آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

عشق منی .......دل میبری

1391/9/23 2:42
نویسنده : مامان בرسا
2,394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم ......

این روزا صبح تا شب اگه خونه باشی طول و عرض اتاق ها رو طی میکنی همه چی رو وارسی میکنی مرتب میخوای بدونی دور و برت چی میگذره ........ عزیزم یه وقتایی کم میارم هزار ماشاالله پر انرژی هستی و لحظه ای از شیطنت و بازیگوشی دست بر نمیداری ...... خسته میشم اما روز به روز اوقاتی رو که باهات میگذرونم بیشتر دوست دارم .....

دختری ..... امروز داشتم چند تا ازت عکس میگرفتم با مبل بادی های خاله صدیقه که برای تولدت آورد و خونه ی خاله نرگس .....داشتی حسابی بازی میکردی .....چند تایی عکس گرفتم خیلی خوب نشد ...... گفتم خانمی خوشگل نمیکنی مامان عکس بگیره ..... یه کمی خوشگل کن ...... اینو چند باری گفتم دیگه نشستی روی مبل و  میشد عکس ازت گرفت .....

یکساعت بعد که خوابیده بودی داشتم عکس ها  رو چک میکردم که ببینم کدوما خوبه نگه دارم و بقیه رو حذف کنم ...... همین طور که عکسا رو رد میکردم به این عکس رسیدم .....

عشق منی ..... دل میبری

وای خدا چی دیدم ...... من که میگفتم خوشگل کن ..... شما واقعا" خوشگل کردی ....عزیزم اگه بیدار بودی اینقده بوست میکردم که سیر شم البته اگه سیر شم .......

بعد گفتم کاش یه کم از چلوتر عکس گرفته بودم ..... اما خوب صورتتو آوردم چلو از کیفیت یکمی افتاد اما واست میزارم ببینی که چه خوشگل کردی .....

عشق منی ...... دل میبری

دیدی مامان ...... آخه دختری این فیگورو از کجا آوردی ..... الهی من فدات

خدایا شکرت بابت این عشق بی پایان ..... خدایا شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

الهه مامان یسنا
14 مهر 91 0:07
فدای دختر ناز.


زنده باشی مامانی
مامان آرشام
14 مهر 91 0:19


قربونت برم عزیزم
مامان نوژاجونی
14 مهر 91 0:29
قربونت برم بااون ژست قشنگت عزیزم


زنده باشی مامانی .....
نایسل
14 مهر 91 1:17
الهی فداش بشم من فیگورشووووو عشق من


قربونت برم زنده باشی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 9:56
سلام گلم
واقعا فیگور زیبایی بود
خدا براتون نگهش داره
خیلی قشنگ افتاده
اسفند یادت نره



ممنون عزیزم زنده باشی
مامان محمدرهام جون
14 مهر 91 10:31
عزیزممممممممممم ماشالله.قربون خودتو وفیگور خوشگلت.ژستت منو کشته خوش فیگوررررررررررررر


زنده باشی عزیزم دیدی چکار کرده یعنی دلم خودمو برد به خدا
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 13:56
دوست خوبم سلام
اول از همه می خواستم از همراهی شما در بازنویسی وبلاگ دخترم تشکر کنم ( از صمیم قلبم )
دوم یک خبر اینکه تا بروز شدن پست های دخترم دیگه چیزی نمونده شاید 4 تا 5 پست دیگه ( زودتر از اونکه فکرش را می کردم تونستم وبلاگ را بازنویسی کنم )
پس لطف کنید و این چند تا پست بازنویسی شده را هم بازدید کنید و شما هم در مرور خاطرات با من شریک باشید
دوستتون دارم یک عالمه


الان میام عزیزم
مامان فاطمه
14 مهر 91 14:52
ای جیگر خاله ، چقدر تو نازی ماشاالله ..........
زنده باشی خاله جون .
مامانی اسفند یادت نره .


باشه چشم گلم ممنون عزیزم
مامان ترنم کوچولو
14 مهر 91 14:58
ملوسک خانوم


قربونت برم مامانی
یاس
14 مهر 91 15:24
الهی قربون فیگورت بشم من.که واقعا دل میبری عزیز دلم.


قربونت برم انشاالله زنده باشی
.::مادرخانومی::.
14 مهر 91 16:20
یعنی ژستت تو حلقم خاله!!!

خوشحالم که دوباره برگشتی
دلمون برات تنگ شده بود


خدا نکشت ...... قربونت برم منم دلم واست یه ریزه شده بود
مونا مامان امیرسام
14 مهر 91 17:59
عززززیزم چه دختر کوچولوی نانازی


ممنون دوست تازه ی من .....
مونا مامان امیرسام
14 مهر 91 17:59
مامانی به ما هم سربزنید خوشحال میشیم


حتما" گلم خوشحال میشم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
14 مهر 91 18:00
درسا جونم خیلی ماهی


خاله جون شما هم خیلی ماهی
مامان محمد و ساقی
14 مهر 91 19:58
سلام درسایی.واقعا" که خوشگل موندی تا مامانی ازت عکس بگیره.
ممنون که به ما سر زدی عزیزم.


قربونت برم آره دیدی چکار کرده ......
زهره مامان آریان
15 مهر 91 0:17
ژستت منو کشته جیگری
مامانی بی زحمت اگه سیر شدی بوس های ما رو هم برسون


زنده باشی ..... ما که سیر نشدیم ولی جای شما هم میبوسیم خاله
نرگسی
15 مهر 91 1:46
وایی ضعففففففففففففففففففف واسه ژستت عسلللللللللللللل ..
مرسی مامانی


قربونت برم نرگس گلم
مامان علی اکبر
15 مهر 91 2:17
ای جانم چه ژستی گرفته این خانم طلا.
مامان برو خصوصی


چشم گلم الان میام پیشت ممنون
زری مامان مهدیار
15 مهر 91 8:54
مامانی دلم رفت برای ژست قشنگش و لپای گلیش
از قول منم یه عالمه بوسش کن خیلـــــــــــی جیگره ماشالا


انشاالله زنده باشی مامانی چشم هر وقت بوسیدمش از طرف شما هم یه عالمه میبوسمش
مامان فافا
15 مهر 91 10:37
سلام گلم.قربون لپهای گل انداخته ات بشم
چه فیگور قشنگی گرفتی.واقعا قشنگ کردی


قربونت برم عزیزم زنده باشی
دخترم عشق من
15 مهر 91 11:45
قربونش برم با این ژست گرفتنش .... ماه شده درسا جون .. ماشالله هزار ماشالله .

فدات بشم زنده باشی عزیزم
مامان خورشید
15 مهر 91 13:55
چقدر عکسهاش خوشگله و ژستش هم خیلی شیرینه. مهربونیش هم حتما به خودتون رفته. لپهای سرخش رو می بوسم.

قربونت برم مامانی ممنون
مامان علی خوشتیپ
15 مهر 91 15:26
خصوصی عزیزم


مرسی رفتم عزیزم
متین مامی ایلیا
15 مهر 91 16:15
ای وای من عجب ژستی گرفته این وروجک قربونت برم عسل خانم
مژگان جون این دخملی از الان داره دل میبره ها ما هم که پسر داریم و دلمونم ضعف میره


قربون ضعف دلت برم من .... زنده باشی خانمی
مامان نفس طلایی
15 مهر 91 16:41
ای جانم عزیز دلم


زنده باشی دوست من
مامان وندا
15 مهر 91 17:47
وای که واقعا خوشگل کرده این گل خانومی


آره بخدا یه کار کرد کارسون
مامان پرنیان
15 مهر 91 17:53
سلام با اجازه لینکتون کردم


مامانی پرنیان عزیز متاسفانه شما آدرس وبتونو نذاشتین بیام پیشتون دوباره اومدین آدرس وبتونو بذارین دوست من
مامان ترنم کوچولو
15 مهر 91 22:40
جااااااااااااااااااااااااانم عزیز دلم

عزیزم جونت سلامت
سپیده
16 مهر 91 0:03
خوشگل هستی تو عزیز دلم


مسی خاله
مبین فرفری
16 مهر 91 2:16
فدای فیگور گرفتنت عزیزم
زیبا بود خانمی


ممنون عزیزم
مامان فاطمه
16 مهر 91 9:41
درساجون خیلی دوست دارم
مامانی نظری که دادید با نظر فاطمه یکیه اونم عاشق سیندرلاست.
مرسی عزیزم.


جه خوب ..... مبارکش باشه
مامان آندیا
16 مهر 91 10:28
ای جانم فدات بشم با این ژست گرفتنت
خدا برا مامانت نگهت داره جیگر طلا
مرسی که بهمون سر میزنی مامانی مدتی بود که وبمون باز نمی شد نمیدونم چرا
راستی ایشالا به زودی مروارید دختری در میاد نگران نباش . دوستون دارم بوووووووووووس


زنده باشی مامانی ..... خداروشکر که وب دختری درست شد ....ما هم دوستتون داریم
مامان آرشیدا قند عسل
16 مهر 91 10:34
ای جانم نه دیگه خوردنی شدی و باید بیام همت کنم با این فیگور گرفتنت


ای وای مامانی القرار .... خاله میخواد همت کنه
.::مادرخانومی::.
16 مهر 91 10:50
درسا جووون؛
روزت مبارک خاله


ممنون عزیزم
marjan
16 مهر 91 19:08
مامانی درسا جونی!!!!!!ممنونم بابت کامنت قشنگی که برام گذاشتین واقعا خوشم اومد!
انشالله دخملی نازتون همیشه ی همیشه سالم باشه!!!!!!!!!!!
خوشحال میشم بازم بیاین پیشم من عاشقق عنوان عنوان وبتون شدم!!!!!!!!!!!این دخملتونم خیلی ننازه

سلام مرجان عزیز ..... خوشحالم خوشت اومده ممنون از حضورت دوباره میام پیشت
مامان تارا
16 مهر 91 19:42
وای وای وای نازو و اداتو عشقه دختر بلا / مامانی جای من یه بوس آبدار از اون لپاش میگیری


قربونت برم چشم حتما" عزیزم
مامان سونیا
16 مهر 91 20:51
روز جهانی کودک بر خانم گل مبارک


ممنون عزیزم
مامان سید کوچولو
16 مهر 91 21:31
واقعا دلبری کرده این قندعسل. چه لپ قرمزی هم شده
تا پایین اومدم یکسر رفتم رو موضوع " چرا اجابت یک دعا"صفحه رو که ولی همه اش رمز داشت. خیلی دوست دارم بدونم ماجرای اومدناین نانازی چیه؟ میشه من هم رمز داشته باشم؟

ممنون دوست من اومدم
فرزانه
16 مهر 91 22:17
کوچولوی ناز و دوستداشتنی روزت مبارک باشه


ممنون خاله روز کوچولوی شما هم مبارک
مامان فافا
16 مهر 91 22:34
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .
درسای عزیزم روزت مبارک


ممنون عزیزم روز فافایی هم مبارک
عاشق باران
16 مهر 91 23:17
شما فیگور هم بلدی بگیری موش موشک


آره خاله چه جورم
عمه ی آتنا
17 مهر 91 19:40
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند !

روز کودک مبارک . . .

ممنون عمه حون روز آتنا گلم هم مبارک
عمه ی آتنا
17 مهر 91 19:40
آخ قربون ژست گرفتنت برمممم


زنده باشی عزیزم
الهه مامان روشا جون
19 مهر 91 22:25
عزیزم قربون ژست و فیگورت.خاله جون شما بی فیگورتم دل میبره دیگه اینجوری دلمون ضعف میکنه.


زنده باشی عزیزم .... دیگه آرتیسته و هزار دردسر
مامانی گیلدا
20 مهر 91 11:09
سلام مژگان جون.عزیز خاله چه نازی می کنه.ماشالله به این دختر.الهی خاله فداش بشه آدم دلش می خواد اینقدر فشارش بده تا جیغ بکشههههههه.ببوسش از طرف من این دخمل بلا رو


رضوان جون ممنون ..... دیدی چه نازی کرده ..... شما که نزدیکی بیا خودت ببوسش عزیزم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
25 مهر 91 11:12
ووی چه لپش خوشگل گل انداخته، نیگای لباش خیلی خوشگل و خوشرنگه، فیگور و زستشم عالیه. ماشااله هرروز داری نازتر و بامزه تر میشی دخمل


ممنون خاله هدی جونم .... محمد و یاسی زنده باشن عزیزم
مامان ملینا
29 مهر 91 19:01
واقعاٌ که منم عاشق این ژست شیکتم خاله جون


ممنون عزیزم ما هم عاشق شماییم
مامان شهرغريب
8 آبان 91 8:02
چقدرنازوعزيزشده ماشااله


ممنونم