آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

و آخرین پست سال 1390

1391/1/1 2:34
نویسنده : مامان בرسا
675 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکر میکنم ترا . برای همه چیز هایی که دارم و ندارم .

خدایا شکر میکنم ترا . برای داشتن همسری مهربان و حامی .

خدایا شکر میکنم ترا . برای داشتن دختری زیبا و سالم .

خدایا شکر میکنم ترا . برای داشتن پدر و مادری مهربان . برادر و خواهرانی که همیشه حامی و پشتیبان من بودن .

خدایا شکر میکنم ترا . برای داشتن پدر و مادر همسرم . برادر و خواهرانش که آنها هم همیشه پشتیبان من بودند .

خدایا شکر میکنم ترا . برای آشنا شدن با سایتی که سرای مهربانیست و همین طور دوستانی که ندیده عاشق همیم و عاشقانه زندگی همدیگه را نظاره گر .

و خدایا بخاطر نفس کشیدنم . سالم بودنم از شما سپاسگزارم .عاجزانه از شما میخواهم سال پیشرو برای همه . همه و همه سال خوب و خوش و پر از موفقیت باشد. 

و خدایا از شما میخواهم تمام دوستانم و نی نی های گل آنها را همیشه سالم بدار و دوستانم بدون نی نی هم تو سال چدید وبشان پر شود از عکس های خنده و زیبا از کوچولوهایشان . الهی آمین .

دخترکم . من مالامال از شوقم بخاطر داشتنت .

سال 1391 برشما مبارکباد . 

mdfnu9r1gwocu3833v کارت پستال تبریک عید نوروز سال 1390

تا بعد ....... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان وندا
1 فروردین 91 4:12
درسای خوشگل خاله امیدوارم سال خوبی رو شروع کنی از دور می بوسمت
دوست خوبم امیدوارم سالی پر از شادی و امید و برکت رو شروع کنید
سال نو مبارک


ممنون عزیزم . بهارتان خوش و خرم
بابای ملیسا
1 فروردین 91 8:24
از خدا پرسید : اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای ، آرزو کردن چه سود دارد ؟خداوند خندید و گفت : شاید در سرنوشت نوشته باشم : هر چه آرزو کرد . ضمن تبریک سال نو خوشحال میشم از وبلاگ ملیسا با موضوعیت اولین عید ملیسا دیدن کنید و خوشحالتر اینکه عیذ د ملییسا رو با نظرات قشنگتوت سبز تر و زیبا تر کنید .


اومدم پیشتون
مامان امیرناز
1 فروردین 91 12:51
واقعا خدارو شکر بخاطر همه چیزهای قشنگی که گفتی عیدت مبارک گلم


ممنون دوست من
زهره مامان آریان جون
1 فروردین 91 23:55
عیدتون مبارک.امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید


ممنون دوست خوبم عید شما هم مبارک
جغله کوچولو
4 فروردین 91 15:07
با سلام
ببخشید.. مدتی بود که نتونستم بیام ....
سال نوبر شما و خانواده محترمتون مبارک باشه ... امیدوارم در سال جدید به تمام آرزوهاتون برسید
سلامت و پیروز باشید ...




ممنون دوست من جغله عزیز