آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

آمدن بهار 1391 مبارک

1391/2/14 14:20
نویسنده : مامان בرسا
1,866 بازدید
اشتراک گذاری

بهار که از راه می رسد

درختها از خواب پا می شونددنیای زیبا

غنچه ها لب باز می کننددنیای زیبا

قاصدک ها پیدا می شونددنیای زیبا

 

دوست داشتنی  

راهی می شوند رودخانه ها

برکه ها را جا می زارند

به آرزوشون می رسند

قدم به دریا می زارند

گوشۀ ایوان بهار

قناری آواز می خونه

تگارم

یک لحظه آروم می گیره

از ته دل باز می خونه

بهار به شیشه می زنه20.gif

پنجره ها رو باز کنید14.gif

زمین پر از قشنگی است

آسمون رو صدا کنید

بهار به شیشه می زنه20.gif

پنجره ها رو باز کنید14.gif

زمین پر از قشنگی است

آسمون رو صدا کنید

بهارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرشام
2 فروردین 91 10:36
سال نو مبارک


ممنون مامانی برای شما هم همین طور
مامان سانلی
2 فروردین 91 16:05
سلام درسا جونم چقدر عسل شدی عزیز دلم تو این لباس مثل همیشه.اولین عیدت مبارک گل قشنگم هزار تا عید دیگه رو خوشحال و سلامت در کنار مامان و بابای گلت برات ارزو دارم.


ممنون مامانی سانلی جانم هم زیباست . قربونت برم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
2 فروردین 91 22:41
عید شما مبارک
باز هم مامان با یه دنیا احساس نوشته
براتون آرزوی خوشی در همه لحظه های عمرتون دارم


ممنون دوست خوبم برای شما هم همین طور
مامان آرشیدا قند عسل
3 فروردین 91 1:46
دو قدم مانده به خندیدن برگ ، یک نفس مانده به ذوق گل سرخ، چشم در چشم بهاری دیگر ، تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان ، یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان ، سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارک امیدوارم سالی پر از شادی و موفقیت داشته باشید درسا جونمو ببوس


هزار تا بوس هم به آرشیدا حون
خاله مهسا (رادین )
3 فروردین 91 23:06
تنها اوست که میداند بهترین در زندگی چگونه معنا میشود ، من آن بهترین را برایتان آرزو کردم عیدتان مبارک


خاله مهسای عزیزم منم برای شما و رادین عزیزم بهترینها را آرزومندم
عارفه
6 فروردین 91 13:33
عید شما و دسا نازنازی
مبارک


ممنون دوست من
مامان آیناز
9 فروردین 91 1:47
عزیزم بزرگ شدی خانم شدی سال نو مبارک. دیگه به ما سر نمی زنی؟


مامانی اومدم ببخشید. یه دنیا بوس اما نمیتونم واستون نظر بذارم . اصلا" تو وبتون جایی برای نظر گذاشتن نیست . تلگراف هم براتون فرستادم چک کنید.


مامان اندیا
15 فروردین 91 19:50
دخمل نازی دارین ماشااله عیدش مبارک


ممنون عزیزم