آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

بهانه زندگی

1390/10/23 1:08
نویسنده : مامان בرسا
1,471 بازدید
اشتراک گذاری

عشق زیستن 

درسای عزیزم

سالها پيش خواب ديدم، خواب يك دختر شيرين و وقتي او را به آغوش كشيدم گفتم: چه خوب است مادر بودن! بعدها گفتند دختري مي‌آيد. آرام آرام رشدت را و بزرگ شدنت را تصور كردم. هر روز بزرگ‌تر مي شدي و من عاشق‌تر و ما باورمان مي‌شد كه قرار است نام ديگري داشته باشیم ، (مادر و پدر... )

همان روزها باورم شد كه اين عناوین  ابدي است و هرگز از ما جدا نخواهد شد.

گل و گلدون

 خيلي حرف‌ها با تو زدم و تو هيچ نمي‌گفتي، روزهايي بود كه دلم مي‌گرفت، روزهايي بود كه خسته مي‌شدم و روزهایی که مست غرور از آمدنت 

 اما تو هميشه آنجا بودي و هرتكانت به من اميد مي‌داد و عشق بود كه شعله مي‌گرفت. خوشحالم براي درآغوش كشيدنت ... براي نوازشت ... برای نگاه زیبایت و

 براي مادر و پدر شدنمان و برای داشتنت .

دسته گلهای اینترنتی خوشگل

ممنون خدای مهربانم

لاینرهای ظریف و فانتزی برای وبلاگ شمالاینرهای ظریف و فانتزی برای وبلاگ شمالاینرهای ظریف و فانتزی برای وبلاگ شمالاینرهای ظریف و فانتزی برای وبلاگ شمالاینرهای ظریف و فانتزی برای وبلاگ شمالاینرهای ظریف و فانتزی برای وبلاگ شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان مهدیار
23 دی 90 9:22
سلام مامانی درسا جون مرسی از پیغام تبریکتون مهدیار خیلی خوشحاله که این همه خاله مهربون داره تولد مهدیار جون رو به خاطر ماه صفر بی سرو صدا گرفتیم اما حتما چند تا عکس ازش می زارم. مرسی خاله!
درسا جون رو می بوسم


وظیفه بود. انشاالله خوش گذشته باشه .
محدثه
23 دی 90 12:52
شما لینک شدید


شماهم لینک شدین عزیزم .
مامانی یکتا
23 دی 90 16:03
وبلاگ قشنگی دارین ممنون که به وبلاگ یکتا سرزدین دخملتون هم خیلی نازه


ممنون از شما دوست من
نهير
23 دی 90 20:47
هم وبلاگتون قشنگه هم دختررررررررتون ماشاا...


ممنون که بهمون سرزدین . گل پسر شما هم قشنگه .
مامان سینا
24 دی 90 0:41
به به چه وبلاگ قشنگی چه دخمل ملموسی خدا حفظش کنه ممنون از اینکه به وب ما سرزدین

ممنون از شما دوست من .
مامان علی مرتضی
24 دی 90 12:35
خاله جونی یه نظر خصوصی گذاشتم


باشه عزیزم میخونم
مامان گیسو
24 دی 90 22:50
جانم ماشاا... هزار ماشاا....


ممنون و ماشالله به گیسو خاله
lمامان سانلی
25 دی 90 0:21
امیدوارم درسای گلم سالیان سال خوشحال و سلامت برای ماما و بابای مهربونش بمونه


ممنون عزیزم
مامان علی
25 دی 90 17:30
سلام مامان درسا جون خوبین ؟ درسا گلی خوبه؟ قالب وبلاگتون وصد البته درسا گلی خیلی خوشکلههههههههههههههههه بوس


ممنون از شما دوست عزیز.
علی یه دونه
25 دی 90 23:34
سلام خاله جون خوبی؟درسا گلی خوبه؟خاله خیلی خوشحال میشم میای بهم سر میزنی آره خاله موهام داره کم کم درمیاد ولی رشدش کمه خاله درسا غذا خوب میخوره؟الان که بابام داره از زبون من براتون مینویسه حالم خیلی بده بابا و مامان هم خیلی نگرانم هستن .
مامان درسا علی جون از سر شب تا الان هرچی میخوره بالا میاره براش دعا کن


امیدوارم زود زود خوب خوب خوب بشی پسر گلم .
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
26 دی 90 7:32
سلام مامان جون.وبلاگ خیلی قشنگی دارین.درساجونم نی نی نازیه.خدا ببخشش.درسا یکی از اسمایی بود که من عاشقش بودم تا برای دخترم انتخاب کنم اما..........
الهی خدا به همه ی مامانای چشم انتظار رحم کنه و به انتظارشون خاتمه بده از جمله به خواهر من.


عزیزم . من همیشه برای نوشین جان دعا کردم بازم واسش دعا میکنم باور کن خواهرانه دوستش دارم