آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

معجزه ای به وسعت نام حسین (ع)

1391/8/23 10:51
نویسنده : مامان בرسا
1,747 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ..... دخترکم ..... عشقم

ببخش مامانی ..... این روزا دست و دلم خیلی  به نوشتن نمیرفت .... دست خودم نبود ..... آسمون زندگیمون مثل هوای این روزا بدجوری ابری شده بود ..... اما هر چه میبارید ابراش سیاهتر میشد ..... تمومی هم نداشت ..... اما امروز آسمون باریدن گرفت درست مثل زندگیمون اما یه بارش عالی یه بارش رحمت یه بارش زیبا .... یه معجزه یه معجزه به زیبایی تولد تو .....

وای عزیزم از بس خوشحالم طبع نثر نویسیم گل کرده .... همچی طبعم لطیف شده....... بهتره از اولش بگم از اون روزای بد و این صبح دلپذیر که تا پایانش زیباتر هم شد ...بحمداله

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

والا جونم برات بگه .......

بعد از عمل بابا بزرگ حسین .... سه باره دیگه حالشون بد شد و دوباره بستری شدن اما بار سوم بهتر شدن ..... بابا بزرگ حسین چون قبلا" عمل مغز و اعصاب داشتن و زیر مخچه شون دو تا فنر کار گذاشتن ......میبایست قرص رقیق کننده خون استقاده کنن ...... اما واسه عملشون دکتر گفته بود چند روزی نخور ...... طولانی شدن دوران نقاهت و بهبودی و نخوردن قرصا باعث شد که طفلی بابابزرگی چهار روز پیش ...... فشارشون میره بالا و تا بابا با خبر بشه و بهشون برسه و اورژانس برسه متاسفانه سکته مغزی کردن ...... بابا بزرگی یه سمت بدنشون کاملا" فلج شد ..... خدایا ..... خدایا ...... حالا هم  که دارم مینویسم اشکام سرازیر میشه ....... وقتی واسه عیاداتشون رفتیم بیمارستان همین که چشمشون به ما خورد چنان گریه ای کرد که تمام افراد حاضر باهاش هم صدا شدن ......

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

عزیزم

بابا بزرگی خیلی خیلی خیلی مهربونه یه انسان واقعی ..... خدا میدونه که مثل بابای خودم دوستش دارم ...... از اون روز هر کس که شنید واسش از ته دل دعا کرد ...... حتی شما .... آره شما هم واسش دعا کردی ...... داشتم مفاتیح میخوندم اومدی شروع کردی ورق زدن مفایتح و نمیذاشتی بخونم ...... حالم خوب نبود ..... بی حوصله بودم ..... بهت گفتم دخترم دارم دعا میخونم ..... دعا میخونم واسه بابا بزرگی ...... اذیتم نکن ...... از اونجایی که از بدو تولدت تا حالا همیشه قرآن بالای سرت بوده موقع خواب و همیشه بوسش میکنی خم شدی و کتاب مفاتیح رو بوس کردی و مثل من زیر لب زمزمه کردی ..... قربونت برم دخترم ..... نمیدونم خدا دعای خالصانه شما رو شنید یا خوابی که بابا بزرگی از امام حسین (ع) دیده بود ..... یا دعای تمام کسانی که دوستش دارن بود .... نمیدونم اما امروز در کمال ناباوری اول تونست دستشو حس کنه و کمی تکون بده و بعد پاشو ...... . پایان امروز خدایا شکرت تونست بایسته ..... اصلا" همه حیرت کردن از لطف خدا .....

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

انشاالله بابا بزرگی همیشه سایه ات بالای سر ما باشه و سلامت باشی .... انشاالله صاحب نامت و به حرمت خواب زیبایی که دیدی سلامتی کاملتو بدست بیاری ..... هیئت حسینی منتظرتونه بابا ...... زودتر خوب شو .....زودتر

 دريا به طلب از برهوت تو گذشت          يك قافله نعره از سكوت تو گذشت

آنروز اگر چه تشنه بودي اما                صد رشته قنات از قنوت تو گذشت

 

بعدا" نوشت :

 

بابا بزرگی یه هیئت دارن ..... که همه امور دست خود بابا بزرگیه ..... هر سال چند روز مونده به محرم حسینیه پر از آدمه جوون و پیر ه ..... واسه به استقبال رفتن ماه محرم و آماده کردن هیئت ...... حالا امسال بابابزرگی این مشکل واسش پیش اومده ...... البته دو شب پیش وقتی میخوابه ..... امام حسین به خوابش میاد و وقتی با گریه میگیه یا امام حسین کمکم  کن امسال هیئت بدون سرپرسته ..... من فلچ شدم و نمیتونم کاری کنم .... امام حسین دستی به دست و پاش میکشه و ازش میخواد صبور باشه ...... به زودی خوب میشه ...... و خداروشکر از صبح تا آخر شب دیروز خیلی خیلی بهتر شده شما براش دعا کنید سلامتیشو به دست بیاره ..... انشاالله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

مونا مامان امیرسام
23 آبان 91 1:23
امیدوارم خدا بهشون سلامتی عاجل عطا کنه دووستم.
منم اشکام سرازیر شد


قربون دلت برم من ممنون از دعای خیرت
مامان ریحانه
23 آبان 91 1:49
خدارو صد هزار مرتیه شکر که بابابزرگ درسا بهتر شده. ما که خیلی خوشحال شدیم.ایشالا خدابهشون سلامتی کامل بده.
السلام علیک یا اباعبدالله.....
التماس دعا


ممنونم عزیزم ...... وای واقعا" خداروشکر
مامان یاسمن ومحمد پارسا
23 آبان 91 8:58
سلام عزیزم خدارا شکر ایشالاه سایشون همیشه بالای سرتون باشه وسالم و سلامت باشند


انشاالله ممنون از دعای زیبات
مامان ملینا
23 آبان 91 11:02
قربون امام حسین برم که نمیذاره بندش از در خونش ناامید برگرده خصوصاٌ برای همچون انسانهای خیری.ایشالا که حال بابابزرگتون روز به روز بهتر بشه. ما هم دعا می کنیم.


قربونت برم عزیزم آره واقعا" بابابزرگی یه انسان واقعی هستن انشاالله همیشه تنشون سالم باشه ممنون عزیزم
زری
23 آبان 91 12:12
عزیزم میشه درمورد نحوه بارداریت برام بگی تو قسمت نظرات وبلاگم درسا را همببوس


اومدم عزیزم
سپیده
23 آبان 91 12:27
سلام خانمی. تبریک می گم. هدیه رو براتون می فرستم.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


ممنون عزیزم بابت زحمات
مامان مهرزاد جان
23 آبان 91 13:04
خدارو شکر بهتر شدن ان شااله روز به روز بهتر هم میشن
برای ماهم تو هیئت که رفتید دعا کنید
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مثل همیشه زیبا بود ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


اگه قابل باشیم حتما" عزیزم ..... ممنون از دعای خیرت
مامان خورشيد
23 آبان 91 13:29
واي چقدر خوشحال شدم. الهي زير سايه پرمهرش ساليان سال خوش باشيد و از وجودش لذت ببريد.


ممنون عزیزم از دعای خیرت
مامان امیررضا
23 آبان 91 14:44
خدا رو هزار مرتبه شکر .انشاا... همیشه سالم و سرحال در گنار خانواده محترمشون باشن.راستی عکسی ار درسا گلی نذاشتین


حتما" پست بعدی میزارم عزیزم .... ممنون از دعای خیرت
mamanebaran
23 آبان 91 15:29
ماماني درسا جوني انقدر اشكام ريخت كه همه همكارام ترسيدن و فكر كردن اتفاقي افتاده ، قربونه امام حسين و تمام اهل بيتش ، خدا رو شكر پدر حالشون بهتر شد ، اين چيزي كه گفتي براي پدر خودمم اتفاق افتاد البته ايشون عمل قلب باز داشتن و بهوش نمي اومدن و وقتي بعد ذو روز بهوش اومدن خواب شيرينشون برامون تعريف كردن من واقعاً اعتقاد دارم اميدوارام هميشه سايه بزرگترا بالا سرمون باشه ، درساي عزيزمو ببوس قربونه دعا كردنش بشم من

انشاالله بابابزرگی ما و بابای شما در پناه حق همیشه سالم باشن .... ببخش نارحتت کردم عزیزم ...... ممنون از دعای خیرت زنده باشی
یی
23 آبان 91 15:46
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........
زهره مامان آریان
23 آبان 91 18:20
خداو هزار مرتبه شکر که حالشون خوب شد.واقعا این یه معجزه ست.حتما خیلی آدم خوبی هستن.امیدوارم عمر باعزت داشته باشن و سایشون همیشه بالای سرتون باشه


بله واقعا" همه ما شاکریم عزیزم .... انشاالله ممنون از دعای خیرت
زهره مامان آریان
23 آبان 91 18:21
درساجونم شما هم مثه آریانی مریض شدی.انشالله زودتر خوب بشی.
من که دیگه خسته شدم از وقتی سرما شروع شد اریان بی وقفه مریضه.اصلا دوران استراحت نداریم.یه سرفه هایی می کنه
برا خوشکل خانوم


آره عزیزم همش تب داره ..... ممنون انشااله پسرم زود زود خوب میشه
زهره مامان آریان
23 آبان 91 18:22
تو این روزای عزیز برای ما هم دعا کنید.برای شفای همه ی مریضا و مامان من هم خیلی دعا کنید.محتاجم به دعاهای پاکتون


اگه قابل باشیم چشم دوست من ..... انشاالله مامانت همیشه همیشه شاداب و سلامت باشه عزیزم
مهدیار
24 آبان 91 1:10
سلام

درسا جون ایشالله بابا بزرگ خیلی زود خوبه خوب میشه

من و مهدیار برای بابابزرگت دعا میکنیم عزیزم

راستی درسا جون بهت تبریک میگم تو مسابقه خاله سپیده با مهدیار من نفر سوم شدید

ایشاالله همیشه تو تمام مراحل زندگیت برنده باشی عزیزم


سلام عزیزم مبارک پسر گلت باشه ..... ممنون از دعای خیرت
مامان وندا
24 آبان 91 1:12
مژگان جون خدارو شکر....خدا شفاشون داده....بازم خدارو شکر...الان که دارم مینویسم منم مدیون خدام بیشتر از قبل آخه امشب نون پرید گلو وندا و خدا یه بار دیگه بچه مو بهم داد...یه معجزه بود......


ممنون عزیزم بله واقعا" خداروشکر ...... ای وای واقعا" ناراحت شدم خداروشکر که دخترم الان حالش خوبه
مهدیار
24 آبان 91 3:02





هزاران گل تقدیم به درسا جون


ممنون عزیزم
سپیده
24 آبان 91 10:10
سلام مامان درسا. چند تا دوستان مخفیانه تبلیغ کردند و خودم هم دیدم شما نبودید. کلا مسابقاتی که می زارم جنبه سرگرم کننده داره و یه جورایی برای من فانه و لذت می برم. چون عاشق بچه ها هستم دوست دارم تو البوم کودک من عکسهای عزیزان رو داشته باشم.
در مورد شیوا جان هم موردی نیست. به نظر من که همه دوستان برنده هستند.


آی وای پس بوده ....... شما کارت زیبا بوده دیگه اشتباه بادیگرون بوده ..... موفق باشی ممنون از هدیه ات
مامان سيد محمد سپهر
24 آبان 91 10:32
سلام عزيز دلم اول از همه تبريك به خاطر برنده شدن چهره درساجون در مسابقه.بعد خداراصد هزار مرتبه شكر كه حال بابا بزرگ بهتر شدن.مطمئنا خود امام حسين (ع) شفايشان دادند.التماس دعا


ممنون قربونت برم ....... بازم ممنون از دعای خیر شما دوستان خوبم بود و شقای مولایمان امام حسین
مامان علی مرتضی
24 آبان 91 11:48
سلام مامان درسا خوبین؟انشالله ک بابا بزرگ هرچ زودتر خوب بشن وخودشون تکیه ی اباعبدالله رو برپا کنن انشالله به برکت خون امام حسین این خادم امام حسین هرچه زودتر سلامتیشون رو بدست بیارن الهی امین


قربونت برم عزیزم ممنون از دعای زیباتون خداروشکر روز به روز بهتر دارن میشن
مامان زهرا
24 آبان 91 12:44
سلام

خوشحالم که زیر سایه آقا امام حسین و به برکت این ماه عزیز پدر بزرگ بهتر شدند

التماس دعا در این ماه خوب خدا

دوست گلم
با سه تا پست 40-41-42 بروزیم
خوشحال میشیم سر بزنید

اومدم عزیزم
مامان آمیتیس
24 آبان 91 19:13
سلام. انشاا... پدر بزرگ عزیز سلامتی کاملشون رو زودتر به دست بیارن.... انشاا... امام حسین حافظشون باش و سالهای سال سلامت باشن و سایشون بالا سر شما باشه

ممنون از دعای خیرت دوست گلم ....... آمیتیس عزیزمو ببوس
مامان متین
24 آبان 91 21:50
خیلی ناراحت شدم .خدا ان شالله شفای عاجل بده به ایشون.


ممنون عزیزم
مهتاب
24 آبان 91 21:51
الهی فدات شم مامانی نگران نباش انشاا... خوب میشه . براشون دعا میکنم


قربونت برم عزیزم ممنون از دعای خبرت
.::مادرخانومی::.
24 آبان 91 22:28
مو به تنم راست شد!!!
یا امام حسین...خودت همه ی مرض هارو شِفا بده
مخصوصا پیرغلامت ؛ پدربزرگ درسا


ممنون عزیزم .... انشاالله همه ی مریضا
مامان آندیا
25 آبان 91 1:16
سلام درسای گلم خدا ایشالا بابابزرگ و شفا بده ما هم حتما براش دعا میکنیم
دوست دارم یه عالمه

ممنون دوست گلم بابت دعای خیرت ممنونم
مامان نوژا
25 آبان 91 8:24
اشکام دارن همینجوری میان انشالله سلامتی کامل نصیبشون بشه


قربون دل مهربونت برم دوست من بابت دعای زیبات هم ممنون
عاشق باران
25 آبان 91 16:10
انشالله که زودتر سلامتی کامل به دست بیارن


انشاالله ممنون
مامان یاسمن ومحمد پارسا
25 آبان 91 16:13
عزیزم خدارا شکر امیدوارم حال بابا بزرگ بهتر و بهتر بشه


انشاالله ممنون از دعای خیرت
مامان یاسمن ومحمد پارسا
25 آبان 91 16:14
بفرمایید خصوصی


چشم گلم
مامان کورش
25 آبان 91 16:30
سلام عزیزم امیدوارم زود حالشون خوب بشه من که موهای بدنم سیخ شد چه خواب خوبی دیده


انشاالله ممنون از دعای خیرت عزیزم
مامان فاطمه
25 آبان 91 22:10
انشالله همه ی مریضا شفا پیداکنن. بابا بزرگ درسا جون هم هر چه زودتر خوب بشه.
قسمت آخر کامنتتکه خوندم گریه ام گرفت .
امام حسین (ع)شفاش داده .قربونت برم آقا که دست رد به سینه هیچ کس نمی زنی.
انشاالله امسال هم مثل هر سال هیئت برپا می شه.
به قول ما بوشهریا مورواتون همه ساله.
التماس دعا


ممنون عزیزم ممنون از این همه لطفت و دعای زیبات
مامان محمد و ساقی
26 آبان 91 0:02
سلام عزیزم
خوش به سعادتشون که همچین خوابی دیدند.
ایشا... همیشه سلامت باشند.


ممنون مامان مینا ممنون از دعای زیبات
زهره مامان آریان
26 آبان 91 0:10



ممنون عزیزم
marjan
26 آبان 91 3:43
الهی بگردم تنم لرزد!
مامان خصوصی داری

زنده باشی مرجان جون اومدم
مامانی
26 آبان 91 6:32
ایشالا خوب میشن نگران نباش

راستی بروزما


ممنون عزیزم اومدم
مامان آمیتیس
26 آبان 91 10:37
سلام مامانی درسا جون من تا حالا چند تا نظر براتون گذاشتم اما تاییدشون نمیکنید


ببخش عزیزم عمدی نبوده ..... درسا مریضه نمیتونم زیاد بیام سر بزنم ..... امیدوارم ببخشی دوست من
مامان ملینا
26 آبان 91 10:39
سلام عزیزم پست آخریم از دیشب تا حاله شکل علامت سوال میاد البته توی فایر فاکس درسته و رمزی نداره


اومدم دوباره
مامان آرشام
26 آبان 91 10:51
ان شالله بابا بزرگ مهربون زودتر خوب بشن.


ممنون عزیزم
مامان ثنا و ثمین
26 آبان 91 21:22
التماس دعا


محتاجیم به دعا
مامان سانلی
26 آبان 91 21:28
سلام دوست خوبم. درسا جونم خوبی خاله جون؟
مامانی خیلی برای پدر بزرگ عزیز خوشحال شدم. امیدوارم به زودی زود به بهبودی کامل برسن ان شاا... در ضمن ما از و پدر بزرگ التماس دعا داریما حسابی


عزیزمی ما خوبیم شما هم خوب باشین انشاالله ممنون از دعای خیرت چشم گلم بهش میگم
مائده
27 آبان 91 3:30
بسمه الله سلام پستت رو نخوندم.. اما این یه کامنت تبلیغاتی نیست ... میخوام با این کامنت ازتون درخواست کنم ... از عمو پورنگ حمایت کنید ... به خاطر شادی کودکان امروز و به خاطر خاطرات کودکان دیروز ... لطفابه لینک سر بزنید : http://www.10006016.ir/poorang/campaign/content/fa میشه این لینک رو تو وبلاگتون هم انتشار بدین ؟
مامان احسان
27 آبان 91 8:44



ممنون عزیز
دخترم عشق من
27 آبان 91 12:19
ایشالله بابابزرگ شفای کامل پیدا کنند درسا جون رو از طرف من ببوس . التماس دعا دارم مهربون


ممنون عزیزم جشم ختما" اگه قابل باشیم چشم
مامان امیرحسین
27 آبان 91 12:21
ایشالا که حال پدربزرگتون خوب خوب بشه بحق این روزهای عزیز.
درسا جونم مواظب خودتون باشید هوا سرد شده خاله جون زود زود خوب شو.می بوسمت عزیزم.


ممنون از دعای خیرت دوست من ..... باشه چشم خاله حونی
مامان مهراد
27 آبان 91 13:35
سلام مامانی به امید خدا بابا بزرگی زودتر خوب بشن. توی این روزها من و پسرم رو خیلی دعا کنید.خیلی


حتما" گلم ..... ممنون از دعای خیرت
مامان آريو
27 آبان 91 13:37
خداروشكر عزيزدلم كه حالشون بهتره
ايشالله كه بهترم ميشن
مارو هم دعا كنين تو اين شباي عزيز
درسا جونم ببوس


ممنون عزیزم از دعای خیرت
مامان پریسا
27 آبان 91 14:47
سلام گلم.
تلگراف رو خوندم.
میخواستم ببینم وبلاگ شما هم همینطوره شده یا نه که دیدم نه مشکلی نیست.

من برای صفحه ی ورودی یه پرده گذاشتم که پایینش نوشته کلیک کن.
وقتی کلیک کردید میتونید وارد بشید.
ولی من قالب رو تغییر ندادم.

لطفا زحمت کشیده و امتحان کنید اگر باز هم صفحه باز نشد لطفا بهم خبر بدید با همون تلگراف تا پرده رو بردارم.

ممنون عزیزم.

باشه عزیزم نگاه میکنم بهت خبر میدم
ارین و مامانش
27 آبان 91 16:13



ممنون عزیزم
زهره مامان آریان
28 آبان 91 1:39



ممنون
مام پارسا
28 آبان 91 1:55
وای...بخدا مو به تنم سیخ شده
من قبلاً هم توی آشناهامون شفا گرفتن مریض رو شب عاشورا دیدم...
ایشالله خدا هر چه زودتر بابابزرگی رو شفا بده


قربونت برم انشاالله شفای همه ی بیماران ممنون از دعای زیبات دوست خوبم
فرشته مامان امين رضا
28 آبان 91 13:09
سلام گلم

شكرخداحال پدرتون بهترشده وامام حسين بنده خوب وپاكشوازيادنبرده
خواهشاازطرف من بهشون سلام برسون بگومحتاج دعاهستم زياد ومنوازيادنبرن براي منه سراپاتقصيردعاكنن تامشكلي دارم رفع بشه به خيروخوبي!
درساي عزيزهم اميدوارم خوب بشه وهيچوقت مريض نباشه ببوسش
فرصت كردين به ماهم سربزنين.
التماس دعاي مخصوص


آره راست میگی یکی از بهترین بندگانه چشم عزیزم اگه قابل باشیم حتما" بهش میگم دعا کنه
ستاره زمینی
28 آبان 91 15:05
با آب طلا نام حسین قاب کنید
با نام حسین یادی از آب کنید
خواهید مه سربلند و جاوید شوید
تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید
فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد

خدا را شکر بابا بزرگ درسا جون بهترند انشالله از اقا شفا میگیرند.


ممنون از شعرو دعای زیبات عزیزم
مامان تارا
28 آبان 91 22:35
الهی بابا بزرگ مهربون زود زود خوووووووووووب بشه / بوووووووس برای دخملی فرشته


ممنون عزیزم
زری مامان مهدیار
30 آبان 91 11:28
عزیزمممممممممم ایشالا که به مدد خود امام حسین حالشون خوب بشه
خیلی التماس دعا دوست خوبم


ممنون دوست خوبم بهترن ......اگه قابل باشم چشم
مامان علی مرتضی
30 آبان 91 22:27
سلام مامان درسا جون خوبید؟درسا جون خوبن؟بابابزرگ حالشون چ طوره؟


خداروشکر بهترن ..... ما هم خوبیم دوست خوبم
مامان فاطمه
30 آبان 91 22:37
پرسیده بودین مورواتون همه سال یعنی چه؟ این یه اصطلاحیه که بوشهریا در پایان مراسم عزاداری به هم دیگه می گن . یعنی دائمی باشید یا بهتر بگم تا سال آینده زنده و سالم و تندرست باشید.


چه جالب ....... خیلی ممنون عزیزم .....
مامان آریا
2 آذر 91 15:59
سلام
محرم رو بهتون تسلیت میگیم
امیدوارم که بابابزرگ درسایی هم روز به روز حالشون بهتر شه...
درسا جون رو ببوسین



منم به شما تسلیت میگم ممنون عزیزم بهترن
مامان تارا و باربد
2 آذر 91 20:14
عزیزم متن دلنشینت واقعا به دلم نشست و غبطه خوردم به حال کسی که مولا بدون واسطه شفاعتش می کند و بر زخمش مرهم می نهد امیدوارم پدربزرگ هر چه زودتر سلامتی خودشون رو بدست بیاورند بهترین روزها را برایتان آرزومندم درسا گلی رو می بوسم


قربونت برم عزیزم ممنون از دعای زیبات ما هم روی گل تارایی و باربدی رو میبوسیم