آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

بعد یه حمام حسابی اونم از نوع بهاری

1391/1/3 2:04
نویسنده : مامان בرسا
2,019 بازدید
اشتراک گذاری

ماه من

بعد از یه حمام حسابی . و تمیز شدن کل بدن . مخصوصا" دستام . انگشت لیسیدن جه مزه ای داره ....... http://websmed.portoalegre.rs.gov.br/escolas/montecristo/malu/prjlinux/linux06/alunos/c23/imagens/anjinha.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

يحيي كوچولو
3 فروردین 91 11:19
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو مبارک


گل من سال نو شما هم هزاران بار مبارک
مامان آنیسا
3 فروردین 91 13:52
دلت شاد و لبت خندان بماند
برایت عمرجاویدان بماند
خدارا میدهم سوگند برعشق
هرآن خواهی برایت آن بماند
بپایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
تنت سالم سرایت سبز باشد
برایت زندگی آسان بماند
تمام فصل سالت عید باشد
چراغ خانه ات تابان بماند
سال نو مبارک


سال نو شما هم مبارک
مامان محمد
3 فروردین 91 19:42
سلام عزیزم
دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یا کریم خانه میریزد
چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم!
دلم گرم است
میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم...
برایت من خدا را آرزو دارم.
سال نو رو به شما و خانواده عزیزتون تبریک میگم،انشالله سالی پر از شادی و صفا و صمیمیت داشته باشین.


ممنونم دوست من خیلی خیلی عبد شما و محمدم مبارک
جغله کوچولو
4 فروردین 91 14:56
با سلام
ببخشید.. مدتی بود که نتونستم بیام ....
سال نوبر شما و خانواده محترمتون مبارک باشه ... امیدوارم در سال جدید به تمام آرزوهاتون برسید
سلامت و پیروز باشید ...




ممنون دوست خوبم
پرسان
4 فروردین 91 14:56
عیدتون مبااااااااااااااااااااارک


ممنون عزیزم برای شما هم مبارک باشه
lمامان آیناز و امیررضا
5 فروردین 91 0:47
عید شما مبارک . وبلاگتون خیلی خوشگل شده .حتما کوچولوتون رو ببوسید.


ممنون دوست من
نرگسی
5 فروردین 91 0:54
سال نوتون مبارک دوستم .. عافیت باشه انشالله حمام عروسی .. سال خوبی داشته باشید ..


ممنون عزیزم .
مامان فرنام
5 فروردین 91 17:46
سلام گلم
سال نو مبارک
چه اجابت دعای نازی داری خدا واسه ت حفظش کنه


فرنام عزیزم هم خیلی زیباست . عید شما هم مبارک
مامان سحرناز
6 فروردین 91 11:14
بر سر سفره ى احساس،اگر جايى بود،
سخن ساده ی تبريك مرا جا بدھید،
سین ھشتم، سخن ساده ي تبريك من است،
جا سر سفره اگر نیست، به دلھا بدھید.. .
سال نوتون مبارک باشه عزیززززززززززززززززم


ممنون برای شما و گل دخترم هم مبارک باشه
نرگسی
6 فروردین 91 18:13



ممنون گل من