آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

دل نوشته ای دیگر ......فقط برای شما دخترم

1390/11/20 10:53
نویسنده : مامان בرسا
904 بازدید
اشتراک گذاری

1children9.jpg

درسایم .

دوستت دارم کمتر از خدا و بیشتر از خودم چون به خدا ایمان دارم و به تو احتیاج!!

عزیز دلم .

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد:
او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد.
او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد.
او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد

وشما پاداش صبر ما بودی ...

1children4.jpg

بهترینم.

 

از آغاز می گویم برایت:

 

از آن زمان که به تو رسیدم

 

از عشق تا عقل از عقل تا شعر

 

من تو را در لحظه های تنهایی

 

از میان نوشته هایم جستم

 

آن زمان که نگاه ها برایم معنا نداشت

 

آمدی

 

و معنای دوباره به تصورم دادی

 

معنای عشق دوباره معنای نفس کشیدن در هوای عشق

 

معنای زندگی....

mylove

20.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سارینا
20 بهمن 90 10:24
سلام خوشگل خاله . فدای تو فرشته خانوم گل که اینطوری دل مامان و بابا رو با اومدنت شاد کردی. خاله جون ممنون که به ما سر زدی و تولد دخملیمو تبریک گفتی . دوستتون دارم


ممنونم عزیزم .
پریسا مامی صدرا و صهبا
20 بهمن 90 11:59
عزیزم با مطالب جدید برای نوروز به روزم از این وبلاگم دیدن فرمایید.
http://noruz1391.niniweblog.com/cat12.php


ممنون دوست خوبم اومدم
بابای دوقلوها
20 بهمن 90 14:13
ایشالله درسا گلی همیشه سالم و سلامت باشه.

گل برای درسا


ممنون آقای پدر مهربان
مامان ارمیا
21 بهمن 90 3:20
به به چه خوشگل شدی گلم عزیزم ببخشید دیر بهت سر زدم پنج ماهگیت مبارک
دوست دارم


ممنون گل من
زهره مامان نیایش
21 بهمن 90 19:36
خیلی قشنگ نوشتی عکس ها هم قشنگ شده


عزیزم ممنون از شما