آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

یه سوپرایز زیبا بنام مروارید .....

1391/9/23 2:13
نویسنده : مامان בرسا
2,674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلم ......

اول میخوام با شما حرف بزنم که توی این مدت ... جویای احوال بابابزرگ حسین بودین ..... به لطف حق و دعای خیر شما خیلی بهتر شدن و دارن دوران نقاهت رو طی میکنن .... انشاالله دوباره بشن همون بابابزرگ حسین .... هر روز بیان به دخملی سر بزنن ..... انشاالله

و بعدش

 .......

بالاخره اتفاق افتاد

........

بالاخره دختری ما هم

.........

صاحب مروارید شد

........

بزن دست قشنگه رو ......

دخترکم عزیزکم اول سلام .....

و بعدش مبارکت باشه عزیزم مرواریدات ...... آره درست خوندی گلم ...... اینقده طول کشید ..... که دیگه اون دومی هم با اولی اومد ...... و شما صاحب دو تا دندون خوشگل شدی ......

پس برات میخونم

درسا  داره دو دندون      قند می​خوره از قندون

فرشته​ای مهربون         براش آورده دندون

عزیزم ..... دیروز موقع ناهار خوردنت از اونجاییکه اصلا" علاقه ای به خوردن غذا با ظرف های غذات نداری و دوس داری توی ظرفای خودمون غدا بخوری ..... همین طور که غدا نوش جون میکردی .... یه صدا شنیدم .... صدای چیزی که به قاشق استیل میخورد ..... اولش خیلی باور نکردم ..... ولی جند بار دیگه که تکرار شد ..... متوجه شدم که بعله ..... شما هم بالاخره صاحب مروارید شدی ..... خیلی خوشحال شدم .... آخه مامانی اینقده دیر شده بود که تصمیم داشتیم دیگه دندون مصنوعی ای چیزی ...... البته این واسه شوحی بود ولی واقعا" نگران شده بودیم ...... دکتر هم برده بودمت که گفته بودن بعد از ١٣ ماهگی میبایست یه سری آزمایش بده ..... و کنترل بشه ......... ولی بابا نذاشت ازت آزمایش بگیریم ...... اون موقع حرصم میگرفت ولی الان میگم خوب که بیخودی ازت آزمایش نگرفتیم و دست خوشگلت رو سوراخ سوراخ نکردیم ...... 

خلاصه 

خیلی خیلی مبارکت باشه ..... اما مامانی دیگه یکی یکی ..... هول نکن ...... اولیاش دو تا شد اشکالی نداره 

ولی باقیش رو بذار یکی یکی در بیار..... میترسم اذیت بشی ..... باشه گلم .....

ا سالگی و یه عالمه هیجان

اینم یه عکس خوشگل از شما

بابا گفته درسا گوشات کو ؟؟؟شما هم گوشتو گرفتی ..... جالبه که گوش نی نیت هم گرفتی ......

الهی که من دربست فدات

شکرت خدا .... ممنونم بابت همه چیز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (80)

مامان ترنم کوچولو
1 آبان 91 8:30
مروارید دارشدنت مبارک عزیز دلم .ایشالله همشون بی دردسر در بیان


ممنون عزیزم بابت دعای خیرت
مامان خورشيد
1 آبان 91 8:34
مبارك باشه عزيزم. بهتر كه دير تر در اومد ديرترم خراب ميشه. برا پدربزرگتون هم خيلي خوشحال شدم كه حالشون بهتره و الهي هميشه همتون سلامت باشين.


ممنون عزیزم خدا کنه ...... انشاالله که بزودی خوب خوب بشن
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
1 آبان 91 9:12
مروارید های نو مبارک



ممنون عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
1 آبان 91 9:16
عزیزم درسای نازم مبارکه خیلی خوشحال شدم مبارکه مبارکه


قربونت برم خاله ممنون
مامان فافا
1 آبان 91 10:08
مرواریدات مبارک باشه درسای عزیزم
انشاالله بسلامتی همه رو درمیاری


قربونت برم عزیزم ممنون
سارا
1 آبان 91 12:38
مبارک باشه این مروارید های غلطان



ممنون عزیزم
نرگسی
1 آبان 91 12:46
خداروشکر باباجون حالشون خوبه ایشالله که بهتر هم میشن .
عزیز دلممممممممممممم مبارکت باشه گلم ..


خداروشکر بهترن ..... ممنون نرگس گلم
نی نی ارشام و سارا
1 آبان 91 13:37
سلام عزیزم خوبی؟کم لطفی از منم هست به خدا این یه سال خیلی خیلی درگیر کار و درسم هستم و ببخشید به زور میام نت
تولد درسا مبارک
دندون خوشگلش مبارک
عزیزم جز 8 و 9 هست امیدوارم که هرچی از خدا میخوای بهت بده
رمز میفرستم فکر کنم نداشتی نه؟
اگه جزارو میخونی بیا بهم خبر بده عزیزم
میبوسمت

عزیزم کاش میتونستم دو تا جزء بردارم اما با وجود درسا میترسم کوتاهی بشه واسه همین جزء هشت رو برمیدارم .... ممنون عزیزم
مامان تارا
1 آبان 91 15:56
عسلکم مرواریدات مبارکت باشه خوشگلم بووووووووووووووووس

مامانی خصوصی


ممنون جونم زنده باشی
.::مادرخانومی::.
1 آبان 91 23:12
مباااااااااااااارکه عزییییییییییییزم
نمیای تولد؟!!


ممنون .... چرا که نه اومدم
مامان محمد و ساقی
1 آبان 91 23:45
سلام عزیزم.مروارید کوچولوهات مبارک باشه.
خوب دیگه کباب خور شدی.
مامانی چه حال کردی صدای دندون به قاشق رو شنیدی


ممنون عزیزم آره به خدا خیلی حال کردم .....
الهه مامان روشا جون
2 آبان 91 2:07
عزیز دلم مبارکت باشه.ایشالا به سلامتی.
خانم بودی خانم ترم شدی.دیگه واسه خودت کباب خور و قند خور شدی.
عکستم خیلی با مزه است .
خاله گوش منم نشون بده.لطفـــــــــــا


قربونت برم ممنون ...... خاله چشم هم بلده نشون بده فقط باشد مواظب چش و چالتون باشید عزیزم
نرگسی
2 آبان 91 2:11
عزیزممیییییییییییییییی .. مامانی دیگه چیزی برای نوشتن پیدا نمیکنم آخه .. آره چیزی نمونده .. مرسی دوستم ..


چرا خواهری این همه زندگی زیباست .... بیا و بنویس عزیزم
مونا مامان امیرسام
2 آبان 91 2:59
عزززززززززیزم اولین دندونت مبارک.هوارتاااااا بوس برای درسا جونم


دو تا خاله زیادی دیر کرده بودم دو تا در آوردم ..... ممنون عزیزم
مهتاب
2 آبان 91 10:00
___♥♥♥
__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥_____♥___♥____♥
_♥___///___@__\\__♥
_♥___\\\______///__♥
___♥______W____♥
_____♥♥_____♥♥
_______♥♥♥♥♥
مبارک فرشته کوچلو
بخند تا مروارید مرواریهای کوچلوت توی صورت مثل ماهت بدرخشه
مامانی به تبریک میگم امیدوارم بی دردسر تمام دنونهاش در بیاد.

قربونت برم مهتاب جون ممنون عزیزم
مامان محمد سپهر
2 آبان 91 10:10
سلام عزيزم اگه دوست داشتي بيا عكس محمد سپهر را كه در مجله كيهان بچه هاي اين هفته چاپ شده را ببين


اومدم گلم چرا که نه
مامان محمد سپهر
2 آبان 91 10:11
خداراشكر كه حال بابا بزرگ بهتر شدن ومي تونن به ديدن گل دختري بيان.
مرواريدهاي سفيد گل دختري هم مبارك.
آفرين ماماني كه براي گل دختري شعر مي گي


ممنون عزیزم ممنون بابت تبریکت ..... چکار کینم این دختره به ذوفمون آورده دیگه
نی نی ارشام و سارا
2 آبان 91 10:58
سلام عزیزم خوبی؟ممنون لطف میکنی
رمز خصوصی میفرستم
بوس


قربونت برم ممنون بابت رمز
ماندانا
2 آبان 91 13:27
راستي مامان جون يه عكس هم از خودت بذار آخه ببينيم اين مامان خوش ذوقمون چه شكليه آخه


عزیزم راستش خودم هم دوس دارم بذارم ولی از دنیای مجازی خیلی میترسم
مامان یاسمین زهرا
2 آبان 91 13:58
خیلی مبارکههههههههه


ممنون عزیزم
عروسک خانوم
2 آبان 91 14:25
مبارکه
لی لی لی لی لی لی لی



ممنون عزیزم
مامان فاطمه
2 آبان 91 15:55
خوشگل خاله مرواریدت مبارک
انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم.


ممنون عزیزم از دعای خیرت
مامان ریحانه
3 آبان 91 2:00
مبارک باشه مامان درسا جون. بالاخره انتظار شما هم به پایان رسید. خدا روشکر. کسی که دندوناش حتی به فاصله چند ماه دیر درمیاد دیرتر هم خراب میشه. خوش به حالش
بوس واسه درسا و مامانش

ممنون عزیزم .... واقعا" انتظار کشنده ایی بود خدا کنه
مامانی
3 آبان 91 7:35
مامانی منم رمز میحوام


اومدم دوست من
سمی مامان امیرین
3 آبان 91 8:17
سلام عزیزم...
من اومدم پست قبلتم خوندم ولی نمیدونم چرا اون روز نمیشد برات نظربزارم...
به هر حال دندون دخملی مبارک باشه...به سلامتی.
یادته اون موقع برات نوشتم امیر علی 11 ماهگی دندون در آورد و شما چقدر تعجب کردی...دکترا میگن تا 14 ماهگی طبیعیه..من بعد از 18 ماهگی در آوردم
میگم شما هم همرو رز دار کردی چی شده؟؟

عزیزم میام مینوسم واسه چی آره راست میگی اون قالبه سنگین بود ممنون عزیزم لطف داری
ماندانا
3 آبان 91 9:11
خوب يه عكسي با لباس پوشيده بذاريد خيلي ها اين كارو مكنن ببين ماماني من اين چيزا رو نمي فهمما


باشه در موردش فک میکنم ماندانا گلم
ماندانا
3 آبان 91 9:14
اااااا راستي چرا اون كامنت من كه دندوناي خوشگل درساي عزيزمو تبريك گفتم اينجا نيستش؟ خوب عيبي نداره يه باره ديگه تبريك ميگم ايشالا درساي عزيزم مرواريداي ديگتم به سلامتي دربياري


نبود عزیزم اون کامنت دومی طوری بود که میشد فهمید دنباله یه کامنت دیگه س اما فقط همین بود عزیزم
مامان آندیا
3 آبان 91 11:54
مرواردیدات مبارک خانمی.مامانی رمز لطفا


اومدم گلم ببخش دیر شد
مامان امیرحسین
3 آبان 91 12:47
سلام.درسا جونم خوبی خاله؟مامانی درسا چی شده همه یه هو رمز می ذارند؟اگه چیزی شده به من هم بگید؟من الان به چند تا از وبلاگ ها سر زدم همه رمز گذاشتند می ترسم چی شده؟ اگه میشه به من هم رمز بدید.


مینویسم عزیزم به زودی ...... اونا رو نمیدونم ولی ما ربطی به نی نی وبلاگ و اینترنت تقریبا" نداره ..... میام پیشت .....
مامان محمد سپهر
3 آبان 91 14:04
سلام عزيزم محمد سپهرم ديگه مشهور شده دوست داشتين شايد امضاء بديم.


مامانی تو صف یه زنبیل واسه ما هم بذار
sara-تارا
3 آبان 91 14:35
دوست عزیز سلام. ممنون که همیشه بهمون سر میزنی و احوالپرسمون بودی. چند وقتی نبودم - با پستها و مطالب جدید برگشتم.دختر گلت رو ببوس.ببخشید از غیبت کبرای دوباره...دیگه یواش یواش عادت میکنید. ما غیبت را از شما آموختیم ولی شما از ما یاد نگیرید.


قربونت برم وظیفه بود .... باشه جشم
مامان علی مرتضی
3 آبان 91 14:37
سلام خوبین؟چ درسا جونم بزرگ شده فدات بشم عزیزم ماشالله


ممنون عزیزم آره این وروجکا هزار ماشاالله زود بزرگ میشن
مامان علی مرتضی
3 آبان 91 14:37
خوشحال میشم رمز بدین


اومدم گلم
عمه ی لارا
3 آبان 91 15:22
مرسی عزیزم به ما سر زدی خوشگلتو ببوس


قربونت برم عمه جونی
مامان فافا
3 آبان 91 16:35
سلام مامان درسایی.ما هم رمز میخوایم


حتما" گلم به چشم
مامان وندا
3 آبان 91 17:18
سلام مژگان جون شمام که رمزی شدین چراااااااااااااا؟ گل خوشگلم نخوندع متوجه شدم مرواریدات جوونه زدن مبارکه عزیزم
مامان وندا
3 آبان 91 17:54
سلام مژگان جون شمام که رمزی شدین چرااااااااااا؟
خوشگل خاله نخونده متوجه شدم مرواریدات جوونه زدن مبارکت باشه عزیزم


آره عزیزم واسه یه مسئله شخصی بعضی پستا رو رمز میذارم ..... قربونت برم ممنون اومدم پیشت
مامان علی اکبر
3 آبان 91 22:04
سلام عزیزم شما لطف داری.
من رمز ندارم


قربونت برم وظیفه بود اومدم پیشت
عمه ی آتنا
3 آبان 91 23:09
به ما هم رمز میدین لطفا؟


اومدم عزیزم
مامان محمدرضا
4 آبان 91 0:00
چرا رمز؟
حالا چطور درسامو ببینم؟


میام واست رمزو میزارم عزیزم
مامان حسناسادات
4 آبان 91 0:14
میشه رمز بدی عزیزم؟؟
راستی رمز همون قبلیه.عوض نشده.


نه گلم تغییر دادم میام پیشت
marjan
4 آبان 91 0:22
مامان درسا جونی سلام!!!!!!!!!!!!!!!شما خیلی قشنگ صحبت میکنین!خوشبحال درسایی با این مامان خوبش!
راسیت میشه به منم رمز بدید؟
راستی من به روزم خوشحال میشم بیاین پیشم


خوشجالم که خوشت اومده مرجان جون ..... مامان شما هم حتما" یه مامان شایسته هستن عزیزم ..... میام پیشت
مامان آریا
4 آبان 91 9:41
سلام مامانی
چی شده جرا رمز گذاشتین؟؟؟



میگم براتون بزودی ...... میام پیشت
مامان رهام
4 آبان 91 11:04
پلیز


اومدم گلم
.::مادرخانومی::.
4 آبان 91 12:23
آپم


اومدم دوست من
مامان نوژاجونی
4 آبان 91 15:29
مامانی منم رمز میخوام


رو چشم
مامان آرشام
4 آبان 91 16:20
درسا جون مروارید قشنگت مبارک.


ممنون خاله جونی
مامان آبتین
4 آبان 91 17:25
سلام دوست خوبم براما فراموش کردین رمز رو بذارید


اومدم گلم
مامان آندیا
4 آبان 91 22:12
رمز لطفا


رو چشمم
مامان آندیا
4 آبان 91 23:05
عیدتون مبارک...


عید شما هم مبارک
مامان محمد صادق(زهرا)
5 آبان 91 0:04
به من که رمز ندادی؟؟؟؟//

چرا همه رو رمزی کردی عزیزم؟




اومدم .... یه دلیل شخصی داشت که انشاالله بزودی در موردش توضیح میدم عزیزم
مامانی
5 آبان 91 0:29
سلام عزیزم خوبی؟ عیدت مبارک
بروزم منتطرتم



سلام دوستم عید شما هم مبارک میام پیشت
سپیده
5 آبان 91 10:30
من که رمز ندارم......


اومدم عزیزم
سودابه
5 آبان 91 11:16
به هر عیدی که آمد زنده باشی

به انوار خدا تاینده باشی

روا حاجت در این عید خدایی

همیشه خرم و فرخنده باشی

عید شما مبارک


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
زینب السادات(مامان تسنیم)
5 آبان 91 16:00
ماهم لطفا رمز


رو چشمم
مامان آندیا
5 آبان 91 16:24
سلام عزیزم خدا رو شکر که حال بابابزرگ بهتر شده
جوونه زدن دندونای خوشگلت هم مبارک باشه . میبوسمت عروسکم


ممنون عزیزم ما هم عروسک گلی شما رو میبوسیم
مامانی
5 آبان 91 17:56
من رمز ندارما


اومدم عزیزم
مامان مهراد
6 آبان 91 0:11
سلام.مامان درسا.پس ما دیگه نمی تونیم خاطرات درسا رو بخونیم و صورت مثل ماهش رو ببینیم/. چه کنیم؟


عزیزم چرا که نه ..... فقط من آدرس وبتو ندارم که برات رمز بزارم ....
یاس
6 آبان 91 0:58
منو یادت رفتاااااااااااا
اگه دوست داشتی بده.باور کن مجبور نیستی.


قربونت برم اومدم
زری مامان مهدیار
6 آبان 91 8:11
چه خوشگل گوش خودش و عروسکش رو گرفته
دلم ضعف می ره براش


قربونت برم از این کارا زیاد میکنه و باید ما هم تکرار کنیم
زری مامان مهدیار
6 آبان 91 8:12
مرواریدات مبارک خاله جووووووووونی


ممنون عزیزم
دخترم عشق من
6 آبان 91 9:24
سلام منم رمز میخوام لطفا


اومدم عزیزم
مامان رهام
6 آبان 91 10:50
درسای عزیزم مبارک باشه


ممنون عزیزم
ستاره زمینی
6 آبان 91 13:43
خوشحال میشم رمزبدیدالبته اگه میشه...............


اومدم عزیزم
مام پارسا
7 آبان 91 15:48
مژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژگان الان میام خفه ات می کنم
یعنی تو به من رمز ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای دااااااااااااااااااااااااااد
ای بیدااااااااااااااااااااااااااد
ای هوااااااااااااااااااااااااااااار
از دوست نامرد
درسایی تا می تونی مامانو بزن.... باشه خاله....آففففففففففففففففرین


بفرمایید بیاین جنوب ما خفه بکنید ...... مامانی ما کاملا" الان قاطی هستیم نمیدونیم به کی رمز دادیم یا ندادیم ..... مامانی دست بزن درسایی فقط همین یه قلمو کم داشتیم ....حالا نکشمون اومدم
مامان کورش
8 آبان 91 2:16
سلام عزیزم رمز به من میدی ممنون


حتما" دوست من اومدم
مام پارسا
8 آبان 91 3:02
وااااااااااااااااااااااااای خوششششششششششششگلم ... مرواریدهای نازت مبارک باشه قند عسلم
راستی خدا رو شکر که حال بابا بزرگی خوب شد


قربونت برم عزیزم ..... خدارو شکر بهترن ..... انشاالله که بزودی خوب خوب خوب بشن
مامان شهرغريب
8 آبان 91 8:10
مباركه انشااله بخوبي دندوناشو دربياره وكمتراذيت بشه.

عكساي پست رادرست كردم


ممنون مامان اومدم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
8 آبان 91 9:03
مبارک باشه خوشگل خانم انشااله همیشه سالم و سلامت باشی و دل مامان و بابا رو شاد کنی


ممنون خاله هدی گلم ....
مامان محمدرهام جون
8 آبان 91 13:51
عزیز دلم الهی هر 32تادندون سفید وخوشگلت به راحتی در میان .مبارکت باشه عسل خانوم

خودت که به مانند دُر،الانم 2تا دُر داری دیگه چه جواهری شدی


ممنون سومی و چهارمی هم دارن در میان مامانی ..... مرسی عزیزم تشبیه زیبایی بود
زهره مامان آریان
8 آبان 91 23:14
خیلی خیلی مبارکه درسا خانوم.داری کباب خور میشی ها.
راستی خاله آریان هم اصلا تو ظرف خودش غذا نمیخوره.همیشه تو بشقاب ما و اونم باید دهنش بدیم


ممنون مامان زهره گلم .....ای جونم اینم که مثل دختری منه
دخترم عشق من
9 آبان 91 9:09
سلام مژگان عزیزم . ممنونم از بابت رمز ولی من هر کار کردم موفق نشدم وارد بشم . درسای گلم رو از طرف من ببوس


میام پیشت عزیزم
مامان کورش
9 آبان 91 17:53
درسا جونم اولین مروارید جدید مبارک باشه


دو تا خاله یکی برامون افت داره ما دو دوتا در میاریم
دخترم عشق من
10 آبان 91 8:51
سلام ممنونم از بابت رمز . ببخشید به زحمت افتادی عزیزم . مرواریدای درسا جون مبارک . خیلی دیر نشده بود به موقع دندون دراورده . یکی از دوستام بچش دو ونیم سالگی دندون دراورده الان اینقدر دندونای خوبی داره ایشالله برای درسای عزیزم هم همینطوره . از طرف من بوسه بارونش کن مژگان عزیز


عزیزمی خداروشکر باز شد ..... ممنون عزیزم انشاالله همین طور بشه و..... وای مامانش چی کشیده تا دندون در آورده
مامان علی اکبر
12 آبان 91 19:08
نام علي : عدالت — راه علي : سعادت — عشق علي : شهادت — ذکر علي : عبادت — عيد علي : مبارک




ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
مامان امیرحسین
16 آبان 91 17:00
مامانی سلام یه بار دیگه برام می نویسی؟خیلی ببخشید.


آره عزیزم اگه منظورت رمزه اومدم
متین مامی ایلیا
28 آبان 91 18:47
منم رمز میخوام


میدم بهتون
مامان یاسمن و محمدپارسا
5 آذر 91 8:32
سلا م عزیزم درسای خوشگلم مبارک باشه خیلی خوشحال شدم امیدوارم باباحسینم حالش بهتر و بهتر بشه:دوستون دارم مامان گلی و درسای ناز نازی


قربونت برم ممنون بابت دعای خیرت
مامان متین
7 آذر 91 23:10
جون با رمز مشکل داشتم با دیر کرد تریک میگم مروارید دار شدنت رو عسل خاله.


عزیزمی خوشجالم الان دیگه مشکل نداری ممنون دوست خوبم
مامان عسل و آریا
9 آذر 91 23:08
جانممممممممممممممممممم الهی من قربون این گل دختر و مروارید خوشجلش بشم مننننننن.بووووووووووووووووووووس هوارتا


زنده باشی مامان جون عزیز ما هم شما خاله مهربون رو میبوسیم