آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

الو الو من درتایم .......

1392/3/27 1:25
نویسنده : مامان בرسا
1,341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل گلابم عزیز دلم یکی یکدونه ی منtotalgifs.com plantas-e-flores gif gif 55.gif

خوبی گلم ....... حال و بال و احوالت چطوره ؟؟؟؟

این روزا علاقمندیت به بعضی از وسایل و بعضی کارا ..... خیلی زیاد شده ...... و بعضی از کارایی که تا دیروز دوست داشتی دیگه انجام نمیدی ...... مثلا" عاشق این شدی که ازت فیلم بگیریم و بعد برات پخش کنیم ....... یا تلفنو خیلی دوس داری و مرتب میگی مامام میخوام اِاُو ( الو ) کنم ....... امروز خاله که زنگ زد میگی ..... مامام نییه ...... میگم آره عزیزم خاله نییه ...... میگی میخوام ااو کنم ........ بعد از اینکه گوشی رو گرفتی ..................................

totalgifs.com love gif gif 31.gif

 

درسا : ااو نیی خوبی ؟؟؟؟؟ احبالت ( احوالت )؟؟؟؟؟؟

نیی : مرسی عزیزم ..... شما خوبی ؟؟؟؟

درسا : ممممممممنننننننون ( خیلی کش دار ممنونو میگی ) و بعد آمان ( آرمان ) خوبه ؟ آجی ( شیوا رو اینطور صدا میزنی ) خوبه ؟ عمو خوبه ؟

نیی : ممنون عزیزم همه خوبن .....

درسا :نیی بیا ...... بیا 

 

نیی : عزیزم بیام پیشت ؟..... بیام خونه تون ؟

درسا : اوووووم .......... بیا....... نیی  بییم  ( بریم )آ ( شما به فواره  میگی آ ) بیا نیی ......

نیی : باشه گلم الان میام میخوای بریم آ ؟؟؟؟؟

درسا : ( انگار نه انگار قبلش خودش نیی رو دعوت به فواره میکرد ) نه نه  آ بَق داره ( یعنی فواره برق داره )  .... بابام دعوا میتونه ..... وبعد هم گوشی رو قطع میکنه ( بیچاره خاله نیی )

totalgifs.com anjos gif gif 43.gif

 

عزیزمی

totalgifs.com love2 gif gif 44.gif

توسط خاله نیی جون

به روایت مامان جونش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

زهرا مامان ایلیا
27 خرداد 92 0:10
سلام عزیزم درسا جونم چه بزرگ شده هزار ماشاا..برام ببوسش


ممنون دوست خوبم چشم
مامان محمدرهام جون
27 خرداد 92 1:33
واااااااااای خدا تیپشو زبونشو موهاشوووووو هزار ماشالله


ممنون خاله ای اینقده تعریف کردی دختری و من هر دو بادکنک شدیم
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 خرداد 92 4:32



ممنون عزیزم
مامانی گیلدا
27 خرداد 92 8:54
سلام عزیزم.وای درسای خوشتیپ خاله رو ببین.خاله ماشالله تو چه ماه شدی.عزیزم خدا حفظت کنههههههههههههه.چقدر موی بلند بهت میادماشاللههههههههههههه


شما رضوان جونم ..... ببین فقط دخملی شما مو فرفری نیست ما هم داریم درست مثل اردوان موهاش فرفریه
مامان متین
27 خرداد 92 12:30
قربون الو گفتنت عزیزم.
ای جانم موهاشو ببین.


زنده باشی دوست خوبم موهای فرش به باباش رفته
عمه ی آتنا
27 خرداد 92 14:59
عزیزممممممممم چقد ناناز شدهههههههههههه


قربونت برم آتنای گلم هم ناز و خوشگله
الهه مامان یسنا
27 خرداد 92 15:42
دختر شیطون بلا کمتر خاله مهربونت رو اذیت کن عزیزم


والا بخدا هر روز همین بساطه این خاله ی بدبخت یا اسیر دختری یا مامان دختری
مامی مهتا
27 خرداد 92 19:40
عزیز دلم چقدر شما شیرین زبونی ....فدات


زنده باشی خاله جون شما هم ما خیلی دوست داریم ها
مامان دینا جون
27 خرداد 92 23:19
ای جونم .چه گفتمان زیباییدرسا جونی خیلی دوستتتتتتتت داریییییییم


وای ما هم دوستتون داریم ..... اونم از نوع خیلی خیلی زیادش
مامان ريحانه
28 خرداد 92 0:25
سلام عزيزم واقعا درساي زيبا و با نمكي داريد.ببوس اين فرشته ي قشنگ رو


ممنون دوست من
مامان ال ای سفیدبرفی
28 خرداد 92 1:00
خواهر زادتون خیلی نازه خدابراتون حفظش کنه .راستی شما اهل کجایین ؟


ما اهل خوزستانیم ....... نظراتو مامانش یعنی من چواب میدم ...... راستی کاش آدرس وبتو میذاشتی عزیزم بهت سر میزدم
مبینا
28 خرداد 92 20:25
سلام ممنون که به وبلاگ مبینا سر زدید. درسای عزیز رو ببوسید.


ممنون از شما عزیزم امیدوارم همیشه خوش باشین
مامان ايليا
29 خرداد 92 7:49
ماشالله به اين دختر ناز چقدر خوردنيه خدا حفظش كنه


ممنون عزیزم خدا براتون ایلیا رو نگه داره
مامان نیایش
29 خرداد 92 9:25
سلام . چه شیرین زبون شده ماشالا


ممنون عزیزم
سودابه
29 خرداد 92 10:21
سلام عزیزم نمیدونم چطوری از دستم در رفته ولی به همه دوستان قبل از اینکه درخواست کنن رمز داده بودم که پشت در خونه وبم نمونن .بیا خصوصی
راستی درسا چه جیجری شده.زود داماد دارت میکنه ها


قرونت برم مامان سودابه عزیزم الان میام ممنون وای دلم ضعف رفت مامان سودابه الان پس میفتم
مامان زهرا
29 خرداد 92 11:21
خدا نگه داره براتون
چه نازه


ممنون عزیزم
مامان خورشيد
29 خرداد 92 15:16
عززيم چه شيرين كاش من خاله نيي بودم. چه قدي كشيده اين عروسك.


ممنون عزیزم شما هم خیلی برای ما عزیزی دوست خوبم
مامان نوژاجونی
30 خرداد 92 1:35
هزار ماشاله به این دختر خوش سرو زبون ای جانم با اون موهای قشنگت خیلی دلبر شدی


مرسی عزیزم نوژا جونی رو ببوس
asal
30 خرداد 92 3:58
سلام سلام به تمامی مامانها و نی نی ها و تمام هنر دوستان
عزیزایی که به هنر های دستی علاقه دارن لطفا بیان به این ادرس و هنر های دستی رو مشاهده کنن تازه این وب هر روز اپ میشه میتونید سر بزنید فقط یه خواهش کوچولو : نظر نظر نظر یادت نره اینم ادرس :www.asaljam.mihanblog.com
پس چیـــــــــ؟ نظر یادتون نره
خیلی خوشحال میشم بیاین
عسل 12 ساله

اومدم گلم چشم

سیدمهدی
30 خرداد 92 8:05
این پستت من رو یاد بچگی های خودم انداخت شاید باور نکنی مامان درسا . من حتی سه سالگی ام یادم میاد


خوشحالم یاد گذشته تون انداختمتون ..... خوب پس شما خیلی باهوشید
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 خرداد 92 9:07



ممنون عزیزم
سیدمهدی
30 خرداد 92 10:03
بدووووو بیا آپم رمز همون قلی هستش


چشم آقا سید اومدم
زهرا مامان ایلیا
30 خرداد 92 18:10



ممنون عزیزم
مامان سانلی
30 خرداد 92 20:14
وای قربون موهای خوشگلت بشم من
قربون لباسهای خوشگلت که اینقدر بهت میاد
چشم بد ازت دور باشه عسل خانوم ناز

یه بوس ابدار برای حرف زدنت


خدا نکنه خاله جون زنده باشی عزیزم ....... ممنون برای تمام مهربونی هات دوست من
مامان امیرحسین و کوثر جونی
31 خرداد 92 0:34
سلام.درسا جونی خوبی؟ مامانی چچطوری خانومی؟ چند بار اومدم نوشتم بعدش حذف شده شماره رو با اینکه درست می زنم ولی بازم تایید نمیشه.دلم براتون تنگ شده بود.قربونش برم چقدر بزرگ شده.چه خوب حرف میزنه.درسایی دیدی خاله خدا به من هم یه دختر لپ گلی داده.مثل خودت.شیرین و دوست داشتنی.انقدر مامانت قربون صدقه ات می رفت که قند تو دلم آب می شد.مو فرفری خاله خوش تیپ خاله یه عالمه دوستت دارم.بوس بوس


ای جونم ممنون دلم ما هم برات خیلی خیلی تنگ شده بود انشاالله همیشه سلامت باشین ...... مامانی زنده باشی و کوثری زیبا و امیرحسین عزیز رو خدا براتون نگه داره
مامان ثنا
31 خرداد 92 11:28
سلام چه خوشگل شدی چه لباسهای قشنگی نانازی


ممنون عزیزم
الهام
31 خرداد 92 20:23
سلام خاله
از اينكه اومدي و تو جشن تولد وبلاگي من شركت كردي ازت بي نهايت ممنونم
ايشالا تو شادي هاتون براتون جبران كنيم
تقديم به شما
ناقابله

با يه بوووس بزرگ

از طرف اميرحسين


بوس گنده برای امیرحسین وظیفه بود عزیزم
مامان محمد و ساقی
31 خرداد 92 23:52
عزیزم.شیرین زبوووووووووووووووووون
خدایا موهاشو ببینتیپشو


قربونت برم عزیزم ممنون
زهرا(✿◠‿◠)
1 تیر 92 17:03
الهییییییییی....
قربون تیپش....


خدا نکنه زهرا جون زنده باشی
مامان الینا
1 تیر 92 19:54
ای جان دلم .عزیزم خیلی شیرین زبون شدی هزار ماشالا


ممنون عزیزم
مامان پرهام
2 تیر 92 7:44
سلام مامانی درسا . مرسی به وبلاگم سر زدید و نظر گذاشتید .
دوستتون دارم .
ایشالله این یه دونه دخمل تونو عروس کنید . خیلی نازه . ماشالله


ممنون دوست خوبم شما هم پرهامو انشاالله دوماد کنید ......
مامان سيد محمد سپهر
2 تیر 92 10:07
سلام قربون درساي عزيزم برم با اون موهاي خوشگلش....ميلاد مولا بر همگان مبارك...


زنده باشی دوست مهربونم عید شما هم مبارک
آتيلا جون و مامان شيما
2 تیر 92 10:13
سلام ماماني...
خيلي وقته نيستيم ها...
شما كه نمياي
ما هم كه تازه سرمون يكم خلوت شد...
دلتنگتون بوديم...
قبون شيرين زبوني ها و بيشتر از همه اون موهاي باب ليس طبيعي ميشم...
ماشاا...
بوووووووووس...


ممنون عزیزم ببخش دیگه ما کمی بی معرفت بشدیم ..... اومدیم
مامان پریسا
2 تیر 92 11:24
اخی عزیزمخودش دعوت میکنه بعد هم پشیمون میشه

وایییی چه موهایی مامانی؟ دخملی نمیره ارایشگاه؟


وای یعنی مامانی روزی پانصد بار همه رو بور و خیط میکنه مخوصا" نیی جون ...... مامانی تازه آرایشگاه رفته بیدیم ؟؟؟؟؟!!!!!
سیدمهدی
2 تیر 92 11:34
سلام مامان درسای عزیزوبلاگ درساجان رو آپ کنی بهتر نیست؟؟


دست خاله جونی شو میبوسه آقا سید
مامان آبتین
2 تیر 92 16:04
سلام دوست خوبم هزار ماشاءا.. به این درسا چقدر بامزه صحبت می کنه!



ممنون عزیزم آره روز به روز هم بهتر میشه
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
2 تیر 92 17:05
مژده ای هم نفسان روح روان می آید
هادی ما ز فراسوی زمان می آید

عاشقان باده زنید از قدح و خوش باشید
که ز خـُم خانه صبوئی به میان می آید

هر دو دست حلقه کنید و به میانش گیرید
ساقی سیم تنی کاو ز نهان می آید


ممنون عزیزم عیدتون مبارک
مامان ملینا
3 تیر 92 0:13
فدای تو عروسک شیرین زبون


ممنون دوست من
مبین فرفری
4 تیر 92 2:07
عزیزم ماشاللاه چقدر بزرگ شده روی ماهشو میبوسم


خوش اومدین ...... ما هم روتونو میبوسیم
مامان آرشيدا قند عسل
4 تیر 92 8:08
واي خيلي باحال مكالمه شو نوشتي عزيز دلم با اين حرف زدنت


قربونت برم بیچاره خاله که هر روز بور میشه از دست این دخملی
مامان مهرتاش
4 تیر 92 8:27
ماشالا عزیزم چقدر بزرگ شدی که دیگه حرف میزنی خاله ...
خاطرش خیلی خیلی بامزه بود

وای اون تیپش تو اون عکس آخری من و کشته ...
خوشمزههههههههههه ....


قربونت برم مهرتاشی هم ما رو با خوش تیپیش کشته
مامان احسان
8 تیر 92 14:10
قربون اون موهات


زنده باشی گلم
دایی علی
11 تیر 92 12:42
درسا جان خیلی که نه بیشتر از خیلی خوشگل شدی

به مامانت بگو که اسفند دود کنه



ممنون دایی علی مهربون