آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

ای بوی هر چه گل ..........

1391/8/8 3:12
نویسنده : مامان בرسا
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

بوی بهار می شنوم از صدای تو

نازکتر از گل است گل ِ گونه های تو

ای در طنین نبض تو آهنگ قلب من

ای بوی هر چه گل نفس آشنای تو

ای صورت تو آیه و آیینه خدا

حقا که هیچ نقص ندارد خدای تو

صد کهکشان ستاره و هفت آسمان حریر

آورده ام که فرش کنم زیر پای تو

رنگین کمانی از نخ باران تنیده ام

تا تاب هفت رنگ ببندم برای تو

چیزی عزیزتر ز تمام دلم نبود

ای پاره ی دلم،  که بریزم به پای تو

امروز تکیه گاه تو آغوش گرم من

فردا عصای خستگی ام شانه های تو

در خاک هم دلم به هوای تو می تپد

چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

همبازیان خواب تو خیل فرشتگان

آواز آسمانیشان لای لای تو

بگذار با تو عالم خود را عوض کنم:

یک لحظه تو به جای من و من به جای تو

این حال و عالمی که تو داری،  برای من

دار و ندار و جان و دل من برای تو

پارتنم .....دخترم

چهارده ماهست که با آمدنت شوری به زندگیمان دادی وصف نشدنی ......

عشقی در وحودمان ریختی ..... تمام نشدنی .......

با هر نگاهت ...... ما میخندیم ...... و  اوج میگیریم و در آسمان آبی زندگیمان ......

درسایم ..... چهارده ماهگیت مبارک .....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

مامانی
8 آبان 91 1:14
سلام خانومی خوبی؟ بروزم منتطرم عزیزم


اومدم عزیزم
مامان کورش
8 آبان 91 2:14
سلام درسا جونم 14 ماهگیت مبارک هزارتا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون عزیزم
مامان آمیتیس
8 آبان 91 2:18
درسا جون 14 ماهگیت مبارک باشه


قربونت برم ممنون
مامان آمیتیس
8 آبان 91 2:22
سلام مامان درسا جون. چند روز پیش براتون رمز جدیدو فرستادم اما نمیدونم ارسال شد یا نه راستش یه نفر تو وبلاگ دخترم یه کامنتی گذاشته بود،بخدا 3 روز اعصابم بهم ریخته بود. بخاطر همین رمزو عوض کردم


آره عزیزم ولی نبودم حالا اومدم پیش دخترم و پست زیباشو دیدم ممنون ...... انشاالله با پیگیری مدیریت این آدم روانی شناسایی بشه ..... شما خودتو ناراحت نکن از یه آدم روانی انتظار بیشتر از این نمیشه داشت ....
مامان آمیتیس
8 آبان 91 2:23
خصوصی


ممنون
مامان آمیتیس
8 آبان 91 2:24
راستی اگه اشکال نداره رمزتونو میدین؟


حتما" عزیزم اومدم
الهه مامان روشا جون
8 آبان 91 6:08
سلام درسا جونی.14 ماهگیت مبارکککککککککک.
مامانی شماهم رمزدار شدی .اگه دوست داشتی رمز رو بهم بده خوشحال میشم روی ماه عزیز دلم رو ببینم.


قربونت برم حتما" میام و میدم عزیزم .....
مامان نوژاجوني
8 آبان 91 8:59
مبارك باشه درساگلي


ممنونم عزیزم
مامان متین
8 آبان 91 9:29
سلام عزیزم. ان شالله که همیشه روزای خوبی داشته باشید.
اگه رمز رو بهم بدی ممنون میشم.


اومدم گلم .... ممنون
مامان آیهان جون
8 آبان 91 10:30
سلام درسا خانومی گل، چهارده ماهگیت مبارک. 140ساله شی نازنین. شعرت خیلی قشنگ بود.


مرسی عزیزم خوشحالم دوس داشتی از قیصر امین پوره واسه دخترش
مامان ستایش
8 آبان 91 10:31
14 ماهگی مبارکت باشه عزیز دلم
هزاران هزار بوس تقدیم به ناز گل ترین دختر


قربونت برم دخملی شما هم ناز گله اونم از بهتریناش
golabaton
8 آبان 91 10:33
سلام دوستان یک چند تا خانوم دور هم جمع شدیم و یک سایت با نام گلابتون (با نگاه ویژه به نیازمندیهای بانوان) راه اندازی کردیم خوشحال می شم به ما سر بزنید و نظرات و مطالبتون رو برامون ارسال کنید. البته این امکان و به وجود آوردیم تا اگه صاحب کسب و کاری هستید بتونید به رایگان هم تبلیغ کنید www.golabaton.com
سهیلا مامان درسا جون
8 آبان 91 11:31
14 ماهگی درسا جونم مبارک
الهی همیشه در اوج باشی عزیزکم


ممنون عزیزم مرسی
مامان محمدرهام جون
8 آبان 91 13:46
14ماهگیت مبارک خانومچه ناناز الهی 140ساله شی وهمیشه دلت شاد ولبت خندون وتنت سلامت باشه

مامانی به خدا حیفه که این پستها از عکسهای عروسک بی نصیبن.دوستتون داریم .بووووووووووووووس


ممنون عزیزم ..... آره خودم هم انگاری وقتی پست میزارم یه چیزی کمه اما یه پست میزارم پر از عکس .....انشاالله
مامان محمد سپهر
8 آبان 91 15:32
ماماني گلم 14 ماهگي گل دخترا مبارك


قربونت برم ممنون
مامان فافا
8 آبان 91 15:43
چهارده ماهه شدن درسایی عزیزم مبارک.


ممنون مامانی مرسی عزیزم
کیانا ومامان
8 آبان 91 19:27
نازنین دختر چهاردهمین ماه زندگیت مبارک........عزیزدلم انشاا....صدساله بشی.....چقدر شعر زیبایی نوشتی مامان مهربون....لذت بردم از خوندنش


ممنون عزیزم خوشحالم خوشت اومده کیانا رو ببوس .....
مامان محمد و ساقی
9 آبان 91 0:02
سلام درسایی گل.14 ماهگیت مبارک


ممنون عزیزم
مامان آبتین
9 آبان 91 6:54
عزیزم انشاءا.. صدو بیست ساله بشی


ممنون گلم
سمی مامان امیرین
9 آبان 91 8:21
مبارک باشه گلم...


ممنون عزیزم
ماندانا
9 آبان 91 9:12
سلام خاله جوني. خوبي درساي گلم 14 ماهگيت مبارك باشه عسيسم:


سلام عزیزم ممنون ماندانا جون
مهتاب
9 آبان 91 9:19
*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★ فرشته کوچلو 14 ماهگیت مبارک مامانی ممنون از جوابت
*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★ 


ممنون عزیزم
مامان مهنا
9 آبان 91 13:35
14 ماهگیت مبارگ خوشگل من


ممنون عزیزم
مامان نيروانا
9 آبان 91 15:04
14 ماهگيت مباركه درسا خانوم ِ گل


قربونت برم ممنون
نرگسی
9 آبان 91 15:34
اون قبلی هارو خونده بودم ولی خوب رمز نداده بودی .. مرسی عزیزمممممممممممم


ای داد .... ما به کلی قاط زدیم ..... اومدم عزیزم
مامان وندا
9 آبان 91 16:23
عزیز دلم 14 ماهه شدنت مبارک


ممنون عزیزم
زهرا (✿◠‿◠)
9 آبان 91 23:09


قربون درساییییییییییییییی!


زنده باشی خاله زهرا
زهره مامان آریان
10 آبان 91 1:53
14 ماهگیت مبارک عزیز دلم


مرسی گلم
نرگسی
10 آبان 91 5:26
مامانی گفته بودی که رمز داده بودم منم گفتم نه نداده بودی ولی همون موقع گذاشته بودی دیگه
مامان یاسمن ومحمد پارسا
10 آبان 91 8:19
عزیزم چهارده ماهگی مبارک*





ممنون عزیزم
مامان نيروانا
10 آبان 91 9:05
هزارتا ميبوسمت عزيزم، به نظرم ديروز برات كامنت گذاشتم برا تولد 14 ماهگيت اما نيست انگار. ميبوسمت بازم درساجوني


چرا عزیزم تاییدش کردم ...... ممنون
مامان محمد
10 آبان 91 9:13
سلام درسایی،میبینم که دیگه داری برای خودت خانمی میشیاااااااااااا.
14 ماهگیت مبارک خاله جون
انشالله همیشه شاد و سالم باشی خاله.
سلام مامانی درسا خوبی عزیزم؟...دیگه به ما سر نمیزنی؟...14 ماهگی درسایی مبارک باشه.
دوستتون دارم هوارتااااااااااااااا.


ممنون عزیزم الان میام ببخش
مامان خورشيد
10 آبان 91 9:23
هميشه در كنارهم شاد و سلامت باشيد


ممنونم
ستاره زمینی
10 آبان 91 10:54


14 ماهگیت مبارک


ممنون عزیزم
مامان وندا
10 آبان 91 11:26
سلام مژگان جون کدوم مجله؟اول آبان؟


میام میگم
مامان زهرا
10 آبان 91 11:40
دوست گلم
با سه تا پست 37-38-39 بروزیم

اومدم عزیزم
مامان علی اکبر
10 آبان 91 12:28
سلام عزیزم 14 ماهگیت مبارک


ممنون آبجی کوچیکه
.::مادرخانومی::.
10 آبان 91 12:28
آپ میباشیم عزیزم


بیامدیم گلم
مامان محمد سپهر
10 آبان 91 14:18
اول سلام بعد عيدتون مبارك دوباره بعد مي تونين شما هم در جشن سيدي شركت كنين.
منتظرم



اومدم عزیزم
مامان پریسا
10 آبان 91 14:56



ممنون مامانی
زهره مامان آریان
10 آبان 91 21:41
خصوصی عزیزم


ممنون ماماتی
مونا مامان امیرسام
11 آبان 91 0:25
درسا کوچولوی ناز 14 ماهگیت مبارک.بووووووووووووووس


ممنون عزیزم
مامان وندا
11 آبان 91 3:02
مرسی قربونت برم مثه اینکه اول مهرو دارم اما به لطف شما اول آبانم گرفتم باز عکسش بود....عکس اول مهرو گذاشتم تو وبش،اول آبانم میزارم


ای جون دو بار گذاشتن خوب از بس خوشگل خانومه دیگه
مامان مهنا
11 آبان 91 7:39



ممنون عزیزم
مامان نوژا
11 آبان 91 9:10
ایشالا 14000000000000 ماهگیت


ممنون عزیزم نوژا گلیم هم همین طور
مامانی
12 آبان 91 0:08
سلام خانومی خوبی عزیزم؟
عیدتون مبارک... بروزم منتطرتم


ممنون عزیزم اومدم
مامان نازی
12 آبان 91 11:28
باز تابید از افقْ روزِ درخشانِ غدیر

شد فضا سرشار عطرِ گل ز بستان غدیر



موج زد دریای رحمت در بیابان غدیر

چشمه ‏های نور جاری شد ز دامان غدیر




ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
مامان سانلی
12 آبان 91 15:43
سلام مامانی....خ.بین؟ درسا جونم خوبه؟ خیلی خوشحالم که صفحه تون برام باز شد. خیلی وقته که فقط بالای صفحه برام میومد. برام کامنت گذاشتین براتون تو جواب نوشته بودم که صفحه تون برام باز نمیشه. امروز موفق شدم . دلم تنگ شده بود براتون ولی رمز دار شدین که............ 14 ماهگی گل قشنگ خاله هم مبارک باشه. عیدتون هم مبارک با یه عالمه بوسسسسسسس
مامان آمیتیس
12 آبان 91 16:26
نام علی: عدالت.‏... راه علی: سعادت.... عشق علی: شهادت.... ذکر علی: عبادت.... عيد علی: مبارک


ممنون دوست گلم عید شما هم مبارک
زيبا
12 آبان 91 17:07
مباااااااركههههههههههههههههههه


ممممممممممممممممنون
زهره مامان آریان
12 آبان 91 22:48
بابت راهنمایی و دلداریت خیلی خیلی ممنون.
دوستون دارم.
برام دعا کنید صبرم بیشتر بشه.


قربونت برم عزیزم انشاالله
سپیده
13 آبان 91 19:46
با سلام. وبلاگ "کودک من" مسابقه شماره 5 را شروع کرد. در صورت تمایل شرکت کنید. http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان یاسمین زهرا
15 آبان 91 0:35
عزیزم مبارکههههههههههههه


ممنون ندا جون