آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

یه گپ خودمونی

1391/10/24 1:07
نویسنده : مامان בرسا
2,960 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شما دوستان خوبم .....

امیدوارم حال همگی شما خوب خوب باشه و توی این روزای و شب های سرد زمستون کانون خانوادگی تون گرم گرم باشه .......

و سلام به شما دخترک عزیزم ....فرشته کوچولوی خودم


 

شما هم امیدوارم الان که در حال خوندن خاطراتت هستی ...... خوب و سلامت باشی و البته شاد ...... عزیزم اول یه خبر خوب بدم که دو تا نیش های بالایت هم در اومد و دندونای خوشگلت 6 تا شد ...... و بعد هم متاسفانه هر بار که دندون در میاری خیلی خیلی مریض میشی ...... نمیدونم واسه اینه که دوتا دوتا دندون درمیاری یا نه ......ولی  به شدت سرما میخوری ...... سینه درد میگیری تا خوب شی دندونای بعدی ....... خیلی ضعیف شدی عزیزم ....... امیدوارم بزودی خوب شی ....... از یه طرف دوس دارم زودتر دندونات در بیاد  و از اون طرف هم این مریضی های مکرر ........ خدا یا خودت مواظب فرشته کوچولوم باش .......دوستان شما هم دعا کنید حال دخترکم زود خوب بشه ....


مامانم ..... پست قبلی رو اختصاص دادم به عمو محمد ( عم ممد ) که دیگه همیشه از ما فراریه اینقده که شما هر جا میبینیش صداش میکنی ....... دیروز که بعد از چند روز فرار از دست شما گیرش آوردم بهشون گفتم که در موردتون توی وب دختری نوشتم با خنده گفت خوب عکس روز شیرخواره گاهان علی اصغرو که با درسا انداختم بذار واسش ...... گفتم راس میگی ..... گفت آره  حالا نمیدونم تعارف بود و یانه بالاخره رضایت داد منهم واست میزارم ..... 

واسه دیدنش برو ادامه مطلب

درسا و عم ممد

اینم عم ممد ( عمو محمد درسایی ) که چپ و راست صداش میکنه ....... توی فروشگاه خودشون که با آقای ارجمندی شریکن ...... از 24 ساعت درسای 12 ساعتشو توی این فروشگاه تشریف دارن ......نیشخند

اینم چند عکس دیگه از اون روز ...... البته بگم ها اون روز بسیار بد اخلاق بودی و اصلا" باهام همکاری نکردی ....... اگه تو عکسا داری گریه میکنی واسه همینه ......

عزیزم

عزیزم

عزیزم

عزیزم

راستی یا یادم نرفته بگم این لباسا رو مثل پارسال عمه جونی مریم واسه شما دوخت همیشه ما شرمنده کرده ....... دوست دارم عمه جونی سال دیگه هم ما رو شرمنده کنید و دوباره واسه دختری بدوزید لطفا"نیشخندنیشخندنیشخند ......

بعدا" نوشت : دوستان یه مدت تصمیم گرفتم پستای عکس دارو رمز دار کنم که میخواستم توضیج هم بدم واسه چی مجبور به این کار شدم اما نتونستم ادامه بدم  ...... هم شما رو به زحمت انداختم و هم خودم خیلی واسم وقت گیر بود مخصوصا" که مجبور شدم سه بار رمزو عوض کنم ...... پس راست کلیکو قفل کردم ..... شیوا گلی میگه خاله راست کلیک فقط واسه کسایی هست که تازه کارن ....... بقیه به راحتی میتونن عکس یا مطلب رو بردارن ....... میگم من فک میکنم همه مثل خودم تازه کارن ....نیشخندنیشخندنیشخند... بالاخره خواستم ازتون بخوام ببخشین که این مدت واستون دردسر شده بود دیگه راحت شدیم همگی ....... میبوسمتون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (68)

باران قلنبه
27 آذر 91 23:57
سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی
ادرس مستقیم اتلیه
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5


چشک گلم
مامان آرین
28 آذر 91 1:14
عزیزم دندون جدید مبارک
مامانی ناراحت نباش انشاالله خدا خودش به این کوچولوها طاقت میده.آرین منم خیلی واسه دندون درآوردن اذیت میشه.


حسابی حالش بده ...... دم غروب دکتر گفت باید بستری بشه ...... اردوان نذاشت تروخدا واسش دعا کنید .......
مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 آذر 91 8:32
درسا نازی دندونای جدید مبارک مامانی منم این روزا در گیر دندون در اوردن پارسا هستم می دونم چی میکشی امیدوارم درسا جونم هم هر چه زودتر حالش بهتر شه


عزیزم ایشاالله همه ی بچه ها تنشون سالم باشه ...... درسای من که آب شده بخدا ....... خیلی نگرانشم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 آذر 91 8:33
سلام مامانی مارا فراموش کردی بهمون سر نمیزنی


نفرمایید مگه میشه شما رو فراموش کرد بخدا فقط از 2 بامداد به بعد میتونم بیام که البته زودم خوابم میگیره
mamanebaran
28 آذر 91 8:36
قربونش بشم كه داره دندون در مياره ، مباركت باشه مرواريداي سفيد و خوشگلت درسا جونم ماماني مطمئني كه مريض شدنش به خاطر دندوناشه ؟ نگران نباش ايشالله زود زود خوب ميشه پرنسس كوچولومون


ممنون عزیزم ....والا دکتر میگه ....... ما هم باور میکنیم ..... درست نمیدونم ...... ممنون از دعای خیرت
مامان محمدرهام جون
28 آذر 91 10:31
الهی بمیرم خاله جون که انقده اذیت میشی ان شالله زود زود هر 20تاش دربیان وراحت شی خوشگل خانومم.
خوب شد که عکس این ممد معروفم دیدیموااااااااای خدا چقدر توی این لباس ماه شدی درسا جونم.مقنعشو ببین تورو خدا


زنده باشی عزیزم 120 ساله شی ...... وای 20 تا ....... هنگ کردم الهی آمین ..... ممممممممد هم خوشحاله که توسط ما معروف شده ....... قربونت برم عمه جونیش زحمت کشیدن
مامان معصومه
28 آذر 91 10:52
سلام خاله ایشالا دندونات با سلامتی در بیان عزیزم خیلی نازی خاله عاشق عکساتم و ژست گرفتنات.


ممنون عزیزم انشاالله
مامان درسا
28 آذر 91 11:37
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون


اومدم هورا یه درسای دیگه حتما" بهش رای میدیم
عاشق باران
28 آذر 91 11:39
چه عکس خوشگلی هم شده
ایشالله درسا خانم زودتر حالش خوب بشه و مامانش هم نگران نباشه
دندونای نازت مبارک مواظبشون باش


ممنون عزیزم این روزا چز حرص خوردن کاری نداریم وووووو ممنون
مامان سيد محمد سپهر
28 آذر 91 12:05
تو بگو من خوش شانسم يا گل پسري؟!


فک کنم گل پسری نه نه مامانش نه نه اصلا" اومدم
مامان مهنا
28 آذر 91 12:15
سلام عزیزم
چ خوب ک یادت بود
ممنون ک تبریک گفتی


الهی مگه ما چند مهنا داریم خواهر ؟؟؟؟؟؟؟
مامان مهنا
28 آذر 91 12:17
اخی دندوناشم ک دراومد
عیبی نداره همه همینطورن دندون ک دربیارن مریض میشن
عکساشم خیلی خوب و قشنگ بود
راستی منم تازه کارم بلد نیستم قفلو باز کنم


6 تا داریم دندون اونم از نوع مروارید ........ ممنون عزیزم خوبه که تازه کاری دیگه خیالم راحت شد ......
مامان امیرحسین
28 آذر 91 13:57
سلام عزیزم. آخی قربونت برم .ایشالا که زود زد خوب میشی خاله.امیرحسین هم خیلی مریض می شد وقتی می خواست دندون در بیاره خیلی اذیت می شد.خیلی تب می کرد اصلا تبش پایین نمی اومد.من هم که هیچ کس رو اینجا نداشتم مجبور می شدم تا بابا بیاد گریه کنم. برم همسایه رو خبر کنم.ولی وقتی بابایی می اومد بهتر می شد.ایشالا که زودتر دندونای خوشگل ات در بیاد و سرما خوردگی ات هم خوب بشه.راستی مامانی اینطوری خیلی بهتر شده.به خدا اصلا نمی شد پست هاتون رو باز کنم.دلم می سوخت.می بسمتون.

زنده باشی دوست گلم ....... الهی آمین ....... آره راس میگی میدونم اکثر بچه ها همین طوری هستن ..... وای چی کشیدی بدون همدم خیلی سخته ........ خوشحالم که دیگه واسه رمز اذیت نیستی گل من
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
28 آذر 91 14:58
سلام خانمی
خوب پس عمو محمد مشهور هم جهانی شدند
عکس های درسا جون توی این رنگ شبز خیلی زیباست خدا برات نگهش داره

ضمنا راست کلیک توی وبلاگت هنوز برای من فعال است دوباره به تنظیمات وبلاگت سر بزن


ممنون خبردادی عزیزم ...... آره عزیز دیگه تحویلمون نمیگیره ...... الهی خیلی مهربونه
mamanebaran
28 آذر 91 15:41
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.
یلدایتان مبارک. (باران مامان )


یلدای شما هم خوش وزیبا دوست گلم
♥ الهه مامان روشا جون♥
28 آذر 91 15:43
ای جانم قربون اون لباس سبزت بشم.نبینم حالت بد باشه.مامانی میخوای واسش از این ژلای بی حسی دندون که مخصوص نی نی هاست بگیر روشا هم دوتا دوتا دندون در میورد من تا این ماه به کارم نیومده بود .بی قراری میکرد ولی سعی میکردم حواسشو پرت کنم ولی الان به دندونای آسیاب رسیده دردش بیشتر شده براش گرفتم.
حتما واسش عصاره گوشت درست کن.بلدی که؟
موفق باشی عزیزم.درسا جونمو ببوس.ایشالا بلا ازش دور باشه.


آره واسش میزنم اما کلا" درسا خیلی خیلی بدن حساسی داره و متاسفانه زود دهنشو زخم میکنه ...... خیلی کم میتونم استفاده کنم ..... آره حتما" واسش درست میکنم ...... مرسی گلم
مامان علی اکبر
28 آذر 91 20:39
سلام عزیزم
دندونات مبارک.انشاالله خدا به بچه ها کمک کنه تا راحت دندونای نازشون رو به سلامتی در بیارن.
مامانی عکسای درسایی هم مثل همیشه قشنگ بودن


الهی آمین همشون تنشون سالم باشه ..... مرسی گلم
مرجان مامان آران
28 آذر 91 23:26
عزیزممممممم ایشالا خوب شی زودترررررررررر
عکساتم خیلی قشنگ بود عزیزممممممممممم
چه عم ممد بامزه یی


ممنون عزیزم عم ممد ما حرف نداره وووووو
مامان هستي وهانا
29 آذر 91 8:35
سلام عزيزم ايشالا كه حال دختر گلمون خوب شده باشه .نگران كم شدن وزنش هم نباش .بعد از اينكه به غذا افتادكمي تقويت بشه دوباره وزن ميگيره وتپل مپل ميشه مثل قبل ببوسصورت ماهشو فراوون .
خوب شد يادم انداختين. مديريت وبلاگ هنوز پاسخ نداده .بايد پيگيري كنم.ممنون از محبتت


ممنون از دلگرمیت عزیزم انشاالله ....... انشاالله نظرات هم درست بشه
مامان هستي وهانا
29 آذر 91 9:39
همه لحظه های پایانی پاییزیت پر از خش خش آرزوهای قشنگ(پیشاپیش یلدا مبارك)



ممنون عزیزم یلدای شما هم مبارک
مامان تارا و باربد
29 آذر 91 10:33
سلام گلم خوبی دندون نو مبارک
یلداتون هم پیشاپیش مبارک


ممنون عزیزم یلدای شما هم خوش
مامان آرشيدا قند عسل
29 آذر 91 11:37
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر / زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر
شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق
شب یلدایتان پرستاره و پر خاطره باد




یلدای شما دوست مهربانم هم خوش و مبارک
پریسا
29 آذر 91 14:35
سلام دوست عزیز
با این که میدونم سرتون شلوغه مثله همه نی نی وبلاگی ها اما بازم دوس دارم بیای بهم سر بزنی !
خیییلی دوست دارم حتی اگه نیای بهم سر بزنی!
فعلا بای


عزیزم چشم اومدم
مامان فاطمه
29 آذر 91 15:01
بپاس خوبیهایت هر بار که از ذهنم می گذری ، لبخند پر مهر خدا را برایت آرزو می کنم .
آخرین روزهای پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ.
پیشا پیش یلدات مبارک.


ممنون دوست مهربونم یلدای شما هم خوش
مامان کورش
29 آذر 91 15:26
سلام خانومی خصوصی داری


عزیزم جشم
متین مامی ایلیا
29 آذر 91 15:33
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی
روی گل شما به سرخی انار


عزیزم یلدای شما هم خوش و زیبا
متین مامی ایلیا
29 آذر 91 15:34
عکسات خیلیییییییییییییییییییییییییییییی خوشمل بودن عزیزم سبز خیلی بهت میاد


ممنون عزیزم چشمات خوشگل دیده
مامان آراد(خاطره)
29 آذر 91 15:54
محفل آریائی تان طلائی، دلهایتان دریائی شادیهایتان یلدائی، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی


ممنون خاطره گلم عزیزم یلدای شما هم خوش
امیر مهدی و عمی
29 آذر 91 18:21
سلام مامانی
نبینیم که درسا جونی ما مریض بشه انشاله به این زودی زودی خوب میشه نگران نباش


انشاالله عمه حونی شما هم واسش دعا کنید ممنون
مامان تارا
29 آذر 91 19:01
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر / زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر
شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق
شب یلدایتان پرستاره و پر خاطره باد




ممنون مهربون من یلدای شما هم خوش
مامان تارا
29 آذر 91 19:02
درسا جون ایندفعه رفتی فروشگاه بگو عم ممد از آشناییتون خیلی خوشبختیم /دیگه معروف شدی رفت


آره بخدا بچه ی مردم اسمشو که دیگه تموم اهل محل میدونن عکسش موند بود که ما زخمت کشیدیم
رجبی
29 آذر 91 20:21
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو دیدم جالب بود.
من طراحی تقویم کودک انجام میدم، اگر دنبال یه هدیه خوب واسه کوچولو و خانوادتون برای عید نوروز 1392 میگردید توصیه میکنم یه سر به وبلاگ من بزنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید.
با تشکر، منتظر نظرات شما هستم.

http://calenderbaby.persianblog.ir

http://taghvimkood.persianblog.ir


ممنون بهتون سر میزنم
مامان امیرعباس
30 آذر 91 8:29
سلام وامیدوارم همه دعاها و نجواهاتون استجابتی به شیرینی درسا خانم داشته باشه.پاینده باشید.


ممنون عزیزم خیلی زیبا بود
عمه ي آتنا
30 آذر 91 9:24
يلدا يك شب بيشتر نيست،ولي باهم بودن ها يك عمر،عمرتان طولاني،جمعتان جمع،آرزوهايتان برآورده،دلتان لبريز از شادي يك عمر...(يلداتون قشنگ)


عمه جونی عزیز یلدا شما و آتنا و مامان و باباش هم مبارک
مامان آندیا
30 آذر 91 11:43
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست
شب یلدا مبارک!



ممنون عزیزم یلدا بر شما هم خوش
زری مامان مهدیار
30 آذر 91 12:14
واییییییییی مامانی خدا خیرت بده بالاخره بی دردسر تونستیم عکسای دختر گلمون رو ببینیم
کار خوبی کردی عزیزم


ای جوووووونم خوب منم واسه شما دوست جونیام این کارئ کردم ..... خوشحالم که دیگه اذیت نیستی
مامان ملینا
30 آذر 91 16:53
الهی خاله جون که برای هر دندونت اینقدر مریض میشی. ایشالا که برا بعدیهاش همچون مشکلی نداشته باشی گلم


ممنون عزیزم .....دوست خوبم
مامان محمد و ساقی
1 دی 91 13:50
سلام عزیزم
اول از همه بلداتون مبارک باشه
دندونای خوشگلت مبارک باشه عزیزم
یعنی من عاشق این لباسش هستم.خیلی ناز و خوشگله با مقتعه خیلی جیگر شده.مامانی خواهشا" از طرف من ببوسش
عکس فروشگاههم خیلی خوشگله با عمو ممد
و بعد اینکه خیلی از شکلکها هم باز نشد
ایشا... درسا جونی حالشبهتر بشه و روز به روز قوی تر


ممنون مینای گلم ....... قربونت برم بازم ممنون ....یه ماچ آبدارواسه مینا گلی خودمون ......ممنون واسش دعا کنید ....
زهره مامان آریان
2 دی 91 0:05
الهی بمیرم.انشالله زودتر خوب بشه و کارش به بیمارستان نکشه.چون میدونم خیلی سخته و خیلی اذیت میشید هم شما هم درساجونم.
اونروزی که دکتر بهم گفت باید آریان رو بستری کنیم از مطب دکتر تا زمانی که آریان رو تو بیمارستان بستری کنیم من فقط گریه میکردم.
من برات دعا می کنم عزیزم اگه قابل باشم.


خدانکنه 120 ساله شی عزیزم ....... الهی میدونی چی کشیدم توی این چند روز ....... قابلی گلم ممنون از دعات
زهره مامان آریان
2 دی 91 0:05
راستی خیلی بامزه شده با این مقنعه


ممنون لطف عمه جونیه
مونا مامان امیرسام
2 دی 91 2:06
اول اینکه دندونهای جدید مبارک و انشالله دیگه مریض نشی.
دوم معلومه عمو محمدت خیلی مهربونه که اینقدر دوسش داری.
سوم مامانی کار خیلی خوبی کردید رمز رو برداشتید


ممنون عزیزم هنوز هم خوب خوب نشده ..... بعله این عموی همسایه خیلی خیلی مهربونه ...... آره شما هم اذیت بودی پس خوب شد
مامان محمدرهام جون
2 دی 91 3:32
دومین یلدات مبارک دخمل خوشگلمبه صد یلدا الهی زنده باشی فرشته نازنین


ممنون خاله جونی واسه محمد رهامی هم همینطور ....یلداتون خوش
مامانی گیلدا
2 دی 91 14:15
سلام مامانی.الهی من قربون این دخخترم برم.خاله خیلی ناز و دوست داشتنی هستی ماشالله.عزیزم گیلدا هم تو این سن بود همیشه مریض بود یه چیز عادیه.دکترهای اینجا به درد نمی خورن ببرش دکتر دهدشتیان اهواز اگه شماره مطبشو خواستی بگو تابهت بدم.ضمناً هروقت مریضه بهش شربت زینک سولفات بده اول صبح و اشتها آوره.دکتر جانعلی زاده می گفت که رفتش استرالیا


هدا نکنه رضوان گلم ...... ممنون عزیزم ..... انشاالله که گلیدای گلم همیشه سالم و سلامت باشه ...... آره راست میگی بهت زنگ میزنم حتما" شماره شو میگیرم مهربون من ...... وای کاش دکتر جانعلی زاده بود حیف که رفت ....
مامان خورشيد
2 دی 91 14:35
واي عزيزم با اون مقنعه اش. خوش بگذره توي مغازه اين عمو.
برا رمز هم هرجور خودتون راحتين. ما كه اذيت نشديم و بيشتر زحمت برا خودتون بود. الهي ديگه مشكلي پيش نياد و از اينكه رمزي نمي نويسيد اذيت نشيد.


ممنون بعله خوش که میگذره بنده خدا توی این سبذ خرید میذارتش و توی فروشگاه میچرخونش ممنون عزیزم
مامان مهراد
2 دی 91 17:33
درساجونم از راه دور میبوسمت


ماهم خاله جونی شما و مهراد گلو میبوسیم
مامان تارا
3 دی 91 21:30
سلام درسا جونم با مامانی مهربونش چطورن؟

تشریف بیارین درخدمت باشیم
خصوصی


اومدیم ممنون خوب هستیم
نیره
4 دی 91 8:44
سلام خوبین .ببخش بعد از مدتها به درسایی سر زدم چقدر لاغر شده دخملمون اره دندون این دردسرها داره انشاء زودی خوب شه.


عزیزم میدونم مثل من و هر مادر دیگه درکت میکنم آره از بس مریض شده سر این دندونا ممنون
مامان آندیا
4 دی 91 12:44
آخی عزیزم امیدوارم که حالت خوب خوب شده باشه


ممنون عزیزم دندون جدید داره در میاد از امروز دوباره سرفه ها شروع شده
متین مامی ایلیا
4 دی 91 16:13
به لطف درسا خانمی عمو محمد هم معروف شدن


اوووووف اونم چه جور
مامان محمدرهام جون
4 دی 91 17:28
خاله جون خبر داری ما اسباب کشی مجازی کردیم؟؟؟توی خونه جدیدمون منتظرتون هستیم



ای جونم منزل جدید مبارک میاییم پیشتون
فرزانه
4 دی 91 19:21
وااااای درسا جون ....الا دیگه با ممد عکس هم میندازیخدای من ... موش کوچولو .... میبوسمت ...


آره بابا نمیدونی چخ دلبری هایی هم میکنه ...... ممنون دوست خوبم
سمی مامان امیرین
5 دی 91 11:11
خدا حفظش کنه.
عزیزم منم یه همچین تصمیمی داشتم که یا عکس بچه ها رو نزارم یا اگه گذاشتم رمزدار بزارم.به خاطر اینکه حس میکردم از وقتی که عکسشون و میزارم خیلی مریض میشن و یا به قولی چشم میخورنولی میدونستم که نمیتونم اینکار و یعنی رمز دار کردن و ادامه بدم به خاطر وقت گیر بودنش .اینطوری شد که سپردیم دست خدا و با بسم الله گفتن عکس و میزاریم.


آره میباست دلتو بسپاری به خودش ...... انشاالله مشکلی پیش نمیاد
مامان نيروانا
5 دی 91 15:32
سلام بر مامان مژگان و بانوي سبزپوش!
چقدر خوب كه درسايي يه عموي اينجوري بامحبت داره،‌ تازه اونم اينهمه تپل بذار بزرگتر بشه ديگه نميشه از توي سوپر درش بياري 24 ساعت اونجا ميمونه مژگان جون!
طوطي من، سبزه قبا! درسايي! دوسِت داريم


قربونت برم عزیزم آره عزیزم کلا" درسایی از آدمای تپل خوشش میاد ... چه تشبیه زیبایی طوطی سبزه قبا ممنون
امیر مهدی و عمی
5 دی 91 18:58
سلام مامانی خوبید؟


خداروشکر خوبیم امیدوارم شما هم خوب باشید
زهره مامان آریان
6 دی 91 1:54



مرسی دوست خوبم
مامان احسان
6 دی 91 8:31
سلام عزیزم ممنون که لطف کردی دندونم هم بهتره ببوسید دختر نازمونو


خداروشکر که بهتری عزیزمو شما هم احسان گلی رو ببوس
مامان يگانه
6 دی 91 20:26
مبارك باشه دندون درآوردنت خانم كوچولو ي ناز
انشااا.. كه زودزود خوب بشي


ممنون عزیزم .......
مامان رهام
7 دی 91 10:11
سلام مژگان جون خوبید سلامتید دخملی ناز ما خوبه........یه بوس تپل از طرف من واسه درسایی جییییییییییییییییگر


قربونت برم مرسی مونای مهربون
نگین مامان رادین
8 دی 91 1:20
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*...........


ای جونم شما رو که به سرعت میام چون خیلی وقته از پسرم ننوشتی
مامان مهنا
8 دی 91 1:53
کجاهایی خبری ازت نیست


میام پیشت عزیزم بزودی
محیا.مامان دینا
12 دی 91 9:58
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی.اجازه هست لینکت کنم؟


عزیزم چرا که نه ...... ولی بزودی میام و لینکت میکنم فعلا" اینترنتم نصف و نیمه س ......
مامان مریم
12 دی 91 10:36
سلام خانومی. دست عمه خانومش درد نکنه چه لباس بامزه ای دوخته. راستی چقدر خوشحال شدم که این ممد آقای درسا جونی رو دیدم. هر وقت یاد اون خاطره درسا با عمو ممد میوفتم خندم میگیره.
خدا حفظش کنه. ببوسیدش.


ممنون بله عمه جونی خیلی زحمت کشیدن ..... راستی خوشحالم که خوشحال شدی ...... این عمو ممد طفلی بیچاره شده از دست درسای ما
مامان فاطمه
15 دی 91 21:49
عکسات خیلی ناز شده عزیزم.
فاطمه هم روز شیرخوارگان بردمش و ازش عکس گرفتم.


ممنون ...... خدا یاورش باشه
ستاره زمینی
20 دی 91 10:01
عزیزم بالاخره وبتون با 10 دقیقه تاخیر باز شد.
عزیزم انشالله دندونات درومدند و خوب خوب شدی تا مامانی اینقدر نگران نباشند.


ای وای بخدا نمیدونم با این وب چکار کنم هر قالبی میزارم اینطوریه ببخش توروخدا ...... ممنون گل من
ستاره زمینی
20 دی 91 10:02
عزیزم خدا عموتا واست حفظ کنه .


ممنون عزیز
مامان یلدا و سروش
23 دی 91 14:15
مبارکت باشه گلم شما هم 6 تایی شده مثل گل پسر من


آره عزیزم ما هم شیش تایی شدیم ....... قربونت برم دوست خوبم ممنون اومدی
مامان مبینا
23 دی 91 17:44
عزیزم چقدر بزرگ شده ماشالا،دست عمه جونش درد نکنه بااین همه هنر و عشقی که به درسا خانم داره.ببوسش مامانی


ممنون دوست خوبم آره اطرافیان ما همه بهمون خیلی لطف دارن
آموزش آشپزی و غذای کودک و 30 کلاس هنری
5 اسفند 91 13:57
سلام
چقدر نازه درسا جون
خیلی شیرینه
خدا ایشالله براتون حفظش کنه
ممنون که لینکم کردید
منم الان شمارو لینک میکنم
اینم یه بوس از لپای درساجونم


ممنون عزیزم خوش اومدین به جمع دوستانه ما