آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

برای دخترم

1391/5/25 3:28
نویسنده : مامان בرسا
1,957 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net


تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

 

دلبندم

آن روزی که برای اولین بار فهمیدم که تو را باردارم وقتی پدرت با یک دنبا شوق آمدنت را خبر داد نمی دانی چه حالی داشتم . غرق شادی و سرور نمی دانستم بخندم یا گریه کنم . پدرت هم حال و روزی بهتر از من نداشت

دخترم

آن روزی که برای اولین بار تکان خوردنت را در وجودم حس کردم با تمام وجودم خدای مهربان را که لطف خود را شامل حال من و پدرت کرد را سپاس گفتم

عزیزتر از جانم

اولین عکس سونوگرافی که خبر از سلامتی تو را میداد را هیچ گاه فراموش نمیکنم و همیشه و همییشه نزد خودم نگه میدارم زیرا قشنگ ترین عکسی است که در طول تمام زندگی ام دیده ام

فرشته ی کوجولوی ما

حال که کمتر از یک ماه به آمدنت مانده و شمارش معکوس آمدنت شروع شده سرمست از لطف خدا همراه با پدرت به انتظار نشسته ایم تا وجود نازنیت را در آغوش بگیریم

کوچولوی من

تصمیم گرفتیم این وبلاگ را برای تو تهیه کنیم تا در آینده زمانی که خواندن و نوشتن را آموختی بعنوان تحفه ای هر چند ناچیز تقدیمت کنیم تا بعد از آن مدیریت امور آن را خود به دست بگیری

به امید ان روز

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

yasaman
29 دی 94 23:21
واقعا وبلاگ هايى كه در مورد بچه هاى نازتون مى ذاريد زيبا هستن از خداى خوبم براى شما و بچه هاتون آرزوى سلامتى و سربلندى دارم