آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

روزی که یه فرشته کوچولوی زمینی شدم

1391/6/8 12:30
نویسنده : مامان בرسا
1,872 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی  ها و بابایی  ها و نی نی های خوشگل

 

من یک یک یک شدم...........یعنی یکساله شدم.........مامانی از دیروز تا الان 500 تا بوسم کرده.......دستامو......پاهامو.......صورتمو دیگه نگو...نپرس......همش میگه یکساله من عزیزمن جون من...یعنی یکساله شدن این همه خوبه ؟........یا من خیلی دوست داشتنی هستم ؟....بابایی همش میخنده...ای بابا...اینجا چه خبره؟....دیروز مامان و بابا منو بردن بیرون بازار برام یه ماشین شارژی گرفتن خوشمل خوشمل....حتی از ماشین بابام هم خوشمل تره .......


 

تا وقتی خاموشه دوسنش دارم و باهاش بازی میکنم....سوارش میشم اما وقتی روشنه میترسم آخه کوچولویم دیگه.......

مامان و بابام دیروز تصمیم گرفتن جشن تولد خیلی شلوغی واسم نگیرن و بذارن برای سال بعد که دیگه خانم خانما شدم ..... آخه اونا میگن من وقتی چهار نفرو میبینم یه ریزه جو گیر میشم و بد اخمی میکنم ...... و توی جشنم بهم خوش نمیگذره ..... البته اشکالی هم نداره هم واسم کیک خوشمل گرفتن و هم کلی کادو و ماشین خوشملم و هم خاله و دایی و عمه و عمو و بابا بزرگا و مادر بزرگا همه همه ..... واسم کادو آوردن خوب چی از این بهتر بدون جشن خونمون پر کادو شده ( مامانم میگه یه پست پر از عکس کادو هام بعدا" براتون میزارم )

خوب دیگه حرفی ندارم ..... فقط میخوام بگم ( تولد تولد تولدم مبارک ....... انشاالله 120 ساله شم ) هورا ........ بزن دست قشنگه رو ......

اینم یه عکس خوشمل از نوزادیم ...... تورو خدا خوشمل نیستم .......


 


روزی که زمینی شدم

تا یادم نرفته بگم از هزار تا عکسی که ازم گرفتن تقریبا" همشون در خواب به سر میبردم آخه نه ماه راه رفته بودم تا به دنیا رسیدم ....... پس حسابی خسته بودم ......

همه ما با هم امروز متولد شدیم ...... هورا شدیم هورا هورا هورا

 

پريسا
پريسا
محمد امین
محمد امین
شیدا
شیدا
امیرپرهام
امیرپرهام
درسا
درسا
ریحانه
ریحانه
رادین
رادین
آرتين طاهرخاني
آرتين طاهرخاني
اميرحسين
اميرحسين
کیمیا
کیمیا

 


 توجه توجه : دوستان ما اینترنتمون قطعه دارم از اینترنت همسایه استفاده میکنم تورو خدا ببخشین نمیتونم فعلا" بیام دیدنتون ....... درست شد به همتون سر میزنم ...... خیلی دوستتون دارم ..... دلم واسه گلاتون یه ریزه شده ......


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (144)

مامان نوژاجونی
8 شهریور 91 0:36
تولدت مبارک باشه درسا خانمی.الهی که همیشه شادباشی
سارا
8 شهریور 91 0:57
تولدت مبارک درسا خوشگله عسل انشاالله صدو بیست ساله بشی نفسم مامانی من چند بار نظر گذاشتم اما تایید نکردی با ما قهری
مامان وندا
8 شهریور 91 1:47
تولدت مبارک عروسک یک من.....می بوسمت خاله جون....خیلی دوستت دارم و برات بهتریمهارو آرزو میکنم.....
مامان یاسمین زهرا
8 شهریور 91 1:51
با تمام وجود بهتون تبریک میگم.همیشه شاد و سلامت باشید در پناه خدای مهربون
متین مامی ایلیا
8 شهریور 91 2:01
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تولدت مبارک درسایی دخمل خوشکل طلا ایشالا سالیان سال در کنار پدر و مادر عزیزت با شادی زندگی کنی عزیزم و همیشه سلامت باشی و به همه ارزوهای خوبت برسی ملوسکم مامانی به افتخار 1 ساله شدن این قنده عسل ما یه عالمه عکس میخوایما
مامان ریحانه
8 شهریور 91 2:37
عزیز دلم درسا جون تولدت مبااااااااااارک خیلی دوست داریم. ایشالا همیشه در کنارمادر و پدر خوب ومهربونت شاد و سلامت باشی و هر سال به شادی جشن تولد بگیری تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبااااارک
مامان احسان
8 شهریور 91 9:34
سلام عسل خانوم تولدت مبارک گلم این شعر از طرف احسان تقدیم به شما تولدت مبارک گل پونه گل عزیز من یکی یک دونه همه ترانه هام پیشکش چشمات دلم میخواد فقط از تو بخونه دلم میخواد فقط از تو بخونه
ف
8 شهریور 91 9:58
سلام درسایی جون خوشمل تولدت مبارک الهی صدوشونصدساله بشی اونوقت ماباعصا بایدبیایم خوب از شوخی گذشته مامان درساجون تولددرساجون مبارک باشه اخوش باشین همیشه
مامان بردیا
8 شهریور 91 10:01
تولد درسا جون مبارک. انشالا 120 سالگیشو جشن بگیرید.به ما سر بزن
مامان آریا
8 شهریور 91 10:13
سلام درسا خانوم یک ساله بزرگ شدی!!! تولدت مبارک کادوهات هم مبارکت باشه یه عالمه بوس واسه درسایی این گلها هم هدیه من و پسرم به شما خوشگل خانوم
مامان مارال جون
8 شهریور 91 10:37
تولدش مبارک انشاء الله 100 ساله بشی از زنان بزرگ و نامی بشه. مامان درسا اگه میشه به وبلاگ مارال من سر بزنید و لطفا اگه می تونید کمکم کنید.
مامانی زهرا
8 شهریور 91 11:05
درسا جون تولدت مبارک خدا حفظت کنه. ان شالله 121 ساله بشی عسلک
مامان رهام
8 شهریور 91 11:06
درسایی خاله توفلد مبالک
عمه آتنا
8 شهریور 91 11:13
درسایی تولدت مبارککککککک
شیوا
8 شهریور 91 11:18
وای درسایی خوشمل دختر خالش عشق من تولدت هزاران بار مبارک






مامانی طهورا
8 شهریور 91 11:40
خوشگل خانم تولدت مبارک زیر سایه مامان و بابا انشاله 120 ساله شی عزیزم
مامان رهام
8 شهریور 91 11:54
تولدت مبارک...
مامان محمد و ساقی
8 شهریور 91 12:02
سلام عزیزم.تولدت مبارک خوشگله خاله. ماشینت مبارک عزیزم.دست مامان و بابا درد نکنه. منتظر عکسهای خوشگلت هستما ایشا... عروس بشی مامانت اینجا از خاطرات عروسیت بنویسه.
سحر
8 شهریور 91 12:04
عزیز خاله تولدت مبارک . انشاالله 120 ساله بشی قربونت برم
مامان رادین
8 شهریور 91 13:20
تولد گل دختر مبارک
مامان سونیا
8 شهریور 91 13:38
تولد تولد تولدت مبارک تولد تولدت مبارک تولد تولدت مبارک رو سقف این اتاقه یه عالمه ستاره میخوایم تولدت رو جشن بگیریم دوباره فشفشه های روشن بادکنکای رنگی همگی با هم بخونیم آخه تو چگده گشنگی آخه تو چگده گشنگی '``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}
مامان فافا
8 شهریور 91 15:16
سلام به روی ماهت عزیزم. تولدت مبارک خاله ان شاالله 120 سال عمر با عزت از خدا بگیری گلمخیلی خیلی دوست دارم درسا جان دو روز دیگه هم تولد فاطمه ی عزیزمه.من هم خیلی خوشحالم
زهره مامان آریان
8 شهریور 91 15:19
تولد دخملی خوشکلمون مبارک انشالله 120 ساله بشی. خاله جون ما رو هم سوار ماشینت می کنی؟؟؟ می بوسمت گلم
مامان حسناسادات
8 شهریور 91 17:35
عزیزدلم تولدت مبارکککک
مام پارسا
8 شهریور 91 17:58
عزیز من .... گل من تولدت مبارررررررررررررررررررک خوشگل خاله ایشالله 120 ساله بشی ایشالله همیشه تنت سالم باشه و توی زندگیت موفق باشی و باعث افتخار بابا و مامان بشی
مام پارسا
8 شهریور 91 17:59
قشنگ شدی ... ماه شدی ... شدی مثل عروسک ... عزیز من ... گل من ... تولدت مبارک
مام پارسا
8 شهریور 91 18:00
تولد ... تولد ... تولدت ... مبارک مبارک ... مبارک ... تولدت مبارک بیا شمعها رو فوت کن ... تا صد سال زنده باشی
مام پارسا
8 شهریور 91 18:01
درسا جونم تماااااااااااااااااااااااااام کادوهات مبارکت باشه خاله جونم. ایشالله همیشه خوش باشی عزیز دلم. خیییییییییییییییییییلی دوستت دارم
مام پارسا
8 شهریور 91 18:03
مژگان جونم یکسال از اون روز قشنگی که نوزاد کوچولوت رو برای اولین بار دیدی و در آغوش کشیدی گذشته. ایشالله 120 سال بگذره و همه تون در کنار هم سالم و شاد باشید. سالروز مامان شدنت مبارک باشه عزیز دلم.
مام پارسا
8 شهریور 91 18:03
مامان و بابای مهربون درسایی دستتون درد نکنه که برای دخمل نازمون ماشین شارژی خریدید. مامانی زود زود بیا عکس کادوهای درساجونی رو برامون بذار
مامان سانلی
8 شهریور 91 19:01
مبارک باشه تولدت درسای عزیزم...تو یک یکی لنگه نداری
ماندانا
8 شهریور 91 23:12
وای درسای عزیزم تولدت مبارک باشه قشنگم ایشالا سالیان سال زیر سایه پدر ومادرت زندگی خوبی داشته باشی
مامان آرشام
9 شهریور 91 2:20
درسا خانم نازنین تولدت مبارک
مامانی حلما
9 شهریور 91 8:31
تولدت مبارک درسا خانمی . انشاء الله 120ساله بشی خاله . یک عالمه بوس از طرف من وحلما از اون لپهای صورتی و خوشکلت .
مامان ایلیا گلی
9 شهریور 91 10:00
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککک ایشالله درسا جونم هزار ساله بشی بقیه ی بچه ها هم تولدتون مبارک
الهه مامان یسنا
9 شهریور 91 10:13
تبلد تبلد تبلدت مبایک!!!! بیا شمعا رو هوف کن تا صد سال زنده باشی تبریک یسنا به درسا گلی.
مامانی
9 شهریور 91 14:04
ای جاتنممممممممممممم مبارکه سلام عزیزدل خوبی خانومی؟ من وطه بروز شدیم منتظرتیم
مامان فاطمه
9 شهریور 91 14:24
درساجونم تولدت مبارک انشاالله صدوبیست ساله بشی گلم ماشین شارژیتم مبارک
مامان دینا
9 شهریور 91 17:34
درسا جونم تولدت مبارکامیدوارم همیشه تنت سالم باشه ولبات خندون
مامان کورش
10 شهریور 91 5:14
سلام درسا جونم خیلی خیلی تولدت مبارک باشه به مامانت تبریک میگم دیگه شما خانوم شدی ای جانم عزیزم
مامان تارا
10 شهریور 91 23:13
واااااااااااااااااای عزیز خاله تولدت مبارک باشه یه سبد پراز گلهای میخک و یاس تقدیم به تو فرشته کوچولو به مناسبت میلاد قشنگت اینم یه عالمه بووووووووووووووووووس برای تو
یاس
11 شهریور 91 16:12
دختر گل تولدت مبارک.الهی هزار ساله بشی عزیز دلم
آوازقو
11 شهریور 91 17:41
سلام تولدت مبارک عمر با عزت زیر سایه امام زمان و مامان وبابا
مامان امیرحسین
12 شهریور 91 12:34
سلام.درسای عزیز.تولدت مبارک باشه خانومی.ببخشید نتونستم زودتر بهتون سر بزنم.می بوسمت ایشالا عروس بشی.ایشالا 120 ساله بشی.
مامان امیرحسین
12 شهریور 91 12:37
سلام.درسا جونم تولدت مبارک خانومی ایشالا عروس بشی .می بوسمت. اینترنتمون مشکل داره این چندمین باره که می نویسم.
سپیده
12 شهریور 91 13:11
سلام خانمی. مسابقه شماره 3 شروع شد. دوست داشتید دخملی رو شرکت بدید. http://koodakeman91.niniweblog.com/ تولدش هم مبارک. منتظر عکسها هستم.
نایسل
12 شهریور 91 16:19
سلام خوشگلم خوبییییییییییییییی تولدتت مبارککک
نایسل
12 شهریور 91 16:23
نایسل
12 شهریور 91 16:24
نایسل
12 شهریور 91 16:25
nicel
15 شهریور 91 15:44
خیلی حرفات برای مهد جالب بودددد
مامان نفس طلایی
15 شهریور 91 15:46
تولدت مبارک ستاره
مامان محمدرضا
15 شهریور 91 17:59
آخی الهی فدات بشم خاله چه زود بزرگ شدی . دوستت دارم تولدت مبارک
عاشق باران
15 شهریور 91 20:19
یه کم دیر شده ولی تولدت مبارک درسا خانم هزارتابوس اینم واسه تولدت
مامانی
15 شهریور 91 20:38
سلام خانومی خوبی؟ بروزم خوشحال میشم تشریف بیاری
الهه مامان روشا جون
15 شهریور 91 23:50
سلام عزیز خاله تولدت مبارک.ایشالا 120 ساله بشی و در کنار بابا و مامانیت زندگی خوب و خوشی رو داشته باشید. منو ببخش که دیر اومدم پیشتون خیلی درگیر بودم.بعدا تو وبلاگم توضیح میدم. دوستت دارم نازنینم.
بابای دوقلوها
16 شهریور 91 11:31
سلامممممم تو مسابقه " نی نی های با حجاب" شرکت کردییییییییم زمان شروع رای گیری از روز شنبه 1391/06/18 تا پایان روز دوشنبه1391/06/20 زینب زهرا خوشحال میشن اگر دوستان بهشون رای بدن http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
مامان وندا
16 شهریور 91 16:36
مامانی دلمون تنگولیده کجاییییییییییییییییییی؟ درسا خاله شما یه چیزی به مامانی بگو....بگو دلم واسه خاله ی مجازیم تنگ شده
سپیده
16 شهریور 91 17:24
تولدت مبارک درسا خوشگلم
زهره مامان آریان
17 شهریور 91 1:57
زهرا از نی نی وبلاگ213
17 شهریور 91 11:10
تولد درسای یکی یه دونه ما مبارک باشه....
مامان یاسمن ومحمد پارسا
17 شهریور 91 18:00
درسا جونم تولدت مبارک : درسا جونم وبلاگ من فعلا هنگ کرده اگه خواستی بیای با این ادرس جدید بیا
maman bahar
17 شهریور 91 23:08
درسا جونم عزیزم با کلی تاخیر ممنون که اومدی دوست دارم
سودابه
18 شهریور 91 1:40
تولد تولد تولدت مبارک
ilijoon
18 شهریور 91 1:54
تولد يكسالگي ات مبارك ان شاالله جشن 120 سالگيت زير سايه مامان وبابا
مامان آراد(خاطره)
18 شهریور 91 13:06
ای جان...تولدت مبارک عسل خاله... ایشالا تولد 120 سالگیت عزیزم.. بوسسسسسسسسسس
مامان تارا
18 شهریور 91 16:41
سلام خسته نباشین ، مثل همیشه وبلاگتون جالبه شرمنده تارای من تو مسایقه نی نی باحجاب شرکت کرده / رای گیری شروع شده تشریف میارین بهش رای بدین؟؟؟؟؟؟؟؟ از لطفتون ممنونم اینم آدرسشه: وبلاگ کودک من http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
مهسا
18 شهریور 91 18:22
تولدت مبارک درسای عزیزم
مامان سها
18 شهریور 91 18:33
سلام عزیزم به دخملم رای بدین لطفا مسابقه رویای زیبا آدرس :http://lavashak.niniweblog.com/post36.php شماره 31
مامان مارال فرفری
18 شهریور 91 22:34
سلام عزیزم میشه زحمت بکشید به مارال تو مسابقه نی نی با حجاب در کودک من با شماره4 رای بدید با تشکر
مامان تارا و باربد
19 شهریور 91 0:11
تولدت مبارک عزیزم هزارساله بشی انشالا هنوز نت قطعه
مامان زهره
19 شهریور 91 10:07
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
مامان پریسا
19 شهریور 91 14:30
سلام خانمی خوبید. دوست داشتید تشریف بیارید تا در خدمت باشیم. خوشحال میشم بیشتر با هم اشنا بشیم.
مام پارسا
20 شهریور 91 1:25
هی وای من ... مامانی تو رو خدا بیا دیگه... چرا این روزا همه نتشون قطعه... اه دلم گرفت.. دیگه دارم قاطی می کنمااااا ... بیام بزنمت مژگان ؟
مام پارسا
20 شهریور 91 1:26
هر وقت این کامنت رو خوندی فوری درسایی مو ببوس چون خیلی دلم براش تنگ شد. بچه داره 2 ساله میشه هنوز عکس تولد 1 سالگیشو نذاشتی.
سوسن(مامان پرنسس باران)
20 شهریور 91 12:08
1 سالگیت مبارک پرنسس زیبا...
مامان خورشید
20 شهریور 91 12:18
مبارکه عزیزم. روی ماهتو می بوسم و شیرین ترین لحظه ها رو برات آرزو می کنم. تو آغوش مامان و بابا قد بکشی.
مامان امیر رضا
20 شهریور 91 16:19
سلام فرشته کوچولوی زمینی.تولدت مبارک عزیزم. تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن تا 100سال زنده باشی
مامان فاطمه
20 شهریور 91 17:09
سلام فاطمه توی مسابقه رویای زیبا شرکت کرده اگه می شه برید و بهش رای بدین شماره 34 ممنونم http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
مامان کورش
20 شهریور 91 18:48
سلام عزیزم کجایی؟ نیستی عکسای تولد نزاشتی بووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان آمیتیس
20 شهریور 91 20:01
سلام دوست خوبم‏. آمیتیس تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده... میشه لطف کنید به این لینک برید و به دخترم رای بدین؟ ‏lavashak.niniweblog.com/post36.ph‏↳‏ کد13 آمیتیس
نرگسی
21 شهریور 91 0:06
تولدت مبارک عزیزم البته با تاخیر .. شرمنده .. ولی هنوزم دیر نیست .. ایشالله همیشه تنت سالم باشه و لبت خندون گلم ..
.::مادرخانومی::.
21 شهریور 91 0:37
سلاااااااااااااااااااااااام عزیزم تولدت مبارک خاله ببخشید دیر اومدم ایشالا 120 ساله بشی گلم امیدوارم زودتر مامانی بیاد و برات بنویسه
مامان نيما
21 شهریور 91 8:25
عزيزم تولد مبارك ببخشد دير اومدم اميدوارم هميشه سالم و تندرست در كنار بابا و مامانت باشي
درسا
21 شهریور 91 15:21
چه بانمک!اسم منم درسا ست!
سارا
21 شهریور 91 16:15
مامانی درسا پس کجایی؟دلمون واستون تنگ شده.اینترنتتون درست نشد
مامان وندا
21 شهریور 91 16:51
سلام مژگان جون ایشالا که سلامت باشین....دلم براتون تنگ شده بابا...درسایی رو ببوس
زینب السادات(مامان تسنیم)
21 شهریور 91 20:06
ان شاالله 100 سالگی اش را ببینی عزیزم
سودابه
22 شهریور 91 1:02
شهادت حضرت امام جعفر صادق را بر شما تسلیت عرض میکنم
مامان محمد صادق(زهرا)
22 شهریور 91 8:12
به به! سلاااااااااااااام! تولدت مبارک خاله جوووووووووووووووووووووون! ان شاللا 120 ساله شی! نه 120 سال کمه! همیشه زنده باشی!!!
مامان آریا
22 شهریور 91 10:11
سلام خوبی درسایی بزرگ شدی خانوم شدی کم کم مامانی باید فکر جهیزیه باشه هاااااا ایشا ا... هر چه زودتر نت مامانی هم وصل شه
فرزانه
22 شهریور 91 11:25
تولدت مبلرک باشه خانوم خوشگله کوچولو ... 120 ساله بشی عسلک
مامان ترنم کوچولو
22 شهریور 91 16:33
خاک به سرم که برا تولد عزیزم به موقع سر نزدم.الان تو لینک هام دیدم که تولد درسا جونی گذشته و من بهش تبریک نگفتم.واقعا شرمندهههههههههههههه
مامان ترنم کوچولو
22 شهریور 91 16:35
درسا جونم گل قشنگ باغ زندگی مامان و بابا تولدت مبارکما هم با مامان و بابا تو همه لحظه های بزرگ شدنت همراه بودیم توسط این وبلاگ.شاداب و سرحال و سلامت 120 ساله شی
مامان محمدرهام جون
23 شهریور 91 1:13
سلام دلم یه نقطه شد.چرا اینترنتتون درست نمیشه ؟؟؟؟
زری مامان مهدیار
24 شهریور 91 12:50
عزیز دلم تولدت مبارک ایشالایه روزی خودت در مورد تولدت بنویسی مامانی خیلی کار خوبی می کنه که تولد بزرگ رو می ذاره برای وقتی که شما یکم بزرگتر شده باشی آخه الان واقعاً برای شما خسته کننده س
مهتاب (مامان خانمی
24 شهریور 91 17:07
تولدت مبارک کوچلو نازنین
ما (من و گاهی بابا)
24 شهریور 91 22:03
مبارک باشه البته نصف بیشتر عکسها واسم باز نشد
مامان نگار
25 شهریور 91 10:12
تولدت مبارک درسا جونی انشاالله هزارساله بشی زیر سایه مامان و بابا
سودابه
25 شهریور 91 18:36
سلام .خوبین الحمدالله نی نی گلمون خوبه؟ در مورد آقا محمد متین نوشتم خوشحال می م تشریف بیارین وب ما
مامانی حلما
27 شهریور 91 8:24
تولدت مبارک خاله جون
مامان خورشید
27 شهریور 91 12:28
بیصبرانه منتظر دیدن عکس های جدید و روی ماه درسای یکساله هستم.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 12:57
دوستای گلم سلام خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم 1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد 2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/ بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟ 3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید
مامان ترنم کوچولو
27 شهریور 91 14:35
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 15:33
سلام گلم باز هم تولدش مبارک هر وقت اومدید لینک جدید ما را به جای قبلی ثبت کنید منتظر دیدار شما در وبلاگ جدید هستم بهروحیه دادن های شما نیامندم تا کار م را ادامه بدهم
سودابه
27 شهریور 91 17:42
درسای عزیزتولد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر بر شما دختران پاک مبارک از طرف من و میوه دلم محمد متین
الهه مامان روشا جون
27 شهریور 91 20:47
عزیزم خیلی دلمون براتون تنگ شده بیایید دیگهههه
مامان ترنم کوچولو
27 شهریور 91 22:23
دختر ناز و خوشگل روزت مبارک
mamanebaran
28 شهریور 91 9:47
من از تو گلی بهتر ندیدم ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم گلی خوشبوتر از دختر ندیدم ، . . درساجونم روزت مبارک
عمه ی آتنا
28 شهریور 91 10:32
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری و به تمام خواسته های زندگیت برسی عرض تبریک به بهترین دختر دنیا روز دختر مبارک
مامان فری
28 شهریور 91 11:25
سلام درسا جون تولدت مبارک شرمنده که انقدر دیر تبریک میگم دوستت دارم عزیزم
مامانی حلما
28 شهریور 91 12:42
حلما گلی روز دختر را به درسا جونی تبریک میگه.
مامان کيانا
28 شهریور 91 14:12
دخـــــــتر بدین جـــلـــال، نپـــرورده مـــام دهـــر دخـــــــتر بـــــــــــدین مــــــقـــام، نیاورده روزگار چشـم فلک ندیده و نــشـنــیـــــده گوش دهــر دخــتـــر بـــدیـــن جـــلالت و مادر بدین وقار . . . (روز دختران اين سرزمين مبارک)
مامان سها
28 شهریور 91 18:09
سلام درسا جونم دختری روزت مبارک
مامانی صبا
29 شهریور 91 15:31
سلام رسای عزیزم.تولدت مبارک
عاشق باران
29 شهریور 91 15:49
کجایین پس؟ زودتر بیاین ما منتظرتونیم
مامان ملینا
29 شهریور 91 18:38
به به مبارک باشه عزیزم ایشالا 120 سال از عمر قشنگت رو ببینی
زهره مامان آریان
30 شهریور 91 2:23
ای بابا پس کی نتتون وصل میشه؟؟؟؟؟؟ دلم برا درساجونی یه دره شده
مامان نیره
30 شهریور 91 11:15
سلام منم تبریک می گم یکسالی عزیزتو و همچنین روز دختر
نایسل
31 شهریور 91 1:25
توهم مثه من نیستی دلم خلی تنگته کجای
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 10:17
دوستای گلم با چند پست جدید بروز شدیم خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدهید واقعا به همراهی شما برای از نو نوشتن وبلاگ دخترم نیازمندم... دوستون دارم و منتظرتون هستم راستی فرا رسیدن فصل زیبای پاییز را تبریک میگم فصل ماه مهر و بوی مدرسه ، فصل بارونهای قشنگ خدا، فصل برگ ریزون رنگارنگ، فصل شب یلدا و خصوصا خصوصا فصل سالگرد تولدم ( برای همه آذر ماهی ها یک دست قشنگ بزنید)
مامان کورش
1 مهر 91 2:20
سلام خانومی چرا پست جدید نمیزاری
مامان ستایش
1 مهر 91 10:05
تولد همه نی نی های خوشگل مبارک بشه بخصوص درسای عزیزم بوس بوس
مامان محمدرهام جون
1 مهر 91 17:26
کجایی دوستم دلم برات تنگولیده
مامان تارا و باربد
2 مهر 91 10:48
مامکانی شماها کجائین آخه دلمون تنگ شده
مامان آرشیدا قند عسل
2 مهر 91 12:44
پس مامانی کوشی کم پیدا شدی؟ بیا از شکلات برامون بنویس تو فکرتیم
مامان فافا
2 مهر 91 18:30
سلام مامانی.بابا پس این خرابی اینترنت چی بود که درست نمیشه.دلمون خیییییییلی خییییییییییلی تنگ شده
مامان فاطمه
2 مهر 91 22:18
سلام امیدوارم که خوب باشید. درساجون دلمون براتون تنگ شده . امیدوارم هر چه زودتر اینترنتتون درست بشه.
سیدمهدی
3 مهر 91 1:33
سلام مامان درسای عزیز اومدم فقط حالی ازت بپرسم خودم که حال ندارماینترنتتون هم بزودی ایشاالله وصل میشه
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 12:57
سلام مامانی مهربون این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب یا رَبّ العالمین حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود التماس دعا
مامان احسان
3 مهر 91 13:18
سلام مامانی مهربون این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب یا رَبّ العالمین حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود التماس دعا
مهتاب
4 مهر 91 0:09
سلام مامانی تبریک . چرا پست جدید میزاری دلم برات تنگ شده عزیزمممممممممممممممم
مامان محمد و ساقی
4 مهر 91 8:00
سلام مامانی درسا.خوبی؟کجایین شما؟ هنوز اینترنتتون وصل نشد.دلمون تنگ شده براتون.
mamane roham
4 مهر 91 8:07
بوسسسس عزیزم
مامان محمدرضا
4 مهر 91 18:17
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........
مامان زهرا
5 مهر 91 12:10
سلام و سلام با چند پست جدید بروز شدیم منتظر دیدن شما هستیم.
مامان کورش
5 مهر 91 17:53
سلام عزیزم چرا دیگه تو وب درسا جون چیزی نمی نویسی
مامان سها
6 مهر 91 13:19
کجا رفتی مامانی درسا جان ... داری نگران می کنی ما رو ... درسا جونی خوبه ؟ نازش کن ... بوس
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
7 مهر 91 1:53
تولدت مبارک گل دخملو
زهرا از نی نی وبلاگ213
7 مهر 91 22:48
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااارک عزیزم درسای ناز و دوست داشتنی
.::مادرخانومی::.
10 مهر 91 0:17
اِ! به خدا وقتی نبودی من چنتا کامنت گذاشتم!!!! پس کووووووووووو؟!!!!!
مامان علی خوشتیپ
12 مهر 91 7:56
تولدت مبارک عزیزم

ممنون دوست خوبم
مامان علی مرتضی
3 آبان 91 20:32
تولدت مباااااارک عزیز دلم انشالله هزار ساله بشی ،مامان درسا این عکسای نی نی هارو چ طوری گذاشتین که کلیک کنیم میریم توی وبشون :


اومدم پیشت ممنون
عمه النا جون
16 آبان 91 23:57
سلام.
ماشاء... خیلی خوشمله. خوشحال میشم به وبلاگ الناجون سر بزنید. مرسی


ممنون عزیزم اومدم