آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

آخ جون چهارشنبه سوری

1391/2/14 14:21
نویسنده : مامان בرسا
1,728 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخچه چهارشنبه آخر سال چهار شنبه سوری سال ۱۳۸۹

آتش افروزید تا سرما رود

دیو تاریکی ز شهر ما رود

غصه بر آتش نهید اسپندوار

چهره بگشایید ، می آید بهار

رسم آتش بر تو آتشپاره شاد

چهارشنبه سوری تو فرخنده باد

شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نسترن
22 اسفند 90 18:37
اینجانب نسترن ترسو از چهارشنبه سوری در حد مرگ میترسم مامانی شما جایی میرید واسه چهرشنبه سوری؟


حق داری عزیزم منم میترسم
نسترن
22 اسفند 90 19:37
اره کار جالبیه منم به همسری بگم بریم اتیش
رو شن کنیم دقیقا راست میگی مثل بمب وخمپاره است یکبار تو این روز رفتیم بیرون که جلو پام یک ترقه انداختن تا سکته فاصله ای نداشتم از اون موقع دیگه ترسش رفته تو دلم


آره برید خیلی بهتره دور از هیاهو شهر
negin
22 اسفند 90 21:02
درود بر شما و درسا کوچولو
من نگینم مامان آمیتیس
با کوچولوی نازت چهارشنبه سوری خوبی داشته باشی و خوش بگذره

جای منم خالی کنید من تنهام نمیتونم جشن بگیرم



قربونت برم چرا تنها ما رو داری . یه دنیا بوس
ما (من و گاهی بابا)
22 اسفند 90 21:09
فقط خدا کنه اتفاق ناگواری واسه کسی نیفته
سوختن و اینا رو می گم


انشاالله .
مامان سانلي
23 اسفند 90 3:19
چهارشنبه سوري مبارك ايشالا هميشه شاد و خندان و خرم باشين.ني ني تون خيلي ماهه براش اسفند دود كنين.خدا حفظش كنه.بااجازه لينكتون كردم


ممنون منم لینکتون کردم دوست من
مامان حنا
23 اسفند 90 4:41
سلام عزیزم
چهارشنبه سوریتون هم مبارک باشه امیدوارم در کنار خونواده خوبو مهربونت لحظات خوشی رو سپری کنید


ممنون
گل خانم
مامان آنیسا
23 اسفند 90 10:39
سلام ما برگشتیم به ادرس قبلی
از امروز خواستین به ما سر بزنین بیاین اینجا
http://anisaeshghe.niniweblog.com/


اومدم مامامی
نایسل
23 اسفند 90 11:15
وای من تاحالا نرفت م قبلا بابام میگفت خطر داره حالا شوهرم


قروبنت برم عزیزم حنگ که دیدن نداره
نایسل
23 اسفند 90 11:15



ممنون دوست من
محدثه
23 اسفند 90 11:30
>
>
>
من اولین کسی بودم که برای تو ماهی عید فرستادم.
پیشاپیش سال نو مبارک


قربونت برم دختر با محبتم
مامان ترنم کوچولو
23 اسفند 90 12:11
سلام سلام.چهارشنبه سوری مبارک. مخصوصا به گل دخملی که اولینشو تجربه میکنه.در کنار خانواده شاد باشید و سلامت


ممنون گلم همین طور برای ترنمی خاله .
مامان ترنم کوچولو
23 اسفند 90 12:11
آپیم با عکس


آخ جون ترنمی خاله
مامان آرینا موفرفری
23 اسفند 90 15:14
سلام مامانی چهارشنبه سوری مبارک.درسا جون حسابی آتیش بسوزون.


ممنون مامانی .
گلاره جون
23 اسفند 90 20:39
چهارشنبه سوریت مبارک.اینجا که غوغاست اونجا رو نمیدونم


عزیزم فکر کنم دیگه جهارشنبه سوری رو روز جنگ نمیدونم روز توپ و تفنگ نام برد .
مامان علی
24 اسفند 90 1:12
آتشی روشن کرده ام ، و عهد بسته ام تا خاموش شدنش، برایت دعا بخوانم . تمام کارهایت رو به راه خواهند شد چرا که من... هیزمی دیگر در شومینه انداخته ام!
سوختن غصه هایتان رادر سرخی آتش آرزو میکنم
چهارشنبه سوری مبارک


ممنونم دوست من . علی حانو ببوس
مامان ارمیا
24 اسفند 90 10:11
سلام بر درسا جان و مامانش من این روزا خیلی گرفتارم از یه ور سرکارم از یه ور هم ارمیا با تمام شیطنت هاش و اذیت کردنش تازه کلی کارهای خونه هم دارم دیگه نمی تونم بیام نت. ارمیا خان شبا ساعت یک به بعد میخوابه اون موقع هم خودم واقعا جون ندارم خودمو تکون بدم بیحال میفتم میخوابم خلاصه ببخشید نگرانتان کردم.
درسای من امیدوارم چهارشنبه سوری بهت خوش گذشته باشه قرمزی و شادابی و گرمی آتش برای تو زردی و ناراحتی و سردی تو برای آتش میبوسمت


عزیزم دوست دارم ارمیا جان و عیدت مبارک و مامانی ممنون خبر دادی