آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

لحظه های دلتنگی ........

1391/9/5 2:35
نویسنده : مامان בرسا
3,062 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان و دخترک همچون برگ گلم سلام ......

عزاداریهاتون قبول درگاه الهی انشاالله ........


دخترکم ....... الان که دارم این متن رو مینوسم ساعت 12.45 بامداد روز یکشنبه س ...... روز عاشوراس .....عزیزم شما الان خوابی ....... یه خواب آروم یه خواب زیبا ....... داشتم تلویزیون نگاه میکردم ....... روضه خوانی داشت با ناله میخوند ....... از بی تابی های حضرت زینب میخوند ...... از ناله های های رباب از ناله های طفل سه ساله امام حسین ....... یکدفعه دلم گرفت ...... انگاری داشت پاره پاره میشد ....... نتونستم تحمل کنم اومدم ..... بالای سرت ......نگات کردم و بوسیدمو بوییدمت ....... وای که چقدر سخته یه لحظه خودمونو گذاشتن به جای رباب به جای زینب به جای رقیه و بجای مظلومین کربلا ........ وقتی دستمو روی سینه ت گذاشتم .......و تالاپ تالاپ قلبتو با دستام حس کردم ....... کمی دلم آروم گرفت ...... پارورچین ......پارورچین .....خودمو به در اتاقت رسوندمو اومدم بیام بیرون اما نه نتونستم ...... هنوز میخواستم خاطر جمع بشم ..... واسه سلامتیت ..... واسه بودنت و داشتنت عزیزکم ...... اومدم صورتمو روبروی صورت مثل ماهت گرفتم ...... خیره نگات کردم ...... بازدمی از نفسات به صورتم میخورد مثل نسیمی خنک صورتمو قلقلک میداد ....... و برای چند لحظه چشامو بستم ...... تا ادامه پیدا کنه این نوازش نفسهای شما روی صورتم ...... حالا خیالم راحت شد ....... حالا از ته دلم ....... سجده شکر به عمل میارم واسه بودنت ......


خدایا به حق یازده سالی که منتظر اومدن فرشته کوچولوم بودم نگه دار تموم فرشته های نی نی وبلاگی باش ...... خدایا به این روز عظیم و عزیز قسمت میدم دل هیج مادری رو واسه فرشته ش نلرزون ......... خدایا توی همین محیط کوچیک من دوستانی دارم که منتظرن منتظر کرم شما منتظر یه فرشته از فرشته های پاکت ....... بحق طفل شش ماهه حسین ....... نااامیدشون نکن ....... بذار مادر بودن و با تمام وجودشون جس کنن ........ خدایا به حق ناله های زینب و رباب و رقیه  .....دوستانی دارم توی این چمع ...... که فرشته هاشون طاقت موندن توی این کره خاکی رو نداشتن ...... پر کشیدن سمت خودت ........ بی تابن ...... و میدونم امشب بی تاب تر خودت کاری کن دلاشون آروم بگیره ........ خودت کمک کن که به آرامش برسن ...... بهترینها رو براشون رقم بزن ....... خدایا ما پدر و مادرا رو اینقده سالم نگه دار که قد کشیدن این فرشته ها رو شاهد باشیم ....... اینقده باشیم که وقت گرفتاری دستگیرشون باشیم و نظاره گر اوقات خوشی شون ....... خدایا  کاری کن تموم دنیا صلح باشه آرامش باشه ....... که خودت میدونی بدترین ضربه رو کودکان معصومی میخورن که هیج نقشی توی این جنگا ندارن .....

نام زینب در شئون زندگی گل میکند / در دل عشاق ایجاد تحول میکند

مهدی زهرا که خود رمز توسل با خداست / در مقام ذکر با زینب توسل میکند .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

♥ مامان آمیتیس ♥
5 آذر 91 2:34
عاشورای حسینی تسلیت باد التماس دعا


بر شما هم دوست من تسلیت ......شما هم ما رو دعا کنید
مامان یاسمن و محمدپارسا
5 آذر 91 8:38
عزیزم با احساس و قشنگ نوشتی خدادرسای نازی را نگه دار باشه وهمه نی نی های عزیزرا


ممنون عزیزم انشاالله
مامان نوژاجونی
5 آذر 91 13:29
چقدر قشنگ وپراحساس نوشتی الهی که همه ی دعا هایی که نوشتی بحق همین روز عزیز برآورده بشه چون دعای خیلی از مامانهاست


عزیزمی دلم خیلی گرفته بود انشاالله .....
مامان متین
5 آذر 91 17:08
آمین.


انشاالله
مامان مهراد
5 آذر 91 19:34
انشا اله خدا نگهدار دختر ناز شما هم باشه.
در این روزها التماس دعا


ممنون عزیزم ..... اگه قابل باشم چشم شما هم مارو دعا کن دوست من
مامانی
5 آذر 91 22:01
مامانی من بروزم


اومدم
نانا و نینی جون
5 آذر 91 22:23
سلام
بدو بدو مامان تربچه آپ کرده
انشاا... سال دیگه منم میرم شرخوارگان باب مامان
اگه نیای دلم میگره
اگه میای برام دعا کن مامان منتظر نباشه
آخه من شیطونم


انشاالله به همین زودی .... میاد بغلت عزیزم
مامان فاطمه
5 آذر 91 22:40
الهی آمین


ممنون عزیزم
مامان خورشيد
6 آذر 91 7:52
ممون از دعاهاي قشنگت و الهي درسا زير سايه پر مهرتون قد بكشه و خوشبختيش رو ببينيد.


قربونت برم ممنون
mamanebaran
6 آذر 91 8:09
سلام عزيزم ، چقدر قشنگ نوشته بودي ، با خوندنه هر خطش تمام بدنم لرزيد ، اميدوارم دعاهات مستجاب بشه ، دعاي همه مادر و پدرا هم همينطور ، اميدوارم درسا جوني هميشه شاد و سلامت باشه و شما شاهد شكوفايي گل بهشتت درسا جوني باشي


عزیزمی واسه خاطر دل بزرگته عزیزم ...... انشاالله
مامان احسان
6 آذر 91 9:02
سلام عزیزم درسایی خوبه .چقدر قشنگ نوشتی آمین


ممنون دوست خوبم .....
مامان مریم
6 آذر 91 10:09
دلنوشته قشنگی بود...

ممنون عزیزم
مامان محمد
6 آذر 91 10:26
سلام مامانی درسایی،عزاداریهاتون قبول درگاه حق باشه...خیلی دلم براتون تنگ شده بود...متن این پستت خیلی قشنگ بود...تحت تاثیر قرار گرفتم...انشالله که تمام دعاهاتون که تو این پستتون کردین قبول باشه...دوستتون دارم شدید به مدت مدید.


ممنون عزیزم ببخش یه وقتایی دیر به دیر میام ..... منم دلم تنگ شده بود عزیزم ممنون از دعای زیبات
مامان وندا
6 آذر 91 10:39
مژگان جونم واقغا دعاهای قشنگی رو از خدا خواستی برای دعاهای خوبت آمین میگم...امیدوارم همیشه شادیهای نازگلمونو ببینی و سالم باشی و سایه ی مامان و بابای خوبش همیشه بالا سرش باشه


ممنون عزیزم انشاالله .....
دخترم عشق من
6 آذر 91 10:59
مامانی مهربون . اینقدر نگران نباش . میفهمم که حتی وقتی درسا جون خوابه هم بازم نگرانشی . قربون دل دلواپست . ایشالله دعاهای قشنگت هم مستجاب بشه . التماس دعا


آره عزیزم گاهی خیلی اذیت میشم ..... انشاالله
مامان محمد و ساقی
6 آذر 91 12:18
سلام عزیزم
چه زیبا نوشتی.ایشا... درسا جون همیشه سلامت باشه.منم از این کارا زیاد میکنم.تپش قلب... دم و بازدم....
در جواب همه ی دعاهات میگم آمین
ایشا... همه ی اونایی که چشم انتظار هستند مورد عنایت آقا قرار بگیرند
ممنون از همراهیت عزیزم


ممنون عزیزم میدونم دوستم ما مادرا همیشه نگرانیم ........ انشاالله
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 آذر 91 12:42
خیلی زیبا نوشتی

امان از دل زینب امان از دل زینب


قربونت برم عزیزم
مامان سيد محمد سپهر
6 آذر 91 14:47
سلام دوستم .سيد محمد سپهر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 51 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به پسرم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی.
اینم لینکش:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php
ممنونممممممممممم



حتما" عزیزم
علی خوشتیپ
6 آذر 91 15:10
سلام خاله جون .عزاداریهاتون قبول.من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 هست اگه دوست داشتین به من و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین
ممنونم



چه عالی باشه مامانی
مام پارسا
6 آذر 91 17:05
سلام عزیزم..پارسا توی مسابقه نی نی و محرم که توی وبلاگ دنیای نفیس برگزار شده شرکت کرده...کدش 1 هست..اگه دوست داشتین به پارسا و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین
اینم لینک مسابقه ست
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php
من و پارسا این محبتتون رو فراموش نمی کنیم


قربونت برم حتما" به پسریم رای میدم
سمی مامان امیرین
6 آذر 91 17:29
به همه دعاهات آمین میگم


ممنون عزیزم انشاالله
وانیا باستان پور
6 آذر 91 19:06
عزیزم بیا به وبلاگم لینکم کن دوستای خوبی خواهیم شد


حتما" دوست من
مامان تارا
6 آذر 91 21:08
منم از ته دل دعاهاتون رو آمین میگم /


انشاالله دوست خوبم
مامانه بهداد
6 آذر 91 23:38
عزیزم چقدر دلنشین دعا کردی. برای هر کدوم از دعاهای زیبات با چشمانی پر از اشک آمین گفتم و امیدوارم خدای مهربان همه ی فرشته های کوچولو رو عاقبت به خیر کنه و همینطور پدر و مادرها رو.
هدیه زیبای آسمونیت رو ببوس


انشاالله ......
الهه مامان یسنا
7 آذر 91 2:50
آمین


ممنون دوست من
شیرین مامی آیلین
7 آذر 91 2:50
چه دعاهای قشنگی...آمین
چرا هیچ عکسی از درسا جون تو وبلاگش نیست؟؟
یا شاید عکسا رمزداره؟؟
به هر حال ما که خیلی دوست داریم درسا جون ببینیم.

اومدم عزیزم ببخش فراموش کردم
مامان نيروانا
7 آذر 91 8:08
سلام عزيزم،‌چقدر لذت بردم از قلمت كه حس قشنگ اون لحظه هاي عاشقونه ت رو به زيباييِ تمام به تصوير كشيد. دستت درست عزيزم. به همه ي دعاهاي قشنگت يه آمين بلند فرياد ميزنم. الحق كه حرف دل همه مونه.
ممنونم كه بهمون سرزدي . ميبوسمتون ماماني و درسا


ممنون عزیزم ....انشاالله
ماندانا
7 آذر 91 8:58
آمين عزيزم چه دعاهاي دلنشيني و چه دعاهاي قشنگي كردي. خدا خودش ميدونه كه چقدر منتظريم


انشاالله دوست خوبم ..... منم منتظر خبرای خوب از طرف یک یک شما هستم
فرزانه
7 آذر 91 12:46
التماس دعا دارم دوست خوبم ...منون بابت تبریک صمیمانه تون .... میبوسم درسای عزیزم رو ....


قربونت برم انشاالله 120 سالگیش
ثمین
7 آذر 91 13:59
عزیزم تا دوشنبه بود قرارمون رو ولی چون خیلی دوس داشتند برخی از دوستان که حتما در آلبوم ما عکسشون ثبت بشه ما هم سختگیری نکردیم
اگه میخواین سریعتر بفرستین و لینک مسابقه رو بزارید و تبلیغ کنید


ممنون چشم الان میزارم
مامان محمدرهام جون
7 آذر 91 14:01
خیلیییییییییییییی قشنگ نوشتی دوست گلم با خوندن نوشته هات حست کاملا بهم منتقل شد وبرای دعای قشنگت بلند میگم الهی آمین
علی اصغر نگهدار دختر نازت باشه


ممنون عزیزم خافظ همه ی نی نی ها انشاالله
مامان پریسا
7 آذر 91 15:53
ایشالله درسا جون همیشه سلامت باشه عزیزم.


قربونت برم نظر لطفته عزیزم
زهره مامان آریان
7 آذر 91 22:48
الهی امین
چقدر دعاهای زیبایی کردی.دل آدم میگیره.


ای جونم قربون دلت برم انشاالله تمام دعاهات برآورده شه زهره جون
امیر مهدی و عمی
8 آذر 91 0:16
سلام
خدا براتون این دختر نازرو حفظ کنه.
خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید.
در ضمن اگه امکان داره رمز پس چرا درسا اجابت یک دعارو بهم بدید


اومدم عزیزم ...... چشم اومدم
مامان آرین
8 آذر 91 0:53
سلام عزیزم.خیلی زیبا دعا کردین.باهرجمله که خوندم تمام قلبم آمین میگفت.



انشاالله ..... ممنون
مامان آندیا
8 آذر 91 12:03
انشاالله خدا درسا جون رو براتون حفظ کنه دعای قشنگی بود قبول باشه


ممنون عزیزم انشاالله خداوند حافظ همه ی گلامون باشه
مامان علی
8 آذر 91 20:08
سلام عزاداری هاتون مقبول ...
خدا کوچولوتون وهمینطور همه کوچولوها رو برای مامان و باباش نگه داره ...
آمین
التماس دعا


ممنون دوست گلم
فرشته مامان امين رضا
9 آذر 91 9:07
الهي آمين وشكرخدابواسطه داشتن اين فرشتگان زيباوسالم


آمین یا رب العالمین
مامان شیدا
19 آذر 91 10:19
سلام . دلنوشته ات لرزه به وجودم انداخت امیدوارم هیچ مادری غم فرزند نداشته باشد . داغ فرزند نبیند . و آرزویش برای داشتن فرزند برآورده شود که خودم 15 سال در انتظارش بودم. عزیزم با اجازتون لینگتون کردم اگر به من افتخار بدید خوشحال میشم


عزیزمی انشاالله سایه ی خداوند همیشه بالای سر زندگیتون باشه عزیزم و الینا ی عزیز همیشه همیشه سالم و زیبا وسلامت باشه .......
مامان نگار
20 آذر 91 13:43
عزاداریهاتون قبول درگاه حق
ممنون از دعای قشنگتون
الهی آمین


ممنون عزیزم
مامان ستایش
10 مهر 92 12:31
عزیزم واسه خدا شما بکار نمی برن تو بکار ببر


بر حسب عادته نمیتونم تو بگم ...... ولی جشم میرم عوضش میکنم .... نشنیده بودم