آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

عاشقانه های یک نی نی به باباجونش

1391/3/15 0:29
نویسنده : مامان בرسا
1,572 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق باباش

درسا : بابا جون ما چاکریم ........

 

سلام بابا جونیم .........سلام بابا اردوانم ....... سلام بهترین بابای دنیا ......

روزت مبارک ....... عیدت مبارک .......

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

بابام ...... میدونی من خیلی دوست دارم ...... با عینک بی عینک ......... با اینکه بقیه که عینک دارن من یه ریزه میترسم ...... اما بنظرم شما خیلی هم خوشگل تر میشی .......

بابایی میدونی خیلی خوشحالم که به این دنیا اومدم ..... چون شما رو دارم ...... تاره شم شما اولین روز بابا رو تجربه کردی .......

بابایی صبح ها که بیدار میشی ..... با اینکه خیلی خوابم میاد ولی دوست دارم چند دقیقه ای چشمامو باز نگه دارم و شما رو ببینم ....... چون میدونم تا بعد از ظهر باید صبر کنم تا دوباره صورت ماهتو ببینم .......

بابایی ولی مامانم عکساتو میاره و نشونم میده ..... منم کلی برای هر کدومشون ذوق میکنم ..... و میگم بابا ......

بابایی اون روزی که ازم خواستی بهت بگم بابا خیلی سعیمو کردم ..... اینقده تمرین کردم تا بهت گفتم ...... نمیخواستم روتو زمین بزارم ......

بابایی ..... عصرا که از سرکار برمیگردی ..... اینقده خسته ای ..... سعی میکنم چشمامو ببندم ..... تا شما بیای کنارم و یه خرده بخوابی ...... آخه من دوست دارم بابام همیشه سرحال و بشاش باشه .....ولی ببخش یه روزایی دیگه اصلا" نمیتونم بخوابم ..... میبخشی نه .......

بابایی بعدش کلی باهام بازی میکنی منو مغازه آقای ارجمندی میبری منم خیلی دوست دارم آخه اونجا خیلی روشنه و رنگ رنگیه ........

بابایی شبا که دیگه خوابم میاد .....دوست دارم چشمامو که میبندم آخرین بار روی صورت شما بسته بشه آخه میدونی .... اگه اینجور بشه همش خواب شما رو میبینم .....و کلی خوش بحالم میشه ........

بابای خوب من ...... بابا اردوانم خیلی دوست دارم ...... افتخار میکنم که دخترنی نی شمام ....... روزت مبارک همیشه شاد شاد شاد و سالم سالم سالم باشی ...... یه بوس گنده آبدار .... 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

مامان یسنا گلی
15 خرداد 91 12:26
درسا جونم منم روز پدر را به بابایی تو عسیسم تبریک میگم.
خاله جون خصوصی دارین


ممنون عزیزم مرسی میرم الان
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 13:05
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
عیدتون مبارک




مرسی گلم ممنون بهار جان
نایسل
15 خرداد 91 16:30
آره عزیز دلم خیلی سخته بین اینا گیر کردن
نمیدونم چی بگم
منم بی طرف شدم فعلا همون جوریه
میترسم باهم روبه روشون کنم


بهترین کار بیطرفیه عزیزم ..... انشاالله رفع میشه
نایسل
15 خرداد 91 16:31
منم روز پدر رو به همسرت تبریکک میگم عزیزم


ممنون عزیزم مرسی نایسل
نایسل
15 خرداد 91 16:31
ایشالا که سایه شون بالای سرتون باشه
خوشبخت عاقبت به خیر باشین


ممنون عزیزم مرسی
مامان شاهزاده ها
15 خرداد 91 16:57
سلام درسایی افرین که قدر پدرت و میدونی.چه خوب شد اومدی به این دنیا و با وجود تو یه مرد منتظر دیگه باباشد.



ای چونم مرسی ..... ممنون از دعای خیرت
مامان ساقی و محمد
15 خرداد 91 21:38
سلام درسا جونی.روز بابایی مبارک باشه گلم.
ایشاا... همیشه خوش باشید.


ممنون خاله جون واسه شما هم همین طور
نی نی ارشام و سارا
15 خرداد 91 22:02
خيلي سخته لباساي پدرت هنوز تو کمد باشه اما ديگه خودش نباشه
سخت تر از اون دلتنگي واسه آغوشي که هرگز ديگه نميتوني
حسش کني
براي شادي تمام پدرها از دنيا رفته در اين لحظه دعا کنيم!!!
روز پدر رو بر تمام پداران ایران زمین تبریک میگم مخصوصا پداران اسیر خاک...


انشاالله اونایی که هستن سالم و خوش و اونایی که نیستن همیشه تو قلبمون هستن و خواهند بود .... مرسی گلم
مامان محمد
15 خرداد 91 23:03
سلام عزیز خاله روز بابایی مهربونت مبارک،انشالله خدا همتونو برای هم حفظ و نگه داره،دوست دارم عزیز خاله.بوووووووووووس برای تو دختر ملوس.


ممنونم عزیزم ممنون از دعای خیرت
مام پارسا
16 خرداد 91 3:55
عیدتون مبارک.
مژگان جونم این روز رو به بابای خودت و باباجون درسایی هم تبریک میگم


ممنون عزیزم واسه شما هم همین طور خانمی
مامان خورشيد
16 خرداد 91 8:11
روز همه باباها و همسراي عزيز مبارك. الهي سايه همسرتون هميشه بالاي سر شما و درسا باشه.


مرسی گلم برای شما هم همین طور
مامان ستایش
16 خرداد 91 8:27
سلام دوست خوبم از اینکه بهم سر زدی ممنونم
راستش یه مدت اینترنتم قطع بود نتونستم بیام
به نی نی خوشگلت رای دادم
میلاد حضرت علی هم بر شما مبارک


ممنون دوست من دلمون واستون تنگ شده بود خداروشکر مه خوبین ممنون
مامان گلا
16 خرداد 91 8:29
سلام چه دختر ماهی خداکنه همیشه شاد باشی و سایه بابا مامان بالای سرت
ممنون که به ما سرزدی خانمی


قربونت برم خوشحالم از آشنایی باشما
مامان سارینا
16 خرداد 91 8:58
آفرین به این دخملی خوشگل و خوشمزههههههههه . آفرین که اینقدر بابایی رو دوست داری. انشالله بابایی همیشه زنده باشن و سایشون روی سر شما . خونه جدیدت هم مبارک باشه خاله خیلی خوشگل شده روز مرد رو به همسریتون تبریک میگم انشالله صحیح و سالم باشید و کنار هم به خوبی زندگی کنید . دوستتون دارم


مرسی عزیزم ممنون از دعای خیرت
سيدومامان
16 خرداد 91 9:04
سلام مژگان جان

ممنون ازحضورت دروبلاگمون.

كوچولوي نازي داري ببوسش
روزپدرهم به همسرمهربونت مبارك


ممنون بابت تبریکتون ممنون
مامان رهام
16 خرداد 91 10:58
سلام دوست خوبم...................روز پدر و به باباي درسا جون با يه روز تاخير تبريك ميگم


ممنون گلم مرسی .... واسه همسر شما هم همین طور
مامان رهام
16 خرداد 91 10:59
پستت عالي بود


ممنون عزیزم
سپیده
16 خرداد 91 12:35
چه عاشقانه قشنگی......


مرسی گلم
مامان زهرا
16 خرداد 91 12:58
سلام خانمی
ما که به درسا جون رای دادیم

امیدوارم برنده شه
خوشحال میشیم ما را هم لینک کنید و به ما هم سر بزنید


عزیزم منم خوشحالم از دوستی با شما ممنون از رایتون
مامانی فری
16 خرداد 91 13:53
منم ابن روز رو به همسر گرامیتون تبریک میگم اینشالله سالم و تندرست باشن و سایه پر مهرشون بالای سر شما باشه


ممنون عزیزم مرسی از دعای خیرت
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
16 خرداد 91 14:00
عزیزم خیلی ناز نوشته برا باباجونش


قربونت برم ممنون عارفه جون
نرگسی
16 خرداد 91 14:07
سلام دوستم منم دلم براتون تنگ شده بود .. خیلی ممنونم عزیزم بابات تبریکت .. بوسسسسسسسسسس ..


عزیزم ممنون خوشحالم اومدی
مامان سحرناز
16 خرداد 91 15:48
سلام به درسا خانوم و مامان گلش و بابای مهربونش چه با عینک چه بی عینک!!!! روزشون خیلی خیلی مبارک باشه خوش به حال بابایی، درسایی قند تو دلم آب رفت


آره بابایی هم دید یه چند باری غش فرمودن ...... ممنون مامانی مرسی
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 16:04
ولادت مولا علی(ع) و روز پدر رو به تو دوست خوبم و خانواده گرامیت تبریک میگم امیدوارم همیشه شادو خوشحال باشی عزیزم


ممنونم عزیزم ممنون از دعای خیرت
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 16:05
درساجونم تو خیلی خوشگل و نازیا میدونستی؟


مسی خاله راس میگی خجالت کشیدم
نایسل
16 خرداد 91 17:35
خیلی حجم وبلاگت رفته بالا خیلی دیر بازمیشه


مامانی خحم خودم هم بالا رفته ..... شوخی کردم عوضش کردم خوب شد
نایسل
16 خرداد 91 17:36
عزیزم اره خیلی مایعات میخورم


انشااله بهتر شی خانمی
مامان شاهزاده ها
16 خرداد 91 20:19
مامانی سلام
ماشالا هر روز یه قالب!!!ولی سیاه نزار دلمون گرفتقبلیه خیلی قشنگ بودا....البته ببخشید از این نظر....فضولی نباشه.


حالا این خوبه
مهسا مامان مرسانا
16 خرداد 91 22:38
تبریک ...خیلی بامزه بود


ممنون مامانی واسه شما هم
الهه مامان روشا جون
17 خرداد 91 0:22
وای سلام مژگان جون .انقدر دلم برای شما و درسا جونم تنگ شده بود که نگو .آخه چند روزی مسافرت بودیم به نت دسترسی نداشتم.


عزیزم منم همگی شما رو دیده و ندیده دوست دارم اگه وقت میکردم خداقل روزی یکبار به همه تون سر میزدم
الهه مامان روشا جون
17 خرداد 91 0:23
قالب جدیدتونم مبارکککک باشهخیلی قشنگه


چشات قشنگ میبینه
الهه مامان روشا جون
17 خرداد 91 0:26
با تاخیر روز بابایی مهربون رو تبریک می گم.امیدوارم سالهای سال در کنار هم زنگی شادی رو داشته باشید.

خیلی ممنونم از اینکه روز پدر رو به بابای روشا جون و بابای من تبریک گفته بودی ولی مکن پپدرم به رحمت خدا رفته تو یادداشتهام نوشته بودم.


خدا همه رفته گان رو بیامرزه علی الخصوص پدر گرامی شما رو گلم .......
سيدومامان
17 خرداد 91 11:44
سلام

پست جديدآمادس خوشحال ميشم بيايي


الان میام پیشتون
مامان علی
17 خرداد 91 12:19
سلام مامانی درسا جون خوبی؟درسا خوبه
ممنون از لطفت
این قسمت اولش بود قسمت بعدی رو به همین زودیا میزنم تو وبلاگ
قبول حق انشالا روزی خودتون با درسا جون باشه
"ممنونم" از طرف حاج علی و بابایی

از طرف ما درسا گلی رو ببوس


ممنون عزیزم ..... ممنون از دعای خیرت
مامان نيروانا
17 خرداد 91 14:40
قربون ژست عكست برم خاله، منو ببخش كه نتونستم بهت رأي بدم. براي من هميشه بهتريني با اين شكلك بامزه و اون چاكر شدنت براي باباييت. ديره ولي عيد رو بهت تبريك ميگم درساي گل و مژگان عزيز و البته آقا اردوان هميشه براي هم تندرست بمونين و هميشه عيد باشه براتون.


اشکالی نداره عزیزم ....... بی رای هم عزیزی ..... ممنون از دعای خیرت
مامان سانلی
17 خرداد 91 14:47
قربونت برم عزیز خاله خوشبحال بابایی که یه همچین مادر و دختر با احساس و مهربونی داره.بابایی حسابی قدرشونو بدونی هااااا


من از طرف بابایی قول میدم قدرمونو بدونه مرسی که هوامونو داری
مامان نوژا
17 خرداد 91 18:27
سلام مامان درساجون.عزیزم من همیشه به وبتون سرمیزنم البته من مامان نوژای لینک دوستات نیستم.یه سوال.دررابطه باقالب وبلاگهاداشتم لطفاراهنماییم کن


اومدم پیشت عزیزم
مامانی
17 خرداد 91 18:55
سلام مامانیییییییییییی
بروزم


اومدم گلم
مامان متین وکسرا
17 خرداد 91 19:09
روز پدر رو به بابای مهربون درساجون تبریک میگم


ممنون عزیزم واسه شما هم همین طور
مامان وندا
17 خرداد 91 19:45
روز باباجونت مبارک قند عسل من ، دوست دارم عزیزم


ممنون خاله جونی وندا رو ببوس
مامان زهرا
18 خرداد 91 11:52
قالب جدید وبلاگ تون ( منظورم قالب سبز رنگ)
خیلی زیباست
تبریک میگم


ممنون عزیزم اگه دوباره هوس نکنم عوضش کنم این قالب دیگه واسمون میمونه چون اهدایی هستش ...... خیلی ازشون ممنونم
مامان زهرا
18 خرداد 91 11:53
راستی خانمی
نتیجه مسابقه نی نی شکلک چی شد ؟
فکر کنم درسا برنده بشه


نمیدونم هنوز که خبری نیست ......
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
19 خرداد 91 19:01

چی بگم آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان خوب نبشتی به خدا


ممنون عزیزم مرسی شهرادی بوس
ني ني آينده
23 خرداد 91 8:51
سلام
وبلاگ خوبي دارين اميدوارم خدا براتون درسارو حفظ كنه


مرسی عزیزم ممنون لینک شدی گلم
ilijoon
29 خرداد 91 21:31
فداي گل دخملمون بشم خيلي عكست بامزه بود


خدا نکنه خاله ما از برگشتن شما خیلی خوشحالیم هورا