آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

عکس جدید با لباس جدید

1391/1/18 0:23
نویسنده : مامان בرسا
3,343 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

دختری با لباس گل گلی

این لباسو بابا حونی اردوانم واسم خریده . خوشگله نه ......

نایت اسکین

لپ گلی مامان

من هم خوشحال شدم پس چپ و راست میخندم ......

نایت اسکین

خنده نمکی

مامانی اگه شلوارش تا اینحام بود خوشگل تر نبود .....

نایت اسکین

قربون اون ایستادنت

وای ایستادن ایستادن که میگن اینه ......

چه حالی داره .....

مامانی کی من میتونم بایستم ؟!

نایت اسکین

نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان حنا
18 فروردین 91 0:42
ماشالله هزارماشالله عزیزدلم خواستنی بودی خواستنی تر شدی
مامانی اسپند یادت نره ماشالله


ممنون دوست من حتما"
نرگسی
18 فروردین 91 1:23
عزیز دلم مبارکت باشه .. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون خاله جونی
نگین مامان رادین
18 فروردین 91 1:47
عسیسم از بس نازی که هر لباسی که بپوشی بهت می یاد و ماه میشی دست باباییت همدرد نکنه خدا مامان و بابات رو برات نگه داره،عجله نکن خوشتلم به زودی زودی می تونی تنهایی رو پاهای خوشتلت وایسی.


مسی هاله حونی .
نرگسی
18 فروردین 91 1:51
چه بامزست این ماهیه که حباب هم میده ..


آره کد موسه میام برات آدرسشو میزارم
نرگسی
18 فروردین 91 2:23
ااااااااااا نمیدونستم !! میرم حتما ممنونم خیلی زیاد ..


حتما" یه سری بزن
سیدمهدی
18 فروردین 91 8:00
سلامممممم . وقتی عکس بچه ها رو نگاه میکنم دلم برای بچگی های خودم خیلی تنگ میشه درسا جان رو ببوس اینها هم برای درسا جان


ممنونم آقا سید عزیز
نسترن
18 فروردین 91 12:09
ای جونم با اون لباس نازت چقدر که ماه شدی خوشگلم بوسسسسسسسسس


خاله شما قشنگ میبینی
بابای ملیسا
18 فروردین 91 14:41
سلام . وبلاگ ملیسا خانم با درد دل های پدر و دختری به روز شد . خوشحال میشیم با اومدنتون وبلاگمون رو نورانی و با نظراتتون پربارترش کنید . منتظر شما هستیم .
عارفه
18 فروردین 91 17:26
جیگلشو


قربونت برم عارفه حونی
مامان دخملی
18 فروردین 91 18:10
سلام دوست خوبم
مرسی شوشو بهتر شده خیلی زیاد بدجوری پا بند ما شده خدا رو شکر
من لینکت کردم


عزیزم ممنون شما هم لینک شدین دوست من
مامان پسر خرداد
19 فروردین 91 9:03
وای لباس نو مبارک دخملی .


مسی مامانی خوتله
مامان ترنم کوچولو
19 فروردین 91 11:20
عزیزم چقده لباست بهت میاد.وای موهاشو چه قشنگ بستی مامانش


مسی خاله چشماتون خوشگل میبینه
مامان بهار
19 فروردین 91 23:40
اینجا انگار همه مامان دخملان
غیرتی نشی ها
از طرف امیر علی جون
::::
چقده بامسه ای درسا جون


مسی خاله آخه شهر زنانه
مامان وندا
21 فروردین 91 1:17
مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررک،وندا هم از این لباسه داره،مامانی اسپند یادت نره دخملمون خوردنی شده


ممنونم عزیزم . برای وندای شما هم مبارکه