21:06
مبارک باشه 17 ماهگی ماهک خانومی / یه عالمه بووووووووووووس برای دخملی خوشگلم


ممنون دوست خوبم
زهره مامان آریان
9 بهمن 91 0:17
17 ماهگیت مبارک


مرسی گلم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
9 بهمن 91 8:43
خوشگل خانم 17 ماهگی مبارک:




ممنون عزیزم
مامان شیدا
9 بهمن 91 10:44
مبارک باشه عزیزم ماه ها و سالهای زیادی را در کنار مامان و بابای خوبت به خوشی تجربه کنی خوشگل خانم


ممنون دوست مهربون من ببخش که کم به دیدنتون میام عزیزم
مامان کوروش
9 بهمن 91 14:38
سلام مامانی مهربون ممنون از تبرک قشنگتون درسا جون خوشگلم رو ببوسید


قربونت برم عزیزم ...همیشه خوش باشید
متین مامی ایلیا
9 بهمن 91 15:21
17 ماهگیت مبارک عزییییییییییییییییییییییییییزم خوشکلم


ممنون دوست مهربونم
saba
9 بهمن 91 17:04
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مهتاب
9 بهمن 91 17:07
دخملی سفید برفی خاله هفده ماهگیت مبارک
چقدر زود میگذره مامانی اگه خدای مهربون بخاطر دادن این هدیه های قشنگ روزی هزار مرتبه شکر کنیم بازم کمه


آره عزیزم زود زود ...... به اندازه سفیذ شدن تار تار موهامون ...... انشاالله همشون در آینده موفق و خوشبخت باشن
مامان دینا جون
9 بهمن 91 19:04
17 ماهگیت مبارک فرشته زمینی.تا باشه سلامتی باشه و شمارش ماهگردها


ممنون عزیزم
مامی امیرین
9 بهمن 91 20:21
17 ماهگیت مبارک درسای نازنینم.


ممنون سمی جونم دوست مهربون من
خاله جونی
9 بهمن 91 21:04
دو نهال بارور در باغ دین روئیده شد

یاسهای آسمانی در زمین روئیده شد

نخل سبز در سرزمین مشرکین روئیده شد

لاله در باغ دل اهل یقین روئیده شد

ولادت پیامبر اکرم (ص) وامام صادق(ع) بر شما مبارک
17 ماهگیت مبارک

ممنون عزیزم برای شما هم مبارک باشه
مامان نازنين رقيه
9 بهمن 91 21:36
ماشالله جه بزرگ شدي خاله جووووووووون قلبونتتتت


ممنون عزیزم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
10 بهمن 91 8:48



ممنون عزیزم
مامان شیدا
10 بهمن 91 10:22
سلام عیدتون مبارک درسا جون خوبه میبوسمش خانمی مطالبی که تو بخش نظرات میگذارم برای شما فرستاده نمیشه ؟توی این پست تا حالا سه نظر نوشتم میخوام ببینم عیب از وبلاگه یا سایت مشگل داره


نه عزیزم هست همش ولی من دید به دیر میام ببخش
ستاره زمینی
10 بهمن 91 10:58
.مژده که میلاد شه خاتم است
عید سعید نبى اکرم است
مژده که مسرورى عالم رسید
خرمى عالم و آدم رسید . . .



ممنون واسه ی شما هم مبارک
ستاره زمینی
10 بهمن 91 10:58
17 ماهگیت مبارک عروسکم.


ممنون عزیزم
ستاره زمینی
10 بهمن 91 10:59



ممنون
یاسین امانت الهی
10 بهمن 91 11:33
سلام ضمن عرض تبریک واسه وبلاگ زیباتون .اگه میشه به وبلاگ پسرمن هم سری بزنید با تشکر


ممنون عزیزم اومدم
مامان ملینا
10 بهمن 91 15:45
مبارک باشه خانم گلی


ممنون دوست من
زهره مامان آریان
10 بهمن 91 23:35



ممنون عزیزم
مامان آراد(خاطره)
11 بهمن 91 11:39
17 ماهگیت مبارک عزیز خاله..
هزار ماشالا چقدر نمک شدی عزیزم..
بوس از اون لپای نانازت


ممنون عزیزم ما هم شما رو میبوسیم
مامان یگانه
11 بهمن 91 18:25
درسا خانمی 17 ماهگیت مبارک خاله جون


ممنون عزیزم
مرجان مامان آران
12 بهمن 91 0:04
17 ماهگیت مبارک عزیز دلمممممممممممم


ممنون عزیزم
مامان شیدا
12 بهمن 91 1:13
سلام این سومین پیامی هست که در این پست برایتان گذاشتم و تایید نشده نظراتم به دستتان نمیرسه


عزیزم الان همشو تایید میکنم ببخش
مامان کورش
12 بهمن 91 3:22
درسا جونم 17 ماهگیت مبارک ایشالله 170 ساله بشی


ممنون عزیزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
12 بهمن 91 11:37
باز هم 17 ماهگی ات مبارک


دوست گلم
آپیم


اومدم گلم
مامان متین وکسرا
12 بهمن 91 20:17
مبااااااااااااااااااااااارکه عزیزم


مرسی گلم
مامان ارین
12 بهمن 91 21:34
17ماهگیت مبارک گل زیبا.


ممنون عزیزم
زهره مامان آریان
13 بهمن 91 0:09
برا دخملی 17 ماهه ما


قربونت برم عزیزم
مامان آندیا
13 بهمن 91 14:55
مبارک باشه گل من هفده ماهگیت به سلامتی داری خانم میشی


ممنون عزیزم آره انشاالله
مامان محمد و ساقی
13 بهمن 91 15:25
سلام
17 ماهگیت مبارک عزیزم
چه عکس خوشگلی


مرسی عزیزم .....
زری مامان مهدیار
13 بهمن 91 19:15
هفده ماهگیت مبارک دوست داشتنی


ممنون عزیزم
مامان مهراد
13 بهمن 91 20:02
عزیزم 17 ماهگیت مبارک باشه. سلامت و خوش باشی دختر خوشگل


ممنون گلم
مامان مهنا
13 بهمن 91 20:57



مرسی عزیزم
دکتر های طب سنتی
13 بهمن 91 22:21
با توجه به سوال شما در وبلاگ دکترهای طب سنتی.
با سلام جای نگرانی نیست نام بیماری سودای خشک است که با استفاده از عرق کاسنی و شاطره در سه نوبت در روز هر وعده یک استکان بخورد.
50گرم اسفرزه و50گرم قدومه شیرازی را مخلوط کنیدیک قاشق مرباخوری در یک لیوان آب جوش ریخته بعد از اینکه لعاب داد با قند یا شکر بچه میل کند.
ضمنا" از لعاب مخلوط بالا بدون شکر کمی روی جوش ها بمالد.
روغن هویج یا گشنیز را روی جوش ها و موضع مورد نظر بمالید.
شما می توانید در شیراز از عطاری ها این موارد را تهیه و استفاده کنید.(دکتر طب سنتی و گیاهان دارویی حقایقی )

ممنون بایت پاسختون

sara
14 بهمن 91 12:12
سلام عزیزم خوبی؟
ممنون که انقدر خوبی و روحیه میدی
هرچی قسمت باشه همون میشه


ممنون سارا گلم ما خوبیم ...... انشالله همیشه خوب و خوش باشی
ماندانا
14 بهمن 91 15:33
عزيزم 17 ماهگيت مبارك باشه قربونت برم


ممنون ماندانای عزیزم
مامان تاراو باربد
15 بهمن 91 7:55
بوسسسس برای خانوم گلی 17 ماهه مبارک باشه عزیزم


ممنون عزیزم
مامان نوژاجوني
15 بهمن 91 9:27
17ماهگيت مبارك عشق خاله


مرسی گلم
مامان امیرحسین
15 بهمن 91 11:11
عزیزم.عروسک... دوستت دارم.


مرسی ما هم دوستتون داریم
مامان خورشيد
15 بهمن 91 11:15
انقدر زود مي گذره و مي بيني دخترت كنارت داره برات از مدرسه و دوستاش ميگه و درد دل مي كنه كه باورت نميشه. تا مي توني از الانش لذت ببر كه دلت برا اين روزا حسابي تنگ ميشه.


آره راست میگی عزیزم انگاری همین دیروز بود که صدای ونگ ونگ گریه ی نوزادیش تو خونه میپیجید ببوس گل دخترو
آواز قو
15 بهمن 91 18:56
هفده ماهگیت مبارک عزیزم درسا خانومی....


مننون مامان شهربانوی عزیزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 بهمن 91 11:04
دوست گلم با پست 60و 61 بروزیم


اومدم دوست گلم
مرجان مامان آران
17 بهمن 91 13:25
ما اپ کردیمممممممممممممم


اومدم عزیزم
مامان آترین
17 بهمن 91 17:05
عزیز دلم منم 17 ماهگی درسا جون رو تبریک می گم .......... پیش مابیاین


مرسی گل من چشم
زهره
17 بهمن 91 17:39
سلام وبلاگ زیبایی دارید میشه به وبلاگ من هم بیایید منتظر حضورتان هستم http://zohrehamour.blogfa.com/


چشم اومدم
mamanebaran
17 بهمن 91 18:09
درسا جون خوشگل خاله عزيزم 17 ماهگيت مبارك ، عزيزم چقدر ناز شدي هزار ماشاالله


ممنون عزیزم
مامان سيد محمد سپهر
18 بهمن 91 10:17
17 ماهگيت مبارك عزيز دلم


ممنون مامانی مرسی گلم
مامان محمدرهام جون
18 بهمن 91 10:27
17ماهگیت مبارک قند عسل ان شالله 217سالگیتو جشن بگیری خوشگل خوش فیگور من


ممنون عزیزم قربونت برم ببوس گل پسری رو
مامان امين رضا
18 بهمن 91 12:18
سلام

انشااله ماهها وسالهاي بسيارزيادي راپركنه باسلامتي وشادي 120ساله بشه الهي


ممنون عزیز دلم
مامان کوثری
18 بهمن 91 14:09
سلام گلم ممنونم از انتخابت
آره عزیزم لینک آپلود رو برام بگذار مشکلی نداره فقط کیفیت داشته باشه که تقویم تون خوب بشه


ممنون میام پیشت
مامان یگانه
18 بهمن 91 21:45
چرا نظر امو تایید نکردی مامانی؟


میام عزیزم همه رو تایید میکنم ببخش دیر شد
مامان یاسمن ومحمد پارسا
19 بهمن 91 0:43


ممنون گلم
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
20 بهمن 91 2:04
عزیز دلم هفدهمین ماهگرد زندگیت مبارکککککککک
مژگان جونم چرا دیگه پیش ما نمیای؟فکر کنم به آدرس وب قبلی رفتی.آدرس وب جدیده رو گذاشتم واست.بیا پیشمون خوشجال میشیم.


عزیزم وبت رو حذف کردی اومدم حذف شده
مامانی پسل
20 بهمن 91 11:51
عزیز دلم 120 ساله شه خانمی
مامانی گل امیدوارم شما هم به تمام آرزوهای خوبت برا دخملی برسی


ممنون گلم انشاالله
مامان آرین
20 بهمن 91 14:30
سلام.17ماهگی پرنسس کوچولو درسای گل مبارااااااااارک


ممنون عزیزم دوست مهربونم
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 18:47



مرسی عزیزم ممنون
خاله جونی
21 بهمن 91 19:41
17 ماهگیت مبارک عزیزم
به مسابقه دعوت شدین به ما یه سر بزن


ممنون عزیزم میام پیشت
مامان کوثری
22 بهمن 91 19:11
عزیزم تقویمتون آماده شد میتویند ببینید اگر مشکلی نداره که اوکی بدین براتون بفرستم ایملتون رو هم بدین
اگر ایرادی داشت هم بگین درستش کنم


میام الان ممنون
مامان کوثری
22 بهمن 91 19:12
راستی تو پست رمزدار میگذارم رمز 1390


مرسی عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
23 بهمن 91 2:45



مرسی عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
23 بهمن 91 2:47
مامانی عزیزو درخواست دوستی را وارد می کنم دوست داشتید تایید کنید ممنون منم شب بیدار بودم اما دیگه راست راستی دارم می رم بخوابم خوشگلم و ببوسید


عزیزم من نت نبودم فک کنم خاله ی درسا بوده عزیزم ..... ولی الان تاییدش کردم
مامان دخمل
23 بهمن 91 9:39
سلام
اگه تقویم برای دخملتون میخاین 2 تا از عکساشو بفرستین به ایمیلم
توی وب دخملم توضیح دادم


باشه ممنون از لطفت مامان دخملی عزیز
مامان محمدرهام جون
23 بهمن 91 12:33
مبارکهههههههههههههههالهی 1170000ساله شی عزیز دلم


ممنون دوست بسیار مهربونم
مامان مهنا
23 بهمن 91 18:04

مبارک باشه 17 ماهگیت


ممنون عزیزم هنی گلمو ببوس
مامان کوثری
23 بهمن 91 21:18
سلام گلم بله عزیزم قیمت همون 4 تومان هست پول رو ریختین خبرم کنید من چک میکنم اینترنتی نیازی به شماره فیش نیست منم براتون به همون ایمیل کاررو میفرستم


چشم عزیزم اساعه
من
24 بهمن 91 3:41
الان دیگه هفده ماه و 16 روزو خرده ای ساعته
مامان آرشيدا قند عسل
24 بهمن 91 10:19
هفده ماهگيت مبارك عزيزم شاد و شيطون باشي هميشه


مرسی گلم ممنون
جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
24 بهمن 91 13:41
عزیز بزرگوار مامانی درسا
برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید.
از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.



کار خوبیه ولی فایل صوتی بلد نیستم درست کنم خو
مامان کوثری
24 بهمن 91 16:21
سلام گلم ممنونم از لطفت باشه اگر اشکال نداره من فردا صبح یا امشب آخر وقت براتون ایمیل میکنم کمی وبم به هم ریخته میخوام مرتبش کنم واسه این یه کم دیر میشه تا ایمیل کنم براتون


اشکال نداره عزیزم
مامان وندا
25 بهمن 91 1:58
سلام شما دعوت شدید...به وبلاگم سر بزنید

اومدم گلم
مامان وندا
25 بهمن 91 2:02
کجایی مژگان جون نگرانت شدم...درسا گلی خوبه؟ بابا یه خبر بده از خودت
شما دعوت شدید...به وبلاگم سر بزنید
پست ایده ی وبلاگ از کجا آمد


زیر سایه ات صدف گلم ...... ببخش عزیزم الان میام پیشت
مامان کوثری
25 بهمن 91 7:25
عزیزم براتون ایمیل زدم شرمنده دیر شد
لطفا خودتون یه نگاه کلی به جزئیان بندازید خدای نکرده جایی اشتباهی چیزی نباشه


مرسی عزیزم
آوازقو
26 بهمن 91 7:32
سلام ،خوبین ؟درسا خانومی ماشالله چقدر قشنگ شد ه و با این عکسها که دیگه نگو ونپرس....درسا جان روببوس....


ممنون مامانی الان میام خدمتتون که دلم واسه ی مامان شهربانو خیلی تنگیده