آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

به پست ویزه برای شما که ویژه اید ( آخرین پست 1391 )

1392/1/24 3:40
نویسنده : مامان בرسا
1,790 بازدید
اشتراک گذاری

 

برآمد باد صبح و بوی نوروز

به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال

همایون بادت این روز و همه روز

http://s3.picofile.com/file/7688330749/tarahaan_ir_norooz_92_4_.jpg

 

دخترکم درسایم 

همسر عزیزم اردوانم 

خانواده ام و خانواده همسر عزیزم 

دوستان عزیزم 

تا به حال به تیک تاک ساعت گوش کرده اید 

تیک تاک ......تیک تاک ......تیک تاک ..................... و تا ابد ادامه دارد .....

یا به صدای قلب هایمان .......

میکوبد .....میکوبد ...... میکوبد ...... تا رمق دارد و هست ......

یا نبض مان .......دست روی نبض تان بگذارید .....

میزند و میزند و میزند ..............تا جانی هست .......

این صداها تا وقتی هست ......شبیه صدای عشق من به شماست ..........شبیه دوست داشتن است ......

خیلی سریع .....منظم ....... بی وقفه ....... و تا وقتی باشم .......

 

این آخرین پست 1391 است ........ دوست دارم بهترینها را برای شما آرزو کنم .......برای شما که همه ویژه اید وووووووو عزیز

برای شما  خدا را از صمیم قلب آرزو دارم .........

برای شما که حتی فکر کردن بهتون بهم آرامش میده .........

برای شما که از داشتنتون احساس غرور میکنم ......

برای شما که بهترین و شیرین ترین آرزو هایم ...... آرزوهای شماست ..........

تقدیم به شما با قلبی مالامال از عشق .....

عیدتون ....نوروزتون مبارک .......

نگین عزیز و بابا و مامان مهربونش

فندوق عزیز حسین جون و سحر عزیزم

مامان عاطفه و ماندنی عزیز تو دل مامانش

پرنیا و شایان گل همراه مامان گلشون

هلنا نفس و مامان مهربونش

سنجاقک عزیزم

درسا قند عسل و مامان مریم عزیز

علی هوشیار جون همراه بابا و مامان مهربونش

پارسای عزیزم و مامان جونش زهرا

خاله نفس و عمو حمید و کنچدی گل

رادین جون عشق مامان نگین جون

مبین فرفری عزیز و مامان مهربونش

نی نی های 213 به همراه مامانشون زهرای نازنین

بهداد عزیز و مامان پانی مهربون

آرینا دخترک موفرفری عزیز و مامان پگاه نازنین

یاس من زهرای گلم و مامان ندا و خاله هدی عزیز

امیررضای مسافر کوچولو و مامان فریده گلم

یسنای گلم و الهه عزیز

نیروانا ومامان فریبا مهربون

سپهر جون و مامان نسرین گلم

نیاز جون و هدی سادات عزیز

تارا عزیز و مامان سارای گل

سید امیر عباس وبابا ومامان مهربونش

زهرا و محمد مهدی و مامان مهربونشون

طاها جون و مامان زهرا نازنین

کسری عزیز و مامان جونش

نوشین عزیزم

آیلین گلم و مامان شیرین

آراد جون و مامان خاطره گل

محمدرضا عزیز و سرور گلم

مهدیار عزیز و مامان گلش

آرین عزیزم و مامان مهربونش

سارا و مامان عزیزش

مهنا عزیز و مامان جونیش

عسلی گل و آریا جون و مامان عزیزشون

دنیز عزیز و مامان لیلی جون

 ارمیا عزیز و مامان جونش

سارا و ارشام عزیز و نی نی آینده شون

آروین ولیلای عزیزم

سحرنازم و مامان جونش

ماهان و مامان جونیش

یسناگلی و مامان مهربونش

بی نظیر و نسیبه جون

ترنم عزیز و مامان گلش

وندا و مامان صدف عزیزم

مهمان مامان یحیی گلی

سانلی و مامان الناز عزیز

فاطمه جون و مامان مهربونش

رهام و مامان مونا عزیز

نازنین رقیه و مامان جونش

سانلی چون مامان گلش

آیناز و امیررضا و مامان مهربونشون

علی جون ومامان نازنینش

آیهان و مامان خوبش

احسان و مامان گلش

علی اکبر و مامان جونیش

آنیتا و مامان مهربونش

امیرمحمد و اسرا و دایی مهربونشون

حنای عزیز و مامان خوبش

ثنا و سمین و مامان گلشون

پارسا و مامان جونش

مهربون فاطمه و مامان خوبش

پریناز و پارسا مامان شیوای عزیزم

فاطمه عزیزم و مامان عارفه گلم

نوژا جونی و اسما عزیزم

فاطیما و مامان جونش

دوقلوها زینب و زهرا و مامان و بابای خوبشون

مرسانا و مامان مهسا عزیزم

آریا و مامان ریحانه نازنین

فاطمه زهرا و مامان شیرین عزیز

مامان فری نازنین

آریان جون و مامان زهره خوبش

حسنا خانومی و مامان گلش

فطمه محیا و مامان ماناز عزیزم

نرگسی گلم

صبا و صدرا و مامان پریا نازنینم

راد عزیز و مامان بهار مهربون

کیانا و مامان جونش

ستایش و مامان گلش

امیرعلی و ریحانه و خاله جونشون

فرید و مامان شیوا گلم

ملینا و مامان جونش

نایسل(النازی)عزیز

آرشیدا و مامان گلش

تارا و باربد و مامان انیسه خوبشون

محمد آبتین و مامان خوبش

علی مرتضی و مامان مریم نازنین

امیرمحمد و مامان گلش

شهراد و مامان زهرا عزیزم

نانا و نی نی جونش

آرین و مامان سمیه گلم

رادین عسلی و مامان پریسا نازنین

غزل و هستی و مامان لیلای عزیزم

نسترن نازنینم

دنیا جون و مامان راحله مهربون

یاسمین و مامان سحر عزیز

دردونه عزیز و مادر خانومی

متین ومهبد و مامان مینا مهربون

نی نی های حاجی جون ومامان زهرا

سامیار عزیز و مامان صوفیا

هانی جون و مامان نیره عزیزم

آندیا جونم و مامان گلش

ستایش و مامان مریم خوبش

امیر حسین جیگر و مامان جونیش

آرشام و مامان مهربونش

سید مهدی حسینی گرامی و مامان شهر غریب

لارا و عمه جونش

علی جون و مامانی

فافایی و مامان جونش

نسترن و عاشقانه آرامش

ساقی و محمد جون و مامان مینا عزیز

بهناز جون

امیرحسین عزیز و مامان جونش

ایلیای گلم و مامان عزیزش

ایلیا و متین نازم

نگار جون و مامان گلشن

یاسمن جون و پارسای عزیزم و مامان گلشون

مبینا جون و مهتاب عزیز

شاهزاده هامون امیر حسین و امیر علی و سمیرا جون مامانشون

شیدا عزیزم و مامانش

امیرحسین و مامانی جونش

متین و کسری جون و مامان جونشون

ریحان عسلی و مامان جونش

روشنا جون و مامان الهه عزیز

درسا دردونه و مامان سهیلا گلش

تارا جون و مامان رویا عزیز

کودک زیبای من

آیدا و آیلار عزیز و مامان جونشون

نفس طلایی و مامان جونش

آیلین جون و مامان نسرین عزیز

 سها جون و مامان گلش

آتنا و عمه جونیاش

فاطمه و مامان عزیزش

الینا جون و مامان زینب عزیز

الیسا و خواهر گلش الینا

نیکان و روهان و مامان نسرین

گیلدا فرفری و مامان رضوان عزیز

امیر علی شاهزاده و عروسک خانوم مامانش

فاطمه جان و مامان گلش

مهرسا و مامان مهسا جون

ثمین جون و مامان گلش

فاطمه حسنا و مامان گلش

محیا و مامان جونش

ایمان جون و مامان مریم

ایلیا جون و مامان جونش

محمد رضا جون و مامان گلش

باران جون و مامان جونش

بهار جون

توسن عزیز

زهرای عزیز و مامان مرضیه جون

ستایش و ساجده و مامان مریم عزیزم

علی خوشتیپ و مامان جونش

یگانه و مامان جونش

نی نی آینده عزیز

مریم جون

محمد صادق و زهرا جون مامان جونش

مامان شهر بانوی عزیز

مبینا جان و مامان جونش

کیمیا جون و فرشته جونی

تیانا جون و مامان الهام

امین رضا و مامان خانوم جونش

محمد رهام جون و مامان سمانه

نوژا جونی و مامان جونش

آرتین و مرمر جون

طاهاجان و مامان فری جون

مهدیار جون و زری مامان جونش

عسل و مامان جونش

ساجده جون و سپیده مامان گلش

صبا جون و مامانش

هانا جون و مامان شبی

مامان سارا عزیز و مسافر کوچولوش

عسل جون و مامانش

صدرا جون و مامان فرزانه

باران قلمبه و مامان نرگس جون

محمد متین و محمد مانی و مامان سودابه عزیز

پریسا جون و مامانش مرجان جونش

آمیتیس و مامان جونش

مهرتاش شازده کوچولو و مامان جونش

ریحانه جون و مامان فاطمه

مهراد جون و مامان جونش

مرمر جون و نی نی تو راهش

وانیا جون و مامانش

امیر رضاجون و عمه هاش

گل پسل و مامان جونش

آران جون و مامان مرجان

الینا جون و مامان شیدا

یلدا و سروش جون و مامان بهناز

هستی و هانا و فریبا جون

مهبد جون و مامان مینا

نی نی گولو جون و مامان جونش

مهتا جون و مامانش

وبلاگ آرزوهای شیرین

یاسین جون و مامانش

مادام بوفی نازنین

نگار جون و مامانش

پارسا جون و مامان سمر

ارغوان جون

فریبا جون

اوستای گلم و شیما مامانش

امیر حسین آقا و مامان جونش

یلدا جان و مامان مهتاب

طنین جون و مامانش

آیه جون

محمد جون و مامانش

درسا جون و مامان سارا

وبلاگ پسر بد

سپیده جون و درد دلهاش

ماندانای مهربونم

ضحی دوست خوبم

کیارش جان و مامانش

درسا جان و مامان سحر

ملیسا جون و مامان و باباش

رامیلا جون و مامان ساناز

عشق مامانش باران عزیز و مامانش

روژین جون و مامان مریم

آدرین جون و مامان روژین

جغله جون

محدثه جون

آلای عزیز و مامان جونش عاطفه

خیلی دوستتون دارم عیدتون مبارک و سال پیش رو سرشار از بهترینها

 

یه توضیح کوچولو : 

دوستان ترتیب اسامی براساس ترتیب لینکای وب دختری بود ...... یه وقت کسی دلگیر نشه .....دوستتون دارم و امیدوارم همیشه خوش باشین تا سال دیگه و یه روز دیگه به خدا میسپارمتون ..عزیزم مامان عاطفه جون .....آدرس وبتو بذار تا بتونم هم بیام بهت سربزنم و هم لینکت کنم عزیزم ......راستی اسمتو نوشتم دوست من

  http://s2.picofile.com/file/7688332147/tarahaan_ir_norooz_92_7_.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

مرجان مامان آران
29 اسفند 91 1:14
عید شما هم مبارک عزیز دلم
ایشالا سال خوبی داشته باشیددددددددددددددد سال پر برکت و شاددد


ممنون دوست همیشه مهربون بر شما هم مبارک
نرگسی
29 اسفند 91 1:27



ممنون عزیزم
atefeh
29 اسفند 91 1:29
همه رو خوندم ولی اسم من ودخترم نبود ما که به هم اشنا شده بودیم!!! ولی اشکالی نداره منم عید وپیشاپیش به شما وخانم گلت تبریک میگم الهی همیشه شاد وخوشبخت باشین.....عاطفه مامان الای


عزیزمی اضافه کردم متاسفانه آدرس نداشتی بیام دیدنت عزیزم
مامان آرشام
29 اسفند 91 1:50
سلام به شما دوست خوب و درسا خانم نازنین. سال نو مبارک.
مام پارسا
29 اسفند 91 3:54
عیدتون پیشاپیش مبارک
ممنون که اسم همه رو نوشتی
خیلی دوستتون دارم
درسا جیگرمو ببوس


ممنون دوست عزیزم .....سال نو شما هم مبارک ببوس گل پسرمو
مامان آمیتیس
29 اسفند 91 5:05
سوختن غصه هایت را در آتش آخرین چهارشنبه سال آرزو دارم


ممنون عزیزم برای شما هم بهترینها رو آرزو دارم
مامان اریا
29 اسفند 91 14:24
دو قدم مانده به خندیدن برگ/یک نفس مانده به ذوق گل سرخ/چشم در چشم بهاری دیگر..../تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان/یک سبد عاطفه دارم /همه ارزانی تان.... بهارتان سبز.......
mahdi...........
29 اسفند 91 14:25
سلام خوبی؟؟؟وبلاگ زیبایی داری دوست خوش ذوق... به منم سربزن درصورت امکان منولینک کنیدلطفاولوگوی وبلاگ منوبذارین به وبلاگتون کدلوگوی من درسمت چپ وبلاگم هست اینم آدرس وبلاگ دیگه امhttp://farzandenik.niniweblog.com/
مرجان مامان آران
29 اسفند 91 15:35
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد
بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم
پیشاپیش سال نو مبارک


قربون محبتت دوست خوبم شما هم سال پر از شادی داشته باشید
عمه ي آتنا
29 اسفند 91 22:13
بهار را به تو تبريك نمي گويم...
تو را به بهار تبريك مي گويم...
تو از هر بهار براي من ارزنده تري...
بهارت پيشاپيش مبارك:


عزیزم ممنون بابت لطفت دوستتون دارم خوش باشین
عمه ي آتنا
29 اسفند 91 22:14
مرسييييييييييييي


قربونت برم وظیفه بود
مامان نوژاجونی
29 اسفند 91 22:35
پیشاپیش عید شماهم مبارک بووووووووووووووسسسسسسسسس


ممنون دوست مهربانم سال خوبی داشته باشین
مامان آراد(خاطره)
30 اسفند 91 0:58
دلت شاد لبت خندان بماند

برایت عمر جاویدان بماند

خدا را میدهم سوگند بر عشق

هر آنخواهی برایت بماند

بپایت ثروتی افزون بریزد

که چشم دشمنت حیران بماند

تنت سالم سرایت سبزه باشد

برایت زندگی آسان بماند

تمام فصل سالت عید باشد

چراغ خانه ات تابان باشد
سال نو مبارککککککککک


عزیزم خیلی زیبا بود خاطره جون همیشه در کنار خانواده خوش باشی
مامان یسنا
30 اسفند 91 10:14

لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .


ممنون عزیز دلم سال خوبی برای جمع سه نفره تون باشه
مهسا مامان مرسانا
30 اسفند 91 11:27
مناسبتها را بهانه ای کنیم تا از آنان که دوستشان داریم یادی کنیم . نامت در اندیشه ام و مهرت در قلب من است. دوستت دارم سال نو مبارک ...
امیر مهدی و عمی
30 اسفند 91 22:50
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک
زهره مامان آریان
1 فروردین 92 7:14
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند .سال نو مبارک.
درسای عزیزم رو ببوسید


ممنون زهره جونم برای شما روزهای شیرین آرزو دارم ببوس گل پسرو
نرگس مامان باران
1 فروردین 92 10:50
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم
مامان بهداد
2 فروردین 92 14:40
مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی این پیامی است که از دوست به یار آمده است شاد باشید در این عید و در این سال جدید آرزویی است که از دوست به یار آمده است . . .
.::مادر خانومی::.
2 فروردین 92 15:20
سال نو مبارک عزیزم
با آرزوی بهترینها در سال جدید


عزیزم ممنون سال شما هم مبارک با آرزوی بهترین و شیرین ترین روزها
سیدمهدی
2 فروردین 92 19:35
سلام مامان درسا عزیز عیدتون مبارک امیدوارم امسال سالی با برکت و پر از خوشی برای شما و همسرتون مخصوصا برای درسای عزیز باشه


ممنون آقای سید انشاالله که سال جدید برای شما و خانواده تون پر از برکت باشه انشاالله
مامان آمیتیس
2 فروردین 92 20:34
آرزو دارم سالی که پیش رو داری، آغاز روزهایی باشد که آرزو داریسال نو مبارک


عزیزم منم از صمیم قلبم شادترین روزها براتون آرزو دارم
عاشق باران
2 فروردین 92 22:06
سلام دوست عزیز و مهربون
امیدوارم سال جدید سالی پر از شادی و آرامش برای شما و درسا جون باشه.
از طرف من ببوسیدش


عزیزم برای شما و خانواده روزهای پر از شادی رو آرزو دارم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
3 فروردین 92 2:21
نون و پنیر و سبزی میبوسمت بلرزی نون پنیر و گندم یادت تو قلبه مردم نون و پنیر و فندق لبت همیشه خندون نون و پنیر و رامک! جیگر عیدت مبارک.


عزیزم عید شما هم مبارک با آرزوی بهترینها در روزهای پیش رو برای شما
مامی مهتا
3 فروردین 92 10:15
زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد از مدد خواهی، چراغ دل بر افروزی

نوروز مبارک...


عزیزم نوروز بر شما هم مبارک خوش باشین
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 فروردین 92 2:12
ممنون گلم از محبتتون ارزو می کنم سالی سرشار از صحت و سلامتی پیش رو داشته باشید دوستت دارم درسا خانم نازم خیلی زیاد


ممنون دوست گلم برای شما هم همینطور دوست من
mahdi...ܓܨܓܓܨ
5 فروردین 92 0:47
سلام...وبلاگ خوبی داری...من سرمیزنم وبلاگت وخوشحال میشم شماهم سربزنیدبه وبلاگم شهادت حضرت زهرا روتسلیت عرض میکنم ازشمایه خواهشی داشتم:اینکه وبلاگ منولینک کرده ولوگوی وبلاگ منوبذارین به وبلاگتون خیلی لطف میکنیدتابقیه هم ازوبلاگ مااستفاده کنن....ممنون ومنتظرجوابتونم لوگوی وبلاگ من سمت راست وبلاگ هست خیلی خیلی ممنون...آدرس وبلاگ:http://peirovanemahdi.ir/ راستی من درنی نی وبلاگ هم وبلاگ دارم خواستی سربزن آدرسش:http://farzandenik.niniweblog.com/
مهرانه
5 فروردین 92 9:48
سلام من و حلما جونی سال خوب و خوشی را برای شما و درسا جونی آرزو میکنیم


عزیزم شما و حلما جونی سلامت و خوش باشین
مامان متین
6 فروردین 92 13:09
سلام بر آنان که لایق سلامند
یک رنگ،یک دل، یک مرامند
هم گلند،هم گنجینه،هم دوست
هر چه از او تعریف کنی نیکوست.
عیدت مبارک خانمی .ان شالله سال خوبی رو کنار عزیزانت مخصوصا درسا جونی داشته باشی.. ممنون که یاد ما بودی.


عزیزم متن زیبایی بود سال نو پر از شادی برای شما انشاالله
سحر
6 فروردین 92 14:58
سلام مژگان جون . سلام درسایی جونم . سال نو مبارکتون باشه . دوستون دارم . بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


عزیزم سال نو شما هم مبارک روزای پیش رو پر از شادی و خوشی انشاالله
مامان محمدرهام جون
6 فروردین 92 15:56
و بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا ، چون دوست
سبدی پیدا کن ،
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست :
پیک نوروزی و شادی بر دوست!


ممنون دوست عزیزم سالی پر از خوشی برای شما
مامان محمدرهام جون
6 فروردین 92 15:56
تبریک بسیار زیبایی بود ممنون دوست عزیزم""
گل دخملمو ببوس


عزیزنی قابلی نداشت دوستم ......شما هم ببوس گل پسرمو
***فریبا مامان طاها جون***
7 فروردین 92 12:33
عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه انشالله سالی پر از شادی و خوشی باشه، روی ماه درسا جونو ببوس


عزیزم برای شما و طاهای گلم هم شادی رو آرزو دارم
آرام خانوم
7 فروردین 92 16:41
حسودیم شد به اینکه نوشتید
"درسا اجابت بک دعا"
فکر میکنید خدا صدای منم میشنوه؟
برام دعا کنید.
و اگه حسشو داشتید بهم سر بزنید.
دوستتون دارم.
آرام


عزیزم چرا نشنوه شما هم بنده ی خدایی ........ اومدم پیشت
ایه
8 فروردین 92 21:29
سلام عزیزم سال نومبارک امیدوارم سات خوبی داشته باشی ممنون که سرزدی
مامان نفس
9 فروردین 92 14:57
مژگان جون اینهمه مهربونی فقط از خودت برمیاد و بس واقعا" ممنون دنیا دنیا خوشی و آرامش برای خانوادت آرزو میکنم برقرار باشید و پیروز بیا خصوصی
مامان سحرناز
10 فروردین 92 1:56
مامانی ممنون بخاطر پست قشنگت و بخاطر تمام محبتهایی که ابراز کردی ... انشالله که شما هم به همراه درسا جون و بابای مهربونش سال خوبی رو پیش رو داشته باشین


عزیزم وظیفه بود یه تشکر به همه ی شما بدهکار بودم ....شما هم خوش باشین
مامان سحرناز
10 فروردین 92 1:59
درسای عزیزم و مامان گلش...
برآمد باد صبح و بوي نوروز...
به کام دوستان و بخت پيروز...
مبارک بادت اين سال و همه سال...
همايون بادت اين روز و همه روز...



ممنون دوست خوبم همیشه شاد وسلامت باشین
مامان امیرمحمد
10 فروردین 92 9:19
دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند. در سال جدید سلامتی ، سبزی ، شادی و دنیا دنیا خوشبختی برای شما و خانواده عزیزتان از خداوند بزرگ آرزومندیم. مامانی و امیرمحمد
مامان کورش
10 فروردین 92 18:41
سلام عزیزم سال نو به خودت ودرسا جونم تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشید خانمی دیگه به ما سر نمیزنی
مامان نگار
10 فروردین 92 19:47
سال نو بر شما هم مبارک امیدوارم سال 92 سالی سرشار از موفقیت و برکت برای شما و درسا جونی باشه ممنون و متشکر که به یاد ما بودید دوست گلم
مامان یاسمین زهرا
11 فروردین 92 12:23
ممنون عزیزم.من هم برای شما همه خوبیها رو آرزو میکنم.عیدتون مبارک
فرزانه
11 فروردین 92 15:41
ممنون به خاطر این همه احساس پاک و بی آلایش ... دوستتون داریم خیییییییییییییییییییییلی زیاد ...
مامی امیرین
11 فروردین 92 16:43
چقدر قشنگ عزیزم یاد دوستان کردی.
منم برای خودت و دسا جون و خوانوادت ارزوی بهترینها رو دارم.


ممنون عزیزم برای شما سعادت رو آرزو دارم
مامان محمدرضا
11 فروردین 92 17:22
مرسی گلم .
مرسی که اسم من و پسرم هم تو لیستت بود.
سال خوبی داشته باشی


قربونت برم برای شما هم همین طور
مامان ستایش و ساجده
11 فروردین 92 19:05
سلام عزیزان من
ممنونم از شما الهی سال جدید برا شما هم خوش یمن و مبارک باشه همیشه شاد و خوشحال باشین


ممنونم دوست خوب برای شما هم همین طور
دخترم عشق من
14 فروردین 92 11:57
ممنونم عزیزم که به یاد ما هم بودی زحمت کشیدی عزیزم . از دیدن اسمم در کنار اسم دوستات خوشحال شدم . ایشالله سال خوبی داشته باشید . درسا جون رو از طرف من ببوس
مامانی فری
14 فروردین 92 14:37
عزیزم اینشالله سالی سرشار از شادی سلامتی و پرباری در کنار خانواده عزیزت داشته باشی
مامان پریسا
15 فروردین 92 8:55
مرسی عزیزم. خیلی برای این پستت زحمت کشیدی. ممنون که ما رو هم قابل دونستید.

عید شما هم مبارک.

راستی من مریم هستم نه مرجان


قربونت برم دوست خوبم وظیفه بود باشه درستش میکنم ببخش یه اشتباه کوچولو بود
مامانی فاطمه
15 فروردین 92 21:03
آرزو مي كنم باز شدن هر شکوفه بهاری
آمينی باشد برای شفای بيماران
نجات اسيران
شادی دل بچه های يتيم
و مادران داغديده
و پدران زحمتکش
سيری شكم های گرسنه
بي نيازی نيازمندان
درمان قلبهای شكسته
و برآورده شدن دعاهای شما خوبان...

عیدتان مبارک.
ممنون از لطفت امیدوارم سال خوبی را کنار دختر قشنگت داشته باشی


بابت تما دعاهای خیرت ممنون انشاالله
مامان علی مرتضی
16 فروردین 92 15:37
سلام دوست من کف کردم اسم خودمو پسرمو توی لیست مخصوص دیدم ازته دلم برای شما ودرسای عزیزم وخونواد هی گلتون آرزوی خوشبختی میکنم.انشالله سالی پر از سلامتی وشادی داشته باشین.


عزیزم باعث افتخارمه که گل دوستایی مثل شما دارم مریم جون .....شما هم خوش باشین و نیکبخت
مامان تارا
16 فروردین 92 21:09
سلام سال نوتون مبارک باشه ما برگشتیم با اولین پست سال جدید


جشم اومدم سال نو شما هم مبارک
مامان تارا
16 فروردین 92 21:09
مرسی از اینکه افتخار دوستی خودتون رو نصیب ما کردین دوستون داریم


عزیزم شما به ما افتخار دادین دوستتون داریم
هانا وهستي
17 فروردین 92 10:17
ممنون ماماني درساي عزيز از اين همه لطف ومحبت سالي سرشار از خوشي ،موفقيت وسلامتي براي درساي عزيز ، باباومامان گلش آرزومندم
الهام مامان تيانا
18 فروردین 92 22:04
عزيز دلم مژگان جون ممنون كه منو از دوستاي خودت ميدوني منم بهترينهارو برات ارزومندم يال خوبي پيش رو داشته باشيد
مامان نوژا
19 فروردین 92 10:58
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک ممنون که به یادمون بودی مهربون...19 ماهگیت هم مبارک


عزیزم دوست خوبم سال خوبی در پیش داشته باشی ممنون
atefeh
21 فروردین 92 12:05
سلام مامانی درسا ممنون از لطفتون مثل اینکه اسم الای رو اشتباهی نوشتین (آ)با کلاه نیست (ا)هست elay



ای وای بابت بی سوادیم منو ببخش ...... میرم درستش میکنم دوست من
مامان شهرغريب
22 فروردین 92 12:15
دوست خوب ومهربان بابت مهربانيت ممنون


عزیزم ممنون از شما
مامان امين رضا
22 فروردین 92 12:21
سلام

ممنون بابت همه محبتي كه به ماداشتي شادي وسلامتي رابرايتان آرزومندم


قربونت برم عزیزم
مامان علی مرتضی
11 اردیبهشت 92 0:45
مادرم را هیچ وقت ندیدم که پرواز کند؛ زیرا به پایش؛ من را بسته بود؛ پدرم را؛ و همه ی زندگیش را ... عزیزم روزت مبارک