آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

زیباتر ترین آهنگ زندگی .....

1391/9/23 2:41
نویسنده : مامان בرسا
2,560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به زیباترین آهنگ زندگی

عزیزم خوبی مامانم ؟ سرحالی ؟ انشاالله هستی .....

گلم از بد.و تولدت هز دفعه که با خاله نرگس حرف میزدم و از کارات و حرکاتت .... مدل خوابیدنت ..... خندیدنت صبحت میکردم ...... خاله میگفت صبر کن بزرگتر که شد شیرین تر هم میشه .... شما بزرگتر شدی و الحق که هر روز هم شیرین تر و شیرین تر .... خاله میگفت بذار را بیفته ..... وقتی همه جا رو به هم ریخت وقتی توی کابینت و کمدها پیداش کردی ..... اونوقت با وجود اضافه کاری ..... بازم شیرینتر و شیرینتر میشه ...... خداروشکر توی ده ماهگی راه افتادی و زیاد منتظرم نذاشتی ..... راست میگفت خاله با وجودی که هم باید به چای دو چشم چهار چشم داشته باشم واسه مراقبت ازت ..... و هم هزار ماشاالله مرتب در حال کاوشی و ریخت و پاش اما به محض آروم بودنت به محض خوابیدنت .... دلم میگیره مامانم یه کوه غم ......روی دلم سنگینی میکنه ..... دلم میخواد زود پاشی بازی کنی همه جا رو به هم بریزی .....

حالا یه یک ماهی هست که دیگه زبونتون هم باز شده ..... شدی طوطی کوچولوی نازنازی خونه ..... هرچی میگیم تکرار میکنی ..... هردفعه یه چیزی یاد میگیری ..... هی تکرارش میکنی ...... و منو بابا رو غرق شادی میکنی....... غرق غرور..... غرور از داشتن شما عزیزم .....

خدایا بابت این بذل توجه ..... بابت تمام خوشیهامون ..... بابت تمام داشته ها و نداشته هامون ...... بابت عشق کوچولومون ...... بابت خوابیدنش ..... خندیدنش ..... خوردنش ..... راه رفتنش ...... حرف زدنش ...... اخم کردنش ....... ناز کردنش ..... خدایا بابت وجود نازنینش شاکریم ..... ممنون خدا جونم ممنون

love

این هم ماشین خانمی که فقط خاموششو دوس داره

پست بعدی رو به کلمه هایی رو که یاد گرفتی و تکرار میکنی اختصاص میدم ..... بزودی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

زینب السادات(مامان تسنیم)
25 مهر 91 0:36
واقعا راست گفتی همش دوست دارم دخترم ورجه وورجه کنه تا آروم میشه دلم میگیره
درسا جونم دربست هم میری؟ دختر ما را روزها که میرم سرکار ببری خونه مادربزرگاش؟؟


عزیزمی میدونم همه ی مامانا همین طورن وو ما چاکریم خاله هر جا خواست تنسیم بره ما رو خبر کن
مامان ریحانه
25 مهر 91 0:45
خدا براتون حفظ کنه این دختر ناز رو. ایشالا خدا همه نی نی ها رو واسه مادر پدراشون حفظ کنه و به اونایی که بچه ندارن عطا کنه و از این لذت بی پایان محرومشون نداره.الهی آمین.


انشاالله ممنون بابت دعای خیرت برای درسا و تموم بچه ها مامانی
مامان آرشام
25 مهر 91 1:08
سلام مامان درسا جون. مرسی که تولد آرشام رو تبریک گفتید. درسا جون رو از طرف من ببوسید.


قربونت برم وظیقه بود عزیزم ختما" شما هم پسرمو ببوس
مامان وندا
25 مهر 91 1:11
ماشالا عسل خاله.....آفرین هی خونه رو بهم بریز....مبارک راه رفتنت عزیزم......می بوسمت هزار هزار


ممنون عزیزم زنده باشی وندای خاله رو ببوس
مامانی
25 مهر 91 6:54
ای جان دل من خالهههههههههههههههههه

الهی قربونت بشم که اینقد شیرین شدی عزیزدلم

عاشق ماشینش شدم منم موخام

پسلی من هنو نداره ولی حتما براش میگیرم


زنده باشی عزیزم .... قابل طاها گلی رو نداره ....
mamanebaran
25 مهر 91 9:35
واي قربون اون قد و بالات برم من ، عزيزم جوراباشو بببين ، ماچت كنمممممممممممممممممم الهي


خدا نکنه زنده باشی عزیزم
lمامان زهرا
25 مهر 91 11:15
خدا این شیرین زبون نازت را براتون نگهداره

قالب نو هر روز مبارک
بی صبرانه منتظر واژه های درسا جون هستم


قربونت برم عزیزم خدا زهرایی رو هم برات نگه داره ..... چه کنیم خواهر بیکاریه دیگه هی قالب عوض میکنیم
مامان خورشيد
25 مهر 91 11:16
شيرينيش نوش جونتون و آفرين به اين دختر گل كه انقدر زود راه افتاده. چه عجله اي بود خاله.


قربونت برم عزیزم آره انگاری مسابقه بوده ....
ملیحه
25 مهر 91 11:18
سلامممممممم
وایییییییی چه قشنگه وبت درسایی


ممنون دخملی شما هم مثل ماهه ..... ببوسینش
عمه ی آتنا
25 مهر 91 12:22
هزار ماشااله به این دختره ناز حتما صداش خیلی قشنگه مامانی من عاشق عکس پروفایل وبلاگ شدم خیلی دوسش دارم


قربونت برم آره اینقده لطیفه صداش ..... ممنونم ازت عزیزم
نایسل
25 مهر 91 14:19
چقدر قرمز بهت میاددددد خاله

مسی خاله
مونا مامان امیرسام
25 مهر 91 19:37
عززززیزم داری برای خودت خاانم میشی.بوووووس


قربونت برم عزیزم
زهره مامان آریان جون
26 مهر 91 0:21
چه ماشین خوشکلی شبیه ماشین آریانه.بیاین با هم مسابقه بدین



کی شروع کنیم خاله ..... چشمات خوشگل میبینه عزیزم
مامان فافا
26 مهر 91 12:30
خدا حفظش کنه


ممنونم عزیزم
سارا
26 مهر 91 15:49



ممنون سارا جان
مامان محمدرهام جون
26 مهر 91 16:04
خیلیییییییییییی زیبا بود خیلییییییییییی لذت بردم.آفرین به این مامانی مهربونخدا بهتون سلامتی وطول عمر بده وشادیهاتون رو روز به روز زیاد تر کنه


ممنون عزیزم فک کنم این حرف دل تمام مامانا باشه خوشحالم خوشت اومد بابت دعای خیرت هم ممنون عزیزم
مامان تارا و باربد
27 مهر 91 9:15
سلام به درسا گلی و مامان جونش خوبین خوش می گذره عجب ماشین خوشملی خاله می بری ما رو یه دور بزنی بووووووووووووووووس برای عسلی


قربونت برم ما خوبیم عزیزمی چرا که نه بفرمایید
مامان زهرا
27 مهر 91 11:35
دوست گلم با پست های 33 تا 36 بروزیم
خوشحال میشم سر بزنید



اومدم مامانی
مامان زهرا
27 مهر 91 11:35
پیشنهاد م یکنم برای زیباتر شدن قالب وبلاگتون

تاریخ ها را به صورت ماهانه ذخیره کنید ...


مرسی عزیزم درستش کردم ممنون
مامان محمد و ساقی
27 مهر 91 20:27
سلام مامانی.هزار ماشا... به درسایی.چه ماشین خوشگلی داری خاله جون.
ایشا... همیشه سلامت باشی.


سلام عزیزم .... ممنون چشات خوشگل میبینه عزیزم
مامان آمیتیس
27 مهر 91 20:31
ماشینت چقدر قشنگه درسا جون


قربونت برم عزیزم قابلتونو نداره
مامانی
27 مهر 91 23:32
سلام خانومی خوبی عزیزم
طه و من بروز شدیم منتظریم




قربونت برم اومدم گلم
نایسل
28 مهر 91 2:35
عزیزمممم زنبیلتو گذاشتم قبل خودم


آفرین ولی چرا تو گلم
مامان محمدرضا
28 مهر 91 10:16
فدات شم خاله . بخورمت شیرینم .
یعنی منم راه رفتن محمدرضامو می بینم؟ شیرین زبونیاشو .
درسایی چه زود بزرگ شدی خاله


الهی مامانی حتما" میبینی چیزی نمونده که پسرم بزرگ میشه انشاالله دومادیش زنده باشی عزیزم
نرگسی
28 مهر 91 12:18



ممنون نرگس گلم
مامان آریا
29 مهر 91 10:37
سلام به درساجونی شیطون و مامان جونش
فکر میکردم که فقط پسرا اینقده شیطونن ولی انگار دخترها هم دست کمی از پسرا ندارن
خدا نگهش داره ماشا ا...
ما مانی واسه درسایی یه اسپند دود کن که خیلی شیرین شده...
راستی چه زست قشنگی گرفته
خاله تو بزرگ بشی چی میشی؟!!!
قربونت برم نانازی
مامانی یه بوس خیلی خیلی محکم از درسا جونی بخورین

نه عزیزم اون دوره گذشت حالا این وروجکا صد البته شیطون ترن ... چشم گلم حتما" ..... خاله بزرگ بشه احتمالا مدل میشه از بس ناز داره نمیدونی .... ببوس گل پسرمو
♥●•٠·˙عارفه جون منتظر نی نی♥●•٠·˙
29 مهر 91 12:45
الهی عسلمه


قربونت برم عارفه گلم
مامان محمد سپهر
29 مهر 91 15:26
اول از همه طرح جديد وبتون مبارك.
خوشحالم كه از خنده هاي درساي عزيز جون مي گيري خدا بهتون ببخشه و انشاء الله عروسيش


ممنون عزیزم ..... ممنونم دوست من محمد سپهر عزیز هم سلامت و شاد باشه انشاالله
مامان کورش
29 مهر 91 17:30
درسا جونم چه ماشین خوشملی عزیزم با پیراهنت ست کردی قالب خیلی زیبایی هم گذاشتی دست گل مامانت درد نکن


سلام عزیزم متاسفانه اون قالب برای خلیلیا باز نمیشد ..... ممنون عزیزم
مامان نوژاجونی
29 مهر 91 20:35
وای مامانی چنددفعه اومدم تووبتون نظربزارم هنگ میکردتا الان موفق شدم.ماشاله چه خانمی شده درساگلی.ماشینشم مبارک.مامانی یه انتقاد؟چرادیگه مثله قبل زودآپ نمیکنی؟البته میدونم شایدیکی ازدلایلش خوددرسا باشه که نزاره شما بری طرف کامپیوتر.نوژاکه اصلا بهم اجازه نمیده تا من میام سراغ لب تاپ میادومیکوبه روش


قربونت برم آره راس میگی ..... ممنون عزیزم والا همونی هست که میگی وافعا" مثل اول وقت نمیکنم شبا وقتی میخوابه ..... فقط میام نت
مامان علی اکبر
29 مهر 91 21:55
سلام عزیزم
ممنون که اومدی.حقیقت هنوز وقت نکردم برم چاپ کنم.بازم ممنون
درسا گلی رو هم ببوس


قربونت برم عزیزم خوبه منم نظرمو گفتم .... ممنون شما هم علی اکبر خاله رو ببوس
مامانی
30 مهر 91 7:05
سلام عزیزم خوبی؟
طه کوچولوم 8 ماهه شد بروزم منتطرتم




هزار ماشاالله اومدم عزیزم
ياس
30 مهر 91 13:56
چقد قشنگ نوشتي ماماني.خدا حفظش كنه.
طوطي كوچولويه خاله رو ببوس.
مامان گل و ناز
تو هم اسپند دود كن واسه اين دردونه


قربونت برم عزیزم ممنون
عاشق باران
30 مهر 91 14:26
ماشالله به درسا خانم ماشالله
چشم نخوره ایشالله خیلی زود راه افتاده
خدا حفظش کنه


آره عزیزم ممنون یه جورایی زود راه رفتن توی خانواده ما ارثیه ..... درسایی هم به خودمون کشیده ..... ممنون عزیزم از دعای خیرت
marjan
30 مهر 91 20:02
ای جون دلم!درسا خانم شما خیلی شیرینی خاله!دلم میره برای عکسات!!!!!!!چه ماشین خوشملی داری خاله!بیا دونفری بریم باهم دور بزنیم!باشه؟بعدشم ابمیوه یا بستنی مهمون من!من دست به خرج کردنم عالیه
مامانی من به رزوم!بیاین پیشم


قربونت برم عزیزم ممنون ..... ای جون میشه مامانی هم باهاتون بیاد .....اومدم عزیزم
زهره مامان آریان جون
1 آبان 91 0:56



مرسی گلم
مامانی گیلدا
1 آبان 91 10:45
سلام مژگان جون.عزیزم مرواریدهای نازش مبارکش باشه.عزیزم خیلی خوشحال شدم.دیدی بهت گفتم که نگران نباش بالاخره دندونهای نازش به زودی در میاد.عزیزم اگه قطره آهن دادی حتماً پاک کن دندونهاش رو.ببوسشششششش.یه دنیا دوستش دارم گل ناز خاله رو


آره رضوان جون مردم و زنده شدم تا این مرواریدا دراومد .... باشه چشم همین کارو میکنم ممنون عزیزم منم گیلدا گلمو خیلی دوست دارم ببوسش
مامان فاطمه
2 آبان 91 15:54
سلام مامان مهربون .
درسا جون ماشینت مبارک خیلی خوشگله.



ممنون مامانی مرسی
مامان آمیتیس
3 آبان 91 2:41
سلام مامان درسا جون. خوبین؟ ممنون بهمون سر میزنید رمزو عوض کردم خصوصی فرستادم


ممنون دوست گلم دیدم .
مامان آمیتیس
3 آبان 91 2:44
خصوصی


دیدم عزیزم
مامان آمیتیس
3 آبان 91 2:47
دوست خوبم یادم رفت رمزو خصوصی کنم. بیزحمت تاییدش نکنید


باشه عزیزم حواسم بود
مامان محمد سپهر
3 آبان 91 14:04
راستي عزيزم چرا به من رمز نمي دين ؟!


اومدم دوست من
مامان یاسمن ومحمد پارسا
5 آبان 91 16:03
ای دختر بلا لباست و با ماشینت ست می کنی


آره مامی از حالا خانمی تیپ میزنه در حد تیم ملی
مامان محمد سپهر
6 آبان 91 8:46
سلام عزيزم ممنون كه به ما سر زدين من با رمزي كه گفتين نتونستم وارد شم


میام پیشت عزیزم
زهره مامان آریان
6 آبان 91 22:32
هییییییی به خشکی شانس
یعنی ما بچمون مریض بود حال و حوصله نداشتیم.شما چرا یادت رفت بیای رمز مارو بدی خانومی؟؟؟؟؟
زود بیا که دلم به شدت برا خوشکل خودم تنگیده.


قربونت برم اومدم عزیزم چرا مریض شده این خوشگل خاله
مامان شهرغريب
8 آبان 91 8:07
آرزومي كنم شيرين هاي زندگيتون هرروزبيشتروبيشتربشه


ممنون مامان متشکرم