آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

عید در عید

1392/5/18 12:11
نویسنده : مامان בرسا
1,824 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گرمابخش زندگیم دختر گلم درسا و سلام به تمام دوستان عزیزم .....

اول از همه

moteharek fetr yasgroup.ir 1 تصاویر متحرک عید سعید فطر   سری اول

نماز و روزه هاتون قبول درگاه الهی

و بعد هم

به سال قمری دوساله شدی

مبارکت باشه عزیز دل

 

عشق دوساله ام

امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز  جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که  چشمانم با  حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

روزهای زندگی هر روز گوارا باد

میلادت مبارک

totalgifs.com bonecos-massa gif gif 040.gif

دخترم

اگرچه با سختی بدستت آوردم

اگرچه انتظار زیاد کشیدم

اگرچه گاهی از دست زمین و آسمون شاکی میشدم

اگرچه گاهی یه کوچولو از خدا جون دلگیر میشدم

اگر چه و اگرچه و اگر چه های بسیار

اما

پایان تمام اگرچه هایم

وچود نازنینت بود

دوساله اومدی گل خونمون شدی

تک ستاره آسمون زندگیمون

انگاری یه قسمت از آسمون

اون آبی ترین جاش

اومده شده سقف خونمون

و شما مثل خورشید میدرخشی توی این یه تیکه آسمون آبی

گاهی بی حوصله ای پشت ابری قایم میشی ..... اما بیشتر وقتا میتابی و میتانی و من و باباتو

با گرمای بی پایانت ......دلگرم تر از قبل میکنی .....

خداجون ممنون ممنون ....بابت این فرشته آسمونی زمینی شدت

خدایا شکرت بابت تمام مهربونی هات

بابت اجابت دعام

بابت درسام

بعدا" نوشت : دوستان عزیزم خواهش میکنم به لینک زیر برید و برای محمد طاهای عزیز دعا کنید تا زودتر به آغوش گرم خانواده اش برگرده ... ممنون

http://www.92329.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

خاله جونی
18 مرداد 92 3:10
عید فطر و جشن طاعت بر ره یافتگان ضیافت الهی مبارک


ممنون خاله حونی مهربون
♥مامان آمیتیس♥
18 مرداد 92 6:05
دعاهایت را اجابت كند آنكه آسمانی را میگریاند تا گلی را بخنداند. طاعات و عبادات قبول
عيد سعيد فطر بر شما مبارك


ممنون دوست مهربونم عید شما هم مبارک
امیر مهدی و عمی
18 مرداد 92 10:48
سلام مامانی مهربون
عیدتون مبارک


قربونت برم عید بر شما هم مبارک
زعفران بانو
18 مرداد 92 11:07
خدا درسا جون رو واستون نگه داره


ممنون عزیزم خدا همشونو به مامان و باباهاشون ببخشه
مبینا
18 مرداد 92 11:17
سلام عیدتون مبارک.شاد و سالم باشید
....
برای درسای عزیزم.


عید شما هم مبارک دوست خوبم ممنون
مرجان مامان اران
18 مرداد 92 17:06
عیدتون مبارک عزیزمممممممممممم


ممنون دوست مهربونم
غزل جوون
18 مرداد 92 17:50
سلام جوونم
من غزلم
تازه 2 ماهه که اومدم

مامانی ام واسم وب ساخته
میای با هم دوست بشیم و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟؟
بهم سر بزن




عزیزم خوشحال شدم از روی ماهت ...... چرا که نه ..... خوشحال میشم من لینکتون کردم دوست من
عمه ی آتنا
18 مرداد 92 21:00
عیدتون مبارککککککک و پیشاپیش تولد درسا جوووونم مبارک


عزیزمی ممنون گلم
مامان سحرناز
19 مرداد 92 0:38
رمضان میرود ای کاش صفایش نرود
سحرو جوشن و قرآن و دعایش نرود
کاشکی پر شده باشد دلم از نور سحر
همره روزه و افطار، نوایش نرود
سلام عزیزم ، عیدتون مبارک و طاعاتتون قبول
دوسالگی درسای نازنینم هم مبارک باشه عزیزم


ممنون با بب تبریکاتت مهربونم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
19 مرداد 92 1:14
عزیزم عید شما و مامان بابای مهربونت مبارک


قربونت برم عزیزم ممنون
مبین فرفری
19 مرداد 92 2:45
سلام عزیزم.
خدا به مامان باباش صبر بده دیروز تو ماه عسل دیدم خیلی ناراحت شدم.


انشاالله بزودی پیدا شه ....... الهی آمین
شاهپرک
19 مرداد 92 13:06
سلام عزیزم.تولد گلت مبارک.خانمی تبرک می گم وبلاگ نینی گلت امروز جز پر بیننده ترین وبلاگا بوده.عیدتون مبارک.می بوسمتون.


قربونت برم ممنون ..... از محبت شما دوستان خوبمه عزیزم ممنونم از همتون
خاله ریحانه جونم
19 مرداد 92 18:09
با تولد ریحانه جونم بروزیم.امروز جشن تولد منتظرتون هستم تشریف بییییاییییدااااا.
ممنون


سر زدم بهتون عزیزم تولدش مبارک
خاله ریحانه جونم
20 مرداد 92 0:44
با تولد ریحانه جونم بروزیم.امروز جشن تولد منتظرتون هستم تشریف بییییاییییدااااا.
ممنون


اومدم خاله مهربون
زری مامان مهدیار
20 مرداد 92 0:55
الهی که خدا این فرشته ی آسمونی رو بهتون ببخشه مامانی
و همیشه تن هر سه تون سالم باشه و لبتون خندون
تولد دختر نازنینت هم مبارک باشه ایشالا


ممنون دوست عزیز و مهربونم خدا چون تمام نی نی ها رو سلامت نگه داره
منصوره مامان زهره
20 مرداد 92 7:10
تولدت مبارک عزیز خاله و همینطور عیدت البته با تاخیر



قربونت برم عزیزم عید شما هم مبارک
مامی مهتا
20 مرداد 92 12:57
عید شما هم مبارک ...درسای خاله دو ساله شدنت هم به سال قمری مبارک ...


ممنون دوست خوبم بابت عید و تبریک دوسالگی دخترم
خاله ی آریسا
20 مرداد 92 13:53
عید شما هم مبارک باشه عزیزم


ممنون دوست خوبم
مامان احسان
20 مرداد 92 14:52
سلام عزیزم عید شما هم مبارک پیشاپیش تولد گلت هم مبارک ببوسش دخمر ناناسمونو


قربونت برم بازم عید بر شما مبارک ممنون دوست خوبم
مامان مهنا
20 مرداد 92 21:07
عیدت با تاخیر بر شما و دختر جیگرت مبارک


ممنون دوست خوبم
مامان آرشام
20 مرداد 92 23:02
سلام دوست خوبم. عیدتون مبارک. تولد درسا جون مبارک باشه. مرسی که به وبلاگ ما اومدید.

ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
آیداوآیلار
21 مرداد 92 15:21
عزیزم درساجون ماشاالله چقده شیرین شده.عیدفطرشماهم مبارک باشه.خاله جون ازطرف دختراببوسش.


قربونت برم عزیزم ممنون عید شما هم مبارک
مامان شهرغریب
21 مرداد 92 19:40
سلام عزیزم

نمازوروزه هاقبول
مبارکه عیدتوعید
بهمون سربزنی خوشحال میشم


عید شما هم مبارک باشه چشم عزیزم
مامان تارا و باربد
22 مرداد 92 11:41
عزیزدلم چه روز مبارکی به دنیا اومدی تولدت مبارک خانوم خوشگله من


ممنون دوست من
مامان سانلی
23 مرداد 92 0:51
سلام درسای نازنینم...تولد قمریت مبارک عزیزم.....عاشقتم
مامانی شما لایق بهترینهایی....پر از مهربونی و انرژی مثبت...وبلاگتون و نوشته هاتون یه حس خیلی خوب بهم میده از جنس ارامش..ایشاا... خدا سالیان سال درسای نازنینمو سالم و خوشبخت و پر از موفقیت براتون حفظ کنه با یه دو سه تا خواهر برادر به شیرینی یه خودش .
بوسسسسس


ممنون دوستم از این همه مهربونی و این همه انرژی مثبت ........ ممنون بابت تمام دعاهای قشنگت ...... انشاالله شما هم خوش باشی
مامان فافا
23 مرداد 92 14:03
سلام عزیزم.دو سالگی قمریت مبارکککککککککک گلم


ممنون عزیزم همیشه خوش باشین
بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 14:26
دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد ، چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم !
دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم … برایت من خدا را آرزو دارم !



ممنون متن بسیار زیبایی بود دوست من
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
23 مرداد 92 15:03
خوشگل خاله در چه حاله؟؟؟

_______________¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶•♥•¶¶¶¶¶
__¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’’¤
__¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶
¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
_¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶


خوب خوش و سرخال خداروشکر
فروشگاه لوازم جشن تولد نادین
24 مرداد 92 20:16
حضور شما دوست عزیز را در فروشگاه لوازم جشن تولد نادین ارج می نهیم.
مامان محمد و ساقی
26 مرداد 92 16:41
عزیزم تولد قمریت مبارک باشه
ایشالله همیشه سلامت باشی


ممنون دوست مهربونم شما هم همیشه خوش باشین و سلامت
به انتظار داشتن فرزند
27 مرداد 92 10:30
مادر درسا برای ما هم دعا کن
ما که الان ده ساله به امید داشتن فرزند داریم زندگی میکنیم
حتما شما خوب حرف من رو می فهمید
حرف دلی که به هیچکس نمیتونی بگی
چون فقط و فقط خدا باید برات بخواد تا داشته باشیش



عزیزم به خوبی درکتون میکنم امیدوارم که همانطور که من با صبر و تلاش و البته امید به کرامت خداوند به آرزوم رسیدم شما هم برسید ....... الهی آمینی به بلندی آسمان برایتان آرزو دارم ..... کاش آدرس وبتو میذاشتی دوست خوبم اگه دوباره اومدی حتما" واسم بذار
مامان سونیا
29 مرداد 92 0:47
احسنت به این خانم با اراده که خودش برای کنار گذاشتن پوشک پیشقدم شده و با مامانی حسابی همکاری کرده


بعله مامانی تازه شم هر روز حوله میاره که بشورمش و تمیز باشه دخترم