آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

سلامی دیگر ........ به همراه آروزی سلامتی

1391/10/24 0:40
نویسنده : مامان בرسا
1,993 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام .........

اول به شما دوستان گلم و بعدش هم

خانم گلی خودم

 

ما نبودیم ...... به چند دلیل ....... اول اول اول از همه هزار ماشاالله دختری شما اینقده شیطون بلا شدی که دیگه مامانی وقت کم میاره ...... از صبح که بلند میشم درست کردن صبحانه و غذای شما ..... بعد هم از خواب پا میشی ....... شروع میکنی به تجسس ........ هر روز یه کار خطرناک جدید هم که یاد میگیری ....... دو تا چشم قرض گرفتم بازم روزی یه بار یه بلایی سر خودت میاری ....... بعضی کارا رو تجربه میکنی و وقتی میبینی واست هیجانی نداره دیگه تکرار نمیکنی ولی بعضی کارا مثل از مبل پریدن و سرتو توی کشو های کمدت کردن و یا تکیه گاه صندلی و هر جایی که سر مبارکت بشه جا شه و بعد جیغ و گریه و مامان بیچاره با کلی زحمت و دلهره نگرانی در آوردن و یه کار جدید و داغ دیگه تسبیح توی گردنت کردن و گره های ناجور بهش دادن ....... خوب معلومه مامان دیگه تا شب که شما لالا کنی فرصت نمیکنه یه سر به این وبت بزنه ...... و دلیل دیگه بیماری مامانی هستش که نمیتونه مثل قبل بشینه و برات بنویسه و یکی دیگه اینکه توی این چند روز یه سفر طولانی داشتیم به وب های شما دوستان گلم که بحمداله تونستم بعد از مدت ها همه رو ببینم و جداقل دو پست آخر وب هاتونو بخونم ....... خداروشکر بچز یکی دو مورد ..... خبر بدی توی وب هاتون نبود و کلی انرژی گرفتم ....... از دیدنتون ........ یه مورد خیلی خوشجال کننده برگشت نسترن عزیز بود که کلی خوشحالم کرد ...... کار پیدا کردن نایسل بود ...... شش ماهه شدن سحر و نی نیش و هفت ماهه شدن مرمر نی نیش ..... پیشرفتای نی نی های بقیه دوستان از دمر شدن و راه افتادن و دندون درآوردن تا از شیر و پوشک گرفتن همه پر از شادی و امید ......ها یادم اومد دوباره باردار شدن مامان الینا فرشته ی کوچولوی که زود به آسمونا رفت ....... دوست دارم از اعماق قلبتون واسش دعا کنید این سری که میره سونو دکتر بهش بگه  مشکل الینا جون  رو نداره و میتونه با خیال راحت منتظر نی نیش باشه ....... و یکی دو مورد دوستای گلم که بازم دلم میخواد واسشون دعا کنید که بزودی نی نی دار بشن چون روی روجیه شون اثر گذاشته ....... و کمی ناامید شدن نمیخوام اسمشونو ببرم ولی میدونم حتما" با دعای خیر شما و لطف خدا بزودی خبرای خوبی هم از اونا میشنویم ....... ها یادم اومد به دنیا اومدن نی نی دوم مینا جون متین گلی برادر دار شد و به دنیا اومدن طاها گلی دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه ....... بزودی با پستای جدید برمیگردم کلی عکس و مطلب دارم ..... همتونو تا پست بعد به خدا میسپارم ....

 

بازی

این صندلی ای که روش نشستی رو خودت انتخاب کردی و در پستای آینده بیشتر در موردش مینویسم چون این صندلی فقط واسه شما یه صندلی نیست هزار جور استفاده داره حالا میگم برات ..... قربون این ناز کردنات بشم من....... عشق زندگی

 

 

بعدا" نوشت ::::: دوستان این وب گردی ...... یه عالمه نظرات تایید نشده واسم داشت که بزودی همه رو تایید میکنم ....... همه ی نظرات خوشگلتون اینجاست ..... ممنونم از شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

زهره مامان آریان
24 دی 91 1:28
خوشحالم که اومدین.نوشتی مریضی مامانی؟؟؟خدا بد نده.امیدوارم چیز مهمی نباشه


ممنون دوست خوبم راستش توی نه ماهی که استراحت مطلق داشتم خوب کم تحرکی باعث اضاقه وزنم شد بعد هم که رو پا شدم دوباره اضافه وزنو و یکدفعه رو پا شدن باعث شد که پاهام ورم کنه حالا زانوهام بشدت درد میکنه اول باید فکری واسه اضافه وزنم بکنم و بعد ببینم با ساییده گی زانوم باید چه بکنم . و مثانه م هم که دچار مشکل شد حین عمل سزارین دوباره مشکل پیدا کرده اینه که کلا" از رده خارج شدیم ...... توکل به خدا باید خیلی رعایت کنم ...... ممنون عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
24 دی 91 2:26
عزیزمامیدوارم هر چه زودتر بهبودیتون را به دست بیارید بعدشم فدای این دختر خانم با چشمای نازش بشم من


ممنون دوستم ....... زنده باشی عزیزم
مامان نوژاجوني
24 دی 91 8:26
اي جانم ما منتظريم ماماني نري دوباره دير بياي هاا


نه عزیزم اومدم اونم با دست پر
سهیلا مامان درسا جون
24 دی 91 10:12
سلام مامانی درسا خوشگله
گفتی بعد از مدتها به وبلاگ همه دوستات سر زدی؟

چه با ناز نگاه میکنه این عروسک خوشگل و دوست داشتنی
ببوس خانم خانما رو
با اون صندلی هزار کاره اش


ای داد بر من ...... فک میکردم خیلی با دقت به همه سر زدم اما انگاری اشتباه کردم ...... میام پیشت عزیزم ببخش
نرگسی
24 دی 91 10:57
قربون شیطنت هات عسلمممممممممممم ..


زنده باشی دوست خوبم .......
مامان اریا
24 دی 91 11:00
سلام
خسته نباشید ویه خدا قوت بزرگگگگگگ
واقعا با این کوچولوهای شیطون دیگه واسمون هیچ وقتی نمیمونه
حرف دل منو زدین...
درسایی شما هم مثل گل پسر من صبح تا شب کارش شده سرک کشیدن یه اینجه اونجا خیلی وقتها یاید تو کابینت دنبالش بگردم
ولی خیلی شیرینند
راستی خدا بد نده!!امیدوارم هر چه زودتر خوب شین
یع سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه طوری واسه درسا گلی آلبوم دیجیتال درست کردین؟؟؟
لطفا اموزش...
مرسی
دخملی رو ببوسین

خدا پسر گلتو واست نگه داره ..... اما عزیزم آدرس نذاشتی و من نمیدونم کدوم مامان آریا هستی یه دوست چدیدی یا هم لینکم واسه همین همینجا برات میگم ..... آلبوم دیجیتال رو من درست نکردم خریدم ...... توی بازار هست ..... در ابعاد مختلفه ....... از یه قاب عکس کوچولو تا یه تابلوی بزرگ ..... من سایز متوسطش رو خریدم که مثل یه قاب عکس زیبا توی اتاق دخترمه و هر روز عکسشو عوض میکنم .....ضمنا" من زمان قبل از به دنیا اومدن درسا 85 تومان خریدم نمیدونم الان چنده ولی میباست خیلی گرون شده باشه ...... موفق باشی
مامان شايان
24 دی 91 12:44
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريماينم لينكشhttp://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php


باشه عزیزم
مامان آرشام
24 دی 91 14:49
سلام . دلمون براتون تنگ شده بود. شاد و سلامت باشید.


ممنون عزیزم منم بهترینها رو براتون آرزو میکنم
مامان متين و كسرا
24 دی 91 15:01
خدا حفظش كنه بوووووووووووووووووووس براي درسا جون و شيطونياش


ممنون دوست خوبم خدا نگهدار دو پسر گلت باشه
مامانی گیلدا
24 دی 91 15:35
سلام مامانی.ان شالله دخملمون درسا گلی همیشه سلامت باشه.مامانی هنوز خیلی مونده تا شیطنت های گل دخترت رو ببینی.حالا ببین من چی می کشم با شیطنت های دخملم


ممنون عزیزم ....الهی بگردم دختری شما که مثل گله با اون موهای خوشگلش
ودیعه
24 دی 91 17:06
چه دخمل جیگری


مرسی عزیزم اینترنتم که درست شد به دیدنت میام دوست تازه
mamanebaran
24 دی 91 17:55
سلام عزيز دلم ، هميشه به گردش خانومي ، الهي من فداي اين درسا خانوم بشم با اين شيطنتاي خوشگلش ، عسل خاله عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ممنون عزیزم .....زنده باشی دوست خوبم
مامان ستایش و ساجده
24 دی 91 18:23
سلام
اول یه عالمه مرسی بخاطر حضورتون تو وبلاگ ما
بعد هم درسا جونم تو این عکست چه ناز شدی الهی همیشه شاد و زیر سایه پدرو مادر خوبت موفق باشی عزیزم
قربونت برم دوست من وظیفه بود ...... ممنونم عزیزم ...... همیشه خدا نگهدار فرشته های خوشگلت باشه
مرجان مامان آران
25 دی 91 2:29
ایشالا که همیشه تنتون سالم باشه عزیزم دختر خوشگلمونم ببوسسسسسسسسسسسس


ممنون قربونت برم شما پسرمو ببوس
ستاره زمینی
25 دی 91 8:14



ممنون عزیزم
مامان حسنا
25 دی 91 8:36
ای جان اخه مگه به این دخملی میاد شیطون باشهعزیزم خوشحال میشم به وب دختر منم بیای


زود زود میام دیذنتون گفتن امروز نتمون درست میشه ...... ممنون
مامان شیدا
25 دی 91 9:44
سلام سلام صد تا سلام به دوست خوبم مژگان جون ....ببخشید خیلی سرم شلوغ بود که وب شیدا رو نمیتونستم به روز کنم و به دوستای گلم سر بزنم ... درسای گلم چه ناز شده .... ماشاءالله به این دختر خانومی که بزرگ شده ....با اون صندلیش .... دوستتون دارم .... کم کم دارم وب شیدا رو به روز میکنم . خوشحال میشم بهمون سر بزنی ....


قربونت برم خداروشکر دوباره اومدین حسابی نگرانمون کردین میام پیشتون دختر گلمو یه بوس آبدرش کن عزیزم
زهرا (✿◠‿◠)
25 دی 91 16:37
الهییییییییییییییییییی
چقد خوشمزززه شده این درساییِ ما......
ماشاللا...
شرمنده دیر میام پیشت...
ولی همش به یادتم...


ممنون دوست خوبم ..... میدونم همه گرفتارن دختری روببوس عزیزم
مامان مهراد
25 دی 91 17:38
سلام مامان درسا خیلی خوشحال شدم که پست جدیدتون رو دیدم.
صندلیت مبارک درسا جان.



ممنون دوست گلیم ....... مهراد روببوس
asal nanaz
25 دی 91 21:28
akhey enshaalah ke zood tar khoob beshin


ممنون دوست خوبم .....بابت دعای خیرت
مامان تارا
25 دی 91 21:47
سلام سلام خووووووووش اومدین بالاخره آپ کردین
عزیزم چه عکس ناناسی خوشگل خاله بووووووووووووووس




ممنون دوست خوبم چشمات خوشگل میبینه تاراگلی رو ببوس
مامان تارا
25 دی 91 21:48
خدا بد نده عزیزم ایشالا که سلامتی کاملتو به دست بیاری


ممنون دوست خوبم
فهیمه مامی مهتا
26 دی 91 13:32
سلام به مامانی درسا و دخمل نازش خیلی وقت بود به وبتون سر نزده بودم دقیقا مثل شما ... ماشالله به در سا جونم با این همه پیشرفتی که داشته بوووووس


عزیزم من یه مامان مهنا دارم ..... کاش آدرس واسم بذاری ...... حالا توی وب درسا مینویسم
مامان نفس طلایی
26 دی 91 13:35
سلام عزیزم ... ماشالله به این خانوم خانوما ... چقدر بلا شده .. خدا حفظش کنه


قربونت برم عزیزم ........ ممنون
متین مامی ایلیا
26 دی 91 15:05
خوشحالم که خوب و سلامت هستید و درسایی هم که هزار ماشالا مثل همیشه ناز و جیگر
یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووووووووس واسه مامان مژگان و درسای نازم


قربونت برم شما هم سالم وخوش وسلامت باشید یه عالمه بوس
مامان نی نی
26 دی 91 16:20
سلام سلام درسا جونم خوبی خاله؟
خیلی خوشحالم که با وبت آشنا شدم خوندمش ولی کامل نه آخه خاله هم یه وروجک شیطون بلا داره ولی خیلی قشنگه وبت اگه دوست داشتی به وب ما هم سر بزن ویه کامنت بذار که اگر مایلی تبادل لینک کنیم عزیزم


میام عزیزم منم خوشحالم از آشناییت عزیزم ....
مامان پریسا
27 دی 91 12:42
سلام عزیزم.
خوشحالم که هستی و درسا جون هم که خدا رو شکر سلامته.

عزیزم اطلاعات جمع کردی؟

ما هم منتظر خبرهای خب از شما هستیم.


ممنون قربونت برم ..... حسابی یکی کی مینویسم
مامان کوثری
27 دی 91 16:24
سلام عزیزم نه مشکلی نداره خیلی از مامان ها هم عکس نی نی ها شون رو خودشون گرفتن و همون رو تقویم میکنن دختر خودم هم همینطور من ازش عکس آتلیه ندارم ولی تقویمش با عکس های خونگی هست


ای جووون پس میام بزودی واستون میزارم دوستم
مرجان مامان آران
27 دی 91 16:43
_--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
اپ کردیمممممممممممم بیایین پیشموننن


باشه عزیزم حتما" بهتون سر میزنم
مامان ترنم کوچولو
27 دی 91 18:29
سلام خیلی وقته به هم سر نزدیم .امیدوارم از این به بعد بیشتر به هم سر بزنیم مثل سابقوبه امید دیداااااااااار بوس برا گل خانومی و مامانش


عزیزم ..... چشم میام پیشت دوست خوبم
مرجان مامان آران
27 دی 91 20:37
خصوصی عزیزم


چشم میبینم
مامانی فاطمه
27 دی 91 22:26
سلام ممنون که به وب ما سر زدید بازم بیاید خوشحال میشیم


چشم گلم
مامان شیدا
28 دی 91 0:41
سلام دوست عزیزم درسا جونم چطوره یه بوس آبدار برای این گل ناز خانمی خدا بد نده چرا نمی توانی بشینی ؟ در ضمن ممنون که به ما سر زدی خیلی خوشحالم کردی منتظر پست های جدید با خبرهای خوبت هستم


ممنون عزیزم .....زانو دردو درد مثانه کلافه م کرده ..... دعا کنید بتونم مامان کاملی واسه دخترم باشم ......چشم گلم مینویسم
مامان نوژا
28 دی 91 10:01
دوست مهربونم منم دعا میکنم به همه آرزوهای قشنگت برسی و همیشه شاد باشید و سالم


ممنون عزیزم .....
مامان مبینا
28 دی 91 14:33
نبینم مریضیت رو مامان درساجون.
ما منتظریم که بیشتر از درسا برامون بگی دلمون تنگ شده


آره دیگه خواهر پیری و هزار چور درد ....... حتما" عزیزم
مامان اریا
1 بهمن 91 10:47
سلام مامانی و درسایی
به به شه لباساهه خشنگی ی ی ی ی!
کی میشه لباس عروسیتو ببینیم خانوم!!!!
کاش میشد یه قاشق از اون آش خوشمزه هم به ما میدادی...
نوش جانت



ممنون خوشحالم دوس داشتی انشاالله ...... کاش میتونستم عزیزم ......حتما" واسن میاوردم
مامانی پسل
3 بهمن 91 19:47
سلام عزیزم
بالاخره تونستم نظر بزارم راتش وبت شلوغه و سرعت من کم خیلی وقتا اومدم وبت اما نشده پیام بزارم
گلم امیدوارم کسالتتم زود خوب شه مادرای 2012 هستیم دیگه با یه زایمان میشیم ابودردا
درساجونم از طرف من ببوس منو باش فک میکردم بزرتر شن ادم بهتر به کاراش میرسه


چونم این اینترنت ماجرایی شده واسه همه ما ...... منم خیلی مشکل دارم برای دیدن گلی های شما ....... آره راست میگی ما نسل روغن نباتی هستیم ........ اشتباه فک کردی خانمی بچه ها خودشون بزرگ میشن و مشکلاتشون هم بزرگتر ...... زنده باشن انشاالله
سمر
6 بهمن 91 12:27
عسیسسسسم موهاشو,,شبیه موهای پسر منه ژولی پولی خوردنی,,,خدا حفظش کنه ایشالا,,,,بوس بوس


فدای هر دوتاشون ..... خوش اومدین