آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

لبخند مادر

1393/1/31 15:58
نویسنده : مامان בرسا
2,994 بازدید
اشتراک گذاری

Liebe linien 

 من ودرسا

 

نمیدونم از چه زمانی این حس در درونم تقویت شد ...

نمیدونم دقیقا" ...... دیشب و امروز عجب تمام فکر و ذکرم شده این ...... اینکه ما مادرا چه موقع حس مادرانه به سراغمون میاد .......

نمیدونم اون زمانی که به اندازه ی یه دونه لوبیا تو دل مادرم بودم .......یا نه اون زمانی که زمینی شدم و شدم ته تغاری یه خانواده مهربون ...... همون موقع رو میگم که تو بغل مادرم با اون دوتا چشم سیاه خیره شدم به چشماش ...... همون موقع که به چشاش نگاه کردمو فهمیدم بهترین و امنترین جای دنیا آغوش گرمشه .......

Liebe linien

یا نه شاید برای اولین بار وقتی که اون عروسک مو سبزو که خیلی خیلی دوستش داشتمو و اسم لیندا رو براش انتخاب کرده بودم ...... وقتی توی آغوشم به تقلید از مادرم میگرفتمش ...... بهش غداهایی که آخرش سهم خودم میشد میدادمو ..... صورتشو کرم میزدم و حمامش میکردم ..... پوشک میکردمش و شیرش میدادم ...... و بعدها هم از پوشک و شیر گرفتمش تا در مسیر جدید زندگیش قدم برداره ...... اما نه شاید اون زمان که پسرک شیطون همسایه وقتی توی دعوای بچگانه مون عروسک هل داد تو آتیش و من نداشتشو با تموم بچگیم تجریه کردم ......و بعد از اون هیچ عروسکی جاشو نگرفت .

Liebe linien

یا شاید نه وقتی  بزرگتر شدم و تو عالم بچگیم با دوستانم خاله بازی میکردیمو ...... تا میرفتیم سر کوچه سبزی بخریم بچه های نداشته مونو به هم میسپردیم ...... یکی از بچه ها واکسن زده بود و تب داشت  ویکی خواب بود و باید حواسمون بهش میبود و وووووووو

Liebe linien

یا شاید زمانی که تو حیاط مدرسه با صمیمی ترین دوستم مینشتم و از آینده هامون میگفتیم و همیشه گوشه ی آینده مون یه سهمی برای مادربودن فردامون بود ......

Liebe linien

یا شاید وقتی دختر دم بختی شدم این حس در من بیشتر و بیشتر تقویت شد و همیشه توی عالم خیال یه نی نی ناز خوشگل که عجیب همیشه دختر بود ..... تو بغل داشتمو براش مادری میکردم

Liebe linien

و شاید این حس زیبا زمانی در من تقویت شد که دخترمو بعد از اون همه انتظار ...... تو بغل گرفتمو ...... از خیال  فاصله گرفتم و تو عالم واقعیت دستای کوچولو شو ..... پاهای مخملی شو لمس کردمو و بوسیدم و بوییدم ......

Liebe linien

درست نمیدونم ...... اما اینو خوب میدونم ما مادرا از همون اول اولش این حس در دردونمونه ....... که با بزرگ شدنمون تقویت میشه .......شکل میگیره ....بزرگ میشه

مادرای سرزمین م روزتونو با تموم حس مادرانه م بهتون تبریک میگم

امیدوارم این روزو به بهترین شکل تجربه کنید ........امیدوارم در کنار هم سالها زندگی کنید و روزهای مادر بیشماری رو کنار هم جشن بگیرین

Liebe linien

میدونم همتون به معنای واقعی مادرید ...... پس بلند میشم و در مقابل همه ی شما مادرای امروز ...... مادرای سالهای دور و نزدیک آینده سر تعظیم فرود میارم ..... و از صمیم قلبم بهتون میگم دوستتون دارم و افتخار میکنم به داشتن دوستانی مثل شما .....

و سلام  میکنم به بهشتی ترین مادر دنیا .....دخت والای نبی ..... زهرای فاطمه ( س )  ......

میلادت فرخنده باد کارت پستال درخواستی طراحان

Liebe linien

پسندها (2)

نظرات (21)

مامان سونیا
31 فروردین 93 17:04
ای زن،‌ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار خنده‌ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا خنده‌ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا روزت مبارک
مامان בرسا
پاسخ
ممنون مهربونم روز شما هم مبارک
شاپرک
31 فروردین 93 19:57
بانوی گل:شاهکار زیبای خلقت: شادی تو شادی دنیاست: روزت،ماهت،سالت،و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون برای همیشه مبارک...
مامان בرسا
پاسخ
مرسی عزیزم روز شما هم مبارک مهربونم
الهه مامان یسنا
31 فروردین 93 20:03
روزت مبارک مامان مهربون و دوست داشتنی
مامان בرسا
پاسخ
مرسی عزیزم مهربون دوستم
مامان امیرحسین
31 فروردین 93 22:29
خواندممت گل تا بدانی از همه گلها سری یک جهان گل دیدم و اما تو چیز دیگری خوب می دونی چرا؟ چون هم زن و هم مادری روزت مبارک دوستم
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیزم روز مادر بر شما هم مبارک دوستم
مامان کسری
1 اردیبهشت 93 3:17
سلام مامان خوش سلیقه حتما یه سر بزن ما که راضی بودیم و خوشمون اومد گفتیم به شما هم بگیم http://babysale1.blogfa.com/
مامان בرسا
پاسخ
مرسی عزیزم سر میزنم
الهام مامان تیانا
1 اردیبهشت 93 9:54
تو همان مهربانی هستی؟ یا مهربانی همان توست؟ نمیدانم ، فقط میدانم بی شک با هم نسبت نزدیکی دارید. روزت مبارک
مامان בرسا
پاسخ
عزیز مهربونم روز شما هم مبارک
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
1 اردیبهشت 93 10:51
آدم تا وقتی کوچیکه دوست داره برای مادرش هدیه بخره ، اما پول نداره . وقتی بزرگ میشه پول داره اما وقت نداره، وقتی پیر میشه پول داره وقت هم داره ، اما مادر نداره ، مادر تنها کسی است که میتونی تمام فریادهایت را بر سرش بکشی و مطمئن باشی که هرگز ازت انتقام نمی گیرد . روز مادر بر شما و خانواده محترم مبارک باد .
مامان בرسا
پاسخ
عزیزم متن زیبایی بود روز شما هم مبارک دوستم ممنون
مامان سيد محمد سپهر
1 اردیبهشت 93 11:34
عزيزم ماماني درساي عزيز......الهي كه هميشه خوب و خوش باشي....خيلي قشنگ از حس مادر بودن گفتي...الهي همه خوبي هاي عالم را در درساي عزيز ببيني و به مادر بودنت افتخار كني
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم عزیز ممنون دوست داشتی گلم میدونم شما هم بهترین مادری مادر ایرانی یعنی همین ..... انشاالله همیشه مادر شادی باشی و از شادی ها لذت ببری
مامان ملینا
1 اردیبهشت 93 23:59
روزت مبارک مامانی عزیز و مهربون
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوستم واسه شما هم مبارک باشه
بهاره
3 اردیبهشت 93 8:03
سلام وب خوبی دارید لطفا برای لینک خبر دهید
مامان בرسا
پاسخ
بهار جون لینک شدی عزیز
مامان امین رضا
3 اردیبهشت 93 11:40
روزت مبارک مادرمهربون
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیز برای شما هم مبارک باشه
مامان سعيد
3 اردیبهشت 93 15:14
سلام عزىزم با تاخير روزت مبارک.خدا فرشته ات رو برات حفظ کنه. امىدوارم که هميشه به دختر خوشگلت افتخار کنى
مامان בرسا
پاسخ
ممنون گلم برای شما هم مبارک باشه و شما هم همین طور عزیزم
مامان محمدحسین
3 اردیبهشت 93 16:04
عزیز دلم روزت مبارک....
مامان בرسا
پاسخ
ممنون گلم از شما هم مبارک باشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 3:39
مامان عزیز و گل روزت مبارک
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم عزیز روز شما هم مبارک
مامان محمدحسین
4 اردیبهشت 93 6:34
ممنون که به یادمون بودین...
مامان בرسا
پاسخ
قربونت مگه میشه شما رو از یاد برد عزیز
مامان مینا
5 اردیبهشت 93 9:19
اولین بار حس مادرانه ولی که یه دختر کوچولو خورد زمین سراغم اومد بدون معطلی رفتم سراغش و بلندش کردم و شروع کردم به نوازشش تا این که مادرش سید .اون حس رو خیلی دوست داشتم.
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم با اون دل پاگت میدونم چی میگی انشاالله پسرای گلت همیشه سلامت باشن و شما مادر مهربون سلامت و شاد در کنارشون
مامان مینا
5 اردیبهشت 93 9:20
روز زیبات مبارک مادر مهربون.
مامان בرسا
پاسخ
همچنین برای شما گل مینای عزیز
مامان مهنا
7 اردیبهشت 93 17:30
واو چ قالبی چ عکسی حالا چرا خود سانسوری داشتی
مامان בرسا
پاسخ
چه کنم خو آخه خیلی خوشگلم گفتم شاید چش بخورم خخخخخخخخخخ
محمدرهام ومامان سمانه
15 اردیبهشت 93 9:18
بسیارزیبا،نمیدونم چی بگم؟ فقط جانا سخن از زبان ما میگویی درسای عسلی رو ببوسید لطفا
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیز همینطوره عزیزم تمام ما حسمون همینه .....
مامان سحر
25 اردیبهشت 93 12:27
عزیزم روزت و روزگارت فرخنده
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیز روزگارتان پاینده
مامانی
15 تیر 93 16:05
چقدر زیبا نوشتی عزیزم.
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوستم چشات خوشگل دیده