آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

فوق العاده ..... فوق العاده ........

1391/11/29 10:42
نویسنده : مامان בرسا
1,381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام سلام به روی ماهت مامانی ..... وای دلم واسه ی وبت تنگ شده بود مامانی ...... توی این مدت که نبودیم که البته خیلی خیلی اتفاقهای خوب و یه نموره بد افتاد ....... که حالا واست میگم ..... تا بدونی چه روزای شلوغی داشتیم و خواهیم داشت ....... یه وقتایی فک میکنم یه مدت وبتو نعطیل کنم تا اوضاع یه کم طبیعی بشه از اون نظر میگم که شما بزرگتر بشی ...... اما بازم چند روزی یه بار یه نگاهی میکنم ....... تازه شم خیلی خیلی دوستای خوبی پیدا کردم ..... این وب باعث شد دوستان گلی پیدا کنم که اگر چه دیر به دیر بهشون سر میزنم ولی هوامو دارن و میان پیشمون ...... حالا هم 90 نظر دارم که به خودم قول دادم تا دونه ی آخرشو جواب بدم ولی قبلش به تک تک دوستای گلم سر بزنم .... وحالی ازشون بپرسم ......

 

 

درسا گل مامی

این عکس واسه ی یکسالگیت هست که لطف کردن محسن و فاطمه ( خواهر زاده ام ) ازتون گرفتن و الان فایل عکساتو برام فرستادن ....... ممنون ازتون .... پایه دوربین واسه ی همین تو عکسه ......چون عکس خامه .....


 

 

خوب هر خبر یک عکس موافقی پس بریم سراغ اولین خبر ::::

این در مورد دوست بسیار مهربونم نفس عزیزمه که خیلی خیلی دوستش دارم ...... ایشون میخواستن معالجاتشونو بطور چدی دنبال کنن واسه ی بچه دار شدن ....... که روز تولد پیامبر خداروشکر از بارداریشون باخبر شدن ....... ای جوونم قربون بزرگیت برم خدا جون  ..... دوستان لینک وبشو میزارم برید بهش تبریک بگین دوست بسیار خوبیه .......

http://nafasemoon.niniweblog.com/

وبلاگ مادرانه ( خاله نفس جون )

حالا نوبت چیه ؟؟؟؟؟؟؟ درست حدس زدی عکس دوم .......

 

درسا گلی

یادش بخیر بابا چه کارا برات نکرد تا شما بخندی ........

 

حالا با هم بریم ادامه مطلب بقیه اخبار اونجاس

 

 

 

 

 

خوب خبر سوم مربوط به اون خبر بده میشه که البته به خیر گذشت گلی مامان ...... بابا جونت بعد از یک سالی که دیگه فوتبالو بوسیده بود و گذاشته بود کنار ..... دوباره فیلش یاد هندوستون کرد میخواست بره فوتبال ....... هر چی بهش گفتم اردوان اول یه چند روزی نرمشی ....بدن سازی چیزی بکن بعد برو ...... نخیر مرغ بابا اردوانی یه پا داشت و اون یه پا هم تمرین فوتبال بود ....... خلاصه همون روز اسمشونو نوشتن توی تیم پتروشیمی و برای مسابقات دهه فجر قرار شد بازی کنن خلاصه کفش و لباسو آوردن خونه ...... شما که کلی بازی کردی با این لباسا و از کفشا هم خیلی خیلی خوشت اومده بود...... خلاصه عصر همون روز رفتن و بعد از دو سه ساعت با دست باند پیچی شده برگشتن ........ وقتی دیدمش گفتم ای وای چی شد ..... و زدم تو صورتم ...... شما هم که طوطی ...... از همون موقع میزنی تو صورتت میگی وای چی چی ؟؟؟؟؟ و بعد هم دست بابا رو ناز میکنی میگی بابام ناده ......خلاصه هرچی گفتم رفتی دکتر ..... بازم لچبازی بابا گل کردو فرمودن خیر چیز مهمی نیست ....... ای جوونم بابا فوتبالیست بابا دکتر ........ ایول بابا ......

 

فرداش وقتی چشم باز کردم دیدم بابااردوانی در خونه در حال گردش علمی هستن ..... گفتم نخوابیدی ..... گفت دستم خیلی درد میکنه اصلا" نتونستم بخوابم ...... خلاصه عکس و دکتر و کاشف به عمل اومد که بعله دست بابا از مچ شکسته ........ حالا میبایست یکماه دست در گریبان باشن تا یادشون باشه که به حرف مامام مژگان بابید گوش بدن ....... انشاالله بزودی زود خوب خوب خوب شه ......خوب چون پست بابایی بود ...... سه  تا عکس میزاریم .....موافقی بزن بریم .......

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

نی نی ورزشکار

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

درسا

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

درسا

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 خوب حالا که خبر بده رو گفتیم و خیالمون راحت شد ,بریم خبر خوش و توپه توپ.......

http://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپ

بله اولین نوه پسری خاندان مامانت,پنجشنبه 19 بهمن داماد شدن.شهاب عزیزم آقا دوماد شد و با عروسش راهی سفر خوش زندگی انشاالله.

ای جونم هنوز یادم نرفته اون جوجه طلایی رو.

حالا گذر زمان روز 19بهمن ماه ازش یه آقا دوماد خوش تیپ ساخته بود.

عزیزم شهاب خاله انشاالله درکنار خانومت بهترین بهترینها رو تجربه کنی .

http://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپ

درسا در عروسی شهاب

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

خانواده خوشبخت

اینم پرده برداری از خانواده ما بطور کاملا" یواشکی

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

خوب اخبار ما هم تموم شد دختری.اگر بدونی چند روز تونستم روی این پست کار کنم تا تموم شه!

واقعا که دیگه پست گذاشن چقدر سخته.

عزیزم نمیدونم .....باید واسه وبت باید یه تصمیم جدی بگیرم .

شده ماهی 1 تا 2 پست.

عزیزم تا پست بعدی که نمیدونم کی هستش به خدا میسپارمت.

همین طور دوستان گل گل خودم

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (65)

مامان آراد(خاطره)
26 بهمن 91 1:13
سلام به درسا جون و مامان گلش...دلمون براتون خیلی تنگ شده بود...
عکسا مثل همیشه عالین..
واسه دست بابایی ناراحت شدم..انش الله که هر چه زودتر خوب بشه..
عروسی آقا شهاب هم مبارکش باشه..انش الله کع خوش بخت باشن..
عکستونم واقعا سریه سریه...
بوس از روی ماه درسای گلم


سلام عزیزم خاطره جون ....... ما هم همین طور گلم ...... انشاالله ....... جکار کنیم این بابایی نمیذاره یه عکس واضجح بذاریم ما هم یواشکی عکس گرفتیم
مامان کیارش
26 بهمن 91 1:14
آخی عزیزم ایشالا زودی زود بابا اردوان خوب میشن.


ممنون دوست گلم .....
نرگس مامان باران
26 بهمن 91 1:44
____*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#
ولنتاین مبارک


همیشه خوش باشید مرسی عزیزم
مامان متین
26 بهمن 91 10:08
سلام خانمی .ماشالله خانم گلم از همیشه سرحال تر و قبراق تر .ان شالله همیشه شاد باشه عزیزم
ای وای خدا بد نده امان از دست لجبازیای بابایی ها .ان شالله زود خوب بشن.
عروسی شهاب خاله هم مبارکشون باشه .همیشه شاد باشن.
میگما رنگ بنفشم به شیطونکمون میادا


قربون برم دوست گلم ....... بد نبینی این آقایون کاری چز لجبازی مگه دارن ....... ممنون بابت تموم محبتی که بما داری مینا جون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
26 بهمن 91 11:44
امیدوارم هرجا هستید موفق باشید
ولی حتی اگه شده ماهی یکبار پست بذارید
حیف این یادگاری قشنگ نا تموم بمونه


ممنون عزیزم چشم سعی خودمو میکنم
♥●•٠·˙عارفه مامان محمد عرفان جون♥●•٠·˙
26 بهمن 91 12:23
رمز خصوصی عزیز


باشه عارافه حون ممنون
مامان یاسمن ومحمد پارسا
26 بهمن 91 12:51
سلام عزیزم به یه مسابقه دعوتید

ممنون دوست مهربونم ....
مامان سیده بهار
26 بهمن 91 15:24
سلام دخمل من تو این مسابقه شرکت کردهhttp://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php میشه بهش رای بدید؟ کافیه کد 104 (سیده بهار مسعودی علوی)رو به این آدرس ایمیل کنیدgerafist.yang23@yahoo.com فقط تا 28 بهمن مهلتش هست مرررررررررررررررررررررررررسیییییییییییییییییییییییییی
مهتاب
26 بهمن 91 16:06
سلام گلم خوبی به به چه پست گذشتی پرشده از خبرهای خوب همیشه شاد باشی وخبر خوش بهت برسه . فقط اون قسمت بابابیش یکخورده دردناک بود امیدوارم بابای درسا جون هرچه زودتر خوب بشه. راستی بارداری دوستت هم تبریک میگم


عزیزم ممنون خوشت اومده بابت تموم مهربونت و دعاهای قشنگت ممنون مهتاب جون
مامان یاسمن ومحمد پارسا
26 بهمن 91 16:54
اولا که فدای این ناز ناز خودم بشم بعدش خدا را شکرکه به خیر و خوشی گذشت بعد مبارک باشه عروسی پسر خاله درسا نازی امیدوارم به خوبی و خوشی به سلامت با همخوشبخت بشند و همینطور خانواده خوشبختتون همیشه شاد و سلامت باشه:


خدا نکنه زنده باشی ..... آره راست میگی خداروشکر ...... ممنون عزیزم
نسترن
26 بهمن 91 20:23
سلام مزگان جونم وای نمیدونی خواهر چقدر دلم واستون تنگ شده بود این عکسا گل دخترو هم کگه دیدم داشتمک ذوق ملللللگ میشدم ای جونم چقدر بزرگ شده دلم میخواد بیام بخورمش چقدرکه هزار ماشاالله نازشده انشالله همیشه به شادی باشید و دست بابااردوان هرچه زودتر خوب بشه بابت این همه مدتی که واست کامنت نگذاشتم عذرخواهی میکنم (یواشکی میخوندمت)
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
27 بهمن 91 0:56
مبارکه انشاا... همیشه به عروسی مامانی دلمونو آب کردی خب یه نمه واضح تر عکس خودتو میزاشتی مردم از فضولی


ممنون مامان مهربون ...... والا نمیدونم شاید روزی هم بذارم اونم واضحشو
مامان محمدرهام جون
27 بهمن 91 10:35
جون دلم به درسا خانم عروسک قرمز پوش.قربونت برم عسل بانوی ناز
همین لباس خوشگله رو بپوش وتوی تولد مجازی گل پسملم شرکت کن عروسک خاله


عزیزمی ....... چشم اومدیم تولدتون مبارک
مامان مهراد
27 بهمن 91 20:15
عیبی نداره که دیر به دیر میاین حالا خوش باشید مسئله ای نیست. برای عروسی تبریک برای شکستن دست پدر تاسف میخورم.
همیشه خوب و خوش باشید


ممنون گلم با داشتن شما دوستای گلم غمی ندارم عزیزم ... ممنون
مامان نوژاجوني
28 بهمن 91 9:44
عزيزم چقدر بزرگ شده اين خانم گل ما.ايشاله خوشبخت بشن وماماني چرا سري وپنهاني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه دلمون ميخواست روي ماتون رو ميديدم اينجوري قبول نيست
مامان محمدرهام جون
28 بهمن 91 10:21




ممنون دوست مهربونم
مامی مهتا
28 بهمن 91 11:50
ایشالله هرجا هستید سالم و دلتون خوش باشه ...ما که هر روز به وبتون سر میشزیم تا پست جدید ببینیم ....
یه بووووس تپل برای درسا جونی


ممنون عزیزم شما خیلی لطف داری منم یه عالمه بوس همراه با یه سبد سلامتی تقدیم بهتون میکنم عزیزم
مامان آرشيدا قند عسل
28 بهمن 91 12:05
اول از همه قربون اين دختر و عكسهاشششششششش
بعد هم خدا بد نده انشالله بلا دوره بابايي اردوان زود زود خوب بشه
بعد هم عروسي اولين نوه پسري خاندان مامي مبارككككككككككككككك الهي كه خوشبخت و عاقبت بخير بشن.


خدا نکنه همیشه زنده باشی عزیزم ...... ممنون بابت تمام دعاهای زیبات
مامان نفس
28 بهمن 91 13:01
الهی قربون اون قلب بزرگ و همیشه مهربونت بشم من مژگان جون/ آخه مامانی تو چرا انقده مهربونی! تا کجا میخوای منو شرمنده ی خوبیهات بکنی هان؟!!! ممنون دوست عزیزترینم خیلی برات احترام قائلم از ته ِ دل
دوم اینکه کدوم مردی به حرف خانومش گوش داده که بابا اردوان دومیش باشه
بعدشم اینکه ایشالا همیشه قدماتون توی عروسی و جشن و شادی باشه یک دنیا تبریک به عروس خانومو آقا داماد دوست داشتنی
آخرشم خودم فدایِ اون جیگرطلام بشم که انقد ناز و دلبر شده جوووووووووونم راستش کلی حال میکنم انقد شیطون شده که بهت فرصت نمیده حتی بیای وبش رو آپ کنی خاله قربونت بشه با خیال راحت به کارات ادامه بده عسلمممم


عزیزمی نفس جونم من اینفده از بارداریت خوشحال شدم که اصلا" یادم رفت ازت اجازه بگیرم بعد مطلب بذارم اما انگاری ناراحت نشدی بهرحال انشاالله همیشه سلامت باشی عزیزم .....ممنون بابت لطفت
ساناز
28 بهمن 91 14:51
سلام مامانی. خوشحال میشم به سایت ما سر بزنی.کلی لباس مارکدار با قیمتهای استثنایی. www.ninipal.com
مرجان مامان آران
29 بهمن 91 0:48
ایشالا همیشه به عروسی و مهمونی عزیزمممممممم
شاد باشید
دختر خوشگلمونم ببوس


ممنون دوست خوبم ....... حتما"
مامی مهتا
29 بهمن 91 1:48
خاله جون مهتای من تو مسابقه شهر خاطره شرکت کرده میشه لطف کنی و بری به لینک زیر و به کد 116 رای بدی .
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php


عزیزم بهش رای دادم امیدوارم برنده شه مهتا گلی
مامان خورشيد
29 بهمن 91 10:29
خبراي خوبتون كه عالي بود. آرزو مي كنم همه خوش و سلامت باشن و خوشبخت.
خبر بدتون هم كه الهي ديگه پيش نياد و بلا دور باشه ازهمتون.
عكس ها هم كه فوق العاده بود در ضمن با وجود اين عروسك كسي عروس رو هم ديد آيا؟


ممنون دوست جونم ......انشااله ....... نه عروس بیچاره هرچه بلد بود به کار بست اما دختری رقابتو برد .....
مامان فاطمه
29 بهمن 91 11:23
سلام مامانی خوب .
به خاله نفس جون تبریک می گم . انشاالله بچه اش صحیح و سالم بدنیا بیاد.
انشاالله که دست باباجون هم زودی خوب بشه .
به آقا داماد هم تبریک می گم انشاالله خوشبخت بشن.
درسا جون

ممنون عزیزم بابت تموم مهربونی هات
مامان محمدرهام جون
29 بهمن 91 12:55



ممنون دوست مهربونم
زری مامان مهدیار
29 بهمن 91 15:29
مرسی بابت عکسای خوشگل گل دختر
ایشالا بابایی زودی خوب بشن جیگر این دختر مهربونووووووووو
مرسی که به ما سر زدید
عزیزم تقریباً بیشتر دوستام کم رنگ شدن این روزا و همینطور خودم
ولی همین خبرای گاه و بی گاه هم کلیییییییی روحیه مون رو عوض می کنه پس هر چند دیر به دیر ولی بیا و یه سک سکی بکن و ما رو بی خبر نذار


ممنون عزیزم انشاالله ...... چشم گلم حتما"
مامان وندا
29 بهمن 91 16:59
می بوسمت درساینازم با این عکسای خوشملت
مژگان جون ایشالا همیشه شاد وخوشبخت باشید...آقای همسر هم زودتر بهبودیشونو بدست بیارن....وووو نوه ی گلتون هم خوشبخت بشن


ممنون عزیزم بابت تموم مهربونیات ممنون
مامان آرین
29 بهمن 91 20:31
بگردم این پرنسس خوشگل رو با لبخند گرانقیمتش.هزار ماشاالله به این گل.دخملمون ناز داره مامانی چی فکر کردین الکی نمیخنده که..:.همیشه عروسی وشادی باشه انشاالله.
امیدوارم دست بابای درسا جونم خوب بشه بزودی.
ودیگه اینکه خبر خوش حال کننده ای بود الهی همه عزیزانی که در آرزوی داشتن فرزند هستن زود زود دلشون شاد بشه


عزیزمی زنده باشی ...... ممنون عزیزم انشاالله بابت تمام دعاهای زیبات
مامان محمدرهام جون
29 بهمن 91 23:43








ممنون عزیزم
سمر.مامان پرفسورپارسا.
30 بهمن 91 1:57
سلام عزیزم من لینکت کردم با اجازه
شما هم ما رو لینک کن دوستم........


قربونت برم چشم
مامان سيد محمد سپهر
30 بهمن 91 8:43
سلام عزيز دلم هميشه خبرهاي خوش
____*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#
ما هم به روزيم.....



اومدم دوست من
مامان هستي وهانا
30 بهمن 91 10:44
اي جونم، چه ناز شدي درسا جون مي بوسمت عزيزم
مامان محمد
30 بهمن 91 11:11
سلام درسایی...خوبی خاله؟ خیـــــــــــــــلی تو عکسا قشن افتادی عزیز خاله...
انشالله همیشه به عروسی مامان درسایی...انشالله که این دو گل بوستانتون خوشبخت بشن...
انشالله که حال همسریتونم هر چه زودتر خوب بشه...
چه میشه کرد از دست این آقایون...آقایونن دیگههههههههههههه...امیدوارم که همیشه لبتون پر از شادی و خنده باشه مهربونا...


ممنون عزیزم بابت تموم مهربونیت ...... بله درست میگی امان از این آقایون
مامان متین
30 بهمن 91 13:43
سلام خانمی ممنون که پیشمون اومدی.
راستی من برای این پست نظر گذاشته بودم نیعنی نیومده


چرا گلم این روزا دو سه روزی یکبار میام و نظرات رو تایید میکنم تا بهتون سر بزنم حداکثر بیست تا وب سر میزنم بعد هم دیگه وقت نمیشه ..... انشاالله در آینده بهتر بشه ..... ممنون که با این همه شلوغی زندگی دوباره به یادمون هستی مینا جون
مامان ترنم کوچولو
30 بهمن 91 13:54
همیشه سلامت باشین وخوش خبر.تاسف برا دست بابایی حرف مامان گوش نکن.ایشالله زودی خوب شن.قربون درسا جون شیطونکم.ایشالله آقا شهاب هم خوشبخت باشن وسلامت


ممنون عزیزم ...... انشاالله که بهتر بشه هنوز که خوب نشده ...... عزیزم زنده باشی ...... ممنون
مرمر
30 بهمن 91 15:03
سلام مامان خانوم کجایی دختر چه عجب اومدی دلم تنگ شده بود هرسری میومدم سرمیزدم میدیدم نخیر خبری نیست
خلاصه خوش اومدی درسا رو از طرف من مدیونی گاز ابدار نگیری
برای بابایی درسا هم تاسف کاشکی به حرفت گوش میداد
عروسی هم مبارک باشه همیشه به خوشیو عروسی و شادی


عزیز دلم ممنون که اینقده مهربونی ....... راستی آخه دلم نمیاد مخکم ببوسمش چطور گازش بگیرم ؟؟؟؟؟؟ ممنون عزیز م
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
30 بهمن 91 15:15
چقدر از پرده برداری خانوادگی اتون لذت بردم

پست بسیار جالبی بود غیر از قسمت آسیب دیدگی همسر محترم


خصوصی داری

با پست 63 و 64 بروزیم


عزیزم ممنون گلم دیدم عزیزم میام واست میگم
ستاره زمینی
30 بهمن 91 15:59
عزیزم سلام عکسای درسا جونی خیلی ناز شدند.انشالله عکس عروسیشون


ممنون گلم چشات خوشگل دیده
ستاره زمینی
30 بهمن 91 15:59



ممنون عزیزم
امیر مهدی و عمی
30 بهمن 91 20:29
سلام بر مامان مهربون
امیدوارم حالتون خوب باشه
دست همسرتون هم بهتر شده باشه
ازدواج خواهر زادهتون هم تبریک میگه
انشااله همیشه شاد و سلامت باشید


ممنون عزیزم بابت این همه لطف ببوس گل پسرو
الهه مامان یسنا
30 بهمن 91 22:21
عزیزممم چقدر دلم واستون تنگ شده بود..روی ماه دخترت رو دیدم و شاد شدم... دو تا خبر خوبت خیلی خوشحالم کرد و اون یکی خبر بدت ایشالاه که حال بابا اردوان هم زود زود خوب بشه و شما درسا جونم دیگه نگرانی نداشته باشین. میبوسمتون عزیزای دلم


ممنونم عزیزم انشاالله شما هم همیشه خوب و خوش باشید ....... منم دلم واستون خیلی تنگ شده بود
زهرا(✿◠‿◠)
1 اسفند 91 9:17
وای خدای مــــــــــن!
ماشاللا...
چقد بزرگ شدی خالههههه
قوربون دخمل مخملیییییییی
خوبی عزیزم؟
شرمنده کم پیدام!!!


عزیزمی زهرای گلم منم دید به دید میام عزیزم شما باید منو ببخشید زنده باشی
مامان یاسمن ومحمد پارسا
1 اسفند 91 12:25



ممنون عزیزم
مامان مهنا
1 اسفند 91 13:57
سلام عزیزم
من تو مسابقه شرکت نکردم
تو ب کی رای دادی؟؟؟


وای خودم هم نمیدونم
مامان امیر محمد
1 اسفند 91 14:43
سلام خاله جون من تو مسابقه شرکت کردم وبرای برنده شدن به رای شمااحتیاج دارم ممنون میشم به این سایت بری و بهش رای بدی
خـــــــــــــــــالــــــــــــه امروز اخرین روزرایگیری
http://shahrekhatere.niniweblog.com/
کد515امیرمحمد
رای دادی خّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّــــــــــــبـــــــــــرم کن حتما تا ازت تشکر کنمــــــــــــ


عزیزم ببخش فک کنم دیر اقدام کردم ......
مامان تارا
1 اسفند 91 18:18
ای جانم عکساشو نیگاه چه خوشگل و مامانی شده دوووووست دارم یه عالمه هرچی بگم بازهم کمه

ممنون دوست مهربونم .....چشات خوشمل دیده گلم
مامان تارا
1 اسفند 91 18:22
به به عروسیشون مبارک باشه ایشالا به خوشی و سلامتی به پای هم پیر بشن


ممنون عزیزم انشاالله
مامان تارا
1 اسفند 91 18:24
از دست این باباها که حرف گوش نمیدن /انشاء الله که هرچه زودتر باباجون خوب خوب بشه
*************
مثل اینکه دخترش میخواد راهشو ادامه بده


راست میگی بخدا این درددل همه ی ماست ..... بله درست میگی مامانی این دختری لجباز تر از باباشه
مامان یاسمین زهرا
2 اسفند 91 14:21
ماشاا... به درسا جون.امیدوارم دست همسرتون خیلی زود خوب شهو البته آرزوی سلامتی و شادی برای زوج جوان


قربونت برم عزیزم ...... ممنون حالش بهتره .....انشاالله ممنون از دعای خیرت
علیرضا
2 اسفند 91 14:44
سلام به درسا جون.
ممنون که جواب مامانم و دادی.
با مامانت بیا به وب من سر بزن و با من دوست شو.
ایشااله حال باباییت زود خوب شه


کاری نکردم گل پسر به چشم اومدیم
قالب و گرافیک های کودکانه
2 اسفند 91 14:57
سلام طراحی تقویم برای کودکان با تم ها و طراحی های دلخواه شما بدون استفاده از قاب های آماده baby-graphic.blogfa.com
مهسا
2 اسفند 91 16:01
همیشه شاد باشین دلم براتون تنگ شده بود میبوسمتون


ممنون عزیزم دل منم تنگ شده بود
مامان یاسمن ومحمد پارسا
3 اسفند 91 0:49
قلب جدید مبارک عزیزم


ممنون عزیزم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
3 اسفند 91 1:05
عروسی آقا شهاب مبارک باشه .امیدوارم خوشبخت باشن.
مامانی عکستون خیلی یواشکی بود .دوست داشتم روی ماهتو میدیدم که نشد.
ببوس درسا گلی رو مژگان جون.


ممنون گلم ........ آره راست میگی ...... باشه شاید یه وقت دیگه عکسو بزارم عزیزم ....... من آدرس وب جدیدو ندارم الان میام الهه چون
زهره مامان آریان
3 اسفند 91 1:18
به به چشممون به جمال خانواده دوست جونمون روشن شد البته به سایه شون.
امیدوارم همیشه در کنار هم خوش باشید.دست بابایی هم زود خوب بشه.
تا این باباها باشن یادشون باشه به حرف ما مامانا گوش بدن


قربونت برم عزیزم فعلا" سایه کم کم رخ مینمایم ........ ممنون عزیزم راست میگی واقعا" مگه حرف گو ش میدن
مامان ماهان
3 اسفند 91 7:59
سلام به درسا جون و مامان گلش...دلمون براتون خیلی تنگ شده بود...


قربونت برم عزیزم دل ما هم تنگ شده بود
مامان دینا جون
3 اسفند 91 22:06
سلام .امیدوارم که حال بابایی بهتر شده باشه .عاشق عکس اول درسا جون شدم با اون کتونیهاچه خانواده خوشبختیدوستتون داریم


عزیزمی ممنون ما هم عاشق شماهیم ...... شما هم خوش باشین
عمه ي آتنا
4 اسفند 91 9:23
خوشحالم كه بازم اينجا ميبينمتون هميشه خوش خبر باشيييييين باباي درسا جونم خدا كنه زودتر خوب بشه
بوس واسه درسا جونممممممممممممممممممممم


ممنون عزیزم منم همین طور ..... انشاالله ما هم میبوسیمتون
فهیمه مامی مهتا
4 اسفند 91 16:59
آخه کجایی خانومی ؟ نمیگی دلمون برای خودت و گل دخترت تنگ میشه ؟؟؟


ای جوون منم چند برابر بیشتر ...... اما بخدا خیلی خیلی وقت کم دارم .....
مامان آمیتیس
5 اسفند 91 4:18
ایشالا خوشبخت بشن=D
درسا جون لباسی که تو عروسی پوشیدی خیلی خوشگله
روی ماهتو میبوسم


ممنون عزیزم ...... چشات خوشگل دیده قابل نداره ها
مامان نوژا
5 اسفند 91 8:32
سلام به مژگان و درسای عزیز.خیلی وقت بود که ازتون بی خبر بودم.خدا رو شکر که دست بابایی به خیر گذشت.همیشه شاد و سالم و به عیش و نوش باشید


سلام عزیز دلم .......راست میگی ببخشین ...... ممنون عزیزم واسه شما هم همینطور
مامان نازنين رقيه
5 اسفند 91 18:35
فداي نانازي بشم
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟
اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما....


قربونت برم ..... چشم سر میزنم ممنون
مام پارسا
6 اسفند 91 1:14
به به چه پست پر و پیمونی بود...دستت درد نکنه مامانی
بابت دست بابایی خییییییییلی ناراحت شدم....ولی یه کوچولو به قول خودت واسه جنبه آموزشی و حرف شنوی از همسر بد نبود
جووووووووووووونم عروس و داماد خوش تیپ و درسایی جیییییییییییییگر خاله...ایشالله به پای هم پیر بشن آقا شهاب و همسرشون
ولی مژگان خییییییییییییلی نامردی چرا عکس خودتون رو تار کردی...فقط خواستی ما کف کنیم
دوستتون داریم حسسسسسسسسابی

آره بخدا اینقده دیگه وقت کمه که تموم رخدادهای هفته رو یه جا مینوسم .... ممنون اردوان بهتره هر چند هنوز هم گوش نمیده به پندهام ......ممنون عزیزم انشاالله عروسی پارسا گلی .....راستش کم کم رخ مینمایم ......... ممنون عزیزم منم دوستتون دارم
مامان علی مرتضی
16 فروردین 92 15:48
انشالله اقا شهاب خوشبخت بشن ودست آقا اردوان هرچ زودترخوب بشه البته فکرکنم الان دیگه خوب شده باشه چون ی دوماهی از اون اتفاق بد میگذره وتقصیره من که دیراومدم


ممنون عزیزم بابت دعاهای قشنگت .....عزیزم همه گرفتارن خوب میدونم
توسن
25 فروردین 92 9:50
سلام...
در ازای حضور مهربانتان نمی دانم که چگونه می شود آرام روبرویتان ایستاد و با لکنت واژه ها ، از محبت فراوانی قدردانی کرد که هم افشان خورشید تا بی انتها نمایان می شود. اما می دانم که می دانید تا چقدر غرق در لبخند و شادمانی می شوم وقتی که بوی حضور و بودن خود را در خانه ی قدیمی و متروک ام می پاشید . می دانم که می دانید چقدر عطر نفسهایتان تاکیدی بر پشت گرمی ام می شود تا در فرصتهای هر از گاه و اگرچه کوتاه ، اما دلخوش به میهمان شدن در خانه هایی باشم که ساکنانش به شکل مهربانی اند و بهانه ی بودنشان امید چهار فصل آراستگی را در خانه ی بی رونق ام سبز می پاشد....
درسای عزیزم ، با آنکه برای شاد باش سال نو نتوانستم زودتر به خانه اتان بیایم ، اما اکنون نیز برایت همان آرزوهایی را آورده ام که همه آدمها در لحظه ی تحویل سال و روزهای نوروز برای عزیزان خود آرزو می کنند....پس برایت طعم واقعی امنیت طول را آرزو می کنم ....امنیتی دائم ....طعم امنیتی که پشت ترا در زندگی گرم می کند و این طعم در آغوش مادر و کنار نفسهای پدر بیشتر از هر کجای دیگر یافته می شود.... سالهای سال برایت حس روشن و نوازشگر دستهایی را می خواهم که بر موهای نازک و ظریف ات کشیده می شوند تا معنای لطفات را بیاموزری.... اگر گریه گرده باشی ، اشکهای زلالت را با آرامی از کنار چشمهایت پاک می کنند تا نوازش خدا را لمس کنی که می دانم می دانی دستهای مادر تنها ممکن برای رویش آن حس روشن است....
راستی فراموش کردم که در اول حرفهایم تشکر کنم از اینکه در آخرین پست سال 1391 مرا در آرزوهای خوبتان سهیم کرده اید. بازتابش آرزوهایتان را آرزوی خود می کنم و برایتان می خواهم شوق نفس کشیدن در کنار آنهایی که دوست دارید در کنارشان باشید و آنها نیز شما را دوست دارند... در کنارتان نفس کشیدن آنهایی را تجربه کنید که دوست دارند در کنارتان باشند و شما نیز آنها را دوست گرفته و دوست دارید....می خواهم
و در پایان.......می خواهم تعلق ـ لحظه هایتان برای در کنار هم بودن و نوشیدن محبت و مهربانی ها از پیرامونتان دور نشود.امید که اگر تجربه ای کوچک در دور ماندن و احساس دلتنگ شدن برای کسانی را لمس کرده اید که دوستشان دارید و می خواهید در کنار شما باشند ، در انتهای ثانیه های ساعت 9:50 امروز یکشنبه 25 فروردین 1391 به فراموشی سپرده شوند......................................



ممنون عزیزم توسن گرامی همیشه با نوشته هات منو سوپرایز میکنی خیلی زیبا بود